Календарно-тематичне планування уроків вивчення інформатики у 2 класі на 2018/2019 н. р.

Про матеріал

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом МОН України

зі змінами згідно з наказом МОН України

від 16.04.2014 № 460

Перегляд файлу

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом МОН України 

зі змінами згідно з наказом МОН України

від 16.04.2014 № 460

 

 

 

 

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

ДЛЯ УЧНІВ 2-4 КЛАСІВ

ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

 

 

 

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

 

МЕТА І ЗАВДАННЯ  НАВЧАННЯ  ІНФОРМАТИКИ

 

Оновлення змісту вивчення предмету “Інформатика” у загальноосвітніх навчальних закладах пов’язано зі змінами стратегічних напрямків освіти - орієнтація на діяльнісний підхід та формування в учнівства важливих життєвих компетенцій. Лише з поширенням інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) навчання може мати форми особистісно-орієнтованого, гнучкого динамічного процесу. Розповсюдження нових цифрових медіа й навчальних середовищ обумовлюють зростаючу важливість ІКТ-компетенцій, які сьогодні майже  всюди визнаються одними з ключових в системі освіти.

Головна мета навчального предмету “Інформатики” у відповідності з вимогами Державного стандарту початкової загальної освіти - ознайомлення учнів з інформаційно-комунікаційними технологіями та формування у дітей ключових компетентностей для реалізації їх творчого потенціалу і соціалізації в суспільстві.

Зміст навчального предмету «Інформатика» в початковій школі являє собою узагальнений і скорочений виклад основ  інформаційно-комунікаційних технологій, адаптованим до можливостей і особливостей дітей молодшого шкільного віку.

Основними завданнями навчального предмета є формування в дітей молодшого шкільного віку:

  • початкових навичок використовувати інформаційно-комунікаційні технології;
  • основних навичок роботи з різними пристроями для вивчення інших предметів, а також для розв’язування практичних соціальних, комунікативних завдань;
  • початкових уявлень про інформацію, її властивості, особливості опрацювання, передавання та зберігання;
  • початкових навичок використовувати інформацію з навчальною метою;
  • алгоритмічного, логічного та критичного мислення.

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування уроків на 2018-2019 н. р.

2  клас

33 години + 2 години резервного часу

 

семестр

заг. к-сть годин

к-сть годин/тижд.

І

16

1

ІІ

19

1

усього

35

1

 

Затверджено:

 Директор ліцею: ____________

__________________________

 «_____»______________2018 р.

І семестр

Дата проведення уроку

Примітка

Тема уроку

Робота з підручником

Інформація

1

1

 

 

Поняття про інформацію. Зміст та завдання курсу «Інформатика»

 

2

2

 

 

Сприймання людиною інформації. Властивості інформації

 

3

3

 

 

Приватна та публічна інформація

 

4

4

 

 

Пристрої для роботи з інформацією. Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики

 

Комп’ютери та інші пристрої

5

1

 

 

Увімкнення та вимкнення комп'ютера  та інших пристроїв

 

6

2

 

 

Використання пристроїв для навчання: перегляд зображень (образотворче мистецтво), читання текстів (літературне читання, мови), слухання мелодій (музичне мистецтво)

 

7

3

 

 

Виділення обраного тексту в середовищах для читання

 

8

4

 

 

Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів

 

9

5

 

 

Організація робочого місця під час навчання з різними пристроями

 

Інтернет

10

1

 

 

Початкові уявлення про Інтернет. Поняття браузера, як програми для роботи в Інтернеті

 

11

2

 

 

Правила безпечної роботи в Інтернеті

 

12

3

 

 

Ігри для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою

 

13

4

 

 

Комп'ютерні сервіси підтримки вивчення математики

 

14

5

 

 

Комп'ютерні сервіси підтримки вивчення образотворчого мистецтва

 

15

6

 

 

Комп'ютерні сервіси підтримки вивчення мов

 

Графіка

16

1

 

 

Поняття ком’ютерної графіки. Програми для створення та змінювання графічних зображень

 

 

Затверджено:

 Директор ліцею:  ____________

__________________________

 «_____»______________2019 р.

ІІ семестр

17

2

 

 

Змінювання готових зображень.

 

18

3

 

 

Створення зображень з геометричних фігур

 

19

4

 

 

Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів

 

20

5

 

 

Створення зображень за зразком

 

21

6

 

 

Сервіси для перегляду зображень картин художників. Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв

 

22

7

 

 

Пристрої для створення та опрацювання графічних зображень

 

23

8

 

 

Пошук зображень в Інтернеті

 

Команди та виконавці

24

1

 

 

Поняття команди й виконавця

 

25

2

 

 

Послідовність дій

 

26

3

 

 

Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування

 

 27

4

 

 

Порівняння двох або більше предметів

 

28

5

 

 

Об’єднання предметів у групи за певними заданими ознаками

 

29

6

 

 

Ігри на змінювання послідовності дій, пошук помилок в послідовностях

 

30

7

 

 

Сфери використання комп'ютерів

 

31

8

 

 

Людина у світі інформації

 

32

9

 

 

Робота з програмами на розвиток логічного мислення.

 

33

10

 

 

Комп'ютерні програми підтримки вивчення різних предметів

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу

34

1

 

 

 

 

35

2

 

 

 

 

 

Вчитель інформатики ____________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 7
Оцінки та відгуки
  1. Македонська Анжела
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ткачук Андрій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Ткачук Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Козачук Ігор
    Структурованість - Чудово Оригінальність викладу - Дуже добре Формат подачі матеріалу, підбір завдань, оформлення, візуалізація тощо Відповідність темі - Дуже добре
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Лазурко Марія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Білокур Катерина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Тарановська Таїсія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 4 відгука
docx
Додано
7 серпня 2018
Переглядів
3993
Оцінка розробки
5.0 (7 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку