Навчання грамоти
За програмою О.Я.Савченко
Вашуленко М.С., Вашуленко О.В. Буквар:
підруч. для 1кл. для закладів загальної середньої освіти К: Видавничий дім "Освіта", 2018.
Заїка А.М. Прописи. 1 клас: до «Букваря» М.С. Вашуленка, О.В.Вашуленко. У 2 частинах. Ч. 2 – Харків: Вид-во «Ранок», 2019. – 64 с. : іл.
8 год на тиждень
№ п/п |
Тема уроку |
Очікувані результати здобувачів освіти |
Дата |
Стор. підр. зош. |
Примі тка |
|
|
Буквений період (продовження) |
|||||
121 |
Закріплення букви «знак м'якшення». Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту, добір до нього заголовка. |
з увагою сприймає усні репліки співрозмовника, доречно реагує на них; виконує навчальні та ігрові дії відповідно до прослуханої інструкції; слухає й розуміє коротке монологічне висловлення; відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?) розповідає, про що мовиться в тексті, який прослуховувався ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого; розповідає, що зацікавило в усному повідомленні; відтворює у ролях (з учнями або вчителем) діалог із прослуханих казок, розповідей вступає в діалог на теми, які викликають зацікавлення; самостійно формулює репліки (запитання) до співрозмовника за змістом попередньо підготовленої короткої бесіди на добре знайому тему уважно слухає співрозмовника й адекватно відповідає на його запитання; користується формулами мовленнєвого етикету в ситуаціях навчального та побутового спілкування (вітання, прощання, вибачення, подяка, звернення з проханням); дотримується правил спілкування з людьми різного віку; використовує відповідно до ситуації спілкування несловесні засоби (жести, міміка тощо); регулює дихання, силу голосу і темп мовлення у
процесі спілкування; Сприймання усної інформації. Аналіз та інтерпретація (розкриття змісту) почутого. Оцінювання усної інформації. Практичне оволодіння діалогічною формою мовлення, етикетними нормами культури спілкування. 8 повторює услід за вчителем зразок зв’язного висловлення (обсягом 2-3 речення) зі збереженням його змісту та інтонаційних особливостей переказує знайому казку, короткий прослуханий текст з опорою на подані малюнки, словосполучення, запитання, план; самостійно будує коротке зв’язне висловлення за поданим початком, малюнком (ілюстрацією, серією малюнків), на основі прослуханого тексту або випадку з життя. Створенняусних монологічних висловлень Змістова лінія «Читаємо» читає вголос доступні тексти переважно цілими словами (окремі слова ускладненої структури – складами);] виявляє у процесі читання розуміння значень більшості слів, звертає увагу на незнайомі слова, запитує у дорослих їх значення; правильно інтонує речення, у кінці яких стоять різні розділові знаки (після попередньої підготовки); читає і називає нескладні за змістом і формою фольклорні та літературні тексти (загадка, лічилка, казка, вірш, оповідання); виділяє в структурі тексту заголовок; пояснює зв’язок заголовка та ілюстрацій зі змістом твору (у прозорих випадках); виявляє розуміння фактичного змісту невеликих за обсягом і нескладних текстів: пояснює, яка подія відбулася, називає персонажів твору, відповідає на запитання за змістом прочитаного; пояснює, якими словами в тексті автор описує характер героя, його зовнішність, передає красу природи і т. ін.(з допомогою вчителя); переказує близько до змісту прочитаний твір чи окремі його епізоди з опорою на ілюстрації, запитання вчителя; висловлює власне ставлення до прочитаного: хороший / поганий вчинок, хто сподобався / не сподобався в творі, які епізоди найбільше запам’яталися, вразили; читає в ролях діалоги з казок, оповідань, віршів (після попередньої підготовки); має уявлення про найважливіші джерела інформації: дитячі книжки, журнали, енциклопедії, телебачення, бібліотека, Інтернет; розрізняє вербальну і візуальну інформації в тексті; знаходить за завданням учителя потрібну візуальну інформацію в дитячій книжці, дитячому журналі, пояснює її зміст; знаходить і називає елементи дитячої книжки (прізвище автора, заголовок, ілюстрації), спираючись на них, висловлює здогад, про що може розповідатися в книжці (творі); розрізняє дитячі книжки казок, оповідань, віршів у виданнях з чітко вираженим поліграфічним оформленням (ілюстраціями, заголовком, графічним представленням тексту); дотримується правил збереження книжки та гігієни читання (під керівництвом дорослого); пояснює свої читацькі вподобання (яким темам надає перевагу); відповідає на запитання, про що (про кого) любить читати; називає своїх улюблених літературних героїв Формування і розвиток навички читання. Сприймання і практичне розрізнення художніх текстів. Аналіз та інтерпретація змісту тексту. Формування рефлексивного досвіду за змістом прочитаного. Ознайомлення з різними джерелами та видами інформації. Робота з дитячою книжкою. Орієнтовний зміст літературного матеріалу: дитяча література в авторській, жанровотематичній різноманітності: – твори усної народної творчості (казки, лічилки, загадки, скоромовки, пісеньки та ін.), – доступні віку художні твори відомих письменників України та зарубіжжя на актуальні теми для дітей: літературні казки, оповідання, вірші, комікси; – науково-художні дитячі тексти; – дитяча періодика; теми дитячого читання: про Батьківщину, сім’ю, живу й неживу природу, 9 дітей, шкільне життя, дружбу, пригоди, винаходи, фантастика та ін. Змістова лінія «Взаємодіємо письмово» називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери українського алфавіту, дотримуючись графічних, технічних, гігієнічних вимог; розрізняє друковане і рукописне письмо; списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту; пише під диктування слова, речення з 3-4 слів; добирає й записує назву малюнка, заголовок до тексту (з допомогою вчителя); складає й записує речення за ілюстрацією, життєвою ситуацією (самостійно та з допомогою вчителя); дотримується культури оформлення письмових робіт; перевіряє написане; виявляє і виправляє недоліки письма (графічні, орфографічні, пунктуаційні) самостійно чи з допомогою вчителя Формування і розвиток навички письма. Створення власних письмових висловлень. Перевірка письмових робіт Змістова лінія «Досліджуємо медіа» сприймає зміст і форму простих медіапродуктів (малюнки, світлини, комікси, дитячі журнали, мультфільми тощо), бере участь в їх обговоренні; бере участь в обговоренні змісту і форми медіапродуктів; [розповідає про свої враження від прослуханих / переглянутих медіапродуктів. Робота з медіапродукцією Змістова лінія «Досліджуємо мовні явища» має уявлення про мовні звуки; розрізняє голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння правильно вимовляє тверді й м’які, дзвінкі й глухі приголосні звуки відтворює ланцюжок звуків у почутому слові (без явищ асиміляції) пояснює зміну значення слова в результаті заміни одного зі звуків має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви; позначає мовні звуки буквами на письмі правильно записує слова, вимова й написання яких збігаються; правильно позначає на письмі м’якість приголосних звуків; відтворює алфавітні назви букв; має уявлення про склад, вимовляє слова по складах; пояснює співвідношення між звуками і буквами у складі, слові поділяє на склади слова під час переносу їх частин в інший рядок Дослідження мовних звуків, правильна їх вимова. Позначення звуків буквами. Вправляння у поділі слів на склади. 10 має уявлення про наголос, визначає на слух склад, який вимовляється з більшою силою голосу; розрізнює наголошений і ненаголошені склади в слові; правильно наголошує загальновживані слова; пояснює залежність значення слова від зміни наголосу в ньому (в окремих випадках) має уявлення про номінативну функцію слова; співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки, числа розрізняє близькі й протилежні за значенням слова; розпізнає слова, які мають кілька значень; доповнює тематичні групи слів; встановлює відповідність між родовою і видовими назвами; упізнає і розрізняє слова – назви предметів, ознак, дій, чисел, службові слова (з допомогою вчителя) ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? скільки? (з допомогою вчителя) має уявлення про речення; розпізнає речення за графічними орієнтирами (велика буква на початку, розділовий знак у кінці); визначає кількість слів у реченні, яке складається з 1-4 слів інтонаційно правильно вимовляє (читає) розповідні, питальні й окличні речення і відповідно оформлює їх на письмі (використовує відповідні розділові знаки) дотримується правила вживання великої літери на початку речення;] доповнює речення 1-2 словами за змістом складає речення за малюнком, з поданих слів, на задану тему; має уявлення про текст (практично відрізняє його від речення); добирає заголовок до тексту (з допомогою вчителя) визначає кількість речень у тексті (з 2-4 речень), виявляє їх межі за графічними орієнтирами |
10.01 |
14-15 |
|
|
122 |
Повторення правил з'єднання вивчених букв. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
10.01 |
9-10 |
|
||
123 |
Звук [х], позначення його буквою «ха». Читання слів. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «Казкові хмаринки». |
11.01 |
16-17 |
|
||
124 |
Письмо малої букви х, складів із нею. Складання і записування слів. |
11.01 |
11-12 |
|
||
125 |
Закріплення звукового значення букви «ха». Опрацювання тексту «Христинка» (за А. Свашенко). Скоромовка. |
12.01 |
18-19 |
|
||
126 |
Письмо великої букви X. Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
12.01 |
13-14 |
|
||
127 |
Звук [ж], позначення його буквою «же». Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів і слів. Скоромовка. Опрацювання вірша М.Воробйова«Сто дібров». Мовні вправи. |
13.01 |
20-21 |
|
||
128 |
Письмо малої букви ж. Написання буквосполучень та слів із буквою ж. Навчальний диктант. |
13.01 |
15 |
|
||
129 |
Закріплення звукового значення букви «же». Опрацювання текстів «Великі жуки», «Пізнавай хижих тварин». |
17.01 |
22-23 |
|
||
130 |
Письмо великої букви Ж. Написання складів. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. |
17.01 |
16 |
|
||
131 |
Звук [ш], позначення його буквою «ша». Зіставлення звуків [ж] — [ш]. Читання слів, речень. Опрацювання тексту «Пошта». |
18.01 |
24-25 |
|
||
132 |
Письмо малої букви ш. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант. |
18.01 |
17 |
|
||
133 |
Закріплення звукового значення букви «ша». Опрацювання вірша «На березі береза» (за А. Качаном) і тексту «Привіт, Сашку!». |
19.01 |
26-27 |
|
||
134 |
Письмо великої букви Ш. Написання буквосполучень, слів та речень. |
19.01 |
18 |
|
||
135 |
Звук [ч], позначення його буквою «че». Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи. Скоромовки. Робота з дитячою книгою. |
20.01 |
28-29 |
|
||
136 |
Письмо малої букви ч. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант. Розвиток мовлення. |
20.01 |
19 |
|
||
137 |
Закріплення звукового значення букви «че». Опрацювання тексту «Наш веселий клас» (за М. Чумарною). Розігрування сценки за віршем. |
24.01 |
30-31 |
|
||
138 |
Письмо великої букви Ч, складів та слів із нею. Порівняння написання букв Ч та У. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
24.01 |
20 |
|
||
139 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Річка Черемош». |
25.01 |
32 |
|
||
140 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктування. |
25.01 |
21 |
|
||
141 |
Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквою «це». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи. Опрацювання вірша «Порожній козуб» (за В. Лучуком). |
26.01 |
33 |
|
||
142 |
Письмо малої букви ц. Письмо складів та слів із буквою ц. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
26.01 |
22 |
|
||
143 |
Закріплення звукових значень букви «це». Опрацювання вірша «Скільки олівців?». Загадки. |
27.01 |
34-35 |
|
||
144 |
Письмо великої букви Ц,буквосполучень та слів із нею. Написання речень. |
27.01 |
23-24 |
|
||
145 |
Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів. Опрацювання казки «Родичі». Розігрування сценки за казкою. |
31.01 |
36-37 |
|
||
146 |
Письмо малої букви я. Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів. |
31.01 |
25 |
|
||
147 |
Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього приголосного. Мовно-логічні вправи. Опрацювання віршів Л. Цілик «Сонечко», Г. Манів«Сонечкова донечка». |
01.02 |
38-39 |
|
||
148 |
Письмо великої букви Я, буквосполучень із нею. Доповнення і записування речень. Складання й записування слів. |
01.02 |
26 |
|
||
149 |
Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Позначення буквою «ю» звука [у] та м'якості попереднього приголосного. Читання складів, слів. Опрацювання вірша А. М’ястківського«Весна». |
02.02 |
40-41 |
|
||
150 |
Письмо малої букви ю. Написання буквосполучень, слів та речень. Словниковий диктант. |
02.02 |
27-28 |
|
||
151 |
Закріплення звукових значень букви «ю». Загадка (А. Свашенко). Опрацювання вірша «Хто Юрасика вкусив?» (за Г. Демченко). Робота з дитячою книгою. |
03.02 |
42-43 |
|
||
152 |
Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написання речень. Письмо під диктування. Розвиток мовлення. |
03.02 |
29 |
|
||
153 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Вишня» (за К. Михалициною). |
07.02 |
44 |
|
||
154 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Поділ та записування слів за групами. |
07.02 |
32-33 |
|
||
155 |
Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позначення буквою «є» звука [е] та м'якості попереднього приголосного. Опрацювання віршів. |
08.02 |
45 |
|
||
156 |
Письмо малої букви є. Написання складів та слів із буквою є. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. |
08.02 |
30 |
|
||
157 |
Буква «є». Звуко-буквений аналіз слів з буквою «є». Читання в ролях вірша А.Качана «Сині дині». Загадки. |
09.02 |
46 |
|
||
158 |
Закріплення письма малої букви є. Списування з друкованого тексту. |
09.02 |
31 |
|
||
159 |
Закріплення звукових значень букви «є». Звуковий аналіз слів. Скоромовка. Опрацювання казки «Як білка і заєць одне одного не впізнали». |
10.02 |
47-48 |
|
||
160 |
Письмо великої букви Є. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант. |
10.02 |
34 |
|
||
161 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Буруля» (за В. Коваленко). |
14.02 |
49 |
|
||
162 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Коментоване письмо. |
14.02 |
35 |
|
||
163 |
Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуковий аналіз слів. Читання слів. Словникові вправи. Опрацювання віршів. |
15.02 |
50-51 |
|
||
164 |
Письмо малої букви ї, буквосполучень із нею. Складання і записування слів із вивчених букв. |
15.02 |
36 |
|
||
165 |
Закріплення звукового значення букви «ї». Опрацювання тексту «Українська держава». |
16.02 |
52 |
|
||
166 |
Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею. Записування речень. Навчальний диктант. |
16.02 |
37 |
|
||
167 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів «Я — українка» (за О. Василенко), «Прапор нашої країни» (за Г.Чубач). Робота з дитячою книгою. |
17.02 |
53 |
|
||
168 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Пояснювальний диктант. Розвиток мовлення. |
17.02 |
38 |
|
||
169 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання оповідання «Київ». |
21.02 |
54 |
|
||
170 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Поділ слів на склади. Пояснювальний диктант. |
21.02 |
Роб. в зош. в косу лінію |
|
||
172 |
Закріплення звукового значення вивчених букв. Розповідь про Тараса Шевченка та Лесю Українку. Опрацювання текстів «Тарас Григорович Шевченко», «Леся Українка». |
22.02 |
55 |
|
||
173 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова речень за малюнком. |
22.02 |
Роб. в зош. в косу лінію |
|
||
174 |
Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Читання складів, слів. Опрацювання віршів К. Перелісної«Дощик», «Різнокольоровий дощик» (за В. Полинок). |
23.02 |
56-57 |
|
||
175 |
Письмо малої букви щ. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант. |
23.02 |
39 |
|
||
176 |
Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацювання оповідання В. Сухомлинського «Яке щастя?». Порівняння віршів. Прислів'я. |
24.02 |
58 |
|
||
177 |
Письмо великої букви Щ. Написання буквосполучень, слів та речень. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
24.02 |
40 |
|
||
178 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Удома краще» (за Т. Волгіною). |
28.02 |
59 |
|
||
179 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень. |
28.02 |
41 |
|
||
180 |
Звук [ф], позначення його буквою «еф». Читання складів, слів. Опрацювання вірша Л. Кондрашенко«Жираф». |
01.03 |
60-61 |
|
||
181 |
Письмо малої букви ф. Написання буквосполучень, слів. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
01.03 |
42 |
|
||
182 |
Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання вірша за В. Кравчуком і тексту «Виставка малюнків». |
02.03 |
62-63 |
|
||
183 |
Письмо великої букви Ф, буквосполучень та слів із нею. Складання й записування речень. |
02.03 |
43 |
|
||
184 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Словникові вправи. Скоромовки. Опрацювання тексту «Фунікулер у Києві». Робота з дитячою книгою. |
03.03 |
64-65 |
|
||
185 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Розвиток мовлення. |
03.03 |
44-45 |
|
||
186 |
Звуки [дз], [дз'], позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша А.Зарудного«Дзвіночки». |
09.03 |
66 |
|
||
187 |
Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень. |
09.03 |
46 |
|
||
188 |
Відпрацювання злитої вимови звуків [дз], [дз ']. Опрацювання вірша Грицька Бойка «Горобець» та оповідання «Лісовий майстер» (за Ю. Старостенком). |
10.03 |
67 |
|
||
189 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень. |
10.03 |
47 |
|
||
190 |
Звук [дж], позначення його буквосполученням «дж». Відпрацювання злитої вимови звука [дж].Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша Н. Забіли «Джміль». |
12.03 |
68 |
|
||
191 |
Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Побудова і записування речень. Словниковий диктант. |
12.03 |
48 |
|
||
192 |
Закріплення звука [дж], буквосполучення «дж». Опрацювання тексту «Цілющі джерела». |
14.03 |
69 |
|
||
193 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
14.03 |
49 |
|
||
194 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Дзюдо». |
15.03 |
70-71 |
|
||
195 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктування. |
15.03 |
52-53 |
|
||
196 |
Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Опрацювання тексту Д. Чередниченка «П'ятеро» і вірша Н. Гуркіної«Маю десять пальців я...». |
16.03 |
72-73 |
|
||
197 |
Написання складів та слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант. |
16.03 |
50 |
|
||
198 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Як ми виграли комп'ютер». Робота з дитячою книгою. |
17.03 |
74 |
|
||
199 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Розвиток мовлення. |
17.03 |
51 |
|
||
200 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів М.Хоросницької«Я навчився вже читати...», В. Зорик «Книжка». |
21.03 |
75 |
|
||
201 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант. |
21.03 |
54-55 |
|
||
202 |
Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Опрацювання вірша Б. Заходера«Буква «Я»». Розігрування сценки за змістом вірша. |
22.03 |
76-79 |
|
||
203 |
Закріплення вмінь писати великі й малі літери українського алфавіту. Побудова і записування речень. |
22.03 |
56
|
|
||
|
Післябуквений період |
|
|
|
||
204 |
Читаю і відгадую загадки. ЗагадкиП. Ребро, Л. Вознюк, М.Пономаренко). Загадки. Складання загадки про тварину. |
23.03 |
80 |
|
||
205 |
Закріплення вмінь писати великі й малі літери українського алфавіту. Побудова і записування речень. |
23.03 |
57 |
|
||
206 |
Читаю і відгадую. Опрацювання текстів «У лісовій школі», «Солодке слово». |
24.03 |
81 |
|
||
207 |
Закріплення вмінь писати великі й малі літери українського алфавіту. Побудова і записування речень. |
24.03 |
58 |
|
||
208 |
Читаю і слухаю дитячі пісні. Українська народна колискова. Дитячі народні пісні «Зайчику, зайчику...», «Два півники». Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко». |
04.04 |
82-83 |
|
||
209 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Подвоєння букв. Написання буквосполучень та речень. |
04.04 |
59 |
|
||
210 |
Читаю лічилки. Л. Вознюк «Раз метелик, два жучок..». О.Сенатович«Місяць жмурить...». С.Шаповалов«Десять, дев'ять, вісім, сім...». |
05.04 |
84-85 |
|
||
211 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Подвоєння букв. Написання буквосполучень та речень. |
05.04 |
60 |
|
||
212 |
Читаю українську народну казку. «Рукавичка» (українська народна казка). |
06.04 |
86-87 |
|
||
213 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Написання буквосполучень та речень. Виконання творчих завдань. |
06.04 |
61-62 |
|
||
214 |
Читаю авторську казку. О. Зубер«Як заєць сон шукав». Робота з дитячою книгою. |
07.04 |
88-89 |
|
||
215 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих рукописним та друкованим шрифтом. Розвиток мовлення. |
07.04 |
63-64 |
|
||
216 |
Читаю вірші про пори року. Ф. Петров «Від зими і до зими». «У якому місяці?» (за К. Перелісною). |
11.04 |
90-91 |
|
||
217 |
Речення. Списування текстів, поданих рукописним і друкованим шрифтом. Робота з деформованими реченнями. |
11.04 |
|
|
||
218 |
Читаю про дні тижня. С. Жупанин «Хто молодець?». Загадка. 3. Мензатюк«Сім днів». |
12.04 |
92-93 |
|
||
219 |
Вчимося відповідати на запитання. Складаємо речення. Складання розповіді про школу. |
12.04 |
|
|
||
220 |
Читаю про кольори у природі. А. Музичук «Якого кольору промінці». Є. Гуменко«Олівці». |
13.04 |
94 |
|
||
221 |
Вчимося складати речення. Доповнення незавершених речень. |
13.04 |
|
|
||
222 |
Читаю про кольори у природі . «Розмова кольорів» (за М.Стояном). |
14.04 |
95 |
|
||
223 |
Доповнення незавершених речень. Складання розповіді про своє місто за поданим планом. |
14.04 |
|
|
||
224 |
Читаю про родину. Л. Вознюк «Татко і матуся». І. Кульська «Старший брат». О. Полянська «Старша сестричка». |
18.04 |
96-97 |
|
||
225 |
Доповнення речень словами ввічливості. Складання речень за малюнками. |
18.04 |
|
|
||
226 |
Читаю оповідання про дітей. Н. Вернигора «Моє місто». «Несправжня вулиця» (за О. Кротюк). |
19.04 |
98-99 |
|
||
227 |
Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Закріплення вмінь писати буквиалфавіту. |
19.04 |
|
|
||
228 |
Читаю про дружбу і друзів. П. Воронько «Друзяки». «Бігла білка (за Л. Савчук). Прислів'я. |
20.04 |
100-101 |
|
||
229 |
Голосні звуки. Звуковий аналіз слів. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
20.04 |
|
|
||
230 |
Читаю про дитячі ігри. Л. Дяченко «М'ячик-пустунець». Е.Саталкіна«Лічилочка». Робота з дитячою книгою. |
21.04 |
102-103 |
|
||
231 |
Склад. Наголос. Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Розвиток мовлення. |
21.04 |
|
|
||
232 |
Читаю про користь спорту. Грицько Бойко «Гантелі».Т.Коломієць«Ми зі спортом дружимо». О. Коротюк«Найдужчий». |
26.04 |
104-105 |
|
||
233 |
Приголосні звуки. Удосконалення вимови окремих звуків. |
26.04 |
|
|
||
234 |
Читаю про домашніх тварин. «Передумала» (за О.Кротюк). «Гарно всім» (за Н. Марченко). |
27.04 |
106-107 |
|
||
235 |
Звуковий аналіз слів. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. |
27.04 |
|
|
||
235 |
Читаю про чарівні слова нашої мови. А. Костецький «Буде день веселий», «Канікули». |
28.04 |
108-109 |
|
||
236 |
Вдосконалення вмінь писати вивчені букви. Закріплення звукових значень літер. |
28.04 |
|
|
||
237 |
Мова. Слово. «Мова рідна, слово рідне» (за О. Кротюк) |
03.05 |
|
|
||
238 |
Складання та доповнення речень. Звукові моделі слів |
03.05 |
|
|
||
239 |
Слова ввічливості. «Вихований» хлопчик» (за Тамарою Шульгою) |
04.05 |
|
|
||
240 |
Доповнення речень словами ввічливості. Робота над прислів’ями. Творча робота над реченнями |
04.05 |
|
|
||
241 |
«Абетка-лічилка» (за Любов’ю Голотою). «Прошу до столу!» (за О. Владимировим). Робота з дитячою книгою. |
05.05 |
|
|
||
242 |
Абетка. Звуки і букви. Голосні звуки. Склад. Наголос. Виконання мовних вправ. Розвиток мовлення. |
05.05 |
|
|
||
243 |
«Кукульбаба, кукульдід» (за Зіркою Мензатюк). Діагностична робота. Перевірка навички читання. |
10.05 |
|
|
||
244 |
Приголосні звуки. Букви Г і Ґ. Діагностична робота. Списування. |
10.05 |
|
|
||
245 |
«Дідова пасіка» (за Василем Чухлібом). Діагностична робота. Перевірка навички читання. |
11.05 |
|
|
||
246 |
Буквосполучення Дз. Звуки . Буквосполучення Дж. Звук . |
11.05 |
|
|
||
247 |
«Жовта казка» (за Імантом Зієдонісом). «Як народжується дощ» (за Василем Струтинським). Діагностична робота. Перевірка навички читання. |
12.05 |
|
|
||
248 |
Букви Ж, Ш, Ч. Тверді звуки , , . Буква Щ. Звуки . |
12.05 |
|
|
||
249 |
Дмитро Чередниченко «Чого веселка весела». Олена Громенко «Зайчик і веселка» |
16.05 |
|
|
||
250 |
Буква Й. Буквосполучення йо. Буква Ї. Звуки . |
16.05 |
|
|
||
251 |
«Солов’яча яєчня» (за Остапом Вишнею). «Багатій і бідняк» (італійська легенда, переказ Андрія М’ястківського) |
17.05 |
|
|
||
252 |
Буква Я. Позначення нею звуків . Буква Є. Позначення нею звуків . |
17.05 |
|
|
||
253 |
«Чого почервоніла Оленка?» (за Оксаною Кротюк). «Нещасливий день» (за Анатолієм Григоруком) |
18.05 |
|
|
||
254 |
Буква Ю. Позначення нею звуків . Апостроф. Виконання мовних вправ. |
18.05 |
|
|
||
255 |
Легенда про Україну. Людмила Савчук «Моя Україна – це пісенька мами…». «Дивовижні імена» (за Анатолієм Григоруком). Робота з дитячою книгою. |
19.05 |
|
|
||
256 |
Буква ь. Буквосполучення ьо. Слова, які пишуться з великої букви. Розвиток мовлення. |
19.05 |
|
|
||
257 |
«Двоє жадібних ведмежат» (угорська народна казка). «Як батько навчив сина працювати» (українська народна казка) |
23.05 |
|
|
||
258 |
Слова, які відповідають на запитання хто? що? Слова, які відповідають на запитання який? яка? яке? які? |
23.05 |
|
|
||
259 |
«Як весна літо зустрічала» (за Марією Солтис-Смирновою). «Коник-музикант» (за Іриною Прокопенко) |
24.05 |
|
|
||
260 |
Слова, що означають дії предметів. Слова-помічники |
24.05 |
|
|
||
261 |
«Дарунки літа» (за Алевтиною Волковою) |
25.05 |
|
|
||
262 |
Слова, близькі і протилежні за значенням |
25.05 |
|
|
||
263 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Робота з дитячою художньою літературою |
26.05 |
|
|
||
264 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Що я знаю? Що я вмію? Виконання мовних вправ |
26.05 |
|
|
||
265 |
Підсумковий урок за рік. |
|
|
|
||
266 |
Підсумковий урок за рік. |
|
|
|
||