Календарно-тематичне планування
(за підручником «Я досліджую світ»,
автори: О. В. Волощенко, О. П. Козак, Г. С. Остапенко)
2 клас
ІІ семестр (112 годин)
7 годин на тиждень
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|
Тема 5. Цінності Тиждень 17 Пригода 1. Мрія |
|
|
113 |
Найкращий подарунок у світі. |
|
|
114 |
Пригода перша. Мрія |
|
|
115 |
Які бувають цінності? |
|
|
116 |
Мої цінності |
|
|
117 |
Що об’єднує родину? |
|
|
118 |
Чому здоров’я важливе? |
|
|
119 |
Що впливає на здоров’я та самопочуттт людини? Комікс |
|
|
|
Тиждень 18 Пригода 2. Хто розумніший? |
|
|
120 |
Пригода друга. Хто розумніший? |
|
|
121 |
Про що розповідають нам пам’ятки природи та культури? |
|
|
122 |
Про що розповідають нам пам’ятки природи та культури? Подорож до дуба-велетня |
|
|
123 |
Чи можуть зникнути цінності природи? |
|
|
124 |
Що ти можеш зробити для охорони природи? |
|
|
125 |
Що ти можеш зробити для охорони природи? Цікава математика |
|
|
126 |
Як досягнути згоди: правила взаємодії |
|
|
|
Тиждень 19 Пригода 3. Чашка |
|
|
127 |
Цінність звичайних речей. Пригода третя. Чашка |
|
|
128 |
Що я ціную в людях? |
|
|
129 |
Що я ціную в людях?Виготовлення чашки з пластиліну |
|
|
130 |
Мої цінності. |
|
|
131 |
Яку цінність можу створити я? |
|
|
132 |
Діагностувальна робота з теми «Цінності» |
|
|
133 |
Підсумковий урок з теми “Цінності” |
|
|
|
Тема 6. Хочу — можу — треба Тиждень 20 Пригода 1. Найбільша калюжа |
|
|
134 |
Найважливіше бажання |
|
|
135 |
Які мрії можуть здійснитися. Пригода перша. Найбільша калюжа |
|
|
136 |
Які бажання бувають у людей? |
|
|
137 |
Які бажання бувають у людей? Ліплення з пластиліну пташки |
|
|
138 |
Навіщо нам знати про бажання близьких людей? |
|
|
139 |
Навіщо нам знати про бажання близьких людей? Подарунок своїми руками |
|
|
140 |
Як бажання може вплинути на здоров'я? |
|
|
|
Тиждень 21 Пригода 2. Хитромудрий час |
|
|
141 |
Пригода друга. Хитромудрий час |
|
|
142 |
Що може обмежувати бажання? |
|
|
143 |
Яке моє найзаповітні ше бажання? |
|
|
144 |
Яке моє найзаповітні ше бажання? |
|
|
145 |
Чому деколи краще зробити як належить, а не як хочеться? |
|
|
146 |
Чому деколи краще зробити як належить, а не як хочеться? |
|
|
147 |
Чому варто керувати своїми емоціями?Комікс «Як поводитися за столом?» |
|
|
|
Тиждень 22 Пригода 3. Найважливіше бажання |
|
|
148 |
Пригода третя. Найважливіше бажання |
|
|
149 |
Що потрібно для здійснення бажань? |
|
|
150 |
Що потрібно для здійснення бажань? Виготовлення меблів з коробок з-під сірників |
|
|
151 |
Чи легко здійснити чиєсь бажання? |
|
|
152 |
Як бажання можуть об’єднувати спільноту? |
|
|
153 |
Як бажання можуть об’єднувати спільноту? Цікава математика |
|
|
154 |
Чому потрібно дотримуватися правил у громадських місцях? Комікс |
|
|
|
Тиждень 23 Пригода 4. Важливе та дрібниці |
|
|
155 |
Пригода четверта. Важливе та дрібниці |
|
|
156 |
Чому слід дотримуватися обіцянок? |
|
|
157 |
Чому слід дотримуватися обіцянок? |
|
|
158 |
Звідки беруться звички? |
|
|
159 |
Діагностувальна робота з теми «Хочу-можу-треба» |
|
|
160 |
Ліплення з пластиліну підсніжника |
|
|
161 |
Підсумковий урок з теми «Хочу-можу-треба» |
|
|
|
Тема 7. Ідеї — винаходи — відкриття Тиждень 24 Пригода 1. Мішковинка мріє бути повітряною кулею |
|
|
162 |
Микита Лукаш та його “Мішечок історій Мішковинки” |
|
|
163 |
Пригода перша. Мішковинка мріє бути повітряною кулею |
|
|
164 |
Які ідеї підказала людям природа? |
|
|
165 |
Як знаходити власні ідеї? |
|
|
166 |
Надихаємося казковим фестивалем. |
|
|
167 |
Надихаємося казковим фестивалем. Створюємо повітряну кулю власноруч |
|
|
168 |
Як втілювати ідеї в життя? |
|
|
|
Тиждень 25 Пригода 2. Як Мішковинка була “дорослою” |
|
|
169 |
Пригода друга. Як Мішковинка була “дорослою” |
|
|
170 |
Хто вони — винахідники? |
|
|
171 |
Винахідники та їхні винаходи |
|
|
172 |
Винахідники та їхні винаходи. Виготовлення поробки «Смачне морозиво» |
|
|
173 |
Як винаходи змінюють життя людей? |
|
|
174 |
Чи можуть звуки заподіяти шкоду? Цікава математика |
|
|
175 |
Чи можуть винаходи змінити майбутнє? Комікс |
|
|
|
Тиждень 26 |
|
|
176 |
Пригода третя. Про вівсяне печиво |
|
|
177 |
Як відкриття можуть допомогти в навчанні? |
|
|
178 |
Як відкриття можуть допомогти в навчанні? Досліджуємо властивості повітря |
|
|
179 |
Чим можуть бути небезпечні винаходи та відкриття? |
|
|
180 |
Чим можуть бути небезпечні винаходи та відкриття? |
|
|
181 |
Виготовлення упаковки для печива з паперу |
|
|
182 |
Як раціонально використовувати свій час? |
|
|
|
Тиждень 27 |
|
|
183 |
Загадки навколо нас. Пригода четверта. Майже детективна історія |
|
|
184 |
|
|
|
185 |
Які винаходи допомагають людям з інвалідністю? Навчимося доглядати за кімнатними рослинами. |
|
|
186 |
Що я можу зробити для людей з інвалідністю? |
|
|
187 |
Весняна поробка з використанням паличок з-під морозива та фетру |
|
|
188 |
Діагностувальна робота з теми “Ідеї — винаходи — відкриття” |
|
|
189 |
Підсумковий урок з теми “Ідеї — винаходи — відкриття” |
|
|
|
Тема 8. Рух і час
Тиждень 28 |
|
|
190 |
Родина Хоботовичів |
|
|
191 |
Пригода перша. Знайомство з Хоботовичами |
|
|
192 |
Що може рухатися? |
|
|
193 |
Що може рухатися? |
|
|
194 |
Як рухається Земля? |
|
|
195 |
Як рухається Земля? Дослідження |
|
|
196 |
Як мандрують птахи? |
|
|
|
Тема 8. Рух і час
Тиждень 29 |
|
|
197 |
Пригода 2. Підготовка до мандрівки |
|
|
198 |
Навіщо люди подорожують? |
|
|
199 |
Навіщо люди подорожують? |
|
|
200 |
Як можна подорожувати, не виходячи з дому? |
|
|
201 |
Як можна подорожувати, не виходячи з дому? |
|
|
202 |
Віртуальна мандрівка музеями України під відкритим небом |
|
|
203 |
Як керувати своїми емоціями? Комікс |
|
|
|
Тиждень 30 Пригода 3. Хоботовичі у Львові |
|
|
204 |
Пригода третя. Хоботовичі у Львові |
|
|
205 |
Що непідвладне часові? |
|
|
206 |
Що непідвладне часові? Виготовлення годинника |
|
|
207 |
Як планувати свій час? |
|
|
208 |
Які таємниці має час? Комікс |
|
|
209 |
Які таємниці має час? Цікава математика |
|
|
210 |
Великдень на порозі |
|
|
|
Тиждень 31 Пригода 4. Зустріч з родиною вовків Вівчарів |
|
|
211 |
Знайомимося з родиною Вівчарів |
|
|
212 |
Пригода четверта. Зустріч із родиною вовків Вівчарів |
|
|
213 |
Як рухова активність впливає на здоров'я? |
|
|
214 |
Як рухова активність впливає на здоров'я? Математична картинка |
|
|
215 |
Виготовлення паперових скульптур |
|
|
216 |
Діагностувальна робота з теми «Рух і час» |
|
|
217 |
Підсумковий урок теми “Рух і час» |
|
|
|
Тема 9. Все пов'язане з усім Тиждень 32 Пригода 1. Історія про хробака Зяву |
|
|
218 |
Правдиві історії чарівного лісу |
|
|
219 |
Пригода перша. Історія про хробака Зяву |
|
|
220 |
Як зі мною змінюється мій світ? |
|
|
221 |
Як зі мною змінюється мій світ? |
|
|
222 |
Що означає бути дорослим? |
|
|
223 |
Що означає бути дорослим? |
|
|
224 |
Що відбувається з організмом людини, яка палить? Комікс |
|
|
|
Тиждень 33 Пригода 2. Про жабу Душку та хом'ячків-сусідів |
|
|
225 |
Пригода друга. Про жабу Душку та хом'ячківсусідів |
|
|
226 |
Чому добрі вчинки важливі? |
|
|
227 |
Чому добрі вчинки важливі? |
|
|
228 |
Навіщо точно виконувати кроки алгоритму? |
|
|
229 |
Навіщо точно виконувати кроки алгоритму? Листівка для матусі |
|
|
230 |
Чи може одна людина змінити щось у світі? |
|
|
231 |
Як захистити нашу планету від сміття? |
|
|
|
Тиждень 34 Пригода 3. Про вовка Криволапка та братів-кабанів |
|
|
232 |
Пригода третя. Про вовка Криволапка та братівкабанів |
|
|
233 |
Як вовчик братів знайшов. Пригода третя. Про вовка Криволапка та братівкабанів |
|
|
234 |
Чому важливо піклуватися про своє здоров'я? |
|
|
235 |
Чому важливо піклуватися про своє здоров'я? |
|
|
236 |
Як я можу вплинути на своє майбутнє? |
|
|
237 |
Як я можу вплинути на своє майбутнє? |
|
|
238 |
Діагностувальна робота з теми «Все пов'язане з усім» |
|
|
|
Тиждень 35 Підсумовуємо вивчене та плануємо канікули |
|
|
239 |
Яку інформацію варто тримати в таємниці? |
|
|
240 |
Підсумовуємо тему «Все пов'язане з усім» |
|
|
241 |
Перевір себе |
|
|
242 |
Життя реальне та віртуальне |
|
|
243 |
Які влітку є захопливі заняття? |
|
|
244 |
Майже канікули. Корисні підказки |
|
|
245 |
Підсумковий урок за рік |
|
|