Календарно-тематичне планування уроків з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 2 класі.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 2 класі (автори: О. В. Волощенко, О. П. Козак, Г. С. Остапенко).
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

уроків з інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

у 2 класі

(автори: О. В. Волощенко, О. П. Козак, Г. С. Остапенко)

 (ІІ семестр, 144 години, 8 годин на тиждень)

№ уроку

ІІ семестр

Дата проведення

 

Місяць 5. Цінності

 

133

Сучасна дитяча                   письменниця Олена  Лобода та її збірка             оповідань «Найкращий подарунок у світі»

 

134-135

Пригода 1. Мрія (за                   оповіданням Олени               Лободи)

 

136-137

Які бувають  цінності?

 

138-139

Що об’єднує  родину?

 

140

Що впливає на здоров’я та  самопочуття

людини?

 

141

Пригода 2. Хто  розумніший? (за  оповіданням Олени                             Лободи)

 

142-143

Про що розповідають нам пам’ятки природи  та культури?

 

144-145

Чи можуть                                                      зникнути природні                            цінності?

 

146-147

Що ти можеш                  зробити для  охорони природи?

 

148

Як досягнути згоди:  правила взаємодії.

 

149

Пригода 3. Тріщина (за оповіданням  Олени Лободи)

 

150-151

Що я ціную в  людях?

 

152-153

Яку цінність можу                                         створити я?

 

154-155

Перевір себе

 

156

Діагностувальна роюота з                теми «Цінності».

 

 

Місяць 6. Хочу можутреба

 

157

Сучасна дитяча письменниця Олена Касьян та її збірка                      оповідань «Найважливіше                                   бажання»

 

158-159

Пригода 1. Найбільша калюжа (за оповіданням Олени Касьян)

 

160-161

Які бажання   бувають у людей?

 

162-163

Навіщо нам знати про бажання                       близьких людей?

 

164

Як бажання може                                вплинути на  здоров’я?

 

165

Пригода 2. Хитромудрий час (за оповіданням Олени Касьян)

 

166-167

Що може обмежувати  бажання?

 

168-169

Яке твоє найзаповітніше  бажання?

 

170-171

Чому деколи краще зробити як  належить, а не як хочеться?

 

172

Чому варто вчитися                         керувати своїми бажаннями, емоціями, почуттями?

 

173

Пригода 3. Найважливіше бажання (за оповіданням Олени                  Касьян)

 

174-175

Що потрібно, щоб                 здійснювати бажання?

 

176-177

Чи легко здійснити                   чиєсь бажання?

 

178-179

Як бажання можуть об’єднувати спільноту?

 

180

Чому потрібно  дотримуватися встановлених правил у громадських  місцях?

 

181

Пригода 4. Важливе                     та дрібниці (за оповіданням Олени           Касьян)

 

182-183

Чому слід дотримуватись  обіцянок?

 

184-185

Як формувати у собі корисні                       звички?

 

186-187

Перевір себе.

 

188

Діагностувальна робота з                     теми «Хочу –можу – треба».

 

 

Місяць 7. Ідеї – винаходи відкриття

 

189

Сучасний дитячий  письменник Микита Лукаш та його «Мішечок  історій Мішковинки»

 

190-191

Пригода 1. Мішковинка мріє бути повітряною кулею (за оповіданням Микити Лукаша)

 

192-193

Які ідеї підказала  людям природа?

 

194-195

Як знаходити                  власні ідеї?

 

196

Як втілювати ідеї в життя?

 

197

Пригода 2. Як  Мішковинка була «дорослою» (за оповіданням Микити Лукаша)

 

198-199

Хто вони  винахідники?

 

200-201

Винахідники та їхні  відомі винаходи (

інформаційно- творчий проект)

 

202-203

Як винаходи  змінюють життя  людей?

 

204

Чи можуть винаходи змінити майбутнє?

 

205

Пригода 3. Про                           вівсяне печиво (за         оповіданням Микити Лукаша)

 

206-207

Як відкриття  можуть допомогти  в навчанні?

 

208-209

Чим можуть бути  небезпечні винаходи та відкриття?

 

210-211

Чи можу я бути  винахідником/ винахідницею?

 

212

Як раціонально  використовувати свій час?

 

213

Пригода 4. Майже  детективна (за  оповіданням Микити Лукаша)

 

214-215

Які винаходи  допомагають пізнавати світ особливим людям?

 

216-217

Що я можу зробити                   для людей з                  інвалідністю?

 

218-219

Перевір себе

 

220

Діагностувальна робота з                 теми «Ідеї винаходи  відкриття».

 

 

Місяць 8. Рух і час

 

221

Сучасний  дитячий  письменник Святослав Черній та його казка «Пригоди Хоботовичів. Як слони до України                 мандрували»

 

222-223

Пригода 1. Знайомство з Хоботовичами (за твором Святослава Чернія «Пригоди Хоботовичів. Як  слони до України  мандрували»)

 

224-225

Що може рухатися?

 

226-227

Як рухається                                 Земля?

 

228

Як мандрують                        птахи?

 

229

Пригода 2. Підготовка до мандрівки (за твором Святослава Чернія «Пригоди Хоботовичів. Як слони до України мандрували»)

 

230-231

Навіщо люди подорожують?

 

232-233

Як можна подорожувати, не виходячи з дому?

 

234-235

Віртуальна мандрівка музеями                   України під відкритим небом

 

236

Чому інформацію потрібно перевіряти?

 

237

Пригода 3. Хоботовичі у Львові (за твором Святослава Чернія «Пригоди Хоботовичів. Як слони до України            мандрували»)

 

238-239

Що непідвладне  часу?

 

240-241

Які таємниці має  час?

 

242-243

Як можна перевірити відому  інформацію?

 

244

Як планувати свій час?

 

245

Пригода 4. Зустріч з родиною вовків Вівчарів (за твором Святослава Чернія «Пригоди Хоботовичів. Як слони до України  мандрували»)

 

246-247

Як рухова активність впливає  на здоров’я?

 

248-249

Вчимося проводити майстер-клас

 

250-251

Перевір себе

 

252

Діагностувальна робота з           теми «Рух і час».

 

 

Місяць 9. Все пов’язано з усім

 

253

Сучасний дитячий                      письменник Володимир Читай та його збірка «Правдиві              історії                                       Чарівного Лісу»

 

254-255

Пригода 1. Історія про хробака Зяву (за твором Володимира Читая «Правдиві історії  Чарівного Лісу»)

 

256-257

Як зі мною змінюється мій     світ?

 

258-259

Що означає бути                            дорослим?

 

260

Що мені хотілося б змінити в цьому світі?

 

261

Пригода 2. Про жабу Душку та хом’ячків-сусідів (за твором Володимира Читая

«Правдиві  історії  Чарівного Лісу»)

 

262-263

Чому добрі вчинки                               важливі?

 

264-265

Чи може одна людина змінити  щось у світі?

 

266-267

Готуємо виставу

 

268

Як захистити планету від сміття?

 

269

Пригода 3. Історія                             про вовка Криволапка та

братів-кабанів (за твором Володимира  Читая «Правдиві історії  Чарівного                              Лісу»)

 

270-271

Чому піклування про власне здоров’я  є відповідальною справою кожного?

 

272-273

Як я можу вплинути на своє                           майбутнє?

 

274-275

Плануємо літні канікули

 

276

Діагностувальна робота з теми «Все пов’язано з усім».

 

 

doc
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Планування
Інкл
Додано
19 січня 2023
Переглядів
857
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку