Календарно-тематичне планування .ЯДС. 1 семестр

Про матеріал
Календарно-тематично планування уроків ЯДС -2 клас з очікуваними результатами. За підручником І.В. Грущинської,З.М.Хитрої.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування «Я досліджую світ.» 2 клас

(з очікуваними результатами)

За підручником  І.В. Грущинська,З.М.Хитра «Я досліджую світ»  2 кл. для закладів загальної середньої освіти. Частина 1 — К. : УОВЦ «Оріон», 2019

Робочий зошит. І.В.Грущинська,З.М.Хитра «Я досліджую світ» 2клас,частина 1.-К.:УОВЦ «Оріон»,2019

Навчальна програма: Типова освітня програма для закладів загальної середньої освіти під керівництвом О. Я. Савченко.             

Освітні галузі: природнича, громадянська та історична, соціальна та здоров'язбережувальна.

   1 семестр (3 години на тиждень)

п/п

Дата

Тема уроку

              Очікувані результати

Примітка

 

 

Дослідження    перше-

«Людина в суспільстві»

 

 

 

             Тиждень 1.

Я – людина розумна!

 

 

1

 

Як я росту і розвиваюсь?

досліджує зміни, що відбуваються з людиною, своїм тілом;

вимірює з допомогою дорослих свої зріст та масу;

розповідає про себе та інших;

описує свій зріст та розвиток, захоплення

 П.с.5

Зош.с.3

2

 

Як стежити за поставою?

визначає свою поставу;

характеризує правила догляду за поставою, здорові та шкідливі звички;

досліджує позитивні і негативні впливи на формування постави; зміни, що відбуваються з людиною

П.с.6

Зош.

с.4

3

 

Який у мене характер?

розповідає про себе та інших, висловлює свої вподобання;

описує свій характер, захоплення, що відрізняють від інших

П.с.7

Зош.

с.4

 

 

             Тиждень 2.                               Як жити у злагоді?      

 

 

4

 

Що таке суспільство?

пояснює, чим відрізняється природа від суспільства; особливості різних спільнот людей;

дотримується правил поведінки, що засвідчують повагу до інших членів суспільства

П.с.9

Зош.с.5

5

 

Як потрібно поводитися серед людей?

пояснює, що може робити в сім’ї, серед однолітків, в школі;

дотримується правил поведінки, що засвідчують повагу до інших;

висловлює оцінні судження щодо вчинків;

добирає докази до своїх висновків

П.

с.10

Зош.с.5

6

 

Як зробити спілкування приємним?

дотримується правил культури спілкування, що засвідчують повагу до інших;

доречно вживає слова чемності;

висловлює оцінні судження щодо різних видів спілкування;

не порушує права інших дітей, виявляє і засуджує вчинки, які ображають або принижують інших

П.

с.11

Зош.с.6

 

 

              Тиждень 3.

Ми-громадяни України.

 

 

7

 

Хто такі громадяни своєї країни?

наводить приклади про те, хто належить до громадян країни;

дотримується встановлених правил поведінки, прийнятих  у суспільстві, країні

П.

с.12

Зош.с.9

8

 

Які є символи в моєї країни?

розпізнає державні символи України, шанобливо ставиться до них;

розпитує і збирає інформацію про державні та народні символи;

дотримується встановлених правил поведінки під час державних свят, класних, шкільних і громадських заходів

П.

с.13

Зош.С.9

9

 

Ким славиться наша історія?

розпитує і збирає інформацію про свій край і державу, історичні події, відомих осіб;

розпитує старших про минуле, бере активну участь у спільних заходах державного значення;

дотримується встановлених правил поведінки під час державних свят і громадських заходів

П.

с.15

Зош.

с.10

 

 

               Тиждень 4.                 Дорога до рідного краю.

 

 

10

 

Як знайти на карті України свій рідний край?

розпитує і збирає інформацію про свій край;

вміє користуватися картою України, розпізнає умовні позначення на карті .

 

 

П.

с.17

Зош.

с.11

11

 

Які особистості прославили мій край?

розпитує і збирає інформацію про свій край, його історичні події, відомих осіб;

розпитує старших про минуле, бере активну участь у громадських заходах;

П.

С.19

Зош.

С.12

12

 

Застосовуємо знання щодня. Діагостувальна робота №1.

оцінює результати своїх навчальних досягнень з розділу «Людина в суспільстві»

П.

С.21

Зош.

С.13

 

 

   Дослідження   друге-

«ЛЮДИНА І ПРИРОДА ВОСЕНИ»

 

 

 

               Тиждень 5.

Спостереження за явищами природи.

 

 

13

 

Що приховують назви осінніх місяців?

називає осінні місяці, явища в неживій та живій природі восени;

розпізнає сезонні зміни в неживій та живій природі

П.

С.24

Зош.С.14

14

 

Що називають явищами природи?

має  уявлення про  вплив сонця на сезонні явища в природі, причини змін пір року;

називає осінні явища в неживій та живій природі;

розпізнає зміни в неживій та живій природі

П.

С.25

Зош.

С.15

15

 

Урок-екскурсія. Що змінюється в природі та житті людей восени?

має уявлення про  вплив сонця на сезонні явища в природі

називає осінні явища в неживій та живій природі, види сезонних робіт людей

П.

С.26

Зош.

С.15-16

 

 

           Тиждень 6. 

Прикмети осені.    

 

 

16

 

Як вимірювати температуру повітря?

застосовує знання про властивості повітря, термометр, вимірювання термометром температури різних об’єктів, правила користування термометром

П.

С.27

Зош.

С.22

17

 

Звідки беруться хмари?

має уявлення про властивості повітря та води, виникнення хмар у природі;

називає  стани неба/хмарності, різні види опадів;

наводить приклади зв’язку людини і природи;

розпізнає зміни в неживій природі

П.

С.28

Зош.

С.23

18

 

Як виникає вітер?

має уявлення про властивості та склад повітря, виникнення вітру в природі;

наводить приклади зв’язку людини і природи;

розпізнає корисну та шкідливу дію вітру

П.
С.30

Зош.

С.24

 

 

         Тиждень 7.

 Погода восени.

 

 

19

 

Що таке погода?

має уявлення про вплив сонця на сезонні явища в природі та погоду;

називає  ознаки погоди;

наводить приклади спостереження за погодою восени; розпізнає зміни погоди восени

П.

С.32

Зош.

С.25

 

20

 

Як одягатися за погодою і вберегтися від хвороб?

ухвалює рішення щодо вибору одягу та взуття  відповідно до погоди з користю для здоров’я і безпеки;

характеризує правила гігієнічної поведінки запобігання інфекційним хворобам; правила поведінки під час епідемії та карантину

П.

С.33

Зош.

С.26

21

 

Як одягатися за погодою і вберегтися від хвороб?

 

 

 

 

      Тиждень 8.

Рослини восени.

 

 

 

 

 

 

 

22

 

Як рослини зустрічають осінь?

називає осінні  явища в житті рослин;

наводить приклади зв’язку людини і природи;

застосовує знання про рослини в навчальних і життєвих ситуаціях

П.

С.35

Зош.

С.27

23

 

Чому жовтіє й опадає листя?

називає осінні явища в житті рослин (в’янення, зміна забарвлення, листопад);

наводить приклади зв’язку людини і природи;

застосовує знання про рослини в навчальних і життєвих ситуаціях

П.

С.36

Зош.

С.28-29

24

 

Як восени розселяються рослини?

називає способи розмноження рослин та поширення їх у природі;

наводить приклади зв’язку людини і природи;

застосовує знання про поширення рослин в навчальних і життєвих ситуаціях

П.

С.37

Зош.

С.29-30

 

 

      Тиждень 9.

Тварини восени.

 

 

25

 

Як змінюється життя комах і риб восени?

називає осінні явища в житті комах і риб;

наводить приклади зв’язку людини і природи;

застосовує знання про життя та поведінку комах та риб  в навчальних і життєвих ситуаціях

П.

С.38

Зош.

С.31-32

26

 

Чи всі птахи відлітають у теплі краї?

називає осінні явища в житті птахів;

наводить приклади зв’язку людини і природи;

розпізнає сезонні зміни в живій  природі;

застосовує знання про поведінку птахів в навчальних і життєвих ситуаціях

П.

С.39

Зош.

С.33

27

 

Які турботи у звірів восени?

називає сезонні зміни в житті звірів восени;

наводить приклади зв’язку людини і природи;

розпізнає зміни в живій  і неживій природі

П.

С.40

Зош.

С.34

 

 

         Тиждень 10.

Праця і відпочинок людей восени.

 

 

28

 

Яка праця восени першочергова?

наводить приклади різних видів робіт людей восени; виробів, які допомагають людині у побуті;

ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з користю для здоров’я і безпеки

П.

С.41

Зош.

35

29

 

Як люди готуються до зими?

наводить приклади різних видів робіт людей восени; виробів, які допомагають людині у побуті;

ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій з користю для здоров’я і безпеки

П.

С.42

Зош.С.36

30

 

Які свята «дарує» осінь?

розпитує і збирає інформацію про осінні свята;

розпитує старших про минуле, бере активну участь у спільних заходах державного значення;

дотримується встановлених правил поведінки під час державних свят, класних, шкільних і громадських заходів

П.

С.42

Зош.

С.36

 

 

        Тиждень 11.

 Здорова і безпечна  поведінка  восени на природі.

 

 

31

 

Чи знаєш ти отруйні рослини?

розпізнає та описує отруйні рослини;

ухвалює рішення щодо правил поведінки з отруйними рослинами з користю для здоров’я і безпеки;

пояснює  від чого залежить безпека на природі;

досліджує позитивні і негативні впливи на вибір здорової та безпечної поведінки у природі

П.

С.44

Зош.

С.37-38

32

 

Яких тварин варто стерегтися восени?

розпізнає та описує небезпечні тварини  в природі;

ухвалює рішення щодо вибору поведінки з небезпечними тваринами з користю для здоров’я і безпеки;

пояснює  від чого залежить безпека на природі;

досліджує позитивні і негативні впливи на вибір здорової та безпечної поведінки

П.

С.45

Зош.

С.38-39

33

 

Чи безпечно для здоров’я збирати гриби?

розпізнає та описує їстівні та отруйні гриби  в природі;

ухвалює рішення щодо правил поведінки під час збору грибів з користю для здоров’я і безпеки;

пояснює від чого залежить безпека на природі;

визначає здорові та шкідливі звички

 досліджує позитивні і негативні впливи на вибір здорової та безпечної поведінки

П.

С.46

Зош.

С.39-40

 

 

         Тиждень 12.

Охорона природи восени.

 

 

34

 

Що робити з опалим листям?

ухвалює рішення щодо простих побутових ситуацій (спалювання опалого листя, стерні) з користю для здоров’я і безпеки; охорони повітря від забруднення;

досліджує позитивні і негативні впливи на вибір здорової та безпечної поведінки

П.

С.48

Зош.С.41

35

 

Чому настають осінь та інші пори року?

має уявлення про вплив сонця на сезонні явища в природі, причини змін пір року;

називає пори року та відповідні їм місяці, явища в неживій та живій природі у різні пори року;

наводить приклади зв’язку людини і природи;

розпізнає зміни в неживій та живій природі

П.

С.49

Зош.

С.42

36

 

Застосовуємо знання щодня. Діагностувальна робота №2

оцінює результати своїх навчальних досягнень з розділу «Людина і природа восени»

П.

С.51
Зош.

С.43

 

 

Дослідження  третє-

«ЛЮДИНА І ПРИРОДА ВЗИМКУ»

 

 

 

        Тиждень 13.

Доба.Рік.Зимові місяці.

 

 

37

 

Яку форму має Земля?

має уявлення про форму землі, глобус- модель земної кулі;

застосовує знання про глобус в навчальних і життєвих ситуаціях

П.

С.54

Зош.

С.44-45

38

 

Що таке доба і рік?

має уявлення про добу, рік (невисокосний і високосний), причини змін пір року;

називає пори року та відповідні їм місяці;

розпізнає добові та річні зміни в неживій та живій природі;

застосовує знання про добові та річні зміни в природі в навчальних і життєвих ситуаціях

 

П.

С.56

Зош.

С.45

39

 

Чому зимові місяці мають такі назви?

називає пори року та відповідні їм місяці, явища в неживій та живій природі у різні пори року;

наводить приклади зв’язку людини і природи;

розпізнає зміни в неживій та живій природі

П.

С.57

Зош.

С.46-47

 

 

 

                                                                Тиждень 14.

Вплив Сонця на природу взимкуприроду взимку.

 

 

40

 

Урок-екскурсія. Як спостерігати за природою та життям людей узимку?

має уявлення про вплив сонця на сезонні явища в природі, життя людей взимку;

називає  зимові явища в неживій та живій природі;

наводить приклади зв’язку людини і природи;

розпізнає зміни в неживій та живій природі взимку;

застосовує знання про природу взимку в навчальних і життєвих ситуаціях

П.

С.59

Зош.

С.48

41

 

Коли починається зима у твоєму краї?

має уявлення про вплив сонця на сезонні явища в природі, ознаки настання зими;

називає  зимові явища в неживій та живій природі;

розпізнає зміни в неживій та живій природі;

застосовує знання про природу взимку в навчальних і життєвих ситуаціях

П.

С.59

Зош.

С.48-49

42

 

Якою буває погода взимку?

має уявлення про погоду взимку;

називає  зимові  явища погоди (ожеледь, снігопад, іній);

наводить приклади зв’язку людини і стану погоди;

розпізнає зміни погоди взимку;

застосовує знання про погоду взимку в навчальних і життєвих ситуаціях

П.

С.61

Зош.

С.50

 

 

      Тиждень 15.

 Здорова й безпечна поведінка взимку.

 

 

43

 

Як зміцнити своє здоров’я взимку?

ухвалює рішення щодо зміцнення та загартування свого здоров’я взимку  з користю для здоров’я і безпеки;

визначає здорові та шкідливі звички, правила загартування взимку;

досліджує позитивні і негативні впливи на вибір здорової та безпечної поведінки

П.

С.63

-64

Зош.

С.53

44

 

Які є помічники на дорогах?

розпізнає та описує регульовані та нерегульовані  перехрестя на дорогах; групи дорожніх знаків (наказові, інформаційно-вказівні, заборонні, попереджувальні);

ухвалює рішення щодо правил поведінки на дорозі;

пояснює  від чого залежить безпека на дорозі;

досліджує позитивні і негативні впливи на вибір безпечної поведінки на дорозі

П.

С.64-65

Зош.

С.54-55

45

 

Як дбати про безпеку на дорогах узимку?

розпізнає та описує небезпечні ситуації на дорозі;

ухвалює рішення щодо використання світловідбивачів та інших засобів з користю для безпеки на дорозі;

пояснює, від чого залежить безпека на вулиці;

досліджує позитивні і негативні впливи на вибір безпечної поведінки на дорозі.

П.

С.66

Зош.

С.55

 

 

 

 

 

                                  

docx
Додав(-ла)
Коліса Надія
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Планування
НУШ
Додано
14 вересня 2023
Переглядів
218
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку