Календарно-тематичне планування уроків вивчення інформатики у 4 класі на 2018/2019 н.р.

Про матеріал

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом МОН України (зі змінами )

від 16.04.2014 № 460


ІНФОРМАТИКА

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

ДЛЯ УЧНІВ 2-4 КЛАСІВ

ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Перегляд файлу

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом МОН України (зі змінами)

від 16.04.2014 № 460

 

 

 

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

ДЛЯ УЧНІВ 2-4 КЛАСІВ

ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

 

 

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

 

 

МЕТА І ЗАВДАННЯ  НАВЧАННЯ  ІНФОРМАТИКИ

 

Оновлення змісту вивчення предмету “Інформатика” у загальноосвітніх навчальних закладах пов’язано зі змінами стратегічних напрямків освіти - орієнтація на діяльнісний підхід та формування в учнівства важливих життєвих компетенцій. Лише з поширенням інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) навчання може мати форми особистісно-орієнтованого, гнучкого динамічного процесу. Розповсюдження нових цифрових медіа й навчальних середовищ обумовлюють зростаючу важливість ІКТ-компетецій, які сьогодні майже  всюди визнаються одними з ключових в системі освіти.

Головна мета навчального предмету “Інформатики” у відповідності з вимогами Державного стандарту початкової загальної освіти - ознайомлення учнів з інформаційно-комунікаційними технологіями та формування у дітей ключових компетентностей для реалізації їх творчого потенціалу і соціалізації в суспільстві.

Зміст навчального предмету «Інформатика» в початковій школі являє собою узагальнений і скорочений виклад основ  інформаційно-комунікаційних технологій, адаптованим до можливостей і особливостей дітей молодшого шкільного віку.

Основними завданнями навчального предмета є формування в дітей молодшого шкільного віку:

  • початкових навичок використовувати інформаційно-комунікаційні технології;
  • основних навичок роботи з різними пристроями для вивчення інших предметів, а також для розв’язування практичних соціальних, комунікативних завдань;
  • початкових уявлень про інформацію, її властивості, особливості опрацювання, передавання та зберігання;
  • початкових навичок використовувати інформацію з навчальною метою;
  • алгоритмічного, логічного та критичного мислення.

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування уроків на 2018-2019 н. р.

4  клас

33 години + 2 години резервного часу

 

семестр

заг. к-сть годин

к-сть годин/тижд.

І

16

1

ІІ

19

1

усього

35

1

 

Затверджено:

 Директор:  ________________

__________________________

 «_____»______________2018 р.

І семестр

Дата проведення уроку

Примітка

Тема уроку

Робота з підручником

Розділ 1. Графіка (7 годин)

1

1

 

 

Техніка безпеки у комп'ютерному класі. Повторення основних прийомів роботи із комп'ютерами та даними

 

2

2

 

 

Електронні карти. Режими перегляду карт. Віртуальні подорожі

 

3

3

 

 

Доповнення власної карти мітками

 

4

4

 

 

Схеми, діаграми

 

5

5

 

 

Робота в середовищі графічного редактора

 

6

6

 

 

Обробка фото

 

7

7

 

 

Створення колажу із зображень

 

Розділ 2. Текст (7 годин)

8

1

 

 

Орієнтування в списку книг електронної бібліотеки

 

 

9

2

 

 

Середовище текстового редактора

 

 

10

3

 

 

Абзаци, посилання, заголовки, зміст

 

 

11

4

 

 

Вдосконалення текстів через виділення кольором, шрифтами фрагментів тексту, окремих слів

 

 

12

5

 

 

Списки. Послідовні списки у текстах

 

 

13

6

 

 

Таблиці. Доповнення готових таблиць

 

 

14

7

 

 

Змінювання та доповнення текстів з таблицями, зображеннями, схемами

 

 

Розділ 3. Співпраця в Інтернеті (5 годин)

 

21. 12. 17

15

1

 

 

Мережевий етикет. Різниця між реальним та віртуальним спілкуванням

 

16

2

Зимові канікули

 

Електронна пошта. Захист облікового запису. Культура листування

 

 

Затверджено:

 Директор:  ________________

__________________________

 «_____»______________2019 р.

ІІ семестр

 

Зимові канікули

17

3

 

 

Інформаційні ресурси Інтернету. Рівні доступу до навчальних матеріалів

 

18

4

 

 

Співпраця в мережі

 

19

5

 

 

Сучасні пристрої та служби для співпраці

 

Розділ 4. Алгоритми з розгалуженням і повторенням (7 годин)

20

1

 

 

Алгоритми з розгалуженням

 

21

2

 

 

Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови

 

22

3

 

 

Алгоритми з циклами

 

23

4

 

 

Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі програмування для дітей

 

24

5

 

 

Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою

 

25

6

 

 

Використання логічних висловлювань з «якщо - то...»

 

26

7

 

 

Розв’язок задач у середовищі програмування для дітей

 

Розділ 5. Інформація (7 годин)

27

1

 

 

Перетворення інформації

 

28

2

 

 

Передавання інформації

 

29

3

 

 

Складові комп’ютера

 

30

4

 

 

Пристрої введення та виведення інформації

 

31

5

 

 

Зберігання інформації. Кодування інформації

 

32

6

 

 

Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією

 

33

7

 

 

Індивідуальні та групові проекти

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу. Резервний час (2 год.)

34

1

 

 

 

 

35

2

 

 

 

 

 

 

Вчитель інформатики ___________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 7
Оцінки та відгуки
  1. Македонська Анжела
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ткачук Андрій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Ткачук Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Лазурко Марія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Козачук Ігор
    Структурованість - Чудово Оригінальність викладу - Дуже добре Формат подачі матеріалу, підбір завдань, оформлення, візуалізація тощо Відповідність темі - Дуже добре
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Білокур Катерина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Тарановська Таїсія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 4 відгука
docx
Додано
7 серпня 2018
Переглядів
4145
Оцінка розробки
5.0 (7 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку