Українська мова
11 клас
І семестр
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
|
Повторення вивченого(коригуюче навчання) |
|
1 |
Орфоепічна норма. Поняття милозвучності Складні випадки наголошування слів. |
04.09 |
2 |
Орфографічна норма. Спрощення приголосних. Подвоєння та подовження приголосних. Правопис префіксів та суфіксів. |
07.09 |
3 |
Морфологічна норма.Іменник. Рід іменників (складні випадки узгодження роду іменників) Закінчення іменників чоловічого роду ІІ відміни в родовому відмінку. |
11.09 |
4 |
Перевірочна робота(тестування) |
14.09 |
|
Мовна стійкість як ключова риса національномовної особистості |
|
5 |
Поняття мовної стійкості. Джерела, що живлять мовну стійкість. Визначення ознак мовної стійкості у мовленні літературних героїв. |
18.09 |
|
Морфологічна норма |
|
6 |
Прикметник. Відмінкові закінчення прикметників. Складання діалогів у розмовному стилі із використанням прикметників, що містять суб’єктивну оцінку обговорюваних об’єктів |
21.09 |
7 |
Вищий і найвищий ступені порівняння прикметників. Синонімічні способи вираження різного ступеня ознаки, використання прислівників дуже, вельми, занадто, мало, вкрай, зовсім, особливо, трохи, дещо, злегка та ін., вживання прикметникових суфіксів і префіксів зі значенням суб’єктивної оцінки (величезний, манюсінький, тонкуватий, завеликий, старенький, предобрий). |
25.09 |
8 |
Прислівник. Ступені порівняння |
28.09 |
9 |
Прикметники, що перейшли в іменники. Виписування з речень, тексту прикладів прикметників, що перейшли в іменники |
02.10 |
10 |
Написання есе про свою заповітну мрію |
05.10 |
11 |
Числівник. Складні випадки узгодження й відмінювання числівника. Читання й переказування текстів з числівниками. Навчальне читання мовчки |
09.10 |
12 |
Дієслово, дієслівні форми. |
12.10 |
13 |
Складні випадки словозміни дієслів дати, їсти, відповісти, бути та ін. |
16.10 |
14 |
Паралельні форми вираження наказового способу дієслів 1 та 2 особи множини (ходімо – ходім, візьміте – візьміть, визначте – визначіть, підтвердьте – підтвердіть). |
19.10 |
15 |
Контрольний усний переказ |
23.10 |
16 |
Активні й пасивні дієприкметники. Редагування текстів з метою виправлення помилково вжитих активних дієприкметників (виступаючий – доповідач, промовець; виступаючий (живіт) – випнутий; вируючий – розбур- ханий, рухаючий – той, що рухає і под.). |
|
17 |
Контрольна робота №1. Морфологічна норма |
02.11 |
|
Синтаксична норма |
|
18 |
Поняття синтаксичної норми. Синтаксична помилка. Переказування текстів різних стилів |
06.11 |
19 |
Складні випадки синтаксичного узгодження (УПА засвідчила; до міста Старий Самбір; у місті Чернівці). |
09.11 |
20 |
Складні випадки і варіанти синтаксичного керування (відгук про роботу, радіти з перемоги і радіти перемозі; потреба в підручниках; не вживати заходів; не викликає довіри; враження від фільму; командувач військ; багатий на копалини і багатий копалинами; близько десятої години; переміг завдяки вам; посіяла біля хати, за нашими розрахунками). |
13.11 |
21 |
Контрольне складання діалогів |
16.11 |
22 |
Уживання прийменників в і на з географічними назвами і просторовими іменниками (відбувається в Україні, побувати в Німеччині; поглянути на Вкраїну; жити на Черкащині; піднятися на Еверест). Діалогування на тему «Корисне дозвілля» |
20.11 |
23 |
Написання есе про реальну чи віртуальну мандрівку до одного із семи чудес України |
23.11 |
24 |
Словосполучення з прийменником по (піти по гриби; по цей день; блукати по полю; триватиме з лютого по квітень; кожному по сувенірові; зауваження по суті тощо); в(у), при, за, із-за (посіяти у дощ; працювати в бібліотеці; росте при дорозі; за часів Мазепи; за активної підтримки). |
27.11 |
25 |
Вживання похідних сполучників. Висловлення захоплення наполегливістю й досягненнями українських параолімпійців |
30.11 |
26 |
Варіанти граматичного зв’язку підмета й присудка (Він був активним учасником тих подій. Мій однокласник – директор школи. Пасивні конструкції з дієсловами на –ся. |
04.12 |
27 |
Порядок слів у реченні. Односкладні й неповні речення. Навчальне аудіювання |
07.12 |
28 |
Прості ускладнені речення. Ускладнення простих речень порівняльними зворотами і звертаннями |
14.12 |
29 |
Контрольна робота №2. Синтаксична норма (тести) |
18.12 |
30 |
Правила побудови складних речень. Логічні помилки в складних реченнях. Навчальний диктант |
21.12 |
31 |
Підсумковий урок . |
28.12 |
КР-2
ЕСЕ-2
Усний переказ-1
Діалог-1