Календарно-тематичне планування з алгебри для 7-х класів на 2020 / 2021 н.р.

Про матеріал
Згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804. Складено до підручника: Алгебра: підручник для 7 класу загальноосвіт. навч. закл./ В.Р. Кравчук, М.В. Підручна, Г.М. Янченко. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2015. – 224 с.
Перегляд файлу

____________________________________________________
_____________________________________________________

 

«ПОГОДЖЕНО»

Заступник директора з НВР

 

 

_________________________

                         

 «______» __________________202_ р.

«ЗАТВЕРДЖЕНО»

Директор школи

 

 

_______________________

 

 «______» __________________202_ р.

 

Календарно-тематичне планування 

з алгебри

для 7-А, 7-Б класів

на  2020 / 2021  н.р.

____________________________

Розглянуто на засіданні МО

Вчителів ШМК (_____________)

Протокол № ________ від «_____»__________2020 р.

Голова  МО _____________________________

    (ПІБ, підпис)

Обговорено на засіданні

педагогічної ради

Протокол № _____від «_____»_____2020 р

 

Згідно з навчальною програмою, що затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 07 червня 2017 року № 804.

Складено до підручника:

Алгебра: підручник для 7 класу загальноосвіт. навч. закл./ В.Р. Кравчук, М.В. Підручна, Г.М. Янченко. – Тернопіль : Підручники і посібники, 2015. – 224 с.


Календарне планування вивчення алгебри в 7 класі

з/п

Назва теми

Кількість годин

Контрольні роботи

  1.  

Цілі вирази

43

3

  1.  

Функції

9

1

  1.  

Лінійні рівняння та їх системи

13

1

  1.  

Повторення і систематизація навчального матеріалу

5

1

Всього

70

6

І семестр

ІІ семестр

Разом

 

 

 

Дата

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Алгебра. 7 клас

(70 год. I семестр —32 год, 2  год на тиждень)

п/п

Дата

К-ть

год

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учня

Домашнє завдання

Повторення

7-А

7-Б

І С Е М Е С Т Р

ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

  1.                 

 

 

1

Повторення курсу 6 класу

 

 

 

  1.                 

 

 

1

Повторення курсу 6 класу

 

 

  1.                 

 

 

1

Повторення курсу 6 класу. Діагностична робота

 

 

Тема 1. ЦІЛІ ВИРАЗИ

  1.                 

 

1

Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази.

наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів

пояснює:

  •   як знайти числове значення виразу зі змінними при заданих значеннях змінних;
  •   що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт

формулює:

  •   означення: одночлена, степеня з натуральним показником, многочлена, подібних членів многочлена степеня многочлена;
  •   властивості степеня з натуральним показником;
  •   правила: множення одночлена і многочлена, множення двох многочленів

записує і обґрунтовує:

  •   властивості степеня з натуральним показником;
  •   формули скороченого множення

розв’язує вправи, що передбачають: обчислення значень виразів зі змінними; зведення одночлена до стандартного вигляду; перетворення добутку одночлена і многочлена, суми, різниці, добутку двох многочленів у многочлен; розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки, способом групування, за формулами скороченого множення та із застосуванням декількох способів; використання зазначених перетворень у процесі розв’язування рівнянь, доведення тверджень

§1№

  1.                 

 

 

1

Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази

 

 

  1.                 

 

 

1

Тотожність. Тотожні перетворення виразу

 

 

  1.                 

 

 

1

Тотожність. Тотожні перетворення виразу. Самостійна робота

 

 

  1.                 

 

 

1

Степінь з натуральним показником.

 

 

  1.                 

 

 

1

Властивості степеня з натуральним показником

 

 

  1.             

 

 

1

Властивості степеня з натуральним показником.

 

 

  1.             

 

 

1

Одночлен. Стандартний вигляд одночлена.

 

 

  1.             

 

 

1

Піднесення одночленів до степеня. Множення одночленів Самостійна робота

 

 

  1.             

 

 

1

Урок узагальнення і систематизації знань

 

 

  1.             

 

 

1

Контрольна робота № 1 з теми «Цілі вирази»

 

 

  1.             

 

 

1

Аналіз контрольної  роботи. Многочлен.

 

 

  1.             

 

 

1

Многочлен. Подібні члени многочлена та їх зведення.

 

 

  1.             

 

 

1

Степінь многочлена. Додавання і віднімання  многочленів

 

 

  1.             

 

 

1

Степінь многочлена. Додавання і віднімання  многочленів. Самостійна робота

 

 

  1.             

 

 

1

Множення одночлен на многочлен

 

 

  1.             

 

 

1

Множення одночлен на многочлен

 

 

  1.             

 

 

1

Множення многочлена на многочлен

 

 

  1.             

 

 

1

Множення многочлена на многочлен. Самостійна робота

 

 

  1.             

 

 

1

Урок узагальнення і систематизації знань

 

 

  1.             

 

 

1

Контрольна робота № 2 з теми «Цілі вирази»

 

 

  1.             

 

 

1

Аналіз контрольної роботи. Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки

 

 

  1.             

 

 

1

Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки

 

 

  1.             

 

 

1

Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки

 

 

  1.             

 

 

1

Розкладання многочленів на множники способом групування

 

 

  1.             

 

 

1

Розкладання многочленів на множники способом групування

 

 

  1.             

 

 

1

Розкладання многочленів на множники способом групування

 

 

  1.             

 

 

1

Урок узагальнення і систематизації знань. Самостійна робота

 

 

  1.             

 

 

1

Повторення вивченого матеріалу за І семестр

 

 

 


7-й клас. АЛГЕБРА

(70 год. I I семестр — 38 год, 2  год на тиждень)

п/п

Дата

К-ть

год

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учня

Домашнє завдання

Повторення

7-А

7-Б

ІI С Е М Е С Т Р

ТЕМА 1. Цілі вирази (продовження)

33

 

 

1

Формули квадрата двочлена

записує і обґрунтовує:

  • властивості степеня з натуральним показником;
  • формули скороченого множення

розв’язує вправи, що передбачають: обчислення значень виразів зі змінними; зведення одночлена до стандартного вигляду; перетворення добутку одночлена і многочлена, суми, різниці, добутку двох многочленів у многочлен; розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки, способом групування, за формулами скороченого множення та із застосуванням декількох способів; використання зазначених перетворень у процесі розв’язування рівнянь, доведення тверджень

 

 

34

 

 

1

Формули квадрата двочлена

 

 

35

 

 

1

Формули  різниці квадратів

 

 

36

 

 

1

Формули  різниці квадратів

 

 

37

 

 

1

Формули  різниці квадратів.
Самостійна робота

 

 

38

 

 

1

Формули суми і різниці кубів

 

 

39

 

 

1

Формули суми і різниці кубів

 

 

40

 

 

1

Формули квадрата двочлена, різниці квадратів, суми і різниці кубів

 

 

41

 

 

1

Формули квадрата двочлена, різниці квадратів, суми і різниці кубів.
Самостійна робота

 

 

42

 

 

1

Урок узагальнення і систематизація знань з теми

 

 

43

 

 

1

Контрольна робота № 3 з теми «Цілі вирази»

 

 

ТЕМА 2. ФУНКЦІЇ

44

 

 

1

Аналіз контрольної роботи. Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних процесів.

наводить приклади: функціональних залежностей; лінійних функцій

пояснює, що таке: аргумент; функція; область визначення функції; область значень функції; графік функції

формулює означення понять: функція; графік функції; лінійна функція; пряма пропорційність

називає та ілюструє на прикладах способи задання функції

описує побудову графіка функції, зокрема лінійної та її окремого виду — прямої пропорційності

розв’язує вправи, що передбачають: знаходження області визначення функції; знаходження значення функції за даним значенням аргументу; побудову графіка лінійної функції; знаходження за графіком функції значення функції за даним значенням аргументу і навпаки; визначення окремих характеристик функції за її графіком (додатні значення, від’ємні значення, нулі)

 

 

45

 

 

1

Функція. Область визначення та область значень функції. Способи задання функції.

 

 

46

 

 

1

Функція. Область визначення та область значень функції. Способи задання функції. Самостійна робота

 

 

47

 

 

1

Графік функції

 

 

48

 

 

1

Графік функції

 

 

49

 

 

1

Лінійна функція, її графік та властивості

 

 

50

 

 

1

Лінійна функція, її графік та властивості. Самостійна робота

 

 

51

 

 

1

Урок узагальнення і систематизація знань з теми

 

 

52

 

 

1

Контрольна робота № 4 з теми «Функції»

 

 

 

 

 

 

ТЕМА 3.  ЛІНІЙНІ РІВНЯННЯ ТА ЇХ СИСТЕМИ

53

 

 

1

Лінійне рівняння з однією змінною.

наводить приклади: рівняння з однією та двома змінними; лінійних рівнянь з однією та двома змінними; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними

пояснює:

  • що таке система двох лінійних рівнянь з двома змінними;
  • скільки розв’язків може мати лінійне рівняння з однією змінною та від чого це залежить

формулює означення: лінійних рівнянь з однією та двома змінними; розв’язку рівняння з двома змінними; розв’язку системи двох лінійних рівнянь з двома змінними

будує графіки лінійних рівнянь із двома змінними

описує способи розв’язування системи двох лінійних рівнянь з двома змінними

характеризує випадки, коли система двох лінійних рівнянь з двома змінними має один розв’язок; має безліч розв’язків; не має розв’язків

розв’язує: лінійні рівняння з однією змінною і рівняння, що зводяться до них; текстові задачі за допомогою лінійних рівнянь з однією змінною; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними, вказаними у змісті способами; текстові задачі за допомогою систем двох лінійних рівнянь з двома змінними

 

 

54

 

 

1

Лінійне рівняння з двома змінними та його графік

 

 

55

 

 

1

Лінійне рівняння з двома змінними та його графік. Самостійна робота

 

 

56

 

 

1

Система двох лінійних рівнянь з двома змінними

 

 

57

 

 

1

Система двох лінійних рівнянь з двома змінними

 

 

58

 

 

1

Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними графічним способом

 

 

59

 

 

1

Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки

 

 

60

 

 

1

Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки. Самостійна робота

 

 

61

 

 

1

Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання

 

 

62

 

 

1

Розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання. Самостійна робота

 

 

63

 

 

1

Урок узагальнення і систематизація знань з теми

 

 

64

 

 

1

Контрольна робота № 5 з теми «Лінійні рівняння та їх системи»

 

 

65

 

 

1

Аналіз контрольної роботи. Лінійні рівняння та їх системи як математичні моделі текстових задач.  

 

 

67

 

 

1

Повторення і систематизація навчального матеріалу

 

 

68

 

 

1

Контрольна робота № 6 з теми «Повторення і систематизація навчального матеріалу»

 

 

69

 

 

1

Повторення і систематизація навчального матеріалу

 

 

70

 

 

1

Повторення і систематизація навчального матеріалу

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Алгебра, 7 клас, Планування
До підручника
Алгебра 7 клас (Кравчук В.Р., Підручна М.В., Янченко Г.М.)
Додано
10 січня 2021
Переглядів
2015
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку