ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом МОН України (зі змінами )
від 16.04.2014 № 460
ДЛЯ УЧНІВ 2-4 КЛАСІВ
ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
наказом МОН України (зі змінами)
від 16.04.2014 № 460
ДЛЯ УЧНІВ 2-4 КЛАСІВ
ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
МЕТА І ЗАВДАННЯ НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ
Оновлення змісту вивчення предмету “Інформатика” у загальноосвітніх навчальних закладах пов’язано зі змінами стратегічних напрямків освіти - орієнтація на діяльнісний підхід та формування в учнівства важливих життєвих компетенцій. Лише з поширенням інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) навчання може мати форми особистісно-орієнтованого, гнучкого динамічного процесу. Розповсюдження нових цифрових медіа й навчальних середовищ обумовлюють зростаючу важливість ІКТ-компетецій, які сьогодні майже всюди визнаються одними з ключових в системі освіти.
Головна мета навчального предмету “Інформатики” у відповідності з вимогами Державного стандарту початкової загальної освіти - ознайомлення учнів з інформаційно-комунікаційними технологіями та формування у дітей ключових компетентностей для реалізації їх творчого потенціалу і соціалізації в суспільстві.
Зміст навчального предмету «Інформатика» в початковій школі являє собою узагальнений і скорочений виклад основ інформаційно-комунікаційних технологій, адаптованим до можливостей і особливостей дітей молодшого шкільного віку.
Основними завданнями навчального предмета є формування в дітей молодшого шкільного віку:
4 клас
33 години + 2 години резервного часу
семестр |
заг. к-сть годин |
к-сть годин/тижд. |
||||||||
І |
16 |
1 |
||||||||
ІІ |
19 |
1 |
||||||||
усього |
35 |
1 |
||||||||
Затверджено: Директор: ________________ __________________________ «_____»______________2018 р. І семестр |
||||||||||
№ |
Дата проведення уроку |
Примітка |
Тема уроку |
Робота з підручником |
||||||
Розділ 1. Графіка (7 годин) |
||||||||||
1 |
1 |
|
|
Техніка безпеки у комп'ютерному класі. Повторення основних прийомів роботи із комп'ютерами та даними |
|
|||||
2 |
2 |
|
|
Електронні карти. Режими перегляду карт. Віртуальні подорожі |
|
|||||
3 |
3 |
|
|
Доповнення власної карти мітками |
|
|||||
4 |
4 |
|
|
Схеми, діаграми |
|
|||||
5 |
5 |
|
|
Робота в середовищі графічного редактора |
|
|||||
6 |
6 |
|
|
Обробка фото |
|
|||||
7 |
7 |
|
|
Створення колажу із зображень |
|
|||||
Розділ 2. Текст (7 годин) |
||||||||||
8 |
1 |
|
|
Орієнтування в списку книг електронної бібліотеки
|
|
|||||
9 |
2 |
|
|
Середовище текстового редактора
|
|
|||||
10 |
3 |
|
|
Абзаци, посилання, заголовки, зміст
|
|
|||||
11 |
4 |
|
|
Вдосконалення текстів через виділення кольором, шрифтами фрагментів тексту, окремих слів
|
|
|||||
12 |
5 |
|
|
Списки. Послідовні списки у текстах
|
|
|||||
13 |
6 |
|
|
Таблиці. Доповнення готових таблиць
|
|
|||||
14 |
7 |
|
|
Змінювання та доповнення текстів з таблицями, зображеннями, схемами
|
|
|||||
Розділ 3. Співпраця в Інтернеті (5 годин) |
|
21. 12. 17 |
||||||||
15 |
1 |
|
|
Мережевий етикет. Різниця між реальним та віртуальним спілкуванням |
|
|||||
16 |
2 |
Зимові канікули |
|
Електронна пошта. Захист облікового запису. Культура листування |
|
|||||
Затверджено: Директор: ________________ __________________________ «_____»______________2019 р. ІІ семестр |
|
Зимові канікули |
||||||||
17 |
3 |
|
|
Інформаційні ресурси Інтернету. Рівні доступу до навчальних матеріалів |
|
|||||
18 |
4 |
|
|
Співпраця в мережі |
|
|||||
19 |
5 |
|
|
Сучасні пристрої та служби для співпраці |
|
|||||
Розділ 4. Алгоритми з розгалуженням і повторенням (7 годин) |
||||||||||
20 |
1 |
|
|
Алгоритми з розгалуженням |
|
|||||
21 |
2 |
|
|
Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови |
|
|||||
22 |
3 |
|
|
Алгоритми з циклами |
|
|||||
23 |
4 |
|
|
Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі програмування для дітей |
|
|||||
24 |
5 |
|
|
Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою |
|
|||||
25 |
6 |
|
|
Використання логічних висловлювань з «якщо - то...» |
|
|||||
26 |
7 |
|
|
Розв’язок задач у середовищі програмування для дітей |
|
|||||
Розділ 5. Інформація (7 годин) |
||||||||||
27 |
1 |
|
|
Перетворення інформації |
|
|||||
28 |
2 |
|
|
Передавання інформації |
|
|||||
29 |
3 |
|
|
Складові комп’ютера |
|
|||||
30 |
4 |
|
|
Пристрої введення та виведення інформації |
|
|||||
31 |
5 |
|
|
Зберігання інформації. Кодування інформації |
|
|||||
32 |
6 |
|
|
Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією |
|
|||||
33 |
7 |
|
|
Індивідуальні та групові проекти |
|
|||||
Повторення і систематизація навчального матеріалу. Резервний час (2 год.) |
||||||||||
34 |
1 |
|
|
|
|
|||||
35 |
2 |
|
|
|
|
|||||