Календарно – тематичне планування уроків
складено відповідно до навчальної програми для загальноосвітніх навчальних закладів за
наказом МОН УКраїни від 05.08.2016 р. № 948 "Про затвердження змін до навчальних програм 1-4-х класів ЗНЗ" та оновленими навчальними програмами початкової школиКалендарно-тематичне планування уроків з основ здоров’я
2 клас
(за підручником Бех І.Д., Воронцова Т.В., Пономаренко В.С.,
Страшко С.В.)
35 год на рік ( 1 год на тиждень)
№ з.п |
Тема уроку |
Год |
Дата |
Пр. |
|||
І семестр Здоров’я людини (3 год) |
|||||||
|
Індивідуальні особливості росту й розвитку учнів. П.р. Визначення зростута маси тіла( з допомогою дорослих). |
1 |
|
|
|||
|
Здоров’я і хвороби. Профілактика захворювань. |
1 |
|
|
|||
|
Інфекційні захворювання .Як захиститися від інфекцій. Карантин. |
1 |
|
|
|||
Фізична складова здоров'я (9 год) |
|
||||||
|
Розпорядок дня школяра. Порядок і дисципліна.П.р. Складання розпорядку робочого дня школяра |
1 |
|
|
|||
|
Навчання і відпочинок. . Користь активного відпочинку. Організація відпочинку в класі та вдома. П.р. Планування вихідного дня. |
1 |
|
|
|||
|
Гігієна школяра. Ранкові і вечірні гігієнічні процедури |
1 |
|
|
|||
|
Здорові зуби. П.р.Як правильно доглядати за порожниною рота. |
1 |
|
|
|||
|
Харчування і здоров’я Вітаміни,їх значення для здоров’я П.р. Вибір корисної для здоров’я їжі. |
1 |
|
|
|||
|
Культура харчування. П.р. Правила поведінки за столом. |
1 |
|
|
|||
|
Вітаміни, їх значення для здоров’я.П.р. Вибір корисних для здоров’я продуктів |
1 |
|
|
|||
|
Фізичні вправи і здоров’я |
1 |
|
|
|||
|
Правила і процедури загартовування. П.р. Вибір одягу відповідно до погоди.(Гра «Вдягни ляльку») |
1 |
|
|
|||
Соціальна складова здоров'я |
|
|
19.11.14 |
||||
|
Права дитини. |
1 |
|
|
|||
|
Обов’язки дитини вдома і в школі. |
1 |
|
|
|||
15. |
Спілкування. Умови взаєморозуміння. П.р. Розпізнавання невербальних знаків, сигналів, жестів. |
1 |
|
|
|||
|
|
|
|
|
|||
16. |
Безпека і небезпека.П.р. Створення списку джерел допомоги у небезпечни ситуація(за допомого дорослих) |
1 |
|
|
|
|
10.12.14 |
17. |
Безпека і небезпека. П.р.Створення списку джерел допомоги у небезпечних ситуаціях (за допомогою дорослих). |
1 |
|
|
|||
18. |
Безпека і небезпека. Як уникнути небезпек. |
1 |
|
|
|||
19. |
Помічники у домі. Побутові прилади. Електрика. |
1 |
|
|
|||
20. |
Помічники у домі. Небезпечні речовини.(отруйні, горючі, легкозаймисті).Вогонь: друг чи ворог? |
1 |
|
|
|||
21. |
Джерела допомоги в небезпечних ситуаціях (батьки, сусіди, родичі, аварійні служби). |
1 |
|
|
|||
22. |
Безпека вдома. . Користування телевізором, комп'ютером, мобільним телефоном. . П.р.. Створення пам’ятки щодо перегляду телевізійних передач, користування комп'ютером і мобільним телефоном |
1 |
|
|
|||
23. |
Можливі надзвичайні ситуації у школі .Шляхи виходу дитини зі школи... П.р. «Відпрацювання навичок виходу з приміщення школи.». |
1 |
|
|
|||
24. |
Безпека на дорогах. Дорожні знаки та дорожня розмітка для пішоходів |
1 |
|
|
|||
25. |
На перехресті. П.р Моделювання ситуації переходу дороги на регульованому і нерегульованому перехресті |
1 |
|
|
|||
26. |
Тварини довкола нас. Правила поведінки з дикими і бездомними тваринами. |
1 |
|
|
|||
27. |
Безпека на відпочинку. Літні та зимові розваги. Профілактика обмороження, перегрівання, сонячних опіків. |
1 |
|
|
|||
28. |
Сам собі лікар. П.р Надання першої допомоги при нескладних травмах(забиттях, порізах, подряпинах, укусах комах). |
1 |
|
|
|||
Психічна і духовна складові здоров'я |
|
|
08.04.15 |
||||
29. |
Смаки і захоплення. Презентація «Моє захоплення». |
1 |
|
|
|||
30. |
Вибір друзів. Друзі за інтересами. Створення плакату: «Захоплення нашого класу» |
1 |
|
|
|||
31. |
Людяність, вдячність, співчуття. Як надати підтримку і допомогу.П.р. «Написання листа-подяки» (на вибір учня). |
1 |
|
|
|||
32. |
Життєрадісність і здоров’я |
1 |
|
|
|||
33. |
Прийняття рішень. Вплив реклами на рішення людини. |
1 |
|
|
|||
34. |
Підготовка виставки дитячих робіт, присвячених здоровому способу життя та профілактиці шкідливих звичок |
1 |
|
|
|||
35. |
Підсумковий урок |
1 |
|
|
|||
|
|
|
|
|
|||