Українська мова та читання
3.5 год на тиждень
Підручник: Пономарьова К. та Савченко О. Українська мова та читання: підручник для 2 класу для загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: «Оріон», 2019.
№ з/п |
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Дата |
|
|
Інструктаж з ТБ під час уроку. Вступ. Нумо знайомитись! Повідомлення (впр. 1-13, c. 4-5). |
02/09 |
|
|
|
Досліджую звуки і букви, склад, наголос |
|
|
|
|
Розрізняю мовні звуки і букви. Складання речень 1-12, с. 6-7). |
05/09 |
|
|
|
Розпізнаю голосні звуки. Спостереження за істотними ознаками голосних звуків. Букви, що позначають голосні звуки (впр. 1-11, с. 8-9). |
06/09 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення 1. Складання розповіді за запитаннями. Тема для спілкування: «Спогади про літо» |
08/09 |
|
|
|
Розрізняю голосні і приголосні звуки. Спостереження за істотними ознаками приголосних звуків. Букви, що позначають приголосні звуки (впр. 1-9, с. 10-11). |
09/09 |
|
|
|
Спостерігаю за м’якими приголосними звуками. Букви, що позначають м’якість приголосних. Звуко-буквений аналіз слів (впр. 1-10, с. 11-12). |
12/09 |
|
|
|
Правильно записую слова з «ьо» і «йо». Складання речень за малюнками (впр. 1-7, с. 13-14). |
13/09 |
|
|
|
Досліджую слова з подовженими приголосними звуками. Звуко-буквений аналіз слів. Написання оголошення (впр. 1-9, с. 14-15). |
16/09 |
|
|
|
Розпізнаю слова зі звуками [дж], [дз], [дз ']. Звуко-буквений аналіз слів. Складання і записування речень (впр. 1-11, с. 16-17). |
19/09 |
|
|
|
Спостерігаю за словами з буквами х, щ. Робота над вимовою і написанням слів із цими буквами. Навчальне аудіювання (впр. 1-11, с. 17-18). |
20/09 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення 2. Відновлення деформованих речень. Тема для спілкування: «Осінній сад» |
22/09 |
|
|
|
Досліджую, коли букви я, ю, є, / позначають два звуки. Написання тексту за поданими запитаннями (впр. 1-10, с. 19-20). |
23/09 |
|
|
|
Правильно пишу слова з апострофом. Тверда вимова приголосних звуків, позначених буквами б, п, в, м, ф та р, перед апострофом. Написання запрошення (впр. 1-10, а 21-22). |
26/09 |
|
|
|
Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки вкінці слів і складів. Складання і записування речень (впр. 1-7, а 23-24). |
27/09 |
|
|
|
Спостерігаю за наголосом у словах. Роль наголосу в словах. Правильна вимова слів. Складання речень за малюнками (впр. 1-7, с. 24-25). |
30/09 |
|
|
|
Правильно наголошую слова. Робота зі словником. Звуковий аналіз слів. Складання речень (впр. 1-10, с. 26-27). |
03/10 |
|
|
|
Досліджую слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Правильна вимова слів. Правило вживання букв у ненаголошених складах (впр. 1-8, с. 28-29). |
04/10 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення 3. Складання розповіді за уявою та запитаннями. Тема для спілкування: «Осіннє листя» |
06/10 |
|
|
|
Конструюю слова зі складів. Уявлення про складотворювальну роль голосних звуків. Навчальний діалог (впр. 1-11, с. 30-31). |
07/10 |
|
|
|
Поділяю слова на склади для переносу. Перенос слів зі збігом приголосних звуків. Записування відповідей на запитання (впр. 1-11, с. 32-33). |
10/10 |
|
|
|
Правильно переношу слова. Перенос слів із буквосполученнями «дж» і «дз», буквами її, ь та апострофом. Звуко- буквений аналіз слів (впр. 1-11, с. 34-35). |
11/10 |
|
|
|
Розташовую слова за алфавітом. Вправляння у розташуванні слів за алфавітом з орієнтацією на першу букву слова. (впр. 1-11, с. 36-37). |
14/10 |
|
|
|
Шукаю слово у словнику за алфавітом. Робота з орфографічним словником. Складання речень (впр. 1-9, с. 37-38). |
17/10 |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую звуки і букви». |
18/10 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення 4. Складання розповіді за малюнками і поданим заголовком. Тема для спілкування: «Осінні турботи тварин» |
20/10 |
|
|
|
Спостерігаю за значенням слова. Інтерв’ю. Перегляд мультфільму, складання і записування речень за його змістом (впр. 1-9, с. 39-40). |
21/10 |
|
|
|
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. «Звуки і букви. Склад. Наголос.» |
24/10 |
|
|
|
Розпізнаю пряме і переносне значення слів. Складання розповіді про море за картиною і поданими словами (впр. 1-12, с. 41-42). |
25/10 |
|
|
|
Розрізняю значення слів. Складання і записування речень із словами, які мають різне значення (впр. 1-9, с. 43-44). |
31/10
|
|
|
|
Добираю протилежні за значенням слова (впр. 1-7, с. 44-45). |
01/11 |
|
|
|
Добираю близькі за значенням слова (впр. 1-8, с. 46-47). |
04/11 |
|
|
|
Добираю слова, які прикрашають мовлення складання речень із порівняннями (впр. 1-8, с. 47-48). |
07/11 |
|
|
|
Добираю слова, які прикрашають мовлення складання речень із епітетами (впр. 1-8, с. 47-48 |
08/11 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення 5. Написання розповіді за запитаннями. Тема для спілкування: «Улюблене заняття» |
10/11 |
|
|
|
Уживаю ввічливі слова. Інтерв’ю. Складання речень (впр. 1-10, с. 49-50). |
11/11 |
|
|
|
Об’єдную слова в групи за певною ознакою. Складання речень (впр. 1-10, с. 51—52). |
14/11 |
|
|
|
Добираю слова на певну тему (впр. 1-8, с. 52-53). |
15/11 |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую значення слова». |
18/11 |
|
|
|
Ставлю питання до назв предметів. Розпізнавання слів — назв предметів за питаннями хто? що? (впр. 1-11, с. 54-55). |
21/11 |
|
|
|
Мої навчальні досягнення. Діагностувальна робота. Списування. |
22/11 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення 6. Складання розповіді за власними спостереженнями і запитаннями. Тема для спілкування: «Перший сніг» |
24/11 |
|
|
|
Розпізнаю іменники. Складання речень (впр. 1-9, с. 56-57). |
25/11 |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи.Добираю іменники. Складання речень (впр. 1-12, с. 58-59). |
28/11
|
|
|
|
Пишу з великої букви імена, по батькові, прізвища. Складання речень (впр 1-10, с. 60—61). |
29/11 |
|
|
|
Дізнаюсь про походження імен і прізвищ. Доповнення речень (впр. 1-12, с. 62-63). |
02/12 |
|
|
|
Пишу з великої букви клички тварин. Доповнення речень (впр. 1-8, с. 64-65). Пишу з великої букви назви міст і сіл. Складання речень (впр. 1-8, с. 65—66). |
05/12 |
|
|
|
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. |
06/12 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення 7. Написання листа із проханням. Тема для спілкування: «Лист Святому Миколаю» |
08/12 |
|
|
|
Аналіз діагностувальної роботи Пишу з великої букви назви гір, річок, озер і морів. Складання речень (впр. 1-11, с. 67-68). |
09/12 |
|
|
|
Розпізнаю іменники, які називають один предмет і багато. Звуковий аналіз слів Записування відповідей на запитання (впр. 1-11, с. 69-71). |
12/12 |
|
|
|
Мої навчальні досягнення. Діагностувальна робота. Диктант. |
13/12 |
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую іменники». |
16/12 |
|
|
|
Узагальнення вивченого. |
19/12 |
|
|
|
Узагальнення вивченого. |
20/12 |
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення 8. Складання розповіді за серією малюнків. Тема для спілкування: «Новорічна ялинка» |
22/12 |
|
|
|
Підсумковий урок за семестр. |
23/12 |
|