Календарно-тематичне планування «Я досліджую світ.» 2 клас
(з очікуваними результатами)
За підручником І.В. Грущинська,З.М.Хитра «Я досліджую світ» 2 кл. для закладів загальної середньої освіти. Частина 1 — К. : УОВЦ «Оріон», 2019
Робочий зошит. І.В.Грущинська,З.М.Хитра «Я досліджую світ» 2клас,частина 1.-К.:УОВЦ «Оріон»,2019
Навчальна програма: Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти під керівництвом О. Я. Савченко.
Освітні галузі: природнича, громадянська та історична, соціальна та здоров'язбережувальна.
1 семестр (3 години на тиждень)
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Примітка |
|
|
Дослідження перше- |
«Людина в суспільстві» |
|
|
|
Тиждень 1. Я – людина розумна! |
|
|
1 |
|
Як я росту і розвиваюсь? |
досліджує зміни, що відбуваються з людиною, своїм тілом; вимірює з допомогою дорослих свої зріст та масу; розповідає про себе та інших; описує свій зріст та розвиток, захоплення |
П.с.5 Зош.с.3 |
2 |
|
Як стежити за поставою? |
визначає свою поставу; характеризує правила догляду за поставою, здорові та шкідливі звички; досліджує позитивні і негативні впливи на формування постави; зміни, що відбуваються з людиною |
П.с.6 Зош. с.4 |
3 |
|
Який у мене характер? |
розповідає про себе та інших, висловлює свої вподобання; описує свій характер, захоплення, що відрізняють від інших |
П.с.7 Зош. с.4 |
|
|
Тиждень 2. Як жити у злагоді? |
|
|
4 |
|
Що таке суспільство? |
пояснює, чим відрізняється природа від суспільства; особливості різних спільнот людей; дотримується правил поведінки, що засвідчують повагу до інших членів суспільства |
П.с.9 Зош.с.5 |
5 |
|
Як потрібно поводитися серед людей? |
пояснює, що може робити в сім’ї, серед однолітків, в школі; дотримується правил поведінки, що засвідчують повагу до інших; висловлює оцінні судження щодо вчинків; добирає докази до своїх висновків |
П. с.10 Зош.с.5 |
6 |
|
Як зробити спілкування приємним? |
дотримується правил культури спілкування, що засвідчують повагу до інших; доречно вживає слова чемності; висловлює оцінні судження щодо різних видів спілкування; не порушує права інших дітей, виявляє і засуджує вчинки, які ображають або принижують інших |
П. с.11 Зош.с.6 |
|
|
Тиждень 3. Ми-громадяни України. |
|
|
7 |
|
Хто такі громадяни своєї країни? |
наводить приклади про те, хто належить до громадян країни; дотримується встановлених правил поведінки, прийнятих у суспільстві, країні |
П. с.12 Зош.с.9 |
8 |
|
Які є символи в моєї країни? |
розпізнає державні символи України, шанобливо ставиться до них; розпитує і збирає інформацію про державні та народні символи; дотримується встановлених правил поведінки під час державних свят, класних, шкільних і громадських заходів |
П. с.13 Зош.С.9 |
9 |
|
Ким славиться наша історія? |
розпитує і збирає інформацію про свій край і державу, історичні події, відомих осіб; розпитує старших про минуле, бере активну участь у спільних заходах державного значення; дотримується встановлених правил поведінки під час державних свят і громадських заходів |
П. с.15 Зош. с.10 |
|
|
Тиждень 4. Дорога до рідного краю. |
|
|
10 |
|
Як знайти на карті України свій рідний край? |
розпитує і збирає інформацію про свій край; вміє користуватися картою України, розпізнає умовні позначення на карті .
|
П. с.17 Зош. с.11 |
11 |
|
Які особистості прославили мій край? |
розпитує і збирає інформацію про свій край, його історичні події, відомих осіб; розпитує старших про минуле, бере активну участь у громадських заходах; |
П. С.19 Зош. С.12 |
12 |
|
Застосовуємо знання щодня. Діагостувальна робота №1. |
оцінює результати своїх навчальних досягнень з розділу «Людина в суспільстві» |
П. С.21 Зош. С.13 |
|
|
Дослідження друге- |
«ЛЮДИНА І ПРИРОДА ВОСЕНИ» |
|
|
|
Тиждень 5. Спостереження за явищами природи. |
|
|
13 |
|
Що приховують назви осінніх місяців? |
називає осінні місяці, явища в неживій та живій природі восени; розпізнає сезонні зміни в неживій та живій природі |
П. С.24 Зош.С.14 |
14 |
|
Що називають явищами природи? |
має уявлення про вплив сонця на сезонні явища в природі, причини змін пір року; називає осінні явища в неживій та живій природі; розпізнає зміни в неживій та живій природі |
П. С.25 Зош. С.15 |
15 |
|
Урок-екскурсія. Що змінюється в природі та житті людей восени? |
має уявлення про вплив сонця на сезонні явища в природі називає осінні явища в неживій та живій природі, види сезонних робіт людей |
П. С.26 Зош. С.15-16 |
|
|
Тиждень 6. Прикмети осені. |
|
|
16 |
|
Як вимірювати температуру повітря? |
застосовує знання про властивості повітря, термометр, вимірювання термометром температури різних об’єктів, правила користування термометром |
П. С.27 Зош. С.22 |
17 |
|
Звідки беруться хмари? |
має уявлення про властивості повітря та води, виникнення хмар у природі; називає стани неба/хмарності, різні види опадів; наводить приклади зв’язку людини і природи; розпізнає зміни в неживій природі |
П. С.28 Зош. С.23 |
18 |
|
Як виникає вітер? |
має уявлення про властивості та склад повітря, виникнення вітру в природі; наводить приклади зв’язку людини і природи; розпізнає корисну та шкідливу дію вітру |
П. Зош. С.24 |
|
|
Тиждень 7. Погода восени. |
|
|
19 |
|
Що таке погода? |
має уявлення про вплив сонця на сезонні явища в природі та погоду; називає ознаки погоди; наводить приклади спостереження за погодою восени; розпізнає зміни погоди восени |
П. С.32 Зош. С.25
|
20 |
|
Як одягатися за погодою і вберегтися від хвороб? |
ухвалює рішення щодо вибору одягу та взуття відповідно до погоди з користю для здоров’я і безпеки; характеризує правила гігієнічної поведінки запобігання інфекційним хворобам; правила поведінки під час епідемії та карантину |
П. С.33 Зош. С.26 |
21 |
|
Як одягатися за погодою і вберегтися від хвороб? |
|
|
|
|
Тиждень 8. Рослини восени. |
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
Як рослини зустрічають осінь? |
називає осінні явища в житті рослин; наводить приклади зв’язку людини і природи; застосовує знання про рослини в навчальних і життєвих ситуаціях |
П. С.35 Зош. С.27 |
23 |
|
Чому жовтіє й опадає листя? |
називає осінні явища в житті рослин (в’янення, зміна забарвлення, листопад); наводить приклади зв’язку людини і природи; застосовує знання про рослини в навчальних і життєвих ситуаціях |
П. С.36 Зош. С.28-29 |
24 |
|
Як восени розселяються рослини? |
називає способи розмноження рослин та поширення їх у природі; наводить приклади зв’язку людини і природи; застосовує знання про поширення рослин в навчальних і життєвих ситуаціях |
П. С.37 Зош. С.29-30 |
|
|
Тиждень 9. Тварини восени. |
|
|
25 |
|
Як змінюється життя комах і риб восени? |
називає осінні явища в житті комах і риб; наводить приклади зв’язку людини і природи; застосовує знання про життя та поведінку комах та риб в навчальних і життєвих ситуаціях |
П. С.38 Зош. С.31-32 |
26 |
|
Чи всі птахи відлітають у теплі краї? |
називає осінні явища в житті птахів; наводить приклади зв’язку людини і природи; розпізнає сезонні зміни в живій природі; застосовує знання про поведінку птахів в навчальних і життєвих ситуаціях |
П. С.39 Зош. С.33 |
27 |
|
Які турботи у звірів восени? |
називає сезонні зміни в житті звірів восени; наводить приклади зв’язку людини і природи; розпізнає зміни в живій і неживій природі |
П. С.40 Зош. С.34 |
|
|
Тиждень 10. Праця і відпочинок людей восени. |
|
|
28 |
|
Яка праця восени першочергова? |
наводить приклади різних видів робіт людей восени; виробів, які допомагають людині у побуті; ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з користю для здоров’я і безпеки |
П. С.41 Зош. 35 |
29 |
|
Як люди готуються до зими? |
наводить приклади різних видів робіт людей восени; виробів, які допомагають людині у побуті; ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з користю для здоров’я і безпеки |
П. С.42 Зош.С.36 |
30 |
|
Які свята «дарує» осінь? |
розпитує і збирає інформацію про осінні свята; розпитує старших про минуле, бере активну участь у спільних заходах державного значення; дотримується встановлених правил поведінки під час державних свят, класних, шкільних і громадських заходів |
П. С.42 Зош. С.36 |
|
|
Тиждень 11. Здорова і безпечна поведінка восени на природі. |
|
|
31 |
|
Чи знаєш ти отруйні рослини? |
розпізнає та описує отруйні рослини; ухвалює рішення щодо правил поведінки з отруйними рослинами з користю для здоров’я і безпеки; пояснює від чого залежить безпека на природі; досліджує позитивні і негативні впливи на вибір здорової та безпечної поведінки у природі |
П. С.44 Зош. С.37-38 |
32 |
|
Яких тварин варто стерегтися восени? |
розпізнає та описує небезпечні тварини в природі; ухвалює рішення щодо вибору поведінки з небезпечними тваринами з користю для здоров’я і безпеки; пояснює від чого залежить безпека на природі; досліджує позитивні і негативні впливи на вибір здорової та безпечної поведінки |
П. С.45 Зош. С.38-39 |
33 |
|
Чи безпечно для здоров’я збирати гриби? |
розпізнає та описує їстівні та отруйні гриби в природі; ухвалює рішення щодо правил поведінки під час збору грибів з користю для здоров’я і безпеки; пояснює від чого залежить безпека на природі; визначає здорові та шкідливі звички досліджує позитивні і негативні впливи на вибір здорової та безпечної поведінки |
П. С.46 Зош. С.39-40 |
|
|
Тиждень 12. Охорона природи восени. |
|
|
34 |
|
Що робити з опалим листям? |
ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій (спалювання опалого листя, стерні) з користю для здоров’я і безпеки; охорони повітря від забруднення; досліджує позитивні і негативні впливи на вибір здорової та безпечної поведінки |
П. С.48 Зош.С.41 |
35 |
|
Чому настають осінь та інші пори року? |
має уявлення про вплив сонця на сезонні явища в природі, причини змін пір року; називає пори року та відповідні їм місяці, явища в неживій та живій природі у різні пори року; наводить приклади зв’язку людини і природи; розпізнає зміни в неживій та живій природі |
П. С.49 Зош. С.42 |
36 |
|
Застосовуємо знання щодня. Діагностувальна робота №2 |
оцінює результати своїх навчальних досягнень з розділу «Людина і природа восени» |
П.
С.51 С.43 |
|
|
Дослідження третє- |
«ЛЮДИНА І ПРИРОДА ВЗИМКУ» |
|
|
|
Тиждень 13. Доба.Рік.Зимові місяці. |
|
|
37 |
|
Яку форму має Земля? |
має уявлення про форму землі, глобус- модель земної кулі; застосовує знання про глобус в навчальних і життєвих ситуаціях |
П. С.54 Зош. С.44-45 |
38 |
|
Що таке доба і рік? |
має уявлення про добу, рік (невисокосний і високосний), причини змін пір року; називає пори року та відповідні їм місяці; розпізнає добові та річні зміни в неживій та живій природі; застосовує знання про добові та річні зміни в природі в навчальних і життєвих ситуаціях |
П. С.56 Зош. С.45 |
39 |
|
Чому зимові місяці мають такі назви? |
називає пори року та відповідні їм місяці, явища в неживій та живій природі у різні пори року; наводить приклади зв’язку людини і природи; розпізнає зміни в неживій та живій природі |
П. С.57 Зош. С.46-47
|
|
|
Тиждень 14. Вплив Сонця на природу взимкуприроду взимку. |
|
|
40 |
|
Урок-екскурсія. Як спостерігати за природою та життям людей узимку? |
має уявлення про вплив сонця на сезонні явища в природі, життя людей взимку; називає зимові явища в неживій та живій природі; наводить приклади зв’язку людини і природи; розпізнає зміни в неживій та живій природі взимку; застосовує знання про природу взимку в навчальних і життєвих ситуаціях |
П. С.59 Зош. С.48 |
41 |
|
Коли починається зима у твоєму краї? |
має уявлення про вплив сонця на сезонні явища в природі, ознаки настання зими; називає зимові явища в неживій та живій природі; розпізнає зміни в неживій та живій природі; застосовує знання про природу взимку в навчальних і життєвих ситуаціях |
П. С.59 Зош. С.48-49 |
42 |
|
Якою буває погода взимку? |
має уявлення про погоду взимку; називає зимові явища погоди (ожеледь, снігопад, іній); наводить приклади зв’язку людини і стану погоди; розпізнає зміни погоди взимку; застосовує знання про погоду взимку в навчальних і життєвих ситуаціях |
П. С.61 Зош. С.50 |
|
|
Тиждень 15. Здорова й безпечна поведінка взимку. |
|
|
43 |
|
Як зміцнити своє здоров’я взимку? |
ухвалює рішення щодо зміцнення та загартування свого здоров’я взимку з користю для здоров’я і безпеки; визначає здорові та шкідливі звички, правила загартування взимку; досліджує позитивні і негативні впливи на вибір здорової та безпечної поведінки |
П. С.63 -64 Зош. С.53 |
44 |
|
Які є помічники на дорогах? |
розпізнає та описує регульовані та нерегульовані перехрестя на дорогах; групи дорожніх знаків (наказові, інформаційно-вказівні, заборонні, попереджувальні); ухвалює рішення щодо правил поведінки на дорозі; пояснює від чого залежить безпека на дорозі; досліджує позитивні і негативні впливи на вибір безпечної поведінки на дорозі |
П. С.64-65 Зош. С.54-55 |
45 |
|
Як дбати про безпеку на дорогах узимку? |
розпізнає та описує небезпечні ситуації на дорозі; ухвалює рішення щодо використання світловідбивачів та інших засобів з користю для безпеки на дорозі; пояснює, від чого залежить безпека на вулиці; досліджує позитивні і негативні впливи на вибір безпечної поведінки на дорозі. |
П. С.66 Зош. С.55 |
|
|
|
|
|