Планування складено до підручника: Мерзляк А.Г., Полонський В.В., Якір М.С. Алгебра: підручник для 8-го кл. загальноосвітніх навчальних закладів – Х.: Гімназія, 2016 згідно з чинною навчальною програмою, затвердженою наказом МОН молоді і спорту України від 06.06.2012 р. № 664 (з урахуванням змін, затверджених наказом МОН України від 07.06.2017 № 804).
Календарно-тематичне планування
з алгебри для учнів 8 класу
на 2018 - 2019 н.р.
Складено до підручника: Мерзляк А.Г., Полонський В.В., Якір М.С. Алгебра: підруч. для 8-го кл. загальноосвітніх навчальних закладів – Х.: Гімназія, 2016 згідно з чинною навчальною програмою, затвердженою наказом МОН молоді і спорту України від 06.06.2012 р. № 664 (з урахуванням змін, затверджених наказом МОН України від 07.06.2017 № 804).
Алгебра, 8 клас.
(70 годин. I семестр — 32 години, 2 години на тиждень, II семестр — 38 годин, 2 години на тиждень
№ уроку |
Тема уроку |
Дата |
Примітки
|
|
І СЕМЕСТР Тема №1. РАЦІОНАЛЬНІ ВИРАЗИ (32 години)
|
||||
1 |
Означення степеня з цілим показником |
|
|
|
|
Властивості степеня з цілим показником |
|
|
|
3 |
Стандартний вигляд числа |
|
|
|
4 |
Стандартний вигляд числа. Самостійна робота №1 |
|
|
|
5 |
Раціональні вирази . Раціональні дроби |
|
|
|
6 |
Допустимі значення змінних |
|
|
|
7 |
Основні властивості раціонального дробу. |
|
|
|
8 |
Основні властивості раціонального дробу. |
|
|
|
9 |
Додавання і віднімання дробів з одинаковими знаменниками |
|
|
|
10 |
Додавання і віднімання дробів з одинаковими знаменниками. Самостійна робота №2 |
|
|
|
11 |
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. |
|
|
|
12 |
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. |
|
|
|
13 |
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. |
|
|
|
14 |
Систематизація знань. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
|
15 |
Контрольна робота №1 «Додавання і віднімання дробів» |
|
|
|
16 |
Аналіз контрольної роботи. Множення раціональних дробів. |
|
|
|
17 |
Множення раціональних дробів |
|
|
|
18 |
Піднесення дробу до степеня |
|
|
|
19 |
Ділення дробів |
|
|
|
20 |
Ділення дробів. Самостійна робота №3 |
|
|
|
21 |
Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
|
|
22 |
Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
|
|
23 |
Рівносильні рівняння .Раціональні рівняння |
|
|
|
24 |
Розв’язування раціональних рівнянь. |
|
|
|
25 |
Розв’язування раціональних рівнянь. Самостійна робота №4 |
|
|
|
26 |
Розв’язування типових задач |
|
|
|
27 |
Контрольна робота № 2 « Множення та ділення дробів» |
|
|
|
28 |
Функція її властивості і графік |
|
|
|
29 |
Функція її властивості і графік. Самостійна робота №5 |
|
|
|
30 |
Узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
|
31 |
Контрольна робота № 3 з теми «Раціональні вирази» |
|
|
|
32 |
Корекція знань, умінь і навичок учнів з теми «Раціональні вирази» |
|
|
|
ІІ СЕМЕСТР Тема №2 КВАДРАТНІ КОРЕНІ. ДІЙСНІ ЧИСЛА. (13 годин)
|
||||
33 |
Функція , її графік і властивості |
|
|
|
34 |
Функція , її графік і властивості |
|
|
|
35 |
Квадратний корінь. Арифметичний квадратний корінь. |
|
|
|
36 |
Числові множини . Раціональні числа. |
|
|
|
37 |
Ірраціональні числа. Дійсні числа. |
|
|
|
38 |
Властивості арифметичного квадратного кореня |
|
|
|
39 |
Арифметичний квадратний корінь з добутку, дробу і степеня |
|
|
|
40 |
Арифметичний квадратний корінь з добутку, дробу і степеня |
|
|
|
41 |
Добуток і частка квадратних коренів. |
|
|
|
42 |
Тотожні перетворення виразів, що містять квадратні корені. Самостійна робота № 6 |
|
|
|
43 |
Функція y=, її графік і властивості. |
|
|
|
44 |
Узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
|
45 |
Контрольна робота №4. Квадратні корені. Дійсні числа |
|
|
|
Тема №3 КВАДРАТНІ РІВНЯННЯ (20 годин)
|
||||
46 |
Корекція знань, умінь і навичок учнів з теми «Квадратні корені. Дійсні числа» |
|
|
|
47 |
Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння.Розвязування неповних квадратних рівнянь |
|
|
|
48 |
Формула коренів квадратного рівняння |
|
|
|
49 |
Розв'язування квадратних рівнянь |
|
|
|
50 |
Розв'язування квадратних рівнянь Самостійна робота №7 |
|
|
|
51 |
Теорема Вієта та теорема, обернена до теореми Вієта |
|
|
|
52 |
Теорема Вієта та теорема, обернена до теореми Вієта |
|
|
|
53 |
Контрольна робота №5 « Формула коренів квадратного рівняння» |
|
|
|
54 |
Аналіз контрольної роботи. Квадратний тричлен та його корені. |
|
|
|
55 |
Розкладання квадратного тричлена на множники |
|
|
|
56 |
Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники. |
|
|
|
57 |
Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники. |
|
|
|
58 |
Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних . |
|
|
|
59 |
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних. Самостійна робота №8 |
|
|
|
60 |
Квадратне рівняння як математична модель прикладної задачі |
|
|
|
61 |
Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь |
|
|
|
62 |
Розв’язування задач за допомогою квадратних рівнянь, які зводяться до квадратних. |
|
|
|
63 |
Узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
|
64 |
Контрольна робота №6 «Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних» |
|
|
|
65
|
Корекція знань, умінь і навичок учнів з теми «Квадратні рівняння» |
|
|
|
Тема№4 ПОВТОРЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ (5 годин) |
||||
66 |
Тотожні перетворення раціональних виразів |
|
|
|
67 |
Властивості та графіки функцій , , |
|
|
|
68 |
Степінь з цілим показником. Квадратні корені. Квадратні рівняння |
|
|
|
69 |
Підсумкова контрольна робота №7 |
|
|
|
70 |
Корекція знань, умінь і навичок учнів |
|
|
|