________________________________________________________________
(найменування загальноосвітнього навчального закладу)
«ПОГОДЖЕНО» Заступник директора з НВР
__________________________________ (ПІБ) _____________________________________________ (підпис) «______» __________________20____ р. |
«ЗАТВЕРДЖЕНО» ДИРЕКТОР
__________________________________ (ПІБ) _____________________________________________ (підпис) «______» __________________20____ р. |
для _____ класу
на ІІ- семестр 2018 / 2019 н.р.
Програма: Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів
«Математика. 5–9 класи» (колектив авторів).
_______________________________________________________
(ПІБ учителя)
Розглянуто на засіданні МО (кафедри) _________________________________
__________________________________________________________________
Протокол № ______ від «_____»______________20_____ р.
Голова МО _______________________________________________
Алгебра
7 клас
(70 годин. І семестр — 32 години, 2 години на тиждень,
II семестр — 38 годин, 2 години на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дата |
Прим. |
ІІ СЕМЕСТР |
|||
Тема №4. Розкладання многочленів на множники (11 годин) |
|||
|
Аналіз контрольної роботи. Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники |
|
|
|
Застосування різних способів розкладання многочленів на множники |
|
|
|
Застосування різних способів розкладання многочленів на множники |
|
|
|
Застосування різних способів розкладання многочленів на множники |
|
|
|
Застосування різних способів розкладання многочленів на множники. Самостійна робота |
|
|
|
Застосування різних способів розкладання многочленів на множники. |
|
|
|
Розв’язування вправ на застосування перетворень виразів |
|
|
|
Розв’язування вправ на застосування перетворень виразів |
|
|
|
Розв’язування вправ на застосування перетворень виразів |
|
|
|
Розв’язування вправ на застосування перетворень виразів. Самостійна робота |
|
|
|
Контрольна робота: «Розкладання множників на многочлени» |
|
|
Тема II. Функції (9 годин) |
|||
|
Аналіз контрольної роботи. Функції. Область визначення та область значень функції. Способи задання функції |
|
|
|
Область визначення та область значень функції. Способи задання функції. Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних процесів. |
|
|
|
Графік функції. Графічний спосіб подання функції |
|
|
|
Графік функції. Графічний спосіб подання функції . Самостійна робота |
|
|
|
Лінійна функція, її графік та властивості |
|
|
|
Лінійна функція, її графік та властивості |
|
|
|
Лінійна функція, її графік та властивості. Самостійна робота |
|
|
|
Розв’язування типових вправ |
|
|
|
Контрольна робота: «Функції» |
|
|
Тема III. Лінійні рівняння та їх системи (13 годин) |
|||
|
Аналіз контрольної роботи. Загальні відомості про рівняння. |
|
|
|
Лінійне рівняння з однією змінною |
|
|
|
Розв’язання задач за допомогою лінійних рівнянь. Рівняння як математична модель задачі. |
|
|
|
Лінійне рівняння з двома змінними |
|
|
|
Графік лінійного рівняння з двома змінними. Самостійна робота |
|
|
|
Система двох лінійних рівнянь із двома змінними та його розв’язок. Графічний спосіб розв’язування системи |
|
|
|
Система двох лінійних рівнянь із двома змінними та його розв’язок. Графічний спосіб розв’язування системи |
|
|
|
Розв’язування систем двох лінійних рівнянь способом підстановки |
|
|
|
Розв’язування систем двох лінійних рівнянь способом підстановки |
|
|
|
Розв’язування систем двох лінійних рівнянь способом додавання |
|
|
|
Розв’язування систем двох лінійних рівнянь способом додавання. Самостійна робота |
|
|
|
Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь із двома змінними |
|
|
|
Контрольна робота : «Лінійні рівняння та їх системи» |
|
|
Тема IV. Повторення і систематизація навчального матеріалу (5 годин) |
|||
|
Аналіз контрольної роботи. Перетворення виразів; |
|
|
|
Перетворення виразів |
|
|
|
Розв’язування рівнянь |
|
|
|
Підсумкова тематична контрольна робота за рік |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Підведення підсумків за рік. |
|
|
№ |
Тема уроку |
Дата |
Прим. |
Алгебра
7 клас
(70 годин. І семестр — 32 години, 2 години на тиждень,
II семестр — 38 годин, 2 години на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дата |
Прим. |
|
ІІ СЕМЕСТР |
|
|||
Тема №4. Розкладання многочленів на множники (11 годин) |
|
|||
33. |
Аналіз контрольної роботи. Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники |
|
|
|
34. |
Застосування різних способів розкладання многочленів на множники |
|
|
|
35. |
Застосування різних способів розкладання многочленів на множники |
|
|
|
36. |
Застосування різних способів розкладання многочленів на множники |
|
|
|
37. |
Застосування різних способів розкладання многочленів на множники. Самостійна робота |
|
|
|
38. |
Застосування різних способів розкладання многочленів на множники. |
|
|
|
39. |
Розв’язування вправ на застосування перетворень виразів |
|
|
|
40. |
Розв’язування вправ на застосування перетворень виразів |
|
|
|
41. |
Розв’язування вправ на застосування перетворень виразів |
|
|
|
42. |
Розв’язування вправ на застосування перетворень виразів. Самостійна робота |
|
|
|
43. |
Контрольна робота: «Розкладання множників на многочлени» |
|
|
|
Тема II. Функції (9 годин) |
|
|||
44. |
Аналіз контрольної роботи. Функції. Область визначення та область значень функції. Способи задання функції |
|
|
|
45. |
Область визначення та область значень функції. Способи задання функції. Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних процесів. |
|
|
|
46. |
Графік функції. Графічний спосіб подання функції |
|
|
|
47. |
Графік функції. Графічний спосіб подання функції . Самостійна робота |
|
|
|
48. |
Лінійна функція, її графік та властивості |
|
|
|
49. |
Лінійна функція, її графік та властивості |
|
|
|
50. |
Лінійна функція, її графік та властивості. Самостійна робота |
|
|
|
51. |
Розв’язування типових вправ |
|
|
|
52. |
Контрольна робота: «Функції» |
|
|
|
Тема III. Лінійні рівняння та їх системи (13 годин) |
|
|||
53. |
Аналіз контрольної роботи. Загальні відомості про рівняння. |
|
|
|
54. |
Лінійне рівняння з однією змінною |
|
|
|
№ |
Тема уроку |
Дата |
Прим. |
|
55. |
Розв’язання задач за допомогою лінійних рівнянь. Рівняння як математична модель задачі. |
|
|
|
56. |
Лінійне рівняння з двома змінними |
|
|
|
57. |
Графік лінійного рівняння з двома змінними. Самостійна робота |
|
|
|
58. |
Система двох лінійних рівнянь із двома змінними та його розв’язок. Графічний спосіб розв’язування системи |
|
|
|
59. |
Система двох лінійних рівнянь із двома змінними та його розв’язок. Графічний спосіб розв’язування системи |
|
|
|
60. |
Розв’язування систем двох лінійних рівнянь способом підстановки |
|
|
|
61. |
Розв’язування систем двох лінійних рівнянь способом підстановки |
|
|
|
62. |
Розв’язування систем двох лінійних рівнянь способом додавання |
|
|
|
63. |
Розв’язування систем двох лінійних рівнянь способом додавання. Самостійна робота |
|
|
|
64. |
Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь із двома змінними |
|
|
|
65. |
Контрольна робота : «Лінійні рівняння та їх системи» |
|
|
|
Тема IV. Повторення і систематизація навчального матеріалу (5 годин) |
||||
66. |
Аналіз контрольної роботи. Перетворення виразів; |
|
|
|
67. |
Перетворення виразів |
|
|
|
68. |
Розв’язування рівнянь |
|
|
|
69. |
Підсумкова тематична контрольна робота за рік |
|
|
|
70. |
Аналіз контрольної роботи. Підведення підсумків за рік. |
|
|
|