Інформатика 2 клас
Тема уроку: Змінювання графічних зображень
Тип уроку: Засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок
Обладнання : комп'ютер, презентація, відео проектор, екран, картки для роботи в групах.
Урок № 24
ПІБ учителя: Лоза І.В., Мєдвєдь О.М.
Клас: 2
Тема уроку: Змінювання графічних зображень
Цілі уроку:
Навчальна: формувати вміння застосовувати інструменти при зміненні готових зображень;
Розвиваюча: розвивати вміння використовувати маніпулятор «миша» для роботи в графічному редакторі ,правильно висловлювати свою думку, узагальнювати, спілкуватися у спільній діяльності, створювати умови для розвитку творчих здібностей школярів
Виховна: виховувати наполегливість і самостійність у створенні зображень, івзаємоповагу у спільній діяльності, естетичний смак
Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.
Обладнання уроку: комп’ютер, презентація МS Power Paint, відео проектор, екран, картки для роботи в групах.
Зміст уроку
І. Мотивація навчальної діяльності. 1-2 хв.
Ось прийшли ми знову в клас,
Де чекає комп’ютер нас.
Нумо сіли всі рівненько
І працюємо дружненько.
.
ІІ. Актуалізація опорних знань. Поставлення навчальної задачі3-4 хв.
Гра « Знайти відмінність»
Висновок (кожне сонечко виражає свої емоції. А одне не має емоцій)
III. Повідомлення теми і мети уроку 2 хв.
ІV. Сприймання та усвідомлення нового матеріалу. 9-10хв.
.
- Давайте пригадаємо, де знаходяться інструменти, якими будемо користуватися під час малювання на комп’ютері? (Цей набір кнопок називається панеллю інструментів)
-..А з який інструмент нам буде допомагати, ви дізнаєтеся, відгадавши загадку:
Всяк школяр його шанує,
Бо він пише, ще й малює.
Хто ж цей славний молодець?
Це звичайно, … (Олівець)
Які ще інструменти нам стануть в нагоді?
- Якщо на малюнку якась лінія вам не подобається, її можна видалити з малюнка. У цьому вам допоможе комп’ютерний Ластик, оскільки він малює кольором фону.
V. Фізхвилинка (2 хв.)
. Працювати перестали
І тепер всі дружно встали.
Будемо відпочивати,
Нумо, вправу починати!
Руки вгору, руки вниз
І легесенько пригнись.
Покрутились, повертілись,
На хвилинку зупинились.
Пострибали, пострибали,
Раз — присіли, другий — встали.
Всі за парти посідали.
VІ. Практична робота учнів (15 хв.)
І рівень – за зразком, під керівництвом вчителя.
ІІ рівень - тим, хто вміє це робити, пропоную пофантазувати і намалювати квітку за власним задумом.
Вербальне оцінювання дитячих малюнків після практичної частини.
Фізпауза (1 хв.)
Оченята роблять вправи: вліво вправо. Потім вгору, потім вниз оченятами дивись. Широко відкрию очі - роздивлюсь усе охоче. Потім мружусь, наче киця, і заплющую очиці. А тепер нове завдання оченятам тренування: Раз - дивлюсь у далечінь. Два - в долоньці відпочинь.
VII. Підсумок уроку. Рефлексія (5 хв.)
1. Гра «Встав букву»
«Встав букву»
л.в.ць
Л.ст.к
М.н.т.р
П.л.тр. к.ль.р.в
2. Вправа «Закінчи речення»
Рефлексія. Вправа «Закінчи речення»
А якщо вдома виникнуть у вас питання, то наші друзі залюбки із сторінок підручника вам допоможуть. Також для повторення матеріалу ви можете використати зошит з інформатики.