Календарно-тематичне планування уроків всесвітньої історії 11 КЛАС (35 год на рік, 1 година на тиждень)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків всесвітньої історії 11 клас (1 година на тиждень, 35 - на рік) Навчальна програма для ЗЗСО «Історія України. Всесвітня історія» 10-11 класи (наказ МОН України від 03 серпня 2022 року № 698)
Перегляд файлу

Підручник Всесвітня історія 11 клас.Ладиченко.Генеза. 

                                           Календарно-тематичне планування

всесвітньої історії

 11  клас

(1 година на тиждень, 35 - на рік)

                  Навчальна програма для ЗЗСО «Історія України. Всесвітня історія»                                                                         

                 10-11 класи (наказ МОН України від 03 серпня 2022 року № 698)

 

Тема  уроку

Дата

Домашнє завдання

Розділ 1. ОБЛАШТУВАННЯ ПОВОЄННОГО СВІТУ (2 години)

1

Створення нової системи міжнародних відносин.

Риси Ялтинсько-Потсдамської системи міжнародних відносин. Органі-зація Об’єднаних Націй, Україна – співзасновниця ООН. Спеціалізовані організації під егідою ООН. «Загальна декларація прав людини» (1948 р.) і міжнародні пакти про права людини (1966 р.).

 

§1

2

Включення Центрально- Східної Європи до сфери впли-ву радянської/совєтської імперії. Початок «холодної війни».

Меморандум Джорджа Кеннана і промова Вінстона Черчіля у Фултоні. Доктрина Гаррі Трумена і «план Маршалла». Поділ Німеччини. Орга-нізація Північноатлантичного договору (Північноатлантичний альянс, НАТО) та Організація Варшавського договору (ОВД): закріплення біпо-лярності світу. Корейська війна 1950-1953 рр. та Карибська криза 1962 р. і загроза ядерної катастрофи. Спроби подолання міжнародних криз.

 

§2

Навчальний проєкт.

«Реалізація завдань ООН її спеціалізо-ваними організаці-ями: приклади діяльності»

Розділ 2. ДЕРЖАВИ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ ТА ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ: ФОРМУВАННЯ ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОГО СУСПІЛЬСТВА (7 годин)

3

Концепція постіндустріального (інформаційного) суспільства. Зміцнення демократії на Заході після Другої світової війни: розширення прав людини.

 

§3

4

Падіння авторитарних режимів у Південно-Західній Європі в 1970-х рр.

Утвердження принципів громадянського суспільства. Тенденції повоєнного розвитку партійних систем.

 

§4

5

Рухи за права людини  та громадянські права.

Рух афроамериканців США за громадянські права. Молодіжні виступи кінця 1960-х рр. Рух хіппі. Прояви етнонаціоналізму (проблеми Квебеку, Ольстеру, «баскське питання»). Боротьба за права конфесійних, мовних і

сексуальних меншин.

 

§5,6

6

Соціально –  економічні зміни в світі. Транснаціональні корпо-рації. Науково-технічна революція  (НТР) і зростання ролі професійних фахівців і техніків. Перехід від виробництва товарів до виробництва послуг. Політика зменшення соціальної нерівності. Німецьке та італій-ське «економічне диво». «Рейганоміка». «Тетчеризм». Соціальне ринко-ве господарство. Шведська соціальна модель.

 

§7,8

7

Практичне заняття. Процеси демократизації в країнах За-хідної Європи і Америки у другій половині ХХ – початку ХХІ ст.: причини, специфіка і наслідки.

 

§9

8

Інтеграційні процеси.

Об’єднання Німеччини. Від Європейського економічного співтоварис-тва (ЄЕС) до Європейського союзу (ЄС). Країни й організації – центри ухвалення рішень, важливих для безпеки, розвитку і стабільності в сучасному світі.

 

 

§10,

повт. §1-9

9

Узагальнення. Тематичний контроль

 

 

Розділ 3. ДЕРЖАВИ  ЦЕНТРАЛЬНО-СХІДНОЇ  ЄВРОПИ:

ТРАНСФОРМАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ (6 годин)

10

Результати Другої світової війни для народів Централь-но-Східної Європи. Сталінська модель соціалізму та її втілення в Польщі, Угорщині, Болгарії, Румунії, Чехо-словаччині. Особливості розвитку Югославії. Доля укра-їнців у країнах Центрально-Східної Європи. Операція «Вісла». Спроба економічної інтеграції держав-сателітів СРСР/СССР; Рада економічної взаємодопомоги (РЕВ).

https://youtu.be/4EgHAaffFz8

 

§11

11

Криза комуністичних режимів країн Центрально-Східної Європи. Антикомуністичні виступи: заворушення в НДР у 1953 р., Угорська революція 1956 р.і «Празька весна» 1968 р. Спроби  модерніза-ції суспільно-політичного устрою та радянська/совєтська інтервенція в Чехословаччину.

https://youtu.be/GCA_-XGRKbw

 

§12

12

СРСР/СССР після смерті Сталіна. «Хрущовська відли-га». Наростання системних кризових явищ у країнах регіону в 70–80-х рр. ХХ ст. Перебудова в СРСР/СССР.

 

§13

13

«Оксамитові революції» в країнах Східної Європи. Роз-пад Радянського/Совєтського Союзу, Югославії та Чехо-словаччини.

Політичні, економічні, соціальні та національні трансформа-ції. Країни Центрально-Східної Європи у першій чверті ХХІ ст., їхня роль у сучасних міжнародних відносинах.

 

§14

Навчальний проєкт

 «Празька весна» 1968 року.

14

Політична, економічна та ідеологічна експансія Російської Федерації.

 

§15, повт. §11-14

15

Узагальнення. Тематичний контроль

 

 

Розділ 4. РОЗПАД КОЛОНІАЛЬНИХ ІМПЕРІЙ. КРАЇНИ АЗІЇ,

АФРИКИ, ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ (9 годин)

 

16

Японія. Повоєнне реформування держави.

Джерела та наслідки економічного піднесення.Внутрішньо- та зовнішньополітичні пріоритети.

 

§16

17

Китай. Проголошення Китайської Народної Республіки (КНР). Культ особи Мао Цзедуна.                                            «Великий стрибок», комуни, «культурна революція». Трансформаційні процеси в Китаї. Китай на зламі ХХ–ХХІ ст. Сучасна геостратегія КНР.

 

§17

18

Утворення Індійської республіки та Пакистану. Конфесійне протистояння в регіоні. Індійський національ-ний конгрес (ІНК). Роль Індії в південноазійському регіоні.

https://youtu.be/LBZuvhTz3ZY

§18

19

Країни Близького Сходу у ІІ половині ХХ– на початку ХХІ ст. Утворення Ізраїлю. «Близькосхідна проблема» та шляхи її врегулювання. Ісламська революція в Ірані. «Арабська весна». Війни у Сирії. Терористична діяльність. Ісламська держава Іраку і Леванту (ІДІЛ).

https://youtu.be/dZnws6v41Jw

§19

20

Південна Корея: досвід демократизації та «економічне диво».

https://youtu.be/GFMU5tamVAE

відеоурок

21

Деколонізація Африки. Крах апартеїду. Країни регіону у першій чверті ХХІ ст.

https://youtu.be/kfK9tlNOoRU

§20

22

Латинська Америка: особливості соціально-економічного та політичного розвитку країн регіону. Революція на Кубі. Виклики політичного та економічного життя латиноамериканських держав першої чверті ХХІ ст.

https://youtu.be/eHONaPzRjLE

§21

23

Практичне заняття. Моделі інноваційного розвитку нових азійських незалежних держав.

https://youtu.be/B3RgUEYql9k

Повт.§16-21

24

Узагальнення. Тематичний контроль

 

 

Розділ 5. МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ (5 годин)

25

Динаміка «холодної війни». Протистояння НАТО і ОВД.

Прояви міжнародної напруженості

(Берлінська криза, війна в Кореї, Карибська криза, війни у В’єтнамі, в Афганістані). «Балканська криза» і проблема Косово.

https://youtu.be/icP1_I23dKI

§22

26

Період «розрядки» в міжнародній політиці. Гельсінська конференція 1975 р. Рецидиви «холодної війни» у ХХІ ст. Недієвість політики «умиротворення» агресора. Від біполярного до багатополярного світу. Проблема міжнародного тероризму.

https://youtu.be/MOx9DqM21yw

§23

 

27

Російсько-українська війна.

Міжнародна «антипутінська коаліція».

https://youtu.be/nZ-sZ5xJ6YU

Опрацювати конспект

28

Практичне заняття. Міжнародні відносини другої половини ХХ початку ХХІ ст.: точки перетину інтересів.

https://youtu.be/9Dv2EHaJOtw

§24, повт.§22-23

29

Узагальнення. Тематичний контроль

 

 

Розділ 6. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ І КУЛЬТУРА (3 години)

30

Науково-технічна революція: наукові відкриття, нові галузі на-ук, високі технології, інтеграція науки і виробницт-ва. Зміни у змісті та характері праці, соціальній структурі суспільства, якості життя людей країн світу. Розвиток систем соціального забезпечення.

https://youtu.be/abwW4tnXxq4

 

§25

31

Становлення постіндустріального (інформаційного) суспільства. Культура «віртуальної реальності». Освітні системи. Університети як автономні осередки освіти й науки.

https://youtu.be/dICobrVB7mg

 

§26, 27, Навчальний проект. Винаходи ХХ століття, які скоротили від-стані та змінили світ.

32

Розвиток літератури, образотворчого мистецтва, архі-тектури, музики, театру, кіно й спорту: домінуючі тенденції.

https://youtu.be/rT3mw1AHmM4

https://youtu.be/oeKa8JEkUj8

https://youtu.be/yQoSSXibsXk

 

§28-29

Розділ 7. УЗАГАЛЬНЕННЯ ДО КУРСУ (3 години)

33

Основні тенденції розвитку світу в другій половині ХХ – на початку ХХІ ст. Національні та глобальні виклики.

 

https://youtu.be/iCc9HQZtaXU

 

§30

34

Протистояння демократії авторитаризмові та імперсь-кій політиці в сучасному світі. Місце України в сучас-ному світовому співтоваристві.

Виміри цінностей людського буття в сучасному світі.

 

 

повт. §25-30

35

Узагальнення. Тематичний контроль

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Всесвітня історія (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Ладиченко Т.В.)
Додано
3 вересня
Переглядів
3423
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку