Підручник за новою модельною програмою «Вступ до історії України та громадянської освіти. 5 клас» О.Гісем, О.Мартинюк. 2022 р.
(35 год)
№ |
Дата/ Клас |
Тема |
Примітки |
||||||||||
|
|
|
|||||||||||
Вступ. |
|
||||||||||||
1. |
|
|
|
Вступ |
|
||||||||
Розділ 1. Людина, природа, суспільство та історія |
|
||||||||||||
2. |
|
|
|
Людина, унікальність і неповторність кожної людини. |
|
||||||||
3. |
|
|
|
Людина і природа. |
|
||||||||
4. |
|
|
|
Людина і суспільство. Групи (спільноти) у людському суспільстві |
|
||||||||
5. |
|
|
|
Минуле людини і суспільства. Що таке історія. |
|
||||||||
6. |
|
|
|
Культура як цінність. |
|
||||||||
7. |
|
|
|
Практичне заняття. Людина, природа, суспільство та історія. |
|
||||||||
8. |
|
|
|
Урок узагальнення і тематичне оцінювання за розділом. |
|
||||||||
Розділ 2. Людина як особистість і особа. Громадянський простір. Спільноти людей. |
|
||||||||||||
9. |
|
|
|
Людина як особистість і особа. |
|
||||||||
10. |
|
|
|
Особистий і громадянський простір. |
|
||||||||
11. |
|
|
|
Соціалізація. Людські спільноти в минулому та сучасності. Правила яких необхідно дотримуватися в різних спільнотах. |
|
||||||||
12. |
|
|
|
Практичне заняття. Людина як особистість і особа. Громадянський простір. Спільноти людей. |
|
||||||||
13. |
|
|
|
Узагальнення і тематичне оцінювання за розділом. |
|
||||||||
Розділ 3. Дослідження суспільства та історії. Інформація. Історичні джерела. |
|
||||||||||||
14. |
|
|
|
Інформація, її властивості і форми. Текст і медіа текст. |
|
||||||||
15. |
|
|
|
Історичні джерела та їх різновиди. |
|
||||||||
16. |
|
|
|
Робота з інформацією та історичними джерелами. |
|
||||||||
17. |
|
|
|
Збереження інформації та історичних пам’яток. |
|
||||||||
18. |
|
|
|
Практичне заняття. Дослідження суспільства та історії. Інформація. Історичні джерела. |
|
||||||||
19. |
|
|
|
Узагальнення за розділом і тематичне оцінювання. |
|
||||||||
Розділ 4. Історія як наука і навчальний предмет. Історичне мислення. |
|
||||||||||||
20. |
|
|
|
Історія як наука і навчальний предмет. |
|
||||||||
21. |
|
|
|
Історичні факти, події, явища та процеси. Історичний образ. |
|
||||||||
22. |
|
|
|
Історичне мислення. Причино наслідкові зв’язки. |
|
||||||||
23. |
|
|
|
Практичне заняття. Історія як наука і навчальний предмет. Історичне мислення. |
|
||||||||
24. |
|
|
|
Узагальнення і тематичне оцінювання за розділом. |
|
||||||||
Розділ 5. Орієнтування в історичному часі та просторі. |
|
||||||||||||
25. |
|
|
|
Календарний та історичний час. |
|
||||||||
26. |
|
|
|
Географічний та історичний простір. |
|
||||||||
27. |
|
|
|
Українська держава на історичних картах у різні часи свого існування. Історико етнографічні регіони України. |
|
||||||||
28. |
|
|
|
Практичне заняття. Орієнтування в історичному часі та просторі. |
|
||||||||
29. |
|
|
|
Узагальнення і тематичне оцінювання за розділом. |
|
||||||||
Розділ 6. Права людини і громадянина. Демократія. |
|
||||||||||||
30. |
|
|
|
Права людини і громадянина. Права дитини |
|
||||||||
31. |
|
|
|
Протидія порушенню й замовчуванню порушенням прав людини і громадянина. |
|
||||||||
32. |
|
|
|
Демократія принципи та механізми. |
|
||||||||
33. |
|
|
|
Практичне заняття за розділом. Права людини і громадянина. Демократія. |
|
||||||||
34. |
|
|
|
Узагальнення і тематичне оцінювання за розділом. |
|
||||||||
35. |
|
|
|
Узагальнення за курсом. |
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||