Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків з інтегрованого предмету
« Я досліджую світ » 4 клас
II семестр
(За підручником «Я досліджую світ», автори: О.В. Волощенко, О.П. Козак, Г.С. Остапенко – К. : Світич 2021) відповідно до Типової програми розробленої під керівництвом Р. Б. Шияна
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
|
Інтегрована тема «Світ невидимий» |
|
|
109
|
Тиждень 1 Спогади про зимові канікули. Про що дізнаємося протягом місяця?" |
|
|
110 |
Пригода 1. Незвичайні гості |
|
|
111 |
Про термометр детальніше. Що таке віруси і як вони спричиняють хвороби?" |
|
|
112 |
Невидимий недруг. Що таке віруси і як вони спричиняють хвороби?" |
|
|
113 |
Ознаки захворювання на грип. Що таке віруси і як вони спричиняють хвороби?" |
|
|
114 |
Стоп, віруси! Як захиститися від вірусів? |
|
|
115. |
Таємна зброя проти вірусів. Як захиститися від вірусів? |
|
|
116 |
Тиждень 2 |
|
|
117 |
Пригода друга. “Робота мрії для кожного вірусу”. Що таке вакцини?" |
|
|
118. |
Вакцини — справжні герої. Навіщо потрібні вакцини? |
|
|
119. |
Знайомтесь: бактерії. Де живуть бактерії? |
|
|
120 |
Бактерії — і друзі, і вороги. Де живуть бактерії? |
|
|
121 |
"Будиночок для бактерій. Де живуть бактерії?" |
|
|
122. |
Мікрокухарі. Чи всі мікроби шкідливі? |
|
|
123 |
Тиждень 3 |
|
|
124. |
Досліджуємо разом. Вирощування чайного гриба |
|
|
125. |
Комікс. Професор Фейковський vs*4-А. Раунд 5 |
|
|
126. |
Розмови мікробів. Презентуємо проєкт |
|
|
127. |
Діагностувальна робота за темою “Світ невидимий”. |
|
|
128 |
Перевір себе. Цікава математика |
|
|
129 |
|
|
|
|
Інтегрована тема «Світ невідомий» |
|
|
130. |
Тиждень 1 |
|
|
131. |
Пригода 1. Дівчинка з темної матерії. Де у Всесвіті зосереджена матерія?" |
|
|
132 |
Дослідження зоряного неба. Де у Всесвіті зосереджена матерія? |
|
|
133 |
|
|
|
134 |
Космічні країни галактики. Де у Всесвіті зосереджена матерія?
|
|
|
135 |
Галактика Чумацький шлях. Де у Всесвіті зосереджена матерія? |
|
|
136 |
|
|
|
137 |
Тиждень 2 |
|
|
138 |
Готуємо проєкт. Фантазія вабить нас до зірок! |
|
|
139 |
Пригода 2. Як народжується зірка |
|
|
140 |
|
|
|
141 |
"Планети сонячної системи. Які таємниці приховують планети?" |
|
|
142 |
Чи далеко до сусідньої планети? Які таємниці приховують планети? |
|
|
143 |
Фантазія вабить нас до зірок. Презентуємо проєкт |
|
|
144 |
Тиждень 3 Наша рідна планета. У чому унікальність планети Земля? |
|
|
145 |
Глобус модель Землі. У чому унікальність планети Земля? |
|
|
146 |
Земля всередині. У чому унікальність планети Земля? |
|
|
147 |
"Земля колиска людства. У чому унікальність планети Земля?" |
|
|
148 |
|
|
|
149 |
Пригода №3. День народження Всесвіту |
|
|
150 |
Космічні подружки планет. Які об’єкти є у Всесвіті? |
|
|
151 |
Тиждень 4 |
|
|
152 |
"Історія дослідження космосу. Як людина освоює космос?" |
|
|
153 |
Як стати космонавтом. Як людина освоює космос?" |
|
|
154. |
Комікс. Професор Фейковський vs*4-А. Раунд 6 |
|
|
155 |
Діагностувальна робота за темою “Світ невідомий”. |
|
|
156 |
Перевір себе . Математична гра |
|
|
157. |
|
|
|
|
Інтегрована тема «Як це влаштовано?» |
|
|
158. |
Тиждень 1 |
|
|
159 |
На гостині в Кобзаря. Хто живе у нашій пам’яті?" |
|
|
160 |
Пригода 1. На безлюдному острові |
|
|
161. |
Людина VS робот. Для чого людям роботи? |
|
|
162 |
Історія виникнення роботів. Для чого людям роботи?" |
|
|
163 |
Роботи — помічники людини. Для чого людям роботи?" |
|
|
164 |
"Роботи і розваги. Для чого людям роботи?" |
|
|
165 |
Тиждень 2 |
|
|
166 |
Штучний інтелект. Як працюють роботи? |
|
|
167 |
Готуємо проєкт. «Створюємо настільну гру» |
|
|
168 |
Пригода 2. Життя в долонях |
|
|
169 |
Відповідальність — людська чеснота. Як наші вчинки впливають на життя?" |
|
|
170. |
Ліс — природне угруповання . Як влаштований ліс? |
|
|
171 |
Тварини лісу. Як влаштований ліс? |
|
|
172 |
Тиждень 3 |
|
|
173 |
Презентуємо проєкт. «Створюємо настільну гру» |
|
|
174 |
Навіщо нам ліси? |
|
|
175 |
Правила поведінки в лісі. Навіщо нам ліси? |
|
|
176 |
Досліджуємо разом. Куди ростуть рослини |
|
|
177 |
Пригода 3. На захист подруги |
|
|
178 |
Як можна розв’язати конфлікт? |
|
|
179. |
Тиждень 4 |
|
|
180 |
Сторони горизонту. Як орієнтуватися на місцевості?" |
|
|
181 |
Людські цінності Що я можу зробити для інших? |
|
|
182. |
Комікс. Професор Фейковський vs*4-А. Раунд 7 |
|
|
183 |
Діагностувальна робота за темою Як це влаштовано? |
|
|
184 |
Перевір себе. Цікава математика |
|
|
185. |
|
|
|
|
Інтегрована тема «Енергія» |
|
|
186 |
Тиждень 1 |
|
|
187 |
Пригода 1. Енергія повсюди |
|
|
|
Енергія на всі лади. Катапульта" |
|
|
188 |
"Відновлювані й невідновлювані джерела енергії. Які бувають джерела енергії? |
|
|
189 |
|
|
|
190 |
Сонце — джерело енергії. Які бувають джерела енергії? |
|
|
191 |
Енергія вітру. Чи може енергія заподіяти шкоду? |
|
|
192 |
Тиждень 2 |
|
|
193 |
Досліджуємо разом. Двигун, який працює на воді, або Сегнерове колесо |
|
|
194 |
Пригода 2. Такі різні лампи |
|
|
195 |
Створюємо повітряну кулю. Такі різні лампи |
|
|
196 |
Звичне диво . Звідки береться електрика? |
|
|
197 |
Звідки береться електрика? |
|
|
198 |
Провідник, але не в поїзді. Звідки береться електрика? |
|
|
199 |
Тиждень 3 Чому слід заощаджувати енергію та ресурси? |
|
|
200 |
Вчимося заощаджувати. Чому слід заощаджувати енергію та ресурси |
|
|
201. |
Готуємо проєкт. Позбудься зайвого! |
|
|
202. |
Пригода 3. Атомна електростанція |
|
|
203 |
Атомна енергія. Чорнобильська трагедія" |
|
|
204. |
Що таке радіація? |
|
|
205 |
Де ховається радіація? |
|
|
206 |
Тиждень 4 Правила пожежної безпеки в природі. Як поводитися під час пожежі? |
|
|
207 |
Пожежа в приміщенні. Як поводитися під час пожежі |
|
|
208. |
Комікс. Професор Фейковський vs*4-А. Раунд 8 |
|
|
209 |
Позбудься зайвого! Презентуємо проєкт"
|
|
|
210. |
Діагностувальна робота за темою “Енергія”. |
|
|
211. |
Перевір себе . Математичний КВК |
|
|
212 |
Підсумковий урок з теми “Енергія”. Перевір себе" |
|
|
|
Інтегрована тема «Можливості людини» |
|
|
213 |
Тиждень 1 |
|
|
214 |
Навіщо читати книжки? |
|
|
215 |
Український геній |
|
|
216. |
Пригода 1. Троє друзів і математика |
|
|
217 |
Що таке доброчесність?" |
|
|
218 |
Як орієнтуватися на місцевості?" |
|
|
219 |
У дорогу |
|
|
220 |
Тиждень 2 Якими мають бути друзі? |
|
|
221 |
Якими мають бути справжні друзі?" |
|
|
222 |
В гостях у казки. Якими мають бути справжні друзі?" |
|
|
223 |
Чи завжди можна уникнути конфлікту?" |
|
|
224 |
Як розв’язувати конфлікти? |
|
|
225. |
Готуємо проєкт. Щоби багато встигати, треба свій день планувати |
|
|
226 |
Пригода 2. Палац для нареченої |
|
|
227 |
Тиждень 3 |
|
|
228 |
Чи завжди людина має можливість здійснити все задумане? |
|
|
229 |
|
|
|
230 |
Чи варто зберігати старожитності? |
|
|
231 |
Досліджуємо разом. Виявляємо і долаємо втому |
|
|
232 |
Пригода 3. Радісна зустріч |
|
|
233 |
Як стати генієм? |
|
|
234 |
Тиждень 4 Що дарує радість? |
|
|
235 |
Як уберегтися від кліщів? " |
|
|
236 |
Діагностувальна робота за темою “Можливості людини”. |
|
|
237 |
Професор Фейковський vs 4-А. Раунд 9. Чому важливо бути медіаграмотними? |
|
|
238 |
Підсумковий урок з теми “Можливості людини”. Перевір себе |
|
|
239 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Математичний КВК |
|
|
240. |
Як ми зростали? Підсумковий урок |
|
|