Календарно – тематичне планування уроків у 2 класі НУШ. МИСТЕЦТВО (малювання). ІІ семестр. 1 год на тиждень. За типовою освітньою програмою О.Я.Савченко. До до підручника «Мистецтво» О. Калініченко, Л. Аристова
Образотворче мистецтво до підручника О.Калініченко, Л. Аристова (1 год/тиждень)
2 семестр
№ |
Дата |
Тема уроку |
Основні терміни‚ ХТД |
Матеріали та техніка виконання |
Очікувані результати |
1. |
|
Подорожуємо до театру. |
Декоративне зображення. ХТД: Зображення лісу для декорації до вистави “Лісова школа”
|
Гуаш. |
-відтворює прості форми предметів і об’єктів довкілля фарбами (акварель, гуаш),графічними та пластичними матеріалами; розміщує пропорційно зображення, використовуючи всю площину аркуша; компонує (з допомогою учителя) зображення у форматі (вертикальний, горизонтальний); використовує у роботі основні, похідні, теплі й холодні кольори; змішує та розбавляє водою фарби для отримання різних відтінків кольорів; користується фарбами (акварель, гуаш), олівцями (кольоровими, восковими), пластиліном, фломастерами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо; користується фарбами(акварель, гуаш), олівцями (кольоровими, восковими), пластиліном, фломастерами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо; наводить приклади геометричної подібності природних та штучних об’єктів; працює(вирізає, конструює) з папером, з природним матеріалом; дотримується правил техніки безпеки. |
2. |
|
Подорожуємо до театру. |
Рельєфні зображення ХТД: Створення рельєфної композиції для декорації до вистави “ Птахи у лісовій школі” |
Пластилін |
|
3. |
|
Казка у театрі і кіно |
Художник-мультиплікатор. ХТД: Створення образу персонажа для мультфільму та його зображення.
|
Олівці, фломастери. |
|
4. |
|
Казка у театрі і кіно |
Обьємні створення персонажів казки “ Пригоди Буратіно”. ХТД: Створення персонажу пластилінового мультфільму. |
Пластилін |
|
5 |
|
Казка у театрі і кіно |
Художник-мультиплікатор. ХТД: Створення композиції “Підводне царство” |
Акварель або гуаш, кольоровий папір. |
|
6. |
|
Казка у театрі і кіно |
Художник-декоратор. ХТД:Зображення моря з бурхливими хвилями |
Акварель, олівці, фломастери. |
|
7. |
|
Цікаві анімації. |
Художник-мультиплікатор. ХТД: Створення оригінальних зображень тварин на світлинах і в мультфільмах.
|
Олівці. |
|
8. |
|
Цікаві анімації. |
Мистецькі стежинки. ХТД: Ліплення слоника для пластилінового мультфільму. |
Пластилін. |
|
9. |
|
Чарівні перетворення. |
Художники-анімалісти. ХТД: Зображення птаха у русі.
|
Акварель, олівці, фломастери. |
|
10. |
|
Чарівні перетворення. |
Декоративне мистецтво. ХТД: Зображення качечки, яка плаває. |
Кольорові олівці. |
|
11. |
|
Чарівні перетворення. |
Мистецтво оригамі. ХТД: Створення іграшки оригамі “Кумедне вовченя.” |
Акварель. |
|
12. |
|
Зустрічаємо літо. |
Кольорові гармонії.Колорит на малюнках художників. ХТД: Дослідження,як утворюються нові відтінки кольорів. |
Акварель. |
|
13. |
|
Зустрічаємо літо. |
Декоративне мистецтво.Симетричне зображення. ХТД: Створення симетричного квітучого дерева в аплікації. |
Кольоровий папір,картон, клей,ножиці. |
|
14. |
|
Зустрічаємо літо. |
Казкове місто Митців. ХТД: Зображення будиночка чарівника. |
Фломастери, маркери. |
|
15. |
|
Зустрічаємо літо. |
Розміження, форма,кольори. ХТД: Створення композиції “Сонце-господар неба” в аплікації.
|
Кольоровий папір,картон, клей,ножиці. |
|
16. |
|
Зустрічаймо літо! |
Особливості форми метелика. Основні і похідні, теплі і холодні кольори (повторення). ХТД: Зображення різнокольорового метелика.
|
Акварель. |
|
17 |
|
Узагальнення вивченого у 2 класі. Виставка робіт. |
|
|