Календарно-тематичне планування з математики 1 клас
( за підручником С. Скворцової і О. Онопрієнко)
ІІ семестр
№ |
Дата |
Зміст навчання |
Очікувані результати |
|||||
Змістовні лінії |
||||||||
|
|
Числа дії з числами. Величини |
Вирази,рівності, нерівності |
Геометричні фігури |
Математичні задачі і дослідження |
Робота з даними |
|
|
1 |
|
Назви компонентів та результатів віднімання. |
Сума. Різниця. |
|
|
|
використовує у мовленні назви компонентів та результатів арифметичних дій додавання і віднімання; коментує виконання обчислень; читає і записує математичні вирази: сума і різниця;
|
|
2 |
|
Арифметичні дії додавання і віднімання. Додавання і віднімання чисел у межах 10. Способи додавання і віднімання числа 3 |
|
|
|
|
розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання; прогнозує результат додавання та віднімання; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10; |
|
3
4 |
|
Арифметичні дії додавання і віднімання. Додавання і віднімання чисел у межах 10. Додавання і віднімання числа 3 Взаємозв’язок між додаванням і відніманням. Правило знаходження невідомого доданка. |
Сума.Різниця. |
|
|
|
розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання; прогнозує результат додавання та віднімання; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10;встановлює взаємозв’язок між діями додавання і віднімання, використовує його під час обчислень; визначає невідомий компонент дії додавання і знаходить його значення; |
|
5 |
|
Назви компонентів та результатів віднімання |
Сума.Різниця. Вирази 1-2 дії. |
|
|
|
використовує у мовленні назви компонентів та результатів арифметичних дій додавання і віднімання; коментує виконання обчислень; читає і записує математичні вирази: сума і різниця; |
|
6. |
|
Арифметичні дії додавання і віднімання. Додавання і віднімання чисел у межах 10.
|
|
|
|
|
розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання; прогнозує результат додавання та віднімання; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10; встановлює взаємозв’язок між діями додавання і віднімання, використовує його під час обчислень; визначає невідомий компонент дії додавання і знаходить його значення |
|
7 |
|
Величини:довжина.Вимірювання довжини відрізків |
|
Точка, пряма, промінь, відрізок |
|
|
вимірює і порівнює величини: довжину, використовує короткі позначення величин (сантиметр – см) |
|
8 |
|
Величини:довжина. Побудова відрізків |
|
|
|
|
вимірює і порівнює величини: довжину, використовує короткі позначення величин (сантиметр – см) користується інструментами й допоміжними засобами для вимірювання величин; |
|
9 |
|
Арифметичні дії додавання і віднімання. Додавання і віднімання чисел у межах 10.
|
Вирази 1-2 дії. |
|
|
|
арифметичних дій додавання і віднімання; прогнозує результат додавання та віднімання; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10 обчислює значення виразів на 1 – 2 дії; |
|
10 |
|
Арифметичні дії додавання і віднімання. Додавання і віднімання чисел у межах 10. Додавання і віднімання числа 3
|
|
|
Навчальні дослідження. Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 3 |
|
арифметичних дій додавання і віднімання; прогнозує результат додавання та віднімання; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10 обчислює значення виразів на 1 – 2 дії; |
|
11 |
|
Арифметичні дії додавання і віднімання. Додавання і віднімання чисел у межах 10. Додавання і віднімання чисел 1.2 .3.
|
|
|
|
|
арифметичних дій додавання і віднімання; прогнозує результат додавання та віднімання; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10
|
|
12 |
|
Арифметичні дії додавання і віднімання. Додавання і віднімання чисел у межах 10. Додавання і віднімання чисел 0,1.2 .3.
|
|
|
|
|
арифметичних дій додавання і віднімання; прогнозує результат додавання та віднімання; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10 |
|
13 |
|
Арифметичні дії додавання і віднімання. Додавання і віднімання чисел у межах 10. Додавання і віднімання чисел 0,1.2 .3. Готуємося до вивчення задач
Розділ 3 |
Додавання і віднімання |
в межах 10. |
Задача. |
|
арифметичних дій додавання і віднімання; прогнозує результат додавання та віднімання; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10 обчислює значення виразів на 1 – 2 дії;
|
|
14 |
|
Арифметичні дії додавання і віднімання. Додавання і віднімання числа 4.
|
|
|
|
|
арифметичних дій додавання і віднімання; прогнозує результат додавання та віднімання; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10 обчислює значення виразів на 1 – 2 дії; |
|
15 |
|
Знайомимося із задачею. Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі |
|
|
|
|
складає прості сюжетні задачі; |
|
16 |
|
Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі. Складові задачі. |
|
|
|
|
створює допоміжну модель задачі різними способами; |
|
17 |
|
Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі. |
|
|
Навчальні дослідження. |
|
розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; створює допоміжну модель задачі різними способами; оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі; складає прості сюжетні задачі;
|
|
18 |
|
Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі.Дослідження задач |
|
|
Навчальні дослідження |
|
розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; створює допоміжну модель задачі різними способами; оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі; складає прості сюжетні задачі; виконує елементарні дослідження математичних закономірностей з допомогою вчителя |
|
19 |
|
Дослідження таблиці додавання і віднімання числа 4 |
|
|
|
|
арифметичних дій додавання і віднімання; прогнозує результат додавання та віднімання; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10 |
|
20 |
|
Арифметичні дії додавання і віднімання. Додавання і віднімання числа 0, 1, 2, 3, 4 |
|
|
Прості сюжетні задачі.
|
|
арифметичних дій додавання і віднімання; прогнозує результат додавання та віднімання; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10 |
|
21 |
|
Арифметичні дії додавання і віднімання. Спосіб додавання і віднімання числа 5 |
|
|
|
|
арифметичних дій додавання і віднімання; прогнозує результат додавання та віднімання; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10 |
|
22 |
|
Арифметичні дії додавання і віднімання. Додавання і віднімання числа 5 |
|
|
|
|
арифметичних дій додавання і віднімання; прогнозує результат додавання та віднімання; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10 |
|
23 |
|
Дослідження таблиці додавання і віднімання числа 5 |
|
|
Навчальні дослідження |
|
арифметичних дій додавання і віднімання; прогнозує результат додавання та віднімання; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10 |
|
24 |
|
Величини: довжина Виконання арифметичних дій з величинами |
|
|
|
|
вимірює і порівнює величини: довжину додає і віднімає іменовані числа, подані в одних одиницях величини; користується інструментами й допоміжними засобами для вимірювання величин; |
|
25 |
|
Величини: довжина Виконання арифметичних дій з величинами |
|
|
|
|
величини: довжину додає і віднімає іменовані числа, подані в одних одиницях величини; користується інструментами й допоміжними засобами для вимірювання величин; |
|
26 |
|
Додавання і віднімання числа частинами. Порівняння величини: довжини. |
|
|
|
|
прогнозує результат додавання та віднімання; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10 |
|
27 |
|
Дослідження таблиц додавання чисел 6,7,8 |
|
|
Навчальні дослідження |
|
володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10 прогнозує результат додавання та віднімання; |
|
28 |
|
Арифметичні дії додавання і віднімання. Віднімання чисел 6,7,8. |
|
|
|
|
прогнозує результат додавання та віднімання; |
|
29 |
|
Арифметичні дії додавання і віднімання. Віднімання чисел 6,7,8. |
|
|
|
|
розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання; прогнозує результат додавання та віднімання; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10; встановлює взаємозв’язок між діями додавання і віднімання, використовує його під час обчислень
|
|
30 |
|
Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі Складання короткого запису задачі |
|
|
|
|
розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; створює допоміжну модель задачі різними способами; оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі; |
|
31 |
|
Арифметичні дії додавання і віднімання. Віднімання чисел 6,7,8,9 |
|
|
|
|
розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання; прогнозує результат додавання та віднімання; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10; |
|
32 |
|
Арифметичні дії додавання і віднімання. Віднімання чисел 6,7,8,9 |
|
|
|
|
розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання; прогнозує результат додавання та віднімання; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10; |
|
33 |
|
Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі Складання короткого запису задачі |
|
|
|
Виділення і впорядкування даних за певною ознакою. |
розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; створює допоміжну модель задачі різними способами; оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі; читає дані, вміщені на схематичному рисунку, в таблиці |
|
34 |
|
Знаходження невідомого зменшуваного і від’ємника
|
|
|
|
|
встановлює взаємозв’язок між діями додавання і віднімання, використовує його під час обчислень; визначає невідомий компонент дії віднімання і знаходить його значення; |
|
35 |
|
Арифметичні дії додавання і віднімання. Віднімання чисел 6,7,8,9 |
|
|
|
|
розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання; прогнозує результат додавання та віднімання; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10; |
|
36 |
|
|
Числові рівності і нерівності. Порівнюємо математичний вираз і число |
|
|
|
встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами |
|
37 |
|
Дослідження таблиць віднімання чисел 6,7,8,9 |
|
|
|
|
розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання; прогнозує результат додавання та віднімання; володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел у межах 10; |
|
38 |
|
|
Числові рівності і нерівності. Порівнюємо математичний вираз і число |
|
|
|
встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами |
|
39 |
|
|
Числові рівності і нерівності. Порівнюємо математичний вираз і число |
|
|
|
встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами |
|
40 |
|
Величини: маса. |
|
|
|
Виділення і впорядкування даних за певною ознакою. |
вимірює і порівнює величини: використовує короткі позначення величин (маси (кілограм – кг); додає і віднімає іменовані числа, подані в одних одиницях величини; користується інструментами й допоміжними засобами для вимірювання величин; читає дані, вміщені на схематичному рисунку, в таблиці |
|
41 |
|
Величини: місткість |
|
|
|
|
вимірює і порівнює величини: місткість; використовує короткі позначення величин (місткості (літр – л); користується інструментами й допоміжними засобами для вимірювання величин; |
|
42 |
|
Величини: маса Величини: місткість |
|
|
||||
|
|
Розділ 4 |
Двоцифрові |
числа |
|
|
|
|
43 |
|
Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі Складання короткого запису задачі |
|
|
|
|
розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; створює допоміжну модель задачі різними способами; оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі; |
|
44 |
|
Дослідження .Десяток. |
|
|
Навчальні дослідження |
|
відтворює послідовність чисел у межах сотні; читає і записує числа, |
|
45 |
|
Арифметичні дії додавання і віднімання. Додавання і віднімання круглих чисел. |
|
|
|
|
відтворює послідовність чисел у межах сотні; читає і записує числа, утворює числа різними способами; |
|
46 |
|
Величини: довжина.Дослідження одиниці вимірювання довжини «дециметр» |
|
|
|
|
вимірює і порівнює величини: довжину, використовує короткі позначення величин, дециметр – дм |
|
47 |
|
Числа 11 – 100. Утворення чисел другого десятка. |
|
|
Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі.
|
|
відтворює послідовність чисел у межах сотні; читає і записує числа, утворює числа різними способами; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа; порівнює числа різними способами; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; |
|
48 |
|
Числа 11 – 100. Утворення і запис чисел другого десятка |
|
|
Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі.
|
|
відтворює послідовність чисел у межах сотні; читає і записує числа, утворює числа різними способами; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа; порівнює числа різними способами; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; |
|
49 |
|
Числа 11 – 100. Утворення і запис чисел другого десятка |
|
|
Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі.
|
|
відтворює послідовність чисел у межах сотні; читає і записує числа, утворює числа різними способами; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа; порівнює числа різними способами; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; |
|
50 |
|
Числа 11 – 100. Утворення і запис чисел другого десятка |
|
|
|
|
відтворює послідовність чисел у межах сотні; читає і записує числа, утворює числа різними способами; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа; порівнює числа різними способами; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; |
|
51 |
|
Числа 11 – 100. Утворення і запис чисел другого десятка |
|
|
Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі.
|
|
відтворює послідовність чисел у межах сотні; читає і записує числа, утворює числа різними способами; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа; порівнює числа різними способами; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел. |
|
52 |
|
Числа 11 – 100. Порівняння чисел в межах 100. |
|
|
Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі.
|
|
відтворює послідовність чисел у межах сотні; читає і записує числа, утворює числа різними способами; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа; порівнює числа різними способами; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; |
|
53 |
|
Числа 11 – 100. Додавання і віднімання на основі нумерації. |
|
|
|
|
відтворює послідовність чисел у межах сотні; читає і записує числа, утворює числа різними способами; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа; порівнює числа різними способами; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; |
|
54 |
|
Числа 11 – 100. Додавання і віднімання на основі нумерації. |
|
|
Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі |
|
відтворює послідовність чисел у межах сотні; читає і записує числа, утворює числа різними способами; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа; порівнює числа різними способами; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій |
|
55 |
|
Числа 11 – 100. Додавання і віднімання на основі нумерації. |
|
|
Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі |
|
відтворює послідовність чисел у межах сотні; читає і записує числа, утворює числа різними способами; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа; порівнює числа різними способами; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій |
|
56 |
|
Числа 11 – 100. Додавання і віднімання на основі нумерації. Додавання і віднімання одноцифрового числа. |
|
|
Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі |
|
відтворює послідовність чисел у межах сотні; читає і записує числа, утворює числа різними способами; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа; порівнює числа різними способами; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; |
|
57 |
|
Числа 11 – 100. Арифметичні дії додавання і віднімання на основі нумерації. |
|
|
Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі. Знайомство із задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника. |
|
виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; створює допоміжну модель задачі різними способами; оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі;. складає прості сюжетні задачі; |
|
58 |
|
Числа 11 – 100. Арифметичні дії додавання і віднімання на основі нумерації. |
|
|
Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі. Знайомство із задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника. Дослідження складових задачі. |
|
виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; створює допоміжну модель задачі різними способами; оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання задачі; складає прості сюжетні задачі; |
|
59 |
|
Числа 11 – 100. Арифметичні дії додавання і віднімання на основі нумерації. |
Числові рівності і нерівності |
|
|
|
виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами |
|
60 |
|
Арифметичні дії додавання і віднімання на основі нумерації. |
Числові рівності і нерівності |
|
|
|
встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами |
|
61 |
|
|
Числові рівності і нерівності |
|
Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі. |
|
встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами |
|
62 |
|
Величини: час. Знайомство з одиницею вимірювання часу «доба» |
|
|
|
|
використовує короткі позначення величин : часу (година – год, доба, тиждень) |
|
63 |
|
Величини: час. Визначення часу за годинником. |
|
|
Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі. |
|
використовує короткі позначення величин : часу (година – год, доба, тиждень) розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій;
|
|
64 |
|
Арифметичні дії додавання і віднімання. (Визначення вартості товару.) |
|
|
Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі |
Виділення і впорядкування даних за певною ознакою. |
читає дані, вміщені на схематичному рисунку, в таблиці; вносить дані до схем; користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач і в практичних ситуаціях. |
|
65 |
|
Числа 11 – 100. Арифметичні дії додавання і віднімання на основі нумерації. |
|
|
|
|
|
|
66 |
|
Числа 11 – 100. Арифметичні дії додавання і віднімання на основі нумерації. |
Числові рівності і нерівності |
|
|
Виділення і впорядкування даних за певною ознакою |
читає дані, вміщені на схематичному рисунку, в таблиці; вносить дані до схем; користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач і в практичних ситуаціях. |
|
67 |
|
Числа 11 – 100. Арифметичні дії додавання і віднімання на основі нумерації. |
|
|
|
|
відтворює послідовність чисел у межах сотні; читає і записує числа, утворює числа різними способами; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа; порівнює числа різними способами; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання; прогнозує результат додавання та віднімання; |
|
68 |
|
Числа 11 – 100. Арифметичні дії додавання і віднімання на основі нумерації. |
|
|
Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі |
|
відтворює послідовність чисел у межах сотні; читає і записує числа, утворює числа різними способами; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання; прогнозує результат додавання та віднімання; |
|
69 |
|
Числа 11 – 100. Арифметичні дії додавання і віднімання на основі нумерації. |
|
|
Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі |
Виділення і впорядкування даних за певною ознакою |
відтворює послідовність чисел у межах сотні; читає і записує числа, утворює числа різними способами; визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа; порівнює числа різними способами; виконує додавання та віднімання на основі нумерації чисел; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання; прогнозує результат додавання та віднімання; користується даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач і в практичних ситуаціях. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
70 |
|
Величини: довжина. Знайомство з одиницею вимірювання довжини — метр |
|
|
Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі |
|
вимірює і порівнює величини: довжину, використовує короткі позначення величин (метр – м) розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій. |
|
71 |
|
Числа 11 – 100. Арифметичні дії додавання і віднімання |
|
|
|
|
розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання; прогнозує результат додавання та віднімання; володіє навичками додавання і віднімання |
|
72 |
|
Числа 11 – 100. Арифметичні дії додавання і віднімання |
|
|
Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі |
|
розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання; прогнозує результат додавання та віднімання; володіє навичками додавання і віднімання |
|
73 |
|
Числа 11 – 100. Арифметичні дії додавання і віднімання |
|
|
Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі |
|
розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання; прогнозує результат додавання та віднімання; володіє навичками додавання і віднімання |
|
74 |
|
Числа 11 – 100. Арифметичні дії додавання і віднімання |
|
|
Прості сюжетні, в тому числі компетентнісно-зорієнтовані задачі |
|
розв’язує прості сюжетні задачі, які є моделями реальних ситуацій; розуміє сутність арифметичних дій додавання і віднімання; прогнозує результат додавання та віднімання; володіє навичками додавання і віднімання
|
|
75 |
|
Підсумковий урок за рік. |
|
|
|
|
|
|
«Погоджую»
__________ Н.М. Пинда
«____» січня 2019 р.