3 травня о 18:00Вебінар: На допомогу вчителю: онлайн-тести «На Урок» в освітньому процесі

Календарно-тематичне планування уроків з математики 1 клас НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків з математики 1 клас НУШ. За підручником С.О.Скворцової О.В.Онопрієнко.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з математики 1 клас

( за підручником С. Скворцової і О. Онопрієнко)

ІІ семестр

Дата

Зміст навчання

Очікувані результати

Змістовні лінії

 

 

Числа дії з числами. Величини

Вирази,рівності, нерівності

Геометричні фігури

Математичні задачі і дослідження

Робота з даними

 

1

 

Назви компонентів та результатів  віднімання.

Сума. Різниця.

 

 

 

використовує у мовленні назви компонентів та результатів арифметичних дій додавання і віднімання;

коментує виконання обчислень;

читає і записує математичні вирази: сума і різниця;

 

2

 

Арифметичні дії додавання і віднімання.

Додавання і віднімання чисел у межах 10.

Способи додавання  і віднімання числа 3

 

 

 

 

розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання;

прогнозує результат додавання та віднімання;

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10;

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

Арифметичні дії додавання і віднімання.

Додавання і віднімання чисел у межах 10.

Додавання  і віднімання числа 3

Взаємозв’язок між додаванням і відніманням.

Правило знаходження невідомого доданка.

Сума.Різниця.

 

 

 

розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання;

прогнозує результат додавання та віднімання;

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10;встановлює взаємозв’язок між діями додавання і віднімання, використовує його під час обчислень;

визначає невідомий компонент дії додавання і знаходить його значення;

5

 

Назви компонентів та результатів  віднімання

Сума.Різниця.

Вирази 1-2 дії.

 

 

 

використовує у мовленні назви компонентів та результатів арифметичних дій додавання і віднімання;

коментує виконання обчислень;

читає і записує математичні вирази: сума і різниця;

6.

 

Арифметичні дії додавання і віднімання.

Додавання і віднімання чисел у межах 10.

 

 

 

 

 

розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання;

прогнозує результат додавання та віднімання;

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10;

встановлює взаємозв’язок між діями додавання і віднімання, використовує його під час обчислень;

визначає невідомий компонент дії додавання і знаходить його значення

7

 

Величини:довжина.Вимірювання довжини  відрізків

 

Точка, пряма, промінь, відрізок

 

 

вимірює і порівнює величини: довжину,

використовує короткі позначення величин (сантиметр – см)

8

 

Величини:довжина. Побудова  відрізків

 

 

 

 

вимірює і порівнює величини: довжину,

використовує короткі позначення величин (сантиметр – см) користується інструментами й допоміжними засобами для вимірювання величин;

9

 

Арифметичні дії додавання і віднімання.

Додавання і віднімання чисел у межах 10.

 

Вирази 1-2 дії.

 

 

 

арифметичних дій додавання і віднімання;

прогнозує результат додавання та віднімання;

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10

 обчислює значення виразів на 1 – 2 дії;

10

 

Арифметичні дії додавання і віднімання.

Додавання і віднімання чисел у межах 10.

Додавання  і віднімання числа 3

 

 

 

Навчальні дослідження.

Досліджуємо таблиці  додавання і віднімання числа 3

 

арифметичних дій додавання і віднімання;

прогнозує результат додавання та віднімання;

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10

 обчислює значення виразів на 1 – 2 дії;

11

 

Арифметичні дії додавання і віднімання.

Додавання і віднімання чисел у межах 10.

Додавання  і віднімання чисел 1.2 .3.

 

 

 

 

 

арифметичних дій додавання і віднімання;

прогнозує результат додавання та віднімання;

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10

 

12

 

Арифметичні дії додавання і віднімання.

Додавання і віднімання чисел у межах 10.

Додавання  і віднімання чисел  0,1.2 .3.

 

 

 

 

 

арифметичних дій додавання і віднімання;

прогнозує результат додавання та віднімання;

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10

13

 

Арифметичні дії додавання і віднімання.

Додавання і віднімання чисел у межах 10.

Додавання  і віднімання чисел  0,1.2 .3.

Готуємося до вивчення  задач

 

Розділ 3

 

 

 

 

 

 

 

 

Додавання і віднімання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

в межах 10.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Задача.

 

арифметичних дій додавання і віднімання;

прогнозує результат додавання та віднімання;

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10

 обчислює значення виразів на 1 – 2 дії;

 

 

 

 

14

 

 

Арифметичні дії додавання і віднімання.

Додавання і віднімання числа 4.

 

 

 

 

 

арифметичних дій додавання і віднімання;

прогнозує результат додавання та віднімання;

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10

 обчислює значення виразів на 1 – 2 дії;

15

 

Знайомимося із задачею. Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі

 

 

 

 

складає прості сюжетні задачі;

16

 

Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі. Складові  задачі.

 

 

 

 

створює допоміжну модель задачі різними способами;

17

 

Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі.

 

 

Навчальні дослідження.

 

розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

створює допоміжну модель задачі різними способами;

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;

складає прості сюжетні задачі;

 

18

 

Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі.Дослідження задач

 

 

Навчальні дослідження

 

розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

створює допоміжну модель задачі різними способами;

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;

складає прості сюжетні задачі;

виконує елементарні дослідження математичних закономірностей з допомогою вчителя

19

 

Дослідження таблиці додавання і віднімання числа 4

 

 

 

 

арифметичних дій додавання і віднімання;

прогнозує результат додавання та віднімання;

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10

20

 

Арифметичні дії додавання і віднімання.

Додавання і віднімання числа 0, 1, 2, 3, 4

 

 

Прості сюжетні задачі.

 

 

арифметичних дій додавання і віднімання;

прогнозує результат додавання та віднімання;

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10

21

 

Арифметичні дії додавання і віднімання.

Спосіб додавання  і віднімання числа 5

 

 

 

 

арифметичних дій додавання і віднімання;

прогнозує результат додавання та віднімання;

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10

22

 

Арифметичні дії додавання і віднімання. Додавання  і віднімання числа 5

 

 

 

 

арифметичних дій додавання і віднімання;

прогнозує результат додавання та віднімання;

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10

23

 

Дослідження таблиці додавання  і віднімання числа 5

 

 

Навчальні дослідження

 

арифметичних дій додавання і віднімання;

прогнозує результат додавання та віднімання;

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10

24

 

Величини: довжина  Виконання арифметичних дій з величинами

 

 

 

 

вимірює і порівнює величини: довжину додає і віднімає іменовані числа, подані в одних одиницях величини;

користується інструментами й допоміжними засобами для вимірювання величин;

25

 

Величини: довжина  Виконання арифметичних дій з величинами

 

 

 

 

величини: довжину додає і віднімає іменовані числа, подані в одних одиницях величини;

користується інструментами й допоміжними засобами для вимірювання величин;

26

 

Додавання і віднімання числа частинами. Порівняння величини: довжини.

 

 

 

 

прогнозує результат додавання та віднімання;

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10

27

 

Дослідження таблиц  додавання чисел 6,7,8

 

 

Навчальні дослідження

 

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10

прогнозує результат додавання та віднімання;

28

 

Арифметичні дії додавання і віднімання. Віднімання чисел 6,7,8.

 

 

 

 

прогнозує результат додавання та віднімання;

29

 

Арифметичні дії додавання і віднімання. Віднімання чисел 6,7,8.

 

 

 

 

розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання;

прогнозує результат додавання та віднімання;

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10;

встановлює взаємозв’язок між діями додавання і віднімання, використовує його під час обчислень

 

30

 

Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі Складання короткого  запису задачі

 

 

 

 

розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

створює допоміжну модель задачі різними способами;

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;

31

 

Арифметичні дії додавання і віднімання. Віднімання чисел 6,7,8,9

 

 

 

 

розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання;

прогнозує результат додавання та віднімання;

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10;

32

 

Арифметичні дії додавання і віднімання. Віднімання чисел 6,7,8,9

 

 

 

 

розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання;

прогнозує результат додавання та віднімання;

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10;

33

 

Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі Складання короткого  запису задачі

 

 

 

Виділення і впорядкування даних за певною ознакою.

розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

створює допоміжну модель задачі різними способами;

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі; читає дані, вміщені на схематичному рисунку, в таблиці

34

 

Знаходження невідомого зменшуваного і відємника

 

 

 

 

 

встановлює взаємозв’язок між діями додавання і віднімання, використовує його під час обчислень;

визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення;

35

 

Арифметичні дії додавання і віднімання. Віднімання чисел 6,7,8,9

 

 

 

 

розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання;

прогнозує результат додавання та віднімання;

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10;

36

 

 

Числові рівності і нерівності.

Порівнюємо математичний  вираз і число

 

 

 

встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами

37

 

Дослідження таблиць  віднімання чисел 6,7,8,9

 

 

 

 

розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання;

прогнозує результат додавання та віднімання;

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10;

38

 

 

Числові рівності і нерівності.

Порівнюємо математичний  вираз і число

 

 

 

встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами

39

 

 

Числові рівності і нерівності.

Порівнюємо математичний  вираз і число

 

 

 

встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами

40

 

Величини: маса.

 

 

 

Виділення і впорядкування даних за певною ознакою.

вимірює і порівнює величини:

використовує короткі позначення величин (маси (кілограм – кг);

додає і віднімає іменовані числа, подані в одних одиницях величини;

користується інструментами й допоміжними засобами для вимірювання величин;

читає дані, вміщені на схематичному рисунку, в таблиці

41

 

Величини: місткість

 

 

 

 

вимірює і порівнює величини: місткість;

використовує короткі позначення величин (місткості (літр – л);

користується інструментами й допоміжними засобами для вимірювання величин;

42

 

Величини: маса Величини: місткість

 

 

 

 

Розділ 4

Двоцифрові

числа

 

 

 

43

 

Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі Складання короткого  запису задачі

 

 

 

 

розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

створює допоміжну модель задачі різними способами;

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;

44

 

Дослідження .Десяток.

 

 

Навчальні дослідження

 

відтворює послідовність чисел у межах сотні;

читає і записує числа,

45

 

Арифметичні дії додавання і віднімання. Додавання і віднімання круглих чисел.

 

 

 

 

відтворює послідовність чисел у межах сотні;

читає і записує числа,

утворює числа різними способами;

46

 

Величини: довжина.Дослідження одиниці вимірювання довжини «дециметр»

 

 

 

 

вимірює і порівнює величини: довжину,

використовує короткі позначення величин, дециметр – дм

47

 

Числа 11 – 100.

Утворення чисел другого десятка.

 

 

Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі.

 

 

відтворює послідовність чисел у межах сотні;

читає і записує числа,

утворює числа різними способами;

визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа;

порівнює числа різними способами;

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

48

 

Числа 11 – 100.

Утворення і запис чисел другого десятка

 

 

Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі.

 

 

відтворює послідовність чисел у межах сотні;

читає і записує числа,

утворює числа різними способами;

визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа;

порівнює числа різними способами;

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

49

 

Числа 11 – 100.

Утворення і запис чисел другого десятка

 

 

Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі.

 

 

відтворює послідовність чисел у межах сотні;

читає і записує числа,

утворює числа різними способами;

визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа;

порівнює числа різними способами;

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

50

 

Числа 11 – 100.

Утворення і запис чисел другого десятка

 

 

 

 

відтворює послідовність чисел у межах сотні;

читає і записує числа,

утворює числа різними способами;

визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа;

порівнює числа різними способами;

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

51

 

Числа 11 – 100.

Утворення і запис чисел другого десятка

 

 

Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі.

 

 

відтворює послідовність чисел у межах сотні;

читає і записує числа,

утворює числа різними способами;

визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа;

порівнює числа різними способами;

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел.

52

 

Числа 11 – 100.

Порівняння чисел в межах 100.

 

 

Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі.

 

 

відтворює послідовність чисел у межах сотні;

читає і записує числа,

утворює числа різними способами;

визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа;

порівнює числа різними способами;

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

53

 

Числа 11 – 100.

Додавання  і віднімання на основі нумерації.

 

 

 

 

відтворює послідовність чисел у межах сотні;

читає і записує числа,

утворює числа різними способами;

визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа;

порівнює числа різними способами;

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

54

 

Числа 11 – 100.

Додавання  і віднімання на основі нумерації.

 

 

Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі

 

відтворює послідовність чисел у межах сотні;

читає і записує числа,

утворює числа різними способами;

визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа;

порівнює числа різними способами;

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій

55

 

Числа 11 – 100.

Додавання  і віднімання на основі нумерації.

 

 

Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі

 

відтворює послідовність чисел у межах сотні;

читає і записує числа,

утворює числа різними способами;

визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа;

порівнює числа різними способами;

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій

56

 

Числа 11 – 100.

Додавання  і віднімання на основі нумерації. Додавання і віднімання одноцифрового числа.

 

 

Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі

 

відтворює послідовність чисел у межах сотні;

читає і записує числа,

утворює числа різними способами;

визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа;

порівнює числа різними способами;

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

57

 

Числа 11 – 100.

Арифметичні дії додавання  і віднімання на основі нумерації.

 

 

Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі. Знайомство із задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника.

 

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

створює допоміжну модель задачі різними способами;

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;. складає прості сюжетні задачі;

58

 

Числа 11 – 100.

Арифметичні дії додавання  і віднімання на основі нумерації.

 

 

Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі. Знайомство із задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника. Дослідження складових задачі.

 

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

створює допоміжну модель задачі різними способами; оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;

складає прості сюжетні задачі;

59

 

Числа 11 – 100.

Арифметичні дії додавання  і віднімання на основі нумерації.

Числові рівності і нерівності

 

 

 

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами

60

 

Арифметичні дії додавання  і віднімання на основі нумерації.

Числові рівності і нерівності

 

 

 

встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами

61

 

 

Числові рівності і нерівності

 

Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі.

 

встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами

62

 

Величини:  час. Знайомство з одиницею вимірювання часу «доба»

 

 

 

 

використовує короткі позначення величин : часу (година – год, доба, тиждень)

63

 

Величини:  час. Визначення часу за годинником.

 

 

Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі.

 

використовує короткі позначення величин : часу (година – год, доба, тиждень)

розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;

 

64

 

Арифметичні дії додавання  і віднімання.

(Визначення вартості товару.)

 

 

Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі

Виділення і впорядкування даних за певною ознакою.

читає дані, вміщені на схематичному рисунку, в таблиці;

вносить дані до схем;

користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач і в практичних ситуаціях.

65

 

Числа 11 – 100.

Арифметичні дії додавання  і віднімання на основі нумерації.

 

 

 

 

 

66

 

Числа 11 – 100.

Арифметичні дії додавання  і віднімання на основі нумерації.

Числові рівності і нерівності

 

 

Виділення і впорядкування даних за певною ознакою

читає дані, вміщені на схематичному рисунку, в таблиці;

вносить дані до схем;

користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач і в практичних ситуаціях.

67

 

Числа 11 – 100.

Арифметичні дії додавання  і віднімання на основі нумерації.

 

 

 

 

відтворює послідовність чисел у межах сотні;

читає і записує числа,

утворює числа різними способами;

визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа;

порівнює числа різними способами;

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання;

прогнозує результат додавання та віднімання;

68

 

Числа 11 – 100.

Арифметичні дії додавання  і віднімання на основі нумерації.

 

 

Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі

 

відтворює послідовність чисел у межах сотні;

читає і записує числа,

утворює числа різними способами;

визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа;

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання;

прогнозує результат додавання та віднімання;

69

 

Числа 11 – 100.

Арифметичні дії додавання  і віднімання на основі нумерації.

 

 

Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі

Виділення і впорядкування даних за певною ознакою

відтворює послідовність чисел у межах сотні;

читає і записує числа,

утворює числа різними способами;

визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа;

порівнює числа різними способами;

виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел;

розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання;

прогнозує результат додавання та віднімання;

користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач і в практичних ситуаціях.

 

 

 

 

 

 

 

 

70

 

Величини: довжина.

Знайомство з одиницею  вимірювання довжини — метр

 

 

Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі

 

вимірює і порівнює величини: довжину,

використовує короткі позначення величин (метр – м) розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій.

71

 

Числа 11 – 100.

Арифметичні дії додавання  і віднімання

 

 

 

 

розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання;

прогнозує результат додавання та віднімання;

володіє навичками додавання і віднімання

72

 

Числа 11 – 100.

Арифметичні дії додавання  і віднімання

 

 

Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі

 

розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання;

прогнозує результат додавання та віднімання;

володіє навичками додавання і віднімання

73

 

Числа 11 – 100.

Арифметичні дії додавання  і віднімання

 

 

Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі

 

розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання;

прогнозує результат додавання та віднімання;

володіє навичками додавання і віднімання

 

74

 

 

Числа 11 – 100.

Арифметичні дії додавання  і віднімання

 

 

 

Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі

 

 

розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання;

прогнозує результат додавання та віднімання;

володіє навичками додавання і віднімання

 

75

 

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                   

 

 

                                                                                                                                                                                         «Погоджую»                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

                                                                                                                                                                                                                                        

                                                                                                                                                              __________  Н.М. Пинда 

                                                                                                                                                                                                                   

                                                                                                                                                              «____»   січня   2019 р.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
21 лютого
Переглядів
124
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку