Календарно-тематичне планування уроків "Української мови і літератури(навчання грамоти)" 1 клас, ІІ семестр

Про матеріал
Навчання грамоти За програмою О.Я.Савченко Вашуленко М.С., Вашуленко О.В. Буквар: підруч. для 1кл. для закладів загальної середньої освіти К: Видавничий дім "Освіта", 2018. Заїка А.М. Прописи. 1 клас: до «Букваря» М.С. Вашуленка, О.В.Вашуленко. У 2 частинах. Ч. 2 – Харків: Вид-во «Ранок», 2019. – 64 с. : іл. 8 год на тиждень
Перегляд файлу

Навчання грамоти

За програмою О.Я.Савченко

Вашуленко М.С., Вашуленко О.В. Буквар:

підруч. для   1кл. для закладів загальної середньої освіти  К: Видавничий дім "Освіта", 2018.

Заїка А.М. Прописи. 1 клас: до «Букваря» М.С. Вашуленка, О.В.Вашуленко. У 2 частинах. Ч. 2 – Харків: Вид-во «Ранок», 2019. – 64 с. : іл.

8 год на тиждень

п/п

Тема уроку

Очікувані результати здобувачів освіти

Дата

Стор.

підр.

зош.

Примі

тка

 

Буквений період (продовження)

121

Закріплення букви «знак м'якшення». Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту, добір до нього заголовка.

з увагою сприймає усні репліки співрозмовника, доречно реагує на них; виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції; слухає й розуміє коротке монологічне висловлення; відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?) розповідає, про що мовиться в тексті, який прослуховувався ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого; розповідає, що зацікавило в усному повідомленні; відтворює у ролях (з учнями або вчителем) діалог із прослуханих казок, розповідей вступає в діалог на теми, які викликають зацікавлення; самостійно формулює репліки (запитання) до співрозмовника за змістом попередньо підготовленої короткої бесіди на добре знайому тему  уважно слухає співрозмовника й адекватно відповідає на його запитання; користується формулами мовленнєвого етикету в ситуаціях навчального та побутового спілкування (вітання, прощання, вибачення, подяка, звернення з проханням); дотримується правил спілкування з людьми різного віку; використовує відповідно до ситуації спілкування несловесні засоби (жести, міміка тощо); регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у

 

процесі спілкування; Сприймання усної інформації. Аналіз та інтерпретація (розкриття змісту) почутого. Оцінювання усної інформації. Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення, етикетними нормами культури спілкування. 8 повторює услід за вчителем зразок зв’язного висловлення (обсягом 2-3 речення) зі збереженням його змісту та інтонаційних особливостей переказує знайому казку, короткий прослуханий текст з опорою на подані малюнки, словосполучення, запитання, план; самостійно будує коротке зв’язне висловлення за поданим початком, малюнком (ілюстрацією, серією малюнків), на основі прослуханого тексту або випадку з життя. Створенняусних монологічних висловлень Змістова лінія «Читаємо» читає вголос доступні тексти переважно цілими словами (окремі слова ускладненої структури – складами);] виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення; правильно інтонує речення, у кінці яких стоять різні розділові знаки (після попередньої підготовки); читає і називає нескладні за змістом і формою фольклорні та літературні тексти (загадка, лічилка, казка, вірш, оповідання); виділяє в структурі тексту заголовок; пояснює зв’язок заголовка та ілюстрацій зі змістом твору (у прозорих випадках); виявляє розуміння фактичного змісту невеликих за обсягом і нескладних текстів: пояснює, яка подія відбулася, називає персонажів твору, відповідає на запитання за змістом прочитаного; пояснює, якими словами в тексті автор описує характер героя, його зовнішність, передає красу природи і т. ін.(з допомогою вчителя); переказує близько до змісту прочитаний твір чи окремі його епізоди з опорою на ілюстрації, запитання вчителя; висловлює власне ставлення до прочитаного: хороший / поганий вчинок, хто сподобався / не сподобався в творі, які епізоди найбільше запам’яталися, вразили; читає в ролях діалоги з казок, оповідань, віршів (після попередньої підготовки); має уявлення про найважливіші джерела інформації: дитячі книжки, журнали, енциклопедії, телебачення, бібліотека, Інтернет; розрізняє вербальну і візуальну інформації в тексті; знаходить за завданням учителя потрібну візуальну інформацію в дитячій книжці, дитячому журналі, пояснює її зміст; знаходить і називає елементи дитячої книжки (прізвище автора, заголовок, ілюстрації), спираючись на них, висловлює здогад, про що може розповідатися в книжці (творі); розрізняє дитячі книжки казок, оповідань, віршів у виданнях з чітко вираженим поліграфічним оформленням (ілюстраціями, заголовком, графічним представленням тексту); дотримується правил збереження книжки та гігієни читання (під керівництвом дорослого); пояснює свої читацькі вподобання (яким темам надає перевагу); відповідає на запитання, про що (про кого) любить читати; називає своїх улюблених літературних героїв Формування і розвиток навички читання. Сприймання і практичне розрізнення художніх текстів. Аналіз та інтерпретація змісту тексту. Формування рефлексивного досвіду за змістом прочитаного. Ознайомлення з різними джерелами та видами інформації. Робота з дитячою книжкою. Орієнтовний зміст літературного матеріалу: дитяча література в авторській, жанровотематичній різноманітності: – твори усної народної творчості (казки, лічилки, загадки, скоромовки, пісеньки та ін.), – доступні віку художні твори відомих письменників України та зарубіжжя на актуальні теми для дітей: літературні казки, оповідання, вірші, комікси; – науково-художні дитячі тексти; – дитяча періодика; теми дитячого читання: про Батьківщину, сім’ю, живу й неживу природу, 9 дітей, шкільне життя, дружбу, пригоди, винаходи, фантастика та ін. Змістова лінія «Взаємодіємо письмово» називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог; розрізняє друковане і рукописне письмо; списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише під диктування слова, речення з 3-4 слів; добирає й записує назву малюнка, заголовок до тексту (з допомогою вчителя); складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою ситуацією (самостійно та з допомогою вчителя); дотримується культури оформлення письмових робіт; перевіряє написане; виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно чи з допомогою вчителя  Формування і розвиток навички письма. Створення власних письмових висловлень. Перевірка письмових робіт Змістова лінія «Досліджуємо медіа» сприймає зміст і форму простих медіапродуктів (малюнки, світлини, комікси, дитячі журнали, мультфільми тощо), бере участь в їх обговоренні; бере участь в обговоренні змісту і форми медіапродуктів; [розповідає про свої враження від прослуханих / переглянутих медіапродуктів. Робота з медіапродукцією Змістова лінія «Досліджуємо мовні явища» має уявлення про мовні звуки; розрізняє голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння  правильно вимовляє тверді й м’які, дзвінкі й глухі приголосні звуки відтворює ланцюжок звуків у почутому слові (без явищ асиміляції) пояснює зміну значення слова в результаті заміни одного зі звуків  має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви; позначає мовні звуки буквами на письмі правильно записує слова, вимова й написання яких збігаються; правильно позначає на письмі м’якість приголосних звуків; відтворює алфавітні назви букв; має уявлення про склад, вимовляє слова по складах; пояснює співвідношення між звуками і буквами у складі, слові поділяє на склади слова під час переносу їх частин в інший рядок Дослідження мовних звуків, правильна їх вимова. Позначення звуків буквами. Вправляння у поділі слів на склади. 10 має уявлення про наголос, визначає на слух склад, який вимовляється з більшою силою голосу; розрізнює наголошений і ненаголошені склади в слові; правильно наголошує загальновживані слова; пояснює залежність значення слова від зміни наголосу в ньому (в окремих випадках) має уявлення про номінативну функцію слова; співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки, числа розрізняє близькі й протилежні за значенням слова; розпізнає слова, які мають кілька значень; доповнює тематичні групи слів; встановлює відповідність між родовою і видовими назвами; упізнає і розрізняє слова – назви предметів, ознак, дій, чисел, службові слова (з допомогою вчителя) ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки? (з допомогою вчителя) має уявлення про речення; розпізнає речення за графічними орієнтирами (велика буква на початку, розділовий знак у кінці); визначає кількість слів у реченні, яке складається з 1-4 слів інтонаційно правильно вимовляє (читає) розповідні, питальні й окличні речення і відповідно оформлює їх на письмі (використовує відповідні розділові знаки) дотримується правила вживання великої літери на початку речення;] доповнює речення 1-2 словами за змістом складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему; має уявлення про текст (практично відрізняє його від речення); добирає заголовок до тексту (з допомогою вчителя) визначає кількість речень у тексті (з 2-4 речень), виявляє їх межі за графічними орієнтирами

10.01

14-15

 

122

Повторення правил з'єднання вивчених букв. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

10.01

9-10

 

123

Звук [х], позначення його буквою «ха». Читання слів. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «Казкові хма­ринки».

11.01

16-17

 

124

Письмо малої букви х, складів із нею. Складання і запису­вання слів.

11.01

11-12

 

125

Закріплення звукового значення букви «ха». Опрацювання тексту «Христинка» (за А. Свашенко). Скоромовка.

12.01

18-19

 

126

Письмо великої букви X. Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

12.01

13-14

 

127

Звук [ж], позначення його буквою «же». Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів і слів. Скоромовка. Опрацюван­ня вірша М.Воробйова«Сто дібров». Мовні вправи.

13.01

20-21

 

128

Письмо малої букви ж. Написання буквосполучень та слів із буквою ж. Навчальний диктант.

13.01

15

 

129

Закріплення звукового значення букви «же». Опрацюван­ня текстів «Великі жуки», «Пізнавай хижих тварин».

17.01

22-23

 

130

Письмо великої букви Ж. Написання складів. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.

17.01

16

 

131

Звук [ш], позначення його буквою «ша». Зіставлення звуків [ж] — [ш]. Читання слів, речень. Опрацювання тексту «Пошта».

18.01

24-25

 

132

Письмо малої букви ш. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант.

18.01

17

 

133

Закріплення звукового значення букви «ша». Опрацюван­ня вірша «На березі береза» (за А. Качаном) і тексту «Привіт, Сашку!».

19.01

26-27

 

134

Письмо великої букви Ш. Написання буквосполучень, слів та речень.

19.01

18

 

135

Звук [ч], позначення його буквою «че». Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи. Скоромовки. Робота з дитячою книгою.

20.01

28-29

 

136

Письмо малої букви ч. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант. Розвиток мовлення.

20.01

19

 

137

Закріплення звукового значення букви «че». Опрацювання тексту «Наш веселий клас» (за М. Чумарною). Розігруван­ня сценки за віршем.

24.01

30-31

 

138

Письмо великої букви Ч, складів та слів із нею. Порівняння написання букв Ч та У. Списування речень, поданих друко­ваним шрифтом.

24.01

20

 

139

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання тексту «Річка Черемош».

25.01

32

 

140

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під дик­тування.

25.01

21

 

141

Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквою «це». Звуковий ана­ліз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи. Опрацюван­ня вірша «Порожній козуб» (за В. Лучуком).

26.01

33

 

142

Письмо малої букви ц. Письмо складів та слів із буквою ц. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

26.01

22

 

143

Закріплення звукових значень букви «це». Опрацювання вірша «Скільки олівців?». Загадки.

27.01

34-35

 

144

Письмо великої букви Ц,буквосполучень та слів із нею. Написання речень.

27.01

23-24

 

145

Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Позна­чення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього при­голосного. Звуковий аналіз слів. Опрацювання казки «Ро­дичі». Розігрування сценки за казкою.

31.01

36-37

 

146

Письмо малої букви я. Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів.

31.01

25

 

147

Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попередньо­го приголосного. Мовно-логічні вправи. Опрацювання віршів Л. Цілик «Сонечко», Г. Манів«Сонечкова донечка».

01.02

38-39

 

148

Письмо великої букви Я, буквосполучень із нею. Допов­нення і записування речень. Складання й записування слів.

01.02

26

 

149

Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Поз­начення буквою «ю» звука [у] та м'якості попереднього приголосного. Читання складів, слів. Опрацювання вірша А. Мястківського«Весна».‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

02.02

40-41

 

150

Письмо малої букви ю. Написання буквосполучень, слів та речень. Словниковий диктант.

02.02

27-28

 

151

Закріплення звукових значень букви «ю». Загадка (А. Свашенко). Опрацювання вірша «Хто Юрасика вку­сив?» (за Г. Демченко). Робота з дитячою книгою.

03.02

42-43

 

152

Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написан­ня речень. Письмо під диктування. Розвиток мовлення.

03.02

29

 

153

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання тексту «Вишня» (за К. Михалициною).

07.02

44

 

154

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Поділ та запису­вання слів за групами.

07.02

32-33

 

155

Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позна­чення буквою «є» звука [е] та м'якості попереднього при­голосного. Опрацювання віршів.

08.02

45

 

156

Письмо малої букви є. Написання складів та слів із бук­вою є. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.

08.02

30

 

157

Буква «є». Звуко-буквений аналіз слів з буквою «є». Читання в ролях  вірша А.Качана «Сині дині». Загадки.

09.02

46

 

158

Закріплення письма малої букви є. Списування з друкованого тексту.

09.02

31

 

159

Закріплення звукових значень букви «є». Звуковий аналіз слів. Скоромовка. Опрацювання казки «Як білка і заєць одне одного не впізнали».

10.02

47-48

 

160

Письмо великої букви Є. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант.

10.02

34

 

161

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання тексту «Буруля» (за В. Коваленко).

14.02

49

 

162

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Коментоване письмо.

14.02

35

 

163

Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуко­вий аналіз слів. Читання слів. Словникові вправи. Опра­цювання віршів.

15.02

50-51

 

164

Письмо малої букви ї, буквосполучень із нею. Складання і записування слів із вивчених букв.

15.02

36

 

165

Закріплення звукового значення букви «ї». Опрацювання тексту «Українська держава».

16.02

52

 

166

Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею. Записуван­ня речень. Навчальний диктант.

16.02

37

 

167

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання віршів «Я — українка» (за О. Василенко), «Прапор нашої країни» (за Г.Чубач). Робота з дитячою книгою.

17.02

53

 

168

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Пояснювальний диктант. Розвиток мовлення.

17.02

38

 

169

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання оповідання «Київ».

21.02

54

 

170

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Поділ слів на склади. Пояснювальний диктант.

21.02

Роб. в зош. в косу лінію

 

172

Закріплення звукового значення вивчених букв. Розповідь про Тараса Шевченка та Лесю Українку. Опрацювання текстів «Тарас Григорович Шевченко», «Леся Українка».

22.02

55

 

173

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова речень за малюнком.

22.02

Роб. в зош. в косу лінію

 

174

Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Чи­тання складів, слів. Опрацювання віршів К. Перелісної«Дощик», «Різнокольоровий дощик» (за В. Полинок).

23.02

56-57

 

175

Письмо малої букви щ. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант.

23.02

39

 

176

Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацюван­ня оповідання В. Сухомлинського «Яке щастя?». Порів­няння віршів. Прислів'я.

24.02

58

 

177

Письмо великої букви Щ. Написання буквосполучень, слів та речень. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

24.02

40

 

178

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання тексту «Удома краще» (за Т. Волгіною).

28.02

59

 

179

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і запи­сування речень.

28.02

41

 

180

Звук [ф], позначення його буквою «еф». Читання складів, слів. Опрацювання вірша Л. Кондрашенко«Жираф».

01.03

60-61

 

181

Письмо малої букви ф. Написання буквосполучень, слів. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

01.03

42

 

182

Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацюван­ня вірша за В. Кравчуком і тексту «Виставка малюнків».

02.03

62-63

 

183

Письмо великої букви Ф, буквосполучень та слів із нею. Складання й записування речень.

02.03

43

 

184

Закріплення звукових значень вивчених букв. Словникові вправи. Скоромовки. Опрацювання тексту «Фунікулер у Києві». Робота з дитячою книгою.

03.03

64-65

 

185

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування ре­чень, поданих друкованим шрифтом. Розвиток мовлення.

03.03

44-45

 

186

Звуки [дз], [дз'], позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша А.Зарудного«Дзвіночки».

09.03

66

 

187

Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень.

09.03

46

 

188

Відпрацювання злитої вимови звуків [дз], [дз ']. Опра­цювання вірша Грицька Бойка «Горобець» та оповідання «Лісовий майстер»

(за Ю. Старостенком).

10.03

67

 

189

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і запи­сування речень.

10.03

47

 

190

Звук [дж], позначення його буквосполученням «дж». Відпрацювання злитої вимови звука [дж].Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша Н. Забіли «Джміль».

12.03

68

 

191

Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Побудова і записування речень. Словниковий диктант.

12.03

48

 

192

Закріплення звука [дж], буквосполучення «дж». Опрацю­вання тексту «Цілющі джерела».

14.03

69

 

193

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

14.03

49

 

194

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацюван­ня тексту «Дзюдо».

15.03

70-71

 

195

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під дик­тування.

15.03

52-53

 

196

Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Опрацювання тексту Д. Чередниченка «П'ятеро» і вірша Н. Гуркіної«Маю де­сять пальців я...».

16.03

72-73

 

197

Написання складів та слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант.

16.03

50

 

198

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання тексту «Як ми виграли комп'ютер». Робота з дитячою книгою.

17.03

74

 

199

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Розвиток мовлення.

17.03

51

 

200

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацюван­ня віршів М.Хоросницької«Я навчився вже читати...», В. Зорик «Книжка».

21.03

75

 

201

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант.

21.03

54-55

 

202

Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Опрацювання вірша Б. Заходера«Буква «Я»». Розігруван­ня сценки за змістом вірша.

22.03

76-79

 

203

Закріплення вмінь писати великі й малі літери українсько­го алфавіту. Побудова і записування речень.

22.03

56

 

 

 

 

           Післябуквений період

 

 

 

204

Читаю і відгадую загадки. ЗагадкиП. Ребро, Л. Вознюк, М.Пономаренко). Загадки. Складання загадки про тварину.

23.03

80

 

205

Закріплення вмінь писати великі й малі літери українсько­го алфавіту. Побудова і записування речень.

23.03

57

 

206

Читаю і відгадую. Опра­цювання текстів «У лісовій школі», «Солодке слово».

24.03

81

 

207

Закріплення вмінь писати великі й малі літери українсько­го алфавіту. Побудова і записування речень.

24.03

58

 

208

Читаю і слухаю дитячі пісні. Українська народна колиско­ва. Дитячі народні пісні «Зайчику, зайчику...», «Два півни­ки». Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко».

04.04

82-83

 

209

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Подвоєння букв. Написання буквосполучень та речень.

04.04

59

 

210

Читаю лічилки. Л. Вознюк «Раз метелик, два жучок..». О.Сенатович«Місяць жмурить...». С.Шаповалов«Де­сять, дев'ять, вісім, сім...».

05.04

84-85

 

211

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Подвоєння букв. Написання буквосполучень та речень.

05.04

60

 

212

Читаю українську народну казку. «Рукавичка» (українська народна казка).

06.04

86-87

 

213

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Написання буквосполучень та речень. Виконання творчих завдань.

06.04

61-62

 

214

Читаю авторську казку. О. Зубер«Як заєць сон шукав». Робота з дитячою книгою.

07.04

88-89

 

215

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих рукописним та друкованим шрифтом. Розвиток мовлення.

07.04

63-64

 

216

Читаю вірші про пори року. Ф. Петров «Від зими і до зи­ми». «У якому місяці?» (за К. Перелісною).

11.04

90-91

 

217

Речення. Списування текстів, поданих рукописним і дру­кованим шрифтом. Робота з деформованими реченнями.

11.04

 

 

218

Читаю про дні тижня. С. Жупанин «Хто молодець?». Зага­дка. 3. Мензатюк«Сім днів».

12.04

92-93

 

219

Вчимося відповідати на запитання. Складаємо речення. Складання розповіді про школу.

12.04

 

 

220

Читаю про кольори у природі. А. Музичук «Якого кольору промінці». Є. Гуменко«Олівці».

13.04

94

 

221

Вчимося складати речення. Доповнення незавершених речень.

13.04

 

 

222

Читаю про кольори у природі . «Розмова кольорів» (за М.Стояном).

14.04

95

 

223

Доповнення незавершених речень. Складання розповіді про своє місто за поданим планом.

14.04

 

 

224

 Читаю про родину. Л. Вознюк «Татко і матуся».

І. Кульська «Старший брат». О. Полянська «Старша сестричка».

18.04

96-97

 

225

Доповнення речень словами ввічливості. Складання речень за малюнками.

18.04

 

 

226

Читаю оповідання про дітей. Н. Вернигора «Моє місто». «Несправжня вулиця» (за О. Кротюк).

19.04

98-99

 

227

Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Закріплення вмінь писати буквиалфавіту.

19.04

 

 

228

Читаю про дружбу і друзів. П. Воронько «Друзяки». «Бігла білка (за Л. Савчук). Прислів'я.

20.04

100-101

 

229

Голосні звуки. Звуковий аналіз слів. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

20.04

 

 

230

Читаю про дитячі ігри. Л. Дяченко «М'ячик-пустунець». Е.Саталкіна«Лічилочка». Робота з дитячою книгою.

21.04

102-103

 

231

Склад. Наголос. Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Розвиток мовлення.

21.04

 

 

232

Читаю про користь спорту. Грицько Бойко «Гантелі».Т.Коломієць«Ми зі спортом дружимо». О. Коротюк«Найдужчий».

26.04

104-105

 

233

Приголосні звуки. Удосконалення вимови окремих звуків.

26.04

 

 

234

Читаю про домашніх тварин. «Передумала» (за О.Кротюк). «Гарно всім» (за Н. Марченко).

27.04

106-107

 

235

Звуковий аналіз слів. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.

27.04

 

 

235

Читаю про чарівні слова нашої мови.

А. Костецький «Бу­де день веселий», «Канікули».

28.04

108-109

 

236

Вдосконалення вмінь писати вивчені букви. Закріплення звукових значень літер.

28.04

 

 

237

Мова. Слово. «Мова рідна, слово рідне» (за О. Кротюк)

03.05

 

 

238

Складання та доповнення речень. Звукові моделі слів

03.05

 

 

239

Слова ввічливості. «Вихований» хлопчик» (за Тамарою Шульгою)

04.05

 

 

240

Доповнення речень словами ввічливості. Робота над прислів’ями. Творча робота над реченнями

04.05

 

 

241

«Абетка-лічилка» (за Любов’ю Голотою). «Прошу до столу!» (за О. Владимировим). Робота з дитячою книгою.

05.05

 

 

242

Абетка. Звуки і букви. Голосні звуки. Склад. Наголос. Виконання мовних вправ. Розвиток мовлення.

05.05

 

 

243

«Кукульбаба, кукульдід» (за Зіркою Мензатюк). Діагностична робота. Перевірка навички читання.

10.05

 

 

244

Приголосні звуки. Букви Г і Ґ. Діагностична робота. Списування.

10.05

 

 

245

«Дідова пасіка» (за Василем Чухлібом). Діагностична робота. Перевірка навички читання.

11.05

 

 

246

Буквосполучення Дз. Звуки . Буквосполучення Дж. Звук .

11.05

 

 

247

«Жовта казка» (за Імантом Зієдонісом). «Як народжується дощ» (за Василем Струтинським). Діагностична робота. Перевірка навички читання.

12.05

 

 

248

Букви Ж, Ш, Ч. Тверді звуки , , . Буква Щ. Звуки .

12.05

 

 

249

Дмитро Чередниченко «Чого веселка весела». Олена Громенко «Зайчик і веселка»

16.05

 

 

250

Буква Й. Буквосполучення йо. Буква Ї. Звуки .

16.05

 

 

251

«Солов’яча яєчня» (за Остапом Вишнею). «Багатій і бідняк» (італійська легенда, переказ Андрія М’ястківського)

17.05

 

 

252

Буква Я. Позначення нею звуків . Буква Є. Позначення нею звуків .

17.05

 

 

253

«Чого почервоніла Оленка?» (за Оксаною Кротюк). «Нещасливий день» (за Анатолієм Григоруком)

18.05

 

 

254

Буква Ю. Позначення нею звуків . Апостроф. Виконання мовних вправ.

18.05

 

 

255

Легенда про Україну. Людмила Савчук «Моя Україна – це пісенька мами…». «Дивовижні імена» (за Анатолієм Григоруком). Робота з дитячою книгою.

19.05

 

 

256

Буква ь. Буквосполучення ьо. Слова, які пишуться з великої букви. Розвиток мовлення.

19.05

 

 

257

«Двоє жадібних ведмежат» (угорська народна казка). «Як батько навчив сина працювати» (українська народна казка)

23.05

 

 

258

Слова, які відповідають на запитання хто? що? Слова, які відповідають на запитання який? яка? яке? які?

23.05

 

 

259

«Як весна літо зустрічала» (за Марією Солтис-Смирновою). «Коник-музикант» (за Іриною Прокопенко)

24.05

 

 

260

Слова, що означають дії предметів. Слова-помічники

24.05

 

 

261

«Дарунки літа» (за Алевтиною Волковою)

25.05

 

 

262

Слова, близькі і протилежні за значенням

25.05

 

 

263

Узагальнення і систематизація знань учнів. Робота з дитячою художньою літературою

26.05

 

 

264

Узагальнення і систематизація знань учнів. Що я знаю? Що я вмію? Виконання мовних вправ

26.05

 

 

265

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

266

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Берковська Людмила Борисівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 січня 2022
Переглядів
4303
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку