№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
|
Календарно – тематичне планування уроків у 2 класі НУШ
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ. ІІ семестр + ІНФОРМАТИКА. ІІ семестр. 3 год на тиждень + 1 год За типовою освітньою програмою О.Я.Савченко. До підручника Н. Будної, Т.Гладюк, С.Заброцької, Л.Лисобей, Н.Шост «Я досліджую світ» ІІ семестр |
|
48 |
Мій відпочинок. В гостях у зими. Час для навчання і відпочинку. с.3-4 |
|
49 |
Сім’я, родина. Сім’я, родина. Мій родовід. с.6 - 7 |
|
50 |
Що таке добробут людини і для чого він потрібен.с.5 Конкурс малюнка «Намалюю рідний дім» |
|
51 |
Сімейні турботи. Хто такі «жваві помічники».с.8 - 9 |
|
52 |
Традиції сім’ї.с.10 - 11 |
|
53 |
Родинна світлиця. |
|
54 |
Мій добробут. Потреби людини.с.14 - 15 |
|
55 |
Звідки беруться гроші. С.16 - 17 |
|
56 |
Навчання і життєвий успіх.с.18-19 |
|
57 |
Мій відпочинок. Навчання і відпочинок. Організація часу.с.24 - 25 |
|
58 |
Смаки і захоплення.с.26 - 27 |
|
59 |
Життєрадісність і здоров’я. с.27 - 29 |
|
60 |
Мої друзі. Я і мої друзі. Що може заважати дружбі. с.32 - 35 |
|
61 |
Будь ввічливим (ввічливою).с.35 - 37 |
|
62 |
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА №5 «Сім’я. Моє навчання і відпочинок» |
|
63 |
Моя безпека. Рятувальні служби. Чому потрібно дотримуватися інструкцій. |
|
64 |
Безпечне довкілля. Безпечні та небезпечні ситуації. Безпечна поведінка вдома. Пожежна безпека вдома.с.42 - 47 |
|
65 |
Користування телевізором, сучасними гаджетами. с.47 - 49 |
|
66 |
У рукотворному світі. Рукотворні об’єкти і матеріали. с.54 - 55 |
|
67 |
Властивості та використання матеріалів.с.56 - 57 |
|
68 |
Найважливіші винаходи людства. Освоєння і добування вогню.с.60 - 61 |
|
69 |
ПРОЕКТ «Маленькі винахідники» |
|
70 |
Інтернет.с.62 - 63 |
|
71 |
Реклама та рішення людини.с.64 - 65 |
|
72 |
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА №6 «Моя безпека. Винаходи людства». |
|
73 |
Підготовка до весняної екскурсії. Плани роботи команд. |
|
74 |
Екскурсія у весняний парк. |
|
75 |
Шпакова майстерня. Птахи рідного краю. |
|
76 |
Лепбук ВЕСНА |
|
77 |
Щоденник вражень. Весна. |
|
78 |
Весна. Весняні явища в природі. Ознаки весни. Весняні місяці.с.70 - 71 |
|
79 |
Ознаки весни в житті рослин. с.71 - 73 |
|
80 |
Тварини навесні.с.74 - 75 |
|
81 |
Весняні турботи людей. Праця людей навесні.. с78 |
|
82 |
Весняні свята.с.79 |
|
83 |
Поведінка на природі навесні.с.80 - 81 |
|
84 |
Весняні свята. ВЕЛИКДЕНЬ |
|
85 |
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА №7 «Весна». |
|
86 |
Моя країна – Україна. Моя Батьківщина. Україна – європейська країна. Символи держави. с.86 - 87 |
|
87 |
Мої громадянські права та обов’язки як члена суспільства. с.88 - 89 |
|
88 |
НАШІ ПРОЕКТИ. Проект «Славетні українці» |
|
89 |
Громадські місця. Які бувають громадські місця. Я в бібліотеці. с.94 - 95 |
|
90 |
Я в театрі. Правила поведінки в театрі. Наш ляльковий театр. с.96 - 97 |
|
91 |
Україна в світі. Різноманітність людей у світі. Країни світу. Взаємозв’язок України з іншими країнами. с.100 - 103 |
|
91 |
Внесок українців у світові досягнення.с.104 - 105 |
|
92 |
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА №8 «Моя країна – Україна» |
|
93 |
Екскурсія в парк. |
|
94 |
Літо. Літні явища в природі. Ознаки літа в неживій природі. |
|
95 |
Рослини влітку.112 - 113 |
|
96 |
Тварини влітку. с.114 - 115 |
|
97 |
Відпочинок улітку. Літні державні свята. Мрії про літо.с.118 - 120 |
|
98 |
У природі все взаємопов’язане. Ланцюги живлення.с123 - 125 |
|
99 |
ДІАГНОСТИЧНА РОБОТА №9 «Літо» |
|
100 |
Люби і бережи природу. Природа і людина.с.128 - 129 |
|
101 |
Червона книга України.с130 - 131 |
|
102 |
Відпочинок та оздоровлення влітку. Намалюю собі літо. Повторення правил безпечної поведінки на відпочинку.с121 - 122 Підсумковий урок за рік. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Календарно – тематичне планування уроків у 2 класі НУШ ІНФОРМАТИКА. ІІ семестр 1 год на тиждень (складова ЯДС) За типовою освітньою програмою О.Я.Савченко. До підручника Н. Будної, Т.Гладюк, С.Заброцької, Л.Лисобей, Н.Шост «Я досліджую світ» ІІ семестр |
|
17 |
Інструктаж з БЖД. Властивості об’єктів.с116 - 117 |
|
18 |
Інструктаж з БЖД. Значення властивостей.с.126 - 127 |
|
19 |
Інструктаж з БЖД. Інформаційні об’єкти.с.134 - 135 |
|
20 |
Інструктаж з БЖД. Меню комп’ютерної програми.с.20 - 21 |
|
21 |
Інструктаж з БЖД. Програми створення малюнків.с.30 - 31 |
|
22 |
Інструктаж з БЖД. Графічний редактор середовища Scratch.с.38 - 39 |
|
23 |
Інструктаж з БЖД. Інструмент Прямокутник графічного редактора Scratch.с.50 - 51 |
|
24 |
Інструктаж з БЖД. Інструмент Овал графічного редактора Scratch. с.58 - 59 |
|
25 |
Інструктаж з БЖД. Створення малюнків у графічному редакторі Scratch. с.66 - 67 |
|
26 |
Інструктаж з БЖД. Інструмент Текст графічного редактора Scratch. Розфарбовування малюнків.с.76 - 77 |
|
27 |
Інструктаж з БЖД. Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Поняття моделі.с.82 - 83 |
|
28 |
Інструктаж з БЖД. Інформаційна модель. с.92 - 93 |
|
29 |
Інструктаж з БЖД. Моделювання як спосіб пізнання.с.98 - 99 |
|
30 |
Інструктаж з БЖД. Лінійні алгоритми. Поняття команди та виконавця.с.106 - 107 |
|
31 |
Інструктаж з БЖД. Алгоритми у твоєму житті.с.126 – 127 Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр. Робота з розвиваючими програмами. |
|
32 |
Інструктаж з БЖД. Складання алгоритмів. Орнамент.с134 – 135 Підсумковий урок за рік. |
|
33 |
Резервний урок |
|
34 |
Резервний урок |
|
35 |
Резервний урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготувала: вчитель-методист Нікітченко Світлана 2019/20 н.р. |
|