Календарно-тематичне планування
уроків з інтегрованого курсу «Я досліджую світ»
у 2 класі
(автори: О. В. Волощенко, О. П. Козак, Г. С. Остапенко)
(ІІ семестр, 144 години, 8 годин на тиждень)
№ уроку |
ІІ семестр |
Дата проведення |
||||
|
Місяць 5. Цінності |
|
||||
133 |
Сучасна дитяча письменниця Олена Лобода та її збірка оповідань «Найкращий подарунок у світі» |
|
||||
134-135 |
Пригода 1. Мрія (за оповіданням Олени Лободи) |
|
||||
136-137 |
Які бувають цінності? |
|
||||
138-139 |
Що об’єднує родину? |
|
||||
140 |
Що впливає на здоров’я та самопочуття людини? |
|
||||
141 |
Пригода 2. Хто розумніший? (за оповіданням Олени Лободи) |
|
||||
142-143 |
Про що розповідають нам пам’ятки природи та культури? |
|
||||
144-145 |
Чи можуть зникнути природні цінності? |
|
||||
146-147 |
Що ти можеш зробити для охорони природи? |
|
||||
148 |
Як досягнути згоди: правила взаємодії. |
|
||||
149 |
Пригода 3. Тріщина (за оповіданням Олени Лободи) |
|
||||
150-151 |
Що я ціную в людях? |
|
||||
152-153 |
Яку цінність можу створити я? |
|
||||
154-155 |
Перевір себе |
|
||||
156 |
Діагностувальна роюота з теми «Цінності». |
|
||||
|
Місяць 6. Хочу – можу – треба |
|
||||
157 |
Сучасна дитяча письменниця Олена Касьян та її збірка оповідань «Найважливіше бажання» |
|
||||
158-159 |
Пригода 1. Найбільша калюжа (за оповіданням Олени Касьян) |
|
||||
160-161 |
Які бажання бувають у людей? |
|
||||
162-163 |
Навіщо нам знати про бажання близьких людей? |
|
||||
164 |
Як бажання може вплинути на здоров’я? |
|
||||
165 |
Пригода 2. Хитромудрий час (за оповіданням Олени Касьян) |
|
||||
166-167 |
Що може обмежувати бажання? |
|
||||
168-169 |
Яке твоє найзаповітніше бажання? |
|
||||
170-171 |
Чому деколи краще зробити як належить, а не як хочеться? |
|
||||
172 |
Чому варто вчитися керувати своїми бажаннями, емоціями, почуттями? |
|
||||
173 |
Пригода 3. Найважливіше бажання (за оповіданням Олени Касьян) |
|
||||
174-175 |
Що потрібно, щоб здійснювати бажання? |
|
||||
176-177 |
Чи легко здійснити чиєсь бажання? |
|
||||
178-179 |
Як бажання можуть об’єднувати спільноту? |
|
||||
180 |
Чому потрібно дотримуватися встановлених правил у громадських місцях? |
|
||||
181 |
Пригода 4. Важливе та дрібниці (за оповіданням Олени Касьян) |
|
||||
182-183 |
Чому слід дотримуватись обіцянок? |
|
||||
184-185 |
Як формувати у собі корисні звички? |
|
||||
186-187 |
Перевір себе. |
|
||||
188 |
Діагностувальна робота з теми «Хочу –можу – треба». |
|
||||
|
Місяць 7. Ідеї – винаходи – відкриття |
|
||||
189 |
Сучасний дитячий письменник Микита Лукаш та його «Мішечок історій Мішковинки» |
|
||||
190-191 |
Пригода 1. Мішковинка мріє бути повітряною кулею (за оповіданням Микити Лукаша) |
|
||||
192-193 |
Які ідеї підказала людям природа? |
|
||||
194-195 |
Як знаходити власні ідеї? |
|
||||
196 |
Як втілювати ідеї в життя? |
|
||||
197 |
Пригода 2. Як Мішковинка була «дорослою» (за оповіданням Микити Лукаша) |
|
||||
198-199 |
Хто вони – винахідники? |
|
||||
200-201 |
Винахідники та їхні відомі винаходи ( інформаційно- творчий проект) |
|
||||
202-203 |
Як винаходи змінюють життя людей? |
|
||||
204 |
Чи можуть винаходи змінити майбутнє? |
|
||||
205 |
Пригода 3. Про вівсяне печиво (за оповіданням Микити Лукаша) |
|
||||
206-207 |
Як відкриття можуть допомогти в навчанні? |
|
||||
208-209 |
Чим можуть бути небезпечні винаходи та відкриття? |
|
||||
210-211 |
Чи можу я бути винахідником/ винахідницею? |
|
||||
212 |
Як раціонально використовувати свій час? |
|
||||
213 |
Пригода 4. Майже детективна (за оповіданням Микити Лукаша) |
|
||||
214-215 |
Які винаходи допомагають пізнавати світ особливим людям? |
|
||||
216-217 |
Що я можу зробити для людей з інвалідністю? |
|
||||
218-219 |
Перевір себе |
|
||||
220 |
Діагностувальна робота з теми «Ідеї – винаходи – відкриття». |
|
||||
|
Місяць 8. Рух і час |
|
||||
221 |
Сучасний дитячий письменник Святослав Черній та його казка «Пригоди Хоботовичів. Як слони до України мандрували» |
|
||||
222-223 |
Пригода 1. Знайомство з Хоботовичами (за твором Святослава Чернія «Пригоди Хоботовичів. Як слони до України мандрували») |
|
||||
224-225 |
Що може рухатися? |
|
||||
226-227 |
Як рухається Земля? |
|
||||
228 |
Як мандрують птахи? |
|
||||
229 |
Пригода 2. Підготовка до мандрівки (за твором Святослава Чернія «Пригоди Хоботовичів. Як слони до України мандрували») |
|
||||
230-231 |
Навіщо люди подорожують? |
|
||||
232-233 |
Як можна подорожувати, не виходячи з дому? |
|
||||
234-235 |
Віртуальна мандрівка музеями України під відкритим небом |
|
||||
236 |
Чому інформацію потрібно перевіряти? |
|
||||
237 |
Пригода 3. Хоботовичі у Львові (за твором Святослава Чернія «Пригоди Хоботовичів. Як слони до України мандрували») |
|
||||
238-239 |
Що непідвладне часу? |
|
||||
240-241 |
Які таємниці має час? |
|
||||
242-243 |
Як можна перевірити відому інформацію? |
|
||||
244 |
Як планувати свій час? |
|
||||
245 |
Пригода 4. Зустріч з родиною вовків Вівчарів (за твором Святослава Чернія «Пригоди Хоботовичів. Як слони до України мандрували») |
|
||||
246-247 |
Як рухова активність впливає на здоров’я? |
|
||||
248-249 |
Вчимося проводити майстер-клас |
|
||||
250-251 |
Перевір себе |
|
||||
252 |
Діагностувальна робота з теми «Рух і час». |
|
||||
|
Місяць 9. Все пов’язано з усім |
|
||||
253 |
Сучасний дитячий письменник Володимир Читай та його збірка «Правдиві історії Чарівного Лісу» |
|
||||
254-255 |
Пригода 1. Історія про хробака Зяву (за твором Володимира Читая «Правдиві історії Чарівного Лісу») |
|
||||
256-257 |
Як зі мною змінюється мій світ? |
|
||||
258-259 |
Що означає бути дорослим? |
|
||||
260 |
Що мені хотілося б змінити в цьому світі? |
|
||||
261 |
Пригода 2. Про жабу Душку та хом’ячків-сусідів (за твором Володимира Читая «Правдиві історії Чарівного Лісу») |
|
||||
262-263 |
Чому добрі вчинки важливі? |
|
||||
264-265 |
Чи може одна людина змінити щось у світі? |
|
||||
266-267 |
Готуємо виставу |
|
||||
268 |
Як захистити планету від сміття? |
|
||||
269 |
Пригода 3. Історія про вовка Криволапка та братів-кабанів (за твором Володимира Читая «Правдиві історії Чарівного Лісу») |
|
||||
270-271 |
Чому піклування про власне здоров’я є відповідальною справою кожного? |
|
||||
272-273 |
Як я можу вплинути на своє майбутнє? |
|
||||
274-275 |
Плануємо літні канікули |
|
||||
276 |
Діагностувальна робота з теми «Все пов’язано з усім». |
|
||||