Урок "Змінювання графічних зображень"

Про матеріал

Інформатика 2 клас

Тема уроку: Змінювання графічних зображень

Тип уроку: Засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок

Обладнання : комп'ютер, презентація, відео проектор, екран, картки для роботи в групах.


Перегляд файлу

 

Урок 24

ПІБ учителя: Лоза І.В., Мєдвєдь О.М.

Клас: 2

Тема уроку: Змінювання графічних зображень

Цілі уроку:
          Навчальна: формувати вміння  застосовувати інструменти при зміненні готових зображень;

          Розвиваюча:  розвивати вміння використовувати маніпулятор «миша» для роботи в графічному редакторі ,правильно висловлювати свою думку, узагальнювати, спілкуватися у спільній діяльності, створювати умови для розвитку творчих здібностей школярів

          Виховна:  виховувати наполегливість і самостійність у створенні зображень, івзаємоповагу у спільній діяльності, естетичний смак

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.


Обладнання уроку: комп’ютер, презентація МS Power Paint, відео проектор, екран, картки для роботи в групах.

 

Зміст уроку

І. Мотивація навчальної діяльності. 1-2 хв.

Ось прийшли ми знову в клас,
Де чекає комп’ютер нас.
Нумо сіли всі рівненько
І працюємо дружненько.

.

ІІ. Актуалізація опорних знань. Поставлення навчальної задачі3-4 хв.

Гра « Знайти відмінність»

  • Що спільного ?
  • Що відмінного?

Висновок (кожне сонечко виражає свої емоції. А одне не має емоцій)

 

III. Повідомлення теми і мети уроку   2 хв.

  • Діти, як ви гадаєте, що треба зробити, щоб сонечко показало нам свій настрій?
  • Отже, тема нашого уроку Змінювання готових зображень».
  • Як ви думаєте, чого ми навчимося на сьогоднішньому уроці?
  • Правильно, ми будемо з вами на уроці вчитися змінювати готові зображення
  • А навіщо нам це вміти?

ІV. Сприймання та усвідомлення нового матеріалу. 9-10хв.

  1. Повторення правил роботи з програмою Paint та її піктограмою. Запуск графічного редактора Paint.
  • Що потрібно, щоб запустити програму Рaint? (потрібно клацнути двічі лівою кнопкою мишки по цій піктограмі.)

 

 

.

  • На минулому уроці коли ми вчилися виконувати графічні малюнки на комп∙ютері, раптом насунулася хмаринка і пішов дощик. І наше сонечко засумувало.

  • Сьогодні ми навчимося змінювати готове зображення за допомогою графічного редактора Раіnt.

 

     - Давайте пригадаємо, де знаходяться інструменти, якими будемо користуватися під час малювання на комп’ютері?  (Цей набір кнопок називається панеллю інструментів)

-..А з який інструмент  нам буде допомагати,  ви дізнаєтеся, відгадавши загадку:

Всяк школяр його шанує,

Бо він пише, ще й малює.

Хто ж цей славний молодець?

Це звичайно, … (Олівець)

Які ще інструменти нам стануть в нагоді?

      - Якщо на малюнку якась лінія вам не подобається, її можна видалити з малюнка. У цьому вам допоможе комп’ютерний Ластик, оскільки він малює кольором  фону.

  • Підведіть вказівник мишки до інструменту Ластик і натисніть ліву кнопку миші.
  • Обравши інструмент Ластик, потрібно обрати його налаштування: розмір і колір. Пам’ятайте, колір фону обирається правою кнопкою миші.
  • Ось так виглядає Панель налаштувань інструмента Ластик.
  • Зайву лінію ви можете витерти.
  • Яким способом ще можна видалити певну область малюнка? (виділити об’єкт і клацнути на клавішу Delete).

V. Фізхвилинка (2 хв.)

.       Працювати перестали

І тепер всі дружно встали.

Будемо відпочивати,

Нумо, вправу починати!

Руки вгору, руки вниз

І легесенько пригнись.

Покрутились, повертілись,

На хвилинку зупинились.

Пострибали, пострибали,

Раз — присіли, другий — встали.

Всі за парти посідали.

 

    VІ. Практична робота учнів (15 хв.)

І рівень – за зразком, під керівництвом вчителя.

ІІ рівень - тим, хто вміє це робити, пропоную пофантазувати і намалювати квітку за власним задумом.

  1. Спробуйте створити малюнок .
  2. Чи всі впоралися із завданням?

Вербальне оцінювання дитячих малюнків після практичної частини.

       Фізпауза   (1 хв.)

  • А тепер нехай ваші оченята відпочинуть.

Оченята роблять вправи: вліво      вправо. Потім вгору, потім вниз оченятами дивись. Широко відкрию очі - роздивлюсь усе охоче. Потім мружусь, наче киця, і заплющую очиці. А тепер нове завдання      оченятам тренування: Раз   -   дивлюсь у далечінь. Два  -    в долоньці відпочинь.

VII. Підсумок уроку. Рефлексія   (5 хв.)

1. Гра «Встав букву»

  •  Наше Сонечко пропонує  закріпили свої знання і пограти в гру.

«Встав букву»

л.в.ць

Л.ст.к

М.н.т.р

П.л.тр. к.ль.р.в

  • Яке слово зайве? Чому?

2. Вправа «Закінчи речення»

Рефлексія. Вправа «Закінчи речення»

  • Я дізнався на уроці… ( про інструменти графічного редактора, тощо)
  • Мені сподобалось на уроці… (малювати Олівцем, ; працювати за комп’ютером, тощо)
    • Мені це потрібно… (щоб вміти  створити малюнки,  листівки, а потім навчитися відсилати їх друзям у дарунок)
  • Молодці!
  1. Підсумок . Робота в парах.
  • Сонечку дуже сподобався його новий образ, воно вдячне вам за роботу  і прислало вам повідомлення.
  • Давайте спробуємо прочитати його.  Це завдання передбачає роботу в парах. Порадьтеся із сусідом по парті.
  • Виділіть у першому слові першу букву, у другому – другу, у третьому – третю і т. д. І ви дізнаєтеся, що вам сказали наші друзі.

 

А якщо вдома виникнуть у вас питання, то наші друзі залюбки із сторінок підручника вам допоможуть. Також для повторення матеріалу ви можете використати зошит з інформатики.

 

docx
Додано
8 серпня 2018
Переглядів
3044
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку