№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
|
Календарно – тематичне планування уроків у 2 класі НУШ
УКРАЇНСЬКА МОВА та ЧИТАННЯ Інтегровані уроки – 7 год на тиждень За типовою освітньою програмою О.Я.Савченко. До підручників Л. Варзацька, Т. Трохименко «Українська мова та читання» частина 1, В.Чипурко «Українська мова та читання» частина 2 «Хрестоматія сучасної української дитячої літератури для читання в 1, 2 класах» (Львів 2016), Зошит розвитку мовлення «Малюю словом» Катерина Пономарьова, О.Лабащук «Сонячні вітрила» . Книжка для читання.(Тернопіль.2019) 2019/20 н.р.
ІІ семестр |
|
113 |
Поняття про службові слова та їх роль у реченні. Слова – назви чисел. Числівники. в.276 - 284 |
|
114 |
Слова для зв’язку слів у реченні. Прийменники. в.285 - 289 |
|
115 |
Коло читання. Зимонько, чарівниченько! с.50 - 59 |
|
116 |
«І посіяне жать роботящими руками» Т.Шевченко. Вживання службових слів для зв’язку слів у реченні. Редагування деформованого тексту. в.290 - 296 |
|
117 |
Коло читання. Різдвяна казка. с. 60 - 67 |
|
118 |
Розвиток зв’язного мовлення. Малюю зимові розваги. с.28 - 30 |
|
119 |
Прибери своє сміття. Зоряна Живка «Добре вдома» с.27 (Хрестоматія) |
|
120 |
Повторення вивченого про «короткі» слова. с.105 – 106 |
|
121 |
РЕЧЕННЯ. Поняття про речення. в.297 - 302 |
|
122 |
Незрадливі друзі. Тетяна Стус «Смугастик», с. 29 – 31 (Хрестоматія) |
|
123 |
Види речень. Розповідні речення. Інтонація розповідних речень. Розділові знаки в кінці розповідних речень. в. 303 - 308 |
|
124 |
Коло читання. Цікавинки звідусіль.с.41 – 49. |
|
125 |
Розвиток зв’язного мовлення. Розповіді про допомогу птахам. с.31 - 33 |
|
126 |
Сенкан. Створюємо сенкан про ЗИМУ. |
|
127 |
Учімося читати сторінки природи. Питальні речення. Логічний наголос у питальних реченнях. в.309 - 314 . |
|
128 |
Римувати – це красиво. Наша творчість. Складанки – вітання. Юрко Бедрик «Був день народження колись…», «Чай», с.32 – 35 (Хрестоматія) |
|
129 |
Найважливіші слова для вираження (висловлення) думки. Виділення їх за допомогою інтонації. в.315 – 320 |
|
130 |
«Хто ж то такая в світі щаслива, мудра, правдива і жартівлива?» Л.Глібов. Книга просить нас подбати. Урок закріплення знань. в. 321 - 326 |
|
131 |
Іван Андрусяк «Третій сніг» (уривок) , с.36 – 39 (Хрестоматія) |
|
132 |
Звертання. в.327 - 332 |
|
133 |
Зірка Мензатюк «Каша», «Український прапор», с.40 - 45 |
|
134 |
Спонукальні речення. Розділові знаки в кінці спонукальних речень. в.333 - 338 |
|
135 |
Розвиток зв’язного мовлення. Малюю домашніх улюбленців. с.34 - 36 |
|
136 |
Галина Ткачук «Гойдалка під кленом», с.50 - 52 |
|
137 |
Закріплення і узагальнення знань про розповідні, питальні та спонукальні речення. |
|
138 |
Коло читання . Хто знає, де час спочиває?с.68 - 74 |
|
139 |
Діагностична робота по темі «Речення» |
|
140 |
Робота над виразністю читання. |
|
141 |
ТЕКСТ. Поняття про текст. Розрізнення окремих речень і тексту. Заголовок.в.339 - 343 |
|
142 |
Поняття про текст. Добір заголовків до тексту. в.344 - 349 |
|
143 |
Ірен Роздобудько «Дикі образи дикобраза», с.54 – 57 (Хрестоматія) |
|
144 |
Наша творчість. Складання казки за початком. Малюємо свою казку. |
|
145 |
Любов Відута «У царстві Лева». Загадки та скоромовки. с.58 – 63 (Хрестоматія) |
|
146 |
Будова тексту: зачин, основна частина, кінцівка.в.350 - 355 |
|
147 |
Ми чекаємо весну. Стрітення. с.93 – 96 (читання) |
|
148 |
Робота з деформованим текстом. |
|
149 |
Розвиток зв’язного мовлення. Розповіді за кадрами фільму.с.37 - 39 |
|
150 |
Ніна Найдич «Василь Тимофійович мандрує», с.64 - 67 (Хрестоматія) |
|
151 |
Закріплення знань про будову тексту. Спостереження за відповідністю заголовка змістові тексту.в.356 - 361 |
|
152 |
Коло читання. Світ добрих сердець.с.75 - 84 |
|
153 |
Тренувальний диктант |
|
154 |
День народження Лесі. Леся Українка «Сніг з морозом поморозив», «Як дитиною, бувало!» «На зеленому горбочку», «…Он ярочки зелененькі», с.97 – 99 (читання) |
|
155 |
Які бувають тексти. «Мрія полине із думкою вкупці геть у далекі світа» Леся Українка.в.362 - 369 |
|
156 |
Типи текстів. Текст - опис |
|
157 |
Вірш напам’ять. «На зеленому горбочку» . 25 лютого - день народження Лесі Українки. |
|
158 |
Діагностична робота СПИСУВАННЯ |
|
159 |
Наш віршований віночок. Конкурс віршів Лесі Українки |
|
160 |
«Біля яру, біля стежки одягла верба сережки» Ліна Костенко. Тексти – описи. Закріплення вивченого.в.370 - 375 |
|
161 |
Текст – розповідь. |
|
162 |
Текст – міркування. |
|
163 |
Розвиток зв’язного мовлення. Малюю весну. с.40 - 42 |
|
164 |
Заклички «До сонечка», «До пташок». Народні прикмети. Прислів’я. с.100 – 102(читання) |
|
165 |
Робота з художніми текстами. Описуємо словом. (Резервний урок). |
|
166 |
Коло читання. Все росте і розвивається. с.85 - 92 |
|
167 |
Діагностична робота по темі «Текст» |
|
168 |
Розвиток зв’язного мовлення. Підписую святкову листівку.с.43 - 45 |
|
169 |
Прилетіла ластівочка. Наталя Забіла «Барвінок». День народження Тараса. Тарас Шевченко «Встала весна…», «Весна, садочки зацвіли…», «Світає…» Вірш напам’ять. .Г.Шевченко (за вибором) с.104 – 106 |
|
170 |
Вчуся переказувати. Мої спостереження за змінами в природі. Весна |
|
171 |
МОВА і МОВЛЕННЯ. Поняття про мову. Мова в житті народу. Українська мова – державна мова України. в.376 - 381 |
|
172 |
Діагностична робота ДИКТАНТ |
|
173 |
Розвиток зв’язного мовлення. Малюю весняні квіти.с.46 - 48 |
|
174 |
Марія Чумарна «Про що вони гомонять?» Вірш напам’ять . Платон Воронько «Облітав журавель». |
|
175 |
Усне і писемне мовлення. «Біле поле, чорне насіння» (з народного). в.382 - 389 |
|
176 |
Усне і писемне мовлення. «Наша дума, наша псня не вмре, не загине» Т. Шевчеко. в.390 - 395 |
|
177 |
Коло читання. Буду я природі другом.с.93 - 99 |
|
178 |
Діагностична робота ДІАЛОГ |
|
179 |
Як квітень до березня в гості їздив. Українська народна казка. Загадки. Веснянки. Пісенька-гра. с.108 - 112 |
|
180 |
Сила голосу і швидкість мовлення. в.396 - 400 |
|
181 |
Ой, чого ти, жайворонку? (з народного). Василь Сухомлинський «Прилетіли жайворонки».с.112 - 114 |
|
182 |
Ознайомлення з різними формами звернення в мовленні. Виділення слова – звертання на письмі. |
|
183 |
Олександр Олесь «Веснянка», Іван франко «Надійшла весна»с.114 - 115 |
|
184 |
Пробудження землі. Приказки. Світ подарунків. Платон Воронько «Липка». с.116 – 117. Вірш напам’ять. Платон Воронько «Липка» |
|
185 |
Розвиток зв’язного мовлення. Розповідаю за кадрами мультфільму.с.49 - 51 |
|
186 |
Щоденник вражень. Весна. |
|
187 |
А.Камінчук «Ластівка», «Береза». Веснянка «Ти, зозуленько сива».с.118 - 119 |
|
188 |
Лепбук ВЕСНА. Твочі вправи. |
|
189 |
Слова ввічливості (форми вітання, прощання, прохання, вибачення). в.401 - 405 |
|
190 |
Коло читання. Торбинка сміху – дітям на вху.с.100 - 105 |
|
191 |
Тренувальний Диктант. |
|
192 |
Узагальнюючий урок по темі «Мова і мовлення» |
|
193 |
Діагностична робота по темі «Мова і мовлення» |
|
194 |
Резервний урок. Творчі вправи. |
|
195 |
Коло читання. Надійшла весна прекрасна, многоцвітна, тепла, ясна. с.106 - 111 |
|
196 |
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІК. Звуки і букви. «Наша мати-пшениченька золоту сорочку тче» Дмитро Павличко.в.406-412 |
|
197 |
Вербна неділя. Ліна Костенко «Вербові сережки»с.119-120 |
|
198 |
Тренувальне Аудіювання |
|
199 |
Не я б’ю, верба б’є… |
|
200 |
Світ – велика писанка. Великдень. Леонід Глібов «Христос воскрес!», Дмитро Чередниченко «Розмалюю писанку». Гра «Звію вінець».с.122 - 124 |
|
201 |
Усний твір «Світлий тиждень» |
|
202 |
Розвага. Великодні сюрпризи. |
|
203 |
Діагностична робота АУДІЮВАННЯ |
|
204 |
Леся Силенко «Сонечко», Василь Сухомлинський «Цікавий клубочок». Акровірш. В.Підпалий «Гуси».с.124 - 126 |
|
205 |
Тренувальний Диктант |
|
206 |
Повторення. Дж, дз, подовження приголосних.в.413 - 419 |
|
207 |
Загадки. Скоромовки. Павло Тичина «А я у гай ходила», М.Воробйов «Шум». Загадка-недомовка. |
|
208 |
Тренувальне Списування |
|
209 |
О.Копиленко «Найвеселіший місяць», В.Сухомлинський «Хто свічки засвітив?». Є.Горева «Кольоровий віршик»с.128 - 130 |
|
210 |
Що найкраще на Землі? Матінка – Земля. Марійка Підгірянка «Пробудження», В.Сухомлинський «Яке щастя?», Д.Чередниченко «Яка стежка найкраща?», Д.Павличко «Де найкраще місце на Землі» с.132 – 135 |
|
211 |
Повторення. Головні слова в реченні. в.420 - 426 |
|
212 |
Діагностична робота СПИСУВАННЯ |
|
213 |
Б.Чепурко «Про мову»., М.Чумарна «Чарівниця-мова». Пісня. с.135 - 137 |
|
214 |
Заміна словосполучення синонімічним словом. |
|
215 |
В.Сухомлинський «Соловей і Жук» с.138 |
|
216 |
Коло читання. Що для нас є найрідніше.с.113 - 119 |
|
217 |
Повторення правил перенесення слів. |
|
218 |
Діагностична робота ДИКТАНТ |
|
219 |
Як ми вміємо читати. Класні конкурси. Щоденник вражень. ( Навичка читання). |
|
220 |
Розвиток зв’язного мовлення. Мрію про канікули.с.52 - 55 |
|
221 |
«Доки буде жити дух наш запорозький, доти Україна буде в світі жить!» Анатолій Рекубрацький.в.427 - 431 |
|
222 |
Коло читання. Мрійники і фантазери.с.120 - 131 |
|
223 |
Повторення теми «Слово» |
|
224 |
Повторення теми «Речення» |
|
225 |
Підсумкова діагностична робота за рік |
|
226 |
Де казка – там підказка. Українська народна казка «Вовк і семеро козенят». Прислів’я. Загадка.с.140 - 141 |
|
227 |
Повторення теми «Текст» |
|
228 |
Народна притча «Насмішкувате слово». Народна байка «Про горду качку».с.141 – 143 |
|
229 |
Повторення теми «Мовлення» |
|
230 |
Коло читання. Працьовиті рученята не знають утоми.с.132 - 140 |
|
231 |
Український МОВОГРАЙ |
|
232 |
Байка «Кіт і мишка». Григорій Сковорода «Казка про світло». Л. Костенко «Бузиновий цар».с.144 - 147. |
|
233 |
Вже літечко приходить. М.Коцюбинський «Літній день», Леся Українка «Три метелики», ЛюЗабашта «Дивосвіт».с.150 - 152 |
|
234 |
В.Шкляр «Джміль», В.Чухліб «Равлик», Т.Коломієць «Ранок», М.Чумарна «Літо».с.153 - 155 |
|
235 |
Жартівники. А.Григорук «Переплутанка». |
|
236 |
Щасливого і веселого літа! Побажання авторів Читанки. |
|
237 |
Резервний урок. |
|
238 |
Резервний урок. |
|
239 |
Підсумковий урок за рік. |
|
240 |
Коло читання влітку. |
|
|
|
|
|
Підготувала вчитель – методист початкових класів: Нікітченко Світлана. 2019/20 н.р. |
|
1