Календарно-тематичне планування з ангійської мови . За підручником Губарєвої С.С.

Про матеріал
КТП підходить для проведення уроків в 1 семестрі 2021-2022 н.р. за стандартами НУШ.
Перегляд файлу

Календарно - тематичне планування уроків з англійської мови

на I семестр 2021/2022 навчального року в 1 класі

за підручником “Start up” І.В.Доценко, О.В.Євчук, С.С.Губарєва 

Харків: Ранок, - 2018 р.

Тижневе навантаження 2 години

 

 

 

 

п/п

 

 

 

Дата

 

 

Тематика ситуативного спілкування

 

 

Інтегровані змістові лінії та ключові компетентності, що формуються

 

 

Предметні компетентності, що формуються

 

 

Мовний інвентар – мовленнєві структури

 

 

Мовний інвентар – лексичний матеріал

Комунікативні види мовленнєвої діяльності

Рецептивні

Інтеракційні

Продуктивні

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Усна взаємодія

Усне продукування

Писемне продукування і розвиток дрібної моторики руки

                                                         

                                                                 Unit 1.  My family, Friends and Me.   Тема 1. Моя сім’я, друзі та я

 

 

 

            

 

 1

 

Hello! /

Вітаю!

«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння спілкуватися з однолітками, встановлюючи базовий соціальний контакт.

 

Уміння привітатися, представитися та попрощатися.

Hello! I am Jack. Goodbye!

Hello, I, Jack, Jill, Mary, Bill, Olenka, Rolly, Polly, goodbye.

Впр.1, 2 (с. 6), 3 (с.7).

Завдання на картках

Впр. 4 (с.7).

Впр. 1,2 (с.6), 3 (с.7).

РЗ

 

 

 

 

 2

 

Hi!/

Привіт!

«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння спілкуватися з однолітками, встановлюючи базовий соціальний контакт.

«Математична компетентність» - уміння розв’язувати комунікативні проблеми, завтосовуючи логіко-математичний інтелект.

«Ініціативність і підприємливість» - уміння ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації.

 

Уміння привітатися з однолітками й дорослими людьми, представитися та попрощатися, запросити до гри, рахувати до трьох.

Hi, Bill! Hi, Jill! Hello, Mrs Adams! Goodbye, Mr Adams! One, two, three play with me!

One, two, three

Впр.1,2 (с.8), 2 (с.9)

Інтерактивна дошка

Впр. 2 b (с.8)

Впр. 1,2 (с.8), 4 (с.9)

РЗ

 

 

 

 3

 

Good morning!/Доброго ранку!

«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння спілкуватися з однолітками, встановлюючи базовий соціальний контакт.

«Ініціативність і підприємливість» - уміння ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації

Уміння привітатися з людьми вранці, вдень, увечері, побажати доброї ночі

Good morning, Jack!

Good afternoon, Rolly!

Good evening, Stas!

Good night, Mary!

Good morning,

good afternoon, good evening,

good night

Впр. 1,2 (с.10), 3 (с.11)

 

 

Впр. 1,2 (с.10), 4 (с.11)

РЗ

 

 

 

 4

 

What is your name?/ Як тебе звати?

«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння спілкуватися й будувати товариські стосунки з однолітками, співпрацювати на результат.

 

Уміння запитати про чиєсь ім’я й відповісти на таке запитання, називати ім’я друга/подруги

What is your name? My name is Jack. What is his/her name? His/Her name is…

My, his, her, your name, what

Впр. 1 (с.12), 3 (с.13)

 

Впр. 2 (с.12), 4 (с.13)

Впр. 1 (с.12), 3(с.13)

РЗ

 

 

 

  5

 

My friends/Мої друзі

«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння спілкуватися й будувати товариські стосунки з однолітками.

«Математична компетентність» - уміння розв’язувати комунікативні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект.

 

Сказати, хто його/її друг/подруга, представити його/ її, рахувати до чотирьох

You are my friend. He/She is my friend.

Friend, four, Stas, Joe, Flo, Nina.

Впр. 12 (с.14), 3 (с.15)

 

Впр.4 (с.15)

Впр. 1,2 (с.14), 3 (с.15)

РЗ

 

 

 

  6

 

How are you?/ Як справи?

