Календарно-тематичне планування уроків української мови Большакова

Про матеріал
Українська мова та читання 3.5 год на тиждень Підручник: Пономарьова К. та Савченко О. Українська мова та читання: підручник для 2 класу для загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: «Оріон», 2019.
Перегляд файлу

                 Українська мова та читання

3.5 год на тиждень

Підручник: Пономарьова К. та Савченко О. Українська мова та читання: підручник для 2 класу для загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: «Оріон», 2019.

№ з/п

з/п

Тема уроку

Дата

Дата

  1.  

 

Інструктаж з ТБ під час уроку. Вступ. Нумо знайомитись! Повідомлення (впр. 1-13, c. 4-5).

02/09

 

 

 

Досліджую звуки і букви, склад, наголос

 

 

  1.  

 

Розрізняю мовні звуки і букви. Складання речень 1-12, с. 6-7).

05/09

 

  1.  

 

Розпізнаю голосні звуки. Спостереження за істотними ознаками голосних звуків. Букви, що позначають голосні звуки (впр. 1-11, с. 8-9).

06/09

 

  1.  

 

Розвиток зв’язного мовлення 1. Складання розповіді за запитаннями. Тема для спілкування: «Спогади про літо»

08/09

 

  1.  

 

Розрізняю голосні і приголосні звуки. Спостереження за істотними ознаками приголосних звуків. Букви, що позначають приголосні звуки (впр. 1-9, с. 10-11).

09/09

 

  1.  

 

Спостерігаю за м’якими приголосними звуками. Букви, що позначають м’якість приголосних. Звуко-буквений аналіз слів (впр. 1-10, с. 11-12).

12/09

 

  1.  

 

Правильно записую слова з «ьо» і «йо». Складання речень за малюнками (впр. 1-7, с. 13-14).

13/09

 

  1.  

 

Досліджую слова з подовженими приголосними звуками. Звуко-буквений аналіз слів. Написання оголошення (впр. 1-9, с. 14-15).

16/09

 

  1.  

 

Розпізнаю слова зі звуками [дж], [дз], [дз ']. Звуко-буквений аналіз слів. Складання і записування речень (впр. 1-11, с. 16-17).

19/09

 

  1.  

 

Спостерігаю за словами з буквами х, щ. Робота над вимовою і написанням слів із цими буквами. Навчальне аудіювання (впр. 1-11, с. 17-18).

20/09

 

  1.  

 

Розвиток зв’язного мовлення 2. Відновлення деформованих речень. Тема для спілкування: «Осінній сад»

22/09

 

  1.  

 

Досліджую, коли букви я, ю, є, / позначають два звуки. Написання тексту за поданими запитаннями (впр. 1-10, с. 19-20).

23/09

 

  1.  

 

Правильно пишу слова з апострофом. Тверда вимова приголосних звуків, позначених буквами б, п, в, м, ф та р, перед апострофом. Написання запрошення (впр. 1-10, а 21-22).

26/09

 

  1.  

 

Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки вкінці слів і складів. Складання і записування речень (впр. 1-7, а 23-24).

27/09

 

  1.  

 

Спостерігаю за наголосом у словах. Роль наголосу в словах. Правильна вимова слів. Складання речень за малюнками (впр. 1-7, с. 24-25).

30/09

 

  1.  

 

Правильно наголошую слова. Робота зі словником. Звуковий аналіз слів. Складання речень (впр. 1-10, с. 26-27).

03/10

 

  1.  

 

Досліджую слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Правильна вимова слів. Правило вживання букв у ненаголошених складах (впр. 1-8, с. 28-29).

04/10

 

  1.  

 

Розвиток зв’язного мовлення 3.  Складання розповіді за уявою та запитаннями. Тема для спілкування: «Осіннє листя»

06/10

 

  1.  

 

Конструюю слова зі складів. Уявлення про складотворювальну роль голосних звуків. Навчальний діалог (впр. 1-11, с. 30-31).

07/10

 

  1.  

 

Поділяю слова на склади для переносу. Перенос слів зі збігом приголосних звуків. Записування відповідей на запитання (впр. 1-11, с. 32-33).

10/10

 

  1.  

 

Правильно переношу слова. Перенос слів із буквосполученнями «дж» і «дз», буквами її, ь та апострофом. Звуко- буквений аналіз слів (впр. 1-11, с. 34-35).

11/10

 

  1.  

 

Розташовую слова за алфавітом. Вправляння у розташуванні слів за алфавітом з орієнтацією на першу букву слова. (впр. 1-11, с. 36-37).

14/10

 

 

 

  1.  

 

Шукаю слово у словнику за алфавітом. Робота з орфографічним словником.  Складання речень (впр. 1-9, с. 37-38).

17/10

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую звуки і букви».

18/10

 

     

  1.  

 

Розвиток зв’язного мовлення 4. Складання розповіді за малюнками і поданим заголовком. Тема для спілкування: «Осінні турботи тварин»

20/10

 

  1.  

 

Спостерігаю за значенням слова. Інтерв’ю. Перегляд мультфільму, складання і записування речень за його змістом (впр. 1-9, с. 39-40).

21/10

 

  1.  

 

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. «Звуки і букви. Склад. Наголос.»

24/10

 

  1.  

 

Розпізнаю пряме і переносне значення слів. Складання розповіді про море за картиною і поданими словами (впр. 1-12, с. 41-42).

25/10

 

  1.  

 

Розрізняю значення слів. Складання і записування речень із словами, які мають різне значення (впр. 1-9, с. 43-44).

31/10

 

 

  1.  

 

Добираю протилежні за значенням слова (впр. 1-7, с. 44-45).

01/11

 

  1.  

 

Добираю близькі за значенням слова

 (впр. 1-8, с. 46-47).

04/11

 

  1.  

 

Добираю слова, які прикрашають мовлення складання речень із порівняннями (впр. 1-8, с. 47-48).

07/11

 

  1.  

 

Добираю слова, які прикрашають мовлення складання речень із епітетами (впр. 1-8, с. 47-48

08/11

 

  1.  

 

Розвиток зв’язного мовлення 5. Написання розповіді за запитаннями. Тема для спілкування: «Улюблене заняття»

10/11

 

  1.  

 

Уживаю ввічливі слова. Інтерв’ю. Складання речень (впр. 1-10, с. 49-50).

11/11

 

  1.  

 

Об’єдную слова в групи за певною ознакою. Складання речень (впр. 1-10, с. 51—52).

14/11

 

  1.  

 

Добираю слова на певну тему (впр. 1-8, с. 52-53).

15/11

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую значення слова».

18/11

 

  1.  

 

Ставлю питання до назв предметів. Розпізнавання слів — назв предметів за питаннями хто? що? (впр. 1-11, с. 54-55).

21/11

 

  1.  

 

Мої навчальні досягнення. Діагностувальна робота. Списування.

22/11

 

  1.  

 

Розвиток зв’язного мовлення 6. Складання розповіді за власними спостереженнями і запитаннями. Тема для спілкування: «Перший сніг»

24/11

 

  1.  

 

Розпізнаю іменники. Складання речень (впр. 1-9, с. 56-57).

25/11

 

  1.  

 

 Аналіз діагностувальної роботи.Добираю іменники. Складання речень (впр. 1-12, с. 58-59).

28/11

 

 

  1.  

 

Пишу з великої букви імена, по батькові, прізвища. Складання речень (впр 1-10, с. 60—61).

29/11

 

  1.  

 

Дізнаюсь про походження імен і прізвищ. Доповнення речень (впр. 1-12, с. 62-63).

02/12

 

  1.  

 

Пишу з великої букви клички тварин. Доповнення речень (впр. 1-8, с. 64-65). Пишу з великої букви назви міст і сіл.

 Складання речень (впр. 1-8, с. 65—66).

05/12

 

  1.  

 

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями.

06/12

 

  1.  

 

Розвиток зв’язного мовлення 7. Написання листа із проханням. Тема для спілкування: «Лист Святому Миколаю»

08/12

 

  1.  

 

Аналіз діагностувальної роботи Пишу з великої букви назви гір, річок, озер і морів. Складання речень (впр. 1-11, с. 67-68).

09/12

 

  1.  

 

 Розпізнаю іменники, які називають один предмет і багато. Звуковий аналіз слів Записування відповідей на запитання (впр. 1-11, с. 69-71).

12/12

 

  1.  

 

Мої навчальні досягнення. Діагностувальна робота. Диктант.

13/12

 

  1.  

 

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Досліджую іменники».

16/12

 

  1.  

 

Узагальнення вивченого.

19/12

 

  1.  

 

Узагальнення вивченого.

20/12

 

  1.  

 

Розвиток зв’язного мовлення 8. Складання розповіді за серією малюнків. Тема для спілкування: «Новорічна ялинка»

22/12

 

  1.  

 

Підсумковий урок за семестр.

23/12

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
19 жовтня 2022
Переглядів
1042
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку