____________________________________________________
_____________________________________________________
«ПОГОДЖЕНО» Заступник директора з НВР
_________________________
«______» __________________202_ р. |
«ЗАТВЕРДЖЕНО» Директор школи
_______________________
«______» __________________202_ р. |
Календарно-тематичне планування
з алгебри
для 7-А, 7-Б класів
на 2020 / 2021 н.р.
____________________________
Розглянуто на засіданні МО Вчителів ШМК (_____________) Протокол № ________ від «_____»__________2020 р. Голова МО _____________________________ (ПІБ, підпис) |
Обговорено на засіданні педагогічної ради Протокол № _____від «_____»_____2020 р |
Згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.
Складено до підручника:
Алгебра: підручник для 7 класу загальноосвіт. навч. закл./ В.Р. Кравчук, М.В. Підручна, Г.М. Янченко. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2015. – 224 с.
Календарне планування вивчення алгебри в 7 класі
№ з/п |
Назва теми |
Кількість годин |
Контрольні роботи |
||||
|
Цілі вирази |
43 |
3 |
||||
|
Функції |
9 |
1 |
||||
|
Лінійні рівняння та їх системи |
13 |
1 |
||||
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
5 |
1 |
||||
Всього |
70 |
6 |
|||||
І семестр |
ІІ семестр |
Разом |
|||||
|
|
|
|||||
Дата |
|
|
|
||||
|
|
|
|||||
|
|
|
|||||
|
|
|
|||||
|
|
|
|||||
|
|
|
|||||
Алгебра. 7 клас
(70 год. I семестр —32 год, 2 год на тиждень)
№ п/п |
Дата |
К-ть год |
Зміст навчального матеріалу |
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учня |
Домашнє завдання |
Повторення |
|||
7-А |
7-Б |
||||||||
І С Е М Е С Т Р |
|||||||||
ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ |
|||||||||
|
|
|
1 |
Повторення курсу 6 класу |
|
|
|
||
|
|
|
1 |
Повторення курсу 6 класу |
|
|
|||
|
|
|
1 |
Повторення курсу 6 класу. Діагностична робота |
|
|
|||
Тема 1. ЦІЛІ ВИРАЗИ |
|||||||||
|
|
1 |
Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази. |
наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів пояснює:
формулює:
записує і обґрунтовує:
розв’язує вправи, що передбачають: обчислення значень виразів зі змінними; зведення одночлена до стандартного вигляду; перетворення добутку одночлена і многочлена, суми, різниці, добутку двох многочленів у многочлен; розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки, способом групування, за формулами скороченого множення та із застосуванням декількох способів; використання зазначених перетворень у процесі розв’язування рівнянь, доведення тверджень |
§1№ |
||||
|
|
|
1 |
Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази |
|
|
|||
|
|
|
1 |
Тотожність. Тотожні перетворення виразу |
|
|
|||
|
|
|
1 |
Тотожність. Тотожні перетворення виразу. Самостійна робота |
|
|
|||
|
|
|
1 |
Степінь з натуральним показником. |
|
|
|||
|
|
|
1 |
Властивості степеня з натуральним показником |
|
|
|||
|
|
|
1 |
Властивості степеня з натуральним показником. |
|
|
|||
|
|
|
1 |
Одночлен. Стандартний вигляд одночлена. |
|
|
|||
|
|
|
1 |
Піднесення одночленів до степеня. Множення одночленів Самостійна робота |
|
|
|||
|
|
|
1 |
Урок узагальнення і систематизації знань |
|
|
|||
|
|
|
1 |
Контрольна робота № 1 з теми «Цілі вирази» |
|
|
|||
|
|
|
1 |
Аналіз контрольної роботи. Многочлен. |
|
|
|||
|
|
|
1 |
Многочлен. Подібні члени многочлена та їх зведення. |
|
|
|||
|
|
|
1 |
Степінь многочлена. Додавання і віднімання многочленів |
|
|
|||
|
|
|
1 |
Степінь многочлена. Додавання і віднімання многочленів. Самостійна робота |
|
|
|||
|
|
|
1 |
Множення одночлен на многочлен |
|
|
|||
|
|
|
1 |
Множення одночлен на многочлен |
|
|
|||
|
|
|
1 |
Множення многочлена на многочлен |
|
|
|||
|
|
|
1 |
Множення многочлена на многочлен. Самостійна робота |
|
|
|||
|
|
|
1 |
Урок узагальнення і систематизації знань |
|
|
|||
|
|
|
1 |
Контрольна робота № 2 з теми «Цілі вирази» |
|
|
|||
|
|
|
1 |
Аналіз контрольної роботи. Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки |
|
|
|||
|
|
|
1 |
Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки |
|
|
|||
|
|
|
1 |
Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки |
|
|
|||
|
|
|
1 |
Розкладання многочленів на множники способом групування |
|
|
|||
|
|
|
1 |
Розкладання многочленів на множники способом групування |
|
|
|||
|
|
|
1 |
Розкладання многочленів на множники способом групування |
|
|
|||
|
|
|
1 |
Урок узагальнення і систематизації знань. Самостійна робота |
|
|
|||
|
|
|
1 |
Повторення вивченого матеріалу за І семестр |
|
|
|||
7-й клас. АЛГЕБРА
(70 год. I I семестр — 38 год, 2 год на тиждень)
№ п/п |
Дата |
К-ть год |
Зміст навчального матеріалу |
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учня |
Домашнє завдання |
Повторення |
||||
7-А |
7-Б |
|||||||||
ІI С Е М Е С Т Р ТЕМА 1. Цілі вирази (продовження) |
||||||||||
33 |
|
|
1 |
Формули квадрата двочлена |
записує і обґрунтовує:
розв’язує вправи, що передбачають: обчислення значень виразів зі змінними; зведення одночлена до стандартного вигляду; перетворення добутку одночлена і многочлена, суми, різниці, добутку двох многочленів у многочлен; розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки, способом групування, за формулами скороченого множення та із застосуванням декількох способів; використання зазначених перетворень у процесі розв’язування рівнянь, доведення тверджень |
|
|
|||
34 |
|
|
1 |
Формули квадрата двочлена |
|
|
||||
35 |
|
|
1 |
Формули різниці квадратів |
|
|
||||
36 |
|
|
1 |
Формули різниці квадратів |
|
|
||||
37 |
|
|
1 |
Формули різниці квадратів. |
|
|
||||
38 |
|
|
1 |
Формули суми і різниці кубів |
|
|
||||
39 |
|
|
1 |
Формули суми і різниці кубів |
|
|
||||
40 |
|
|
1 |
Формули квадрата двочлена, різниці квадратів, суми і різниці кубів |
|
|
||||
41 |
|
|
1 |
Формули квадрата двочлена, різниці квадратів, суми і різниці кубів. |
|
|
||||
42 |
|
|
1 |
Урок узагальнення і систематизація знань з теми |
|
|
||||
43 |
|
|
1 |
Контрольна робота № 3 з теми «Цілі вирази» |
|
|
||||
ТЕМА 2. ФУНКЦІЇ |
||||||||||
44 |
|
|
1 |
Аналіз контрольної роботи. Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних процесів. |
наводить приклади: функціональних залежностей; лінійних функцій пояснює, що таке: аргумент; функція; область визначення функції; область значень функції; графік функції формулює означення понять: функція; графік функції; лінійна функція; пряма пропорційність називає та ілюструє на прикладах способи задання функції описує побудову графіка функції, зокрема лінійної та її окремого виду — прямої пропорційності розв’язує вправи, що передбачають: знаходження області визначення функції; знаходження значення функції за даним значенням аргументу; побудову графіка лінійної функції; знаходження за графіком функції значення функції за даним значенням аргументу і навпаки; визначення окремих характеристик функції за її графіком (додатні значення, від’ємні значення, нулі) |
|
|
|||
45 |
|
|
1 |
Функція. Область визначення та область значень функції. Способи задання функції. |
|
|
||||
46 |
|
|
1 |
Функція. Область визначення та область значень функції. Способи задання функції. Самостійна робота |
|
|
||||
47 |
|
|
1 |
Графік функції |
|
|
||||
48 |
|
|
1 |
Графік функції |
|
|
||||
49 |
|
|
1 |
Лінійна функція, її графік та властивості |
|
|
||||
50 |
|
|
1 |
Лінійна функція, її графік та властивості. Самостійна робота |
|
|
||||
51 |
|
|
1 |
Урок узагальнення і систематизація знань з теми |
|
|
||||
52 |
|
|
1 |
Контрольна робота № 4 з теми «Функції» |
|
|
||||
|
|
|
||||||||
ТЕМА 3. ЛІНІЙНІ РІВНЯННЯ ТА ЇХ СИСТЕМИ |
|||||||
53 |
|
|
1 |
Лінійне рівняння з однією змінною. |
наводить приклади: рівняння з однією та двома змінними; лінійних рівнянь з однією та двома змінними; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними пояснює:
формулює означення: лінійних рівнянь з однією та двома змінними; розв’язку рівняння з двома змінними; розв’язку системи двох лінійних рівнянь з двома змінними будує графіки лінійних рівнянь із двома змінними описує способи розв’язування системи двох лінійних рівнянь з двома змінними характеризує випадки, коли система двох лінійних рівнянь з двома змінними має один розв’язок; має безліч розв’язків; не має розв’язків розв’язує: лінійні рівняння з однією змінною і рівняння, що зводяться до них; текстові задачі за допомогою лінійних рівнянь з однією змінною; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними, вказаними у змісті способами; текстові задачі за допомогою систем двох лінійних рівнянь з двома змінними |
|
|
54 |
|
|
1 |
Лінійне рівняння з двома змінними та його графік |
|
|
|
55 |
|
|
1 |
Лінійне рівняння з двома змінними та його графік. Самостійна робота |
|
|
|
56 |
|
|
1 |
Система двох лінійних рівнянь з двома змінними |
|
|
|
57 |
|
|
1 |
Система двох лінійних рівнянь з двома змінними |
|
|
|
58 |
|
|
1 |
Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними графічним способом |
|
|
|
59 |
|
|
1 |
Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки |
|
|
|
60 |
|
|
1 |
Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки. Самостійна робота |
|
|
|
61 |
|
|
1 |
Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання |
|
|
|
62 |
|
|
1 |
Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання. Самостійна робота |
|
|
|
63 |
|
|
1 |
Урок узагальнення і систематизація знань з теми |
|
|
|
64 |
|
|
1 |
Контрольна робота № 5 з теми «Лінійні рівняння та їх системи» |
|
|
|
65 |
|
|
1 |
Аналіз контрольної роботи. Лінійні рівняння та їх системи як математичні моделі текстових задач. |
|
|
|
67 |
|
|
1 |
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
|
|
|
68 |
|
|
1 |
Контрольна робота № 6 з теми «Повторення і систематизація навчального матеріалу» |
|
|
|
69 |
|
|
1 |
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
|
|
|
70 |
|
|
1 |
Повторення і систематизація навчального матеріалу |
|
|