«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння ввічливо спілкуватися з людьми, зважаючи на їхнє самопочуття, формування толерантного ставлення до інших

 

Уміння запитувати друга/подругу про їхні справи й відповідати на таке запитання, описуючи своє самопочуття

How are you? I`m fine, Thank you. I`m OK.

How, fine, OK, so-so, Thank you

Впр.1,2 (с.16)

 

Впр. 3,4 (с.17)

Впр. 1,2 (С. 16)

РЗ

 

 

 

  7

 

 Are you happy? / Ти щасливий?

«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння ввічливо спілкуватися з людьми, зважаючи на їхній стан та емоції, формування толерантного ставлення до інших.

 

Уміння запитувати людей про їхній стан і відповідати на такі запитання

Are you happy, Mary?  Are you sad, Jack? Yes, I am. No, I`m not.

Happy, sad, angry

Впр. 1,2 (с.18)

 

Впр. 3,4 (с.19)

Впр. 1,2 (с. 18) 3,4 (с.19)

РЗ

 

 

  8

 

Is he tired? Він стомлений?  

«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння встановити базовий соціальний контакт. «Ініціативність і підприємливість» - уміння ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної

життєвої ситуації

Уміння запитувати однолітків про стан інших людей, говорити про стан інших людей

How is Marry? Is she sad? No, she is tired

Tired

Впр. 1,2 (с.20)

Діагностичні картки, таблиця

Впр.4 (с.21)

Впр. 1,2 (с.20), 3 (с.21)

РЗ

 

 

 

  9

 

My family/ Моя сім’я

«Ініціативність і підприємливість» - уміння презентувати себе й близьких

 

Уміння називати членів своєї родини

This is my mother.

 

 

Family, mother, father, sister, brother, this

Впр. 1,2 (с.22), 3 (с.23)

 

Впр. 4 (с.23)

Впр. 1,2 (с.22), 3 (с.23)

РЗ

 

 

 

 10

 

My family tree/Моє родинне дерево

«Ініціативність і підприємливість» - уміння презентувати себе й близьких.

«Математична компетентність» - уміння розв’язувати комунікативні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект.

 

Уміння розпитувати однолітків про членів їхніх родин і відповідати на такі запитання, представляючи членів своєї родини

This is my grandfather. His name is Ben.

Grandfather, grandmother, family, tree, five.

Впр. 1,2 (с.24),

3(. 25)

 

 

Впр. 1,2 (с.24),

 3,4 ( с.25)

Впр. 4 (с.25)

РЗ

 

 

 

 11

 

Who is this? Хто це?

«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння спілкуватися з однолітками. «Ініціативність і підприємливість» - уміння ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації, презентувати себе й своїх близьких.

 

Уміння розпитувати однолітків про членів їхніх родин і відповідати на такі запитання, представляючи членів своєї родини.

Who is this, Jill? This is my father.

Who?

Впр. 1-3 (с.26)

 

Впр. 4 (с.26)

Впр. 1,3 (с.26)

РЗ

 

 

 

 12

 

Revision/Повторення

«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння співпрацювати  з однолітками на результат. «Уміння вчитися впродовж життя» - уміння організовувати свій час і навчальний простір, оцінювати власні навчальні досягнення.

 

Уміння використовувати вивчені структури в спілкуванні.

 

 

 

 

Впр. 3 (с.28), 4 (с.29)

Впр.1 (с.27), 2 (с.28)

Впр.1 (с.27)

РЗ

 

 

 

13

 

Time to have fun/Час розважитися

«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння співпрацювати  з однолітками на результат. «Уміння вчитися впродовж життя» - уміння організовувати свій час і навчальний простір, оцінювати власні навчальні досягнення.

 

Уміння використовувати вивчені структури в спілкуванні.

Привітатися, побажати доброго дня, побажати доброго ранку, запитати як звуть твого друга, побажати доброї ночі, назвати своє ім’я, Представити свого друга, запитати у друга як справи.

Hello, Goodbye, Hi, Good morning, Good afternoon, Good evening, Good night, happy, sad, tired, angry, family, father, mother, sister, brother, grandmother, grandfather, family tree, one, two, three, four, five.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 14

 

Узагальнюючий урок з теми:                                                           My family, Friends and Me.   Моя сім’я, друзі та я

 

«Уміння застосовувати власні знання на практиці».

 

 

 

 

 

 

 

Тестові завдання

 

Unit 2. Toys. Тема 2. Іграшки

 

 

 

 15

 

What is this?

Що це?

«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння спілкуватися з однолітками, співпрацювати на результат і приймати спільні рішення.

 

Уміння ставити запитання про іграшки та відповідати, називаючи їх

What is this?

It is a car.

Ball, doll, car, ship.

Впр.1, 2 (с.30)

 

Впр.3,4 (с.31)

Впр. 1,2 (с.30)

РЗ

 

 

 

 16

 

Is it a plane?

Це літак?

«Ініціативність і підприємливість» - уміння ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації.

 

Уміння давати стверджувальну або заперечну відповідь на запитання

Is it a car? Yes, it is. No, it isn`t.

Plane, train, cat, bat.

Впр. 1,2 (с.32), 4 (с.33)

 

Впр. 3 (с.33)

Впр.1,2 (с.32), 4 (с.33)

РЗ

 

 

 

 17

 

Let`s count!

Порахуймо!

«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння спілкуватися з однолітками.

«Математична компетентність» - уміння розв’язувати комунікативні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект.

 

Уміння давати прості інструкції, рахувати до десяти

Dance with me! One car – two cars

Six, seven, eight, nine, ten, little

Впр. 1,2 (с.34)

 

Впр.4 (с.35)

Впр. 1,2 (с.24). 3 (с.35)

РЗ

 

 

 

 18

 

Colours/Кольори

«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння спілкуватися з однолітками, співпрацювати на результат і приймати спільні рішення.

 

Уміння називати кольори

I can see a red doll. It is red.

Red, blue, green, grey.

Впр.1,2 (с.36)

 

Впр. 4 (с.37)

Впр. 1,2 (с.36), 3 (с.37)

РЗ

 

 

 

 19

 

What colour is it? / Якого це кольору?

«Ініціативність і підприємливість» - уміння ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації.

 

Уміння запитувати про колір предмета й відповідати на таке запитання

What colour is it?

Yellow, black,brown, white

Впр. 1,2 (с.38)

 

Впр.4 (с.39)

Впр. 1,2 (с.38), 3 (с.39)

РЗ

 

 

 

 20

 

Let`s ride a bike!/Покатаймося на велосипеді!

«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння будувати товариські стосунки з однолітками.

«Ініціативність і підприємливість» - уміння ініціювати спілкування іноземною мовою, генерувати нові ідеї.

 

Уміння пропонувати спільну дію.

Let`s ride a bike! Let`s roller skate! Touch!

Bike, ride a bike, roller skates, roller skate.

Впр. 1,2 (с.40). 4 (с.41).

 

Впр. 3 (с.41)

Впр. 1,2 (с. 40). 4 (с.41)

РЗ

 

 

 

 21

 

It`s my skateboard/Це мій скейт.

«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння спілкуватися з однолітками.

«Ініціативність і підприємливість» - уміння ініціювати спілкування іноземною мовою, генерувати нові ідеї.

 

Уміння називати предмети, спонукати до дії.

It`s my scooter. Let`s ride my scooter! Look at my roller skates!

Skateboard, scooter, ride a scooter.

Впр. 1,2 (с.42), 3 (с.43).

 

Впр.4 (с.43).

Впр. 1,2 (с. 42), 3 (с. 43).

РЗ

 

 

 

 

 22

 

Let`s play in the pool!/ Пограймося в басейні!

«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння спілкуватися з однолітками.

«Ініціативність і підприємливість» - уміння ініціювати спілкування іноземною мовою, генерувати нові ідеї.

 

Уміння називати предмети, спонукати до дії.

I can see a sandpit. Let`s play in the sandpit!

Swing, slide, pool, sandpit.

Впр. 1,2 (с. 44).

 

Впр.4 (с. 45).

Впр. 1,2 (с.44), 3 (с.45).

РЗ

 

 

 

 23

 

Revision/Повторення

«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння спілкуватися з однолітками на результат. «Уміння вчитися впродовж життя» - уміння оцінювати власні навчальні досягнення.

 

Уміння активно застосовувати структури, що вивчалися.

 

 

 

 

Впр. 4 ( с.49)

Впр. 1 (с.46), 2, 3 (с.48)

Впр. 3 (с.48), 4 (с.49)

 

 

 24

 

Revision/Повторення та закріплення

«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння спілкуватися з однолітками на результат. «Уміння вчитися впродовж життя» - уміння оцінювати власні навчальні досягнення.

 

Уміння активно застосовувати структури, що вивчалися.

I can see…

Ball, doll, car, ship, plane, train, bat, cat, six, seven, eight, nine, ten, red, blue, yellow, black, grey, brown, green, white.

 

 

 

 

 

 

 

25

 

Узагальнюючий урок з теми: «Іграшки». 

                                                  

«Уміння застосовувати власні знання на практиці».

 

 

 

 

 

 

 

Тестові завдання

 

Unit 3. Winter Holidays.  Тема 3. Зимові свята.

 

 

 

 26

 

This is our Christmas Tree !/Це наша різдвяна ялинка.

 

«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння ввічливо спілкуватися з однолітками та дорослими людьми.

Уміння попросити передати предмети, запропонувати спільну дію.

 

Let`s decorate this Christmas tree!

Candy, Christmas tree, star, bell, apple, box.

Впр. 1-3 (с.50)

Aa, Bb.

Впр. 3, (с.50)

 

 

РЗ

 

 

 

 27

 

This is our Christmas Tree !/Це наша різдвяна ялинка.

 

«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння ввічливо спілкуватися з однолітками та дорослими людьми.

 

Тренуватися застосовувати нові слова на практиці.

Please, give me this red star.

Candy, Christmas tree, star, bell, apple, box.

Впр. 4 (с.51)

 

 

Впр. 5 (с.51)

РЗ

 

 

 

 28

 

Merry Christmas!/Щасливого Різдва!

«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння ввічливо спілкуватися з однолітками та дорослими людьми, будувати товариські стосунки.

«Спілкування державною мовою» - уміння засобами іноземної мови популяризувати Україну, українську культуру, традиції.

 

Уміння спонукати до дії, вітати зі святом Різдва

Please, give me one red stocking. Merry Christmas!

Santa Claus, stocking, card, ball, clown, deer.

Впр. 1-3 (с.52)

Cc, Dd.

Впр. 3 (с.53).

 

Впр. 1,2 (с.52)

РЗ

 

 

29

 

Happy New Year! / Щасливого Нового року!

«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння будувати товариські стосунки з однолітками.

«Спілкування державною мовою» - уміння засобами іноземної мови популяризувати Україну, українську культуру, традиції.

 

 

Уміння спонукати до дії, вітати зі святом Нового року

Happy New Year! Let`s sing a song at the party!

New Year, Party, dance.

Впр. 1,2 (с.54)

 

 

Впр. 1.2 (с.54)

 

 

 

 

 30

 

Happy holidays!/Щасливих свят!

«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння спілкуватися з однолітками.

 

Уміння вести діалогічну бесіду.

Happy New Year! Let`s have a New Year party!

Sing a song, play a game, elephant, frog.

Впр.3 (с.55)

Ee, Ff

Впр. 4

( с.55)

 

Впр. 5 (с.55)

РЗ

 

 

31

 

Revision/Повторення

«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння спілкуватися з однолітками на результат.

Уміння активно застосовувати структури, що вивчалися.

 

 

 

Aa, Bb, Cc, Dd, Ee, Ff.

Впр. 1 (с.56)

Впр. 3 (с. 57), 4 (с.58)

Впр. 3 (с.57) , 4 (с.58).

РЗ

32

 

Узагальнюючий урок з теми: «Зимові свята».

 

«Уміння застосовувати власні знання на практиці».

 

 

 

 

 

 

 

Тестові завдання

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
5 вересня 2021
Переглядів
2679
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку