Календарно-тематичне планування. Вступ до iсторї України та громадянської освіти. 5 клас НУШ. 2022-2023 рр. Підручник за новою модельною програмою «Вступ до історії України та гром

Про матеріал
Календарно-тематичне планування. Вступ до iсторї України та громадянської освіти. 5 клас НУШ. 2022-2023 рр. Підручник за новою модельною програмою «Вступ до історії України та громадянської освіти. 5 клас» О.Гісем, О.Мартинюк. 2022 р.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування. Вступ до iсторї України та громадянської освіти. 5 клас НУШ. 2022-2023 рр.

Підручник за новою модельною програмою «Вступ до історії України та громадянської освіти. 5 клас» О.Гісем, О.Мартинюк. 2022 р.

(35 год)

Дата/ Клас

Тема

Примітки

 

 

 

Вступ.

 

1.

 

 

 

Вступ

 

Розділ 1. Людина, природа, суспільство та історія

 

2.

 

 

 

Людина, унікальність і неповторність кожної людини.

 

3.

 

 

 

Людина і природа.

 

4.

 

 

 

Людина і суспільство. Групи (спільноти) у людському суспільстві

 

5.

 

 

 

Минуле людини і суспільства. Що таке історія.

 

6.

 

 

 

Культура як цінність.

 

7.

 

 

 

Практичне заняття. Людина, природа, суспільство та історія.

 

8.

 

 

 

Урок узагальнення і тематичне оцінювання за розділом.

 

Розділ 2. Людина як особистість і особа. Громадянський простір. Спільноти людей.

 

9.

 

 

 

Людина як особистість і особа.

 

10.

 

 

 

Особистий і громадянський простір.

 

11.

 

 

 

Соціалізація. Людські спільноти в минулому та сучасності. Правила яких необхідно дотримуватися в різних спільнотах.

 

12.

 

 

 

Практичне заняття. Людина як особистість і особа. Громадянський простір. Спільноти людей. 

 

13.

 

 

 

Узагальнення і тематичне оцінювання за розділом.

 

Розділ 3. Дослідження суспільства та історії. Інформація. Історичні джерела.

 

14.

 

 

 

Інформація, її властивості і форми. Текст і медіа текст.

 

15.

 

 

 

Історичні джерела та їх різновиди.

 

16.

 

 

 

Робота з інформацією та історичними джерелами.

 

17.

 

 

 

Збереження інформації та історичних пам’яток.

 

18.

 

 

 

Практичне заняття. Дослідження суспільства та історії. Інформація. Історичні джерела.

 

19.

 

 

 

Узагальнення за розділом і тематичне оцінювання.

 

Розділ 4. Історія як наука і навчальний предмет. Історичне мислення.

 

20.

 

 

 

Історія як наука і навчальний предмет.

 

21.

 

 

 

Історичні факти, події, явища та процеси. Історичний образ.

 

22.

 

 

 

Історичне мислення. Причино наслідкові зв’язки.

 

23.

 

 

 

Практичне заняття. Історія як наука і навчальний предмет. Історичне мислення.

 

24.

 

 

 

Узагальнення і тематичне оцінювання за розділом.

 

Розділ 5. Орієнтування в історичному часі та просторі.

 

25.

 

 

 

Календарний та історичний час.

 

26.

 

 

 

Географічний та історичний простір.

 

27.

 

 

 

Українська держава на історичних картах у різні часи свого існування. Історико етнографічні регіони України.

 

28.

 

 

 

Практичне заняття. Орієнтування в історичному часі та просторі.

 

29.

 

 

 

Узагальнення і тематичне оцінювання за розділом.

 

Розділ 6. Права людини і громадянина. Демократія.

 

30.

 

 

 

Права людини і громадянина. Права дитини

 

31.

 

 

 

Протидія порушенню й замовчуванню порушенням прав людини і громадянина.

 

32.

 

 

 

Демократія принципи та механізми.

 

33.

 

 

 

Практичне заняття за розділом. Права людини і громадянина. Демократія.

 

34.

 

 

 

Узагальнення і тематичне оцінювання за розділом.

 

35.

 

 

 

Узагальнення за курсом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Історія України, Планування
Додано
6 серпня
Переглядів
153
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку