наказом МОН України
зі змінами згідно з наказом МОН України
від 16.04.2014 № 460
наказом МОН України
зі змінами згідно з наказом МОН України
від 16.04.2014 № 460
ДЛЯ УЧНІВ 2-4 КЛАСІВ
ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
МЕТА І ЗАВДАННЯ НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ
Оновлення змісту вивчення предмету “Інформатика” у загальноосвітніх навчальних закладах пов’язано зі змінами стратегічних напрямків освіти - орієнтація на діяльнісний підхід та формування в учнівства важливих життєвих компетенцій. Лише з поширенням інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) навчання може мати форми особистісно-орієнтованого, гнучкого динамічного процесу. Розповсюдження нових цифрових медіа й навчальних середовищ обумовлюють зростаючу важливість ІКТ-компетенцій, які сьогодні майже всюди визнаються одними з ключових в системі освіти.
Головна мета навчального предмету “Інформатики” у відповідності з вимогами Державного стандарту початкової загальної освіти - ознайомлення учнів з інформаційно-комунікаційними технологіями та формування у дітей ключових компетентностей для реалізації їх творчого потенціалу і соціалізації в суспільстві.
Зміст навчального предмету «Інформатика» в початковій школі являє собою узагальнений і скорочений виклад основ інформаційно-комунікаційних технологій, адаптованим до можливостей і особливостей дітей молодшого шкільного віку.
Основними завданнями навчального предмета є формування в дітей молодшого шкільного віку:
2 клас
33 години + 2 години резервного часу
семестр |
заг. к-сть годин |
к-сть годин/тижд. |
||||
І |
16 |
1 |
||||
ІІ |
19 |
1 |
||||
35 |
1 |
|||||
Затверджено: Директор ліцею: ____________ __________________________ «_____»______________2018 р. І семестр |
||||||
№ |
Дата проведення уроку |
Примітка |
Тема уроку |
Робота з підручником |
||
Інформація |
||||||
1 |
1 |
|
|
Поняття про інформацію. Зміст та завдання курсу «Інформатика» |
|
|
2 |
2 |
|
|
Сприймання людиною інформації. Властивості інформації |
|
|
3 |
3 |
|
|
Приватна та публічна інформація |
|
|
4 |
4 |
|
|
Пристрої для роботи з інформацією. Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики |
|
|
Комп’ютери та інші пристрої |
||||||
5 |
1 |
|
|
Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв |
|
|
6 |
2 |
|
|
Використання пристроїв для навчання: перегляд зображень (образотворче мистецтво), читання текстів (літературне читання, мови), слухання мелодій (музичне мистецтво) |
|
|
7 |
3 |
|
|
Виділення обраного тексту в середовищах для читання |
|
|
8 |
4 |
|
|
Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів |
|
|
9 |
5 |
|
|
Організація робочого місця під час навчання з різними пристроями |
|
|
Інтернет |
||||||
10 |
1 |
|
|
Початкові уявлення про Інтернет. Поняття браузера, як програми для роботи в Інтернеті |
|
|
11 |
2 |
|
|
Правила безпечної роботи в Інтернеті |
|
|
12 |
3 |
|
|
Ігри для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою |
|
|
13 |
4 |
|
|
Комп'ютерні сервіси підтримки вивчення математики |
|
|
14 |
5 |
|
|
Комп'ютерні сервіси підтримки вивчення образотворчого мистецтва |
|
|
15 |
6 |
|
|
Комп'ютерні сервіси підтримки вивчення мов |
|
|
Графіка |
||||||
16 |
1 |
|
|
Поняття ком’ютерної графіки. Програми для створення та змінювання графічних зображень |
|
|
Затверджено: Директор ліцею: ____________ __________________________ «_____»______________2019 р. ІІ семестр |
||||||
17 |
2 |
|
|
Змінювання готових зображень. |
|
|
18 |
3 |
|
|
Створення зображень з геометричних фігур |
|
|
19 |
4 |
|
|
Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів |
|
|
20 |
5 |
|
|
Створення зображень за зразком |
|
|
21 |
6 |
|
|
Сервіси для перегляду зображень картин художників. Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв |
|
|
22 |
7 |
|
|
Пристрої для створення та опрацювання графічних зображень |
|
|
23 |
8 |
|
|
Пошук зображень в Інтернеті |
|
|
Команди та виконавці |
||||||
24 |
1 |
|
|
Поняття команди й виконавця |
|
|
25 |
2 |
|
|
Послідовність дій |
|
|
26 |
3 |
|
|
Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування |
|
|
27 |
4 |
|
|
Порівняння двох або більше предметів |
|
|
28 |
5 |
|
|
Об’єднання предметів у групи за певними заданими ознаками |
|
|
29 |
6 |
|
|
Ігри на змінювання послідовності дій, пошук помилок в послідовностях |
|
|
30 |
7 |
|
|
Сфери використання комп'ютерів |
|
|
31 |
8 |
|
|
Людина у світі інформації |
|
|
32 |
9 |
|
|
Робота з програмами на розвиток логічного мислення. |
|
|
33 |
10 |
|
|
Комп'ютерні програми підтримки вивчення різних предметів |
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
||||||
34 |
1 |
|
|
|
|
|
35 |
2 |
|
|
|
|
|