Календарно-тематичне планування "Всесвітня історія для 8 класу"

Про матеріал

Календарно-тематичне планування "Всесвітня історія для 8 класу" створене згідно чинної програми Міністерства освіти і науки України (35 годин).Розподілено на 5 основних тем.

Перегляд файлу

1

 

Календарно-тематичне планування

Всесвітня історія

8 клас (35 год)

№ уроку

Дата

Тема, зміст уроку

Примітки

1

 

Вступ. Поняття і періодизація Нового часу (Модерної доби). Ранній Новий час (Ранньомодерна доба): початок культурної та політичної переваги християнського Заходу. Особливості Ранньомодерної доби в історії України. Розпочати роботу над укладанням синхронізованої хронологічної таблиці «Європа в Ранньомодерну добу»

 

Розділ 1. ВЕЛИКІ ГЕОГРАФІЧНІ ВІДКРИТТЯ ТА СТАНОВЛЕННЯ КАПІТАЛІСТИЧНИХ ВІДНОСИН

2

 

Причини й передумови Великих географічних відкриттів XV– XVI ст. Подорожі Христофора Колумба, Васко да Гами, Фернана Магеллана. Цивілізації доколумбової Америки (оглядово).

 

3

 

Практичне заняття. Представлення групового повідомлення (презентації) на тему «Цивілізації доколумбової Америки (ацтеки, майя, інки)»

 

4

 

Конкіста – завоювання Нового світу. Створення колоніальних імперій. Створення колоніальних імперій. Зміна поглядів на світ. Торговельний капітал.

 

5

 

Мануфактурне виробництво і наймана праця. Становлення капіталістичних відносин. Повсякденне життя Західної Європи Практична робота: описати (на основі джерел) становище жінок і дітей у країнах Західної Європи в ХVІ–ХVІІІ ст.

 

6

 

Урок узагальнення. Тематичне оцінювання.

 

Розділ 2. ВИСОКЕ ВІДРОДЖЕННЯ. РЕФОРМАЦІЯ В ЗАХІДНІЙ ЄВРОПІ

7

 

 

8

 

Гуманізм як інтелектуальний рух доби Відродження. Високе Відродження.

 

Практичне заняття. Вирізнити гуманістичні ідеї у витягах з літературних творів епохи Відродження (Францеско Петрарки, Мігеля де Сервантеса, Еразма Роттердамського, Нікколо Макіавелі, інших) і мистецьких шедеврах Високого Відродження (Леонардо да Вінчі, Рафаеля, Мікеланджело, Пітера Брейгеля, Альбрехта Дюрера, інших), вибір обґрунтувати.

 

9

 

Культура бароко. Народження нової європейської науки.

 

10

 

Католицька церква напередодні Реформації. Мартін Лютер і народження протестантизму. Поширення Реформації. Жан Кальвін.

Практична робота. Представити світ природи та людей очима католика, православного, протестанта.

 

11

 

Контрреформація в Європі. Ігнатія Лойола. Єзуїти. Тридентський собор. Релігійні війни в Німеччині та Франції. Аугсбурзький релігійний мир 1555 р.

 

12

 

Урок узагальнення. Тематичне оцінювання.

 

Розділ 3. ДЕРЖАВИ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ в ХVІ–ХVІІ ст.

13

 

Становлення абсолютної монархії у Франції.

 

14

 

Кардинал Арман-Жан дю Плессі де Рішельє. Абсолютизм за Луї XIV. Жан-Батист Кольбер.

 

15

 

Володіння Габсбургів. Карл V.  

 

16

 

Національно-визвольна війна в Нідерландах. Утрехтська унія. Вільгельм І Оранський.

 

17

 

Королівська реформація в Англії. Єлизавета І. «Криваве законодавство».

 

18

 

Англійська революція. Олівер Кромвель. Утвердження парламентаризму. «Білль про права».

 

19

 

Річ Посполита: шляхетська демократія.

 

20

 

Тридцятилітня війна. Вестфальська система міжнародних відносин.

 

21

 

Практичне заняття. Укласти і представити історичний портрет одного з монархів XVІ–XVІІІ ст. (на вибір)

 

22

 

Урок узагальнення. Тематичне оцінювання.

 

Розділ 4. ОСМАНСЬКА ІМПЕРІЯ. ДЕРЖАВИ СХІДНОЇ ЄВРОПИ в ХVІІ–ХVІІІ ст.

23

 

Експансія Османської імперії. Сулейман Пишний. Народи Південно-Східної Європи під владою турків-османів. Кримське ханство. Внутрішня і зовнішня політика.

 

24

 

Московське царство. Іван IV Грозний. Смутний час. Правління династії Романових.

 

25

 

Внутрішня та зовнішня політика Петра І.

Практична робота. Обґрунтувати (або спростувати) судження про суперечливий характер реформ Петра І.

 

26

 

Економічний занепад та політична криза в Речі Посполитій (друга половина XVII – XVIIІ ст.).

 

27

 

Урок узагальнення. Тематичне оцінювання.

 

Розділ 5. ЕПОХА ПРОСВІТНИЦТВА

28

 

Початок індустріальної (промислової) революції, її вплив на життя різних верств населення. Просвітництво. Енциклопедисти. Масони. Класицизм.

 

29

 

Освічений абсолютизм. Володіння австрійських Габсбургів. Марія-Терезія. Йосип ІІ. Королівство Пруссія. Фрідріх ІІ. Російська імперія. Єлизавета І. Катерина ІІ.

 

30

 

Міжнародні відносини. Війна за іспанську спадщину, війна за австрійську спадщину, Семилітня війна. Поділи Речі Посполитої. Початок боротьби за спадщину Османської імперії.

 

31

 

 

 

32

 

Колонії Великої Британії в Північній Америці. Декларація незалежності. Війна за незалежність. Утворення США. Конституція США.

 

Практичне заняття. Проаналізувати Декларацію незалежності Сполучених Штатів і встановити, які ідеї епохи Просвітництва в ній відображено.

 

33

 

Урок узагальнення. Тематичне оцінювання.

 

Розділ 6. СХІДНИЙ СВІТ У ХVІ–ХVІІІ ст. (оглядово)

34

 

Індія. Держава Великих Моголів. Бабур, Акбар. Перське царство Сефевидів. Аббас І. Культура Індії та Персії. Китай. Маньчжурське завоювання. Династія Цин. Культура Китаю. Японія. Сьогунат Токугави. Політика самоізоляції. Культура Японії.

 

35

 

Узагальнення до курсу: «Ранній Новий час в історії людства»

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Holostaya Liliya
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2.  Julija
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 серпня 2018
Переглядів
5105
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку