Календарно - тематичне планування уроків з англійської мови
на I семестр 2021/2022 навчального року в 1 класі
за підручником “Start up” І.В.Доценко, О.В.Євчук, С.С.Губарєва
Харків: Ранок, - 2018 р.
Тижневе навантаження 2 години
№ п/п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Інтегровані змістові лінії та ключові компетентності, що формуються |
Предметні компетентності, що формуються |
Мовний інвентар – мовленнєві структури |
Мовний інвентар – лексичний матеріал |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
||||
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні |
|||||||||
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Усне продукування |
Писемне продукування і розвиток дрібної моторики руки |
|||||||
Unit 1. My family, Friends and Me. Тема 1. Моя сім’я, друзі та я
|
|||||||||||
1 |
|
Hello! / Вітаю! |
«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння спілкуватися з однолітками, встановлюючи базовий соціальний контакт.
|
Уміння привітатися, представитися та попрощатися. |
Hello! I am Jack. Goodbye! |
Hello, I, Jack, Jill, Mary, Bill, Olenka, Rolly, Polly, goodbye. |
Впр.1, 2 (с. 6), 3 (с.7). |
Завдання на картках |
Впр. 4 (с.7). |
Впр. 1,2 (с.6), 3 (с.7). |
РЗ |
2 |
|
Hi!/ Привіт! |
«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння спілкуватися з однолітками, встановлюючи базовий соціальний контакт. «Математична компетентність» - уміння розв’язувати комунікативні проблеми, завтосовуючи логіко-математичний інтелект. «Ініціативність і підприємливість» - уміння ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації.
|
Уміння привітатися з однолітками й дорослими людьми, представитися та попрощатися, запросити до гри, рахувати до трьох. |
Hi, Bill! Hi, Jill! Hello, Mrs Adams! Goodbye, Mr Adams! One, two, three play with me! |
One, two, three |
Впр.1,2 (с.8), 2 (с.9) |
Інтерактивна дошка |
Впр. 2 b (с.8) |
Впр. 1,2 (с.8), 4 (с.9) |
РЗ |
3 |
|
Good morning!/Доброго ранку! |
«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння спілкуватися з однолітками, встановлюючи базовий соціальний контакт. «Ініціативність і підприємливість» - уміння ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації |
Уміння привітатися з людьми вранці, вдень, увечері, побажати доброї ночі |
Good morning, Jack! Good afternoon, Rolly! Good evening, Stas! Good night, Mary! |
Good morning, good afternoon, good evening, good night |
Впр. 1,2 (с.10), 3 (с.11) |
|
|
Впр. 1,2 (с.10), 4 (с.11) |
РЗ |
4 |
|
What is your name?/ Як тебе звати? |
«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння спілкуватися й будувати товариські стосунки з однолітками, співпрацювати на результат.
|
Уміння запитати про чиєсь ім’я й відповісти на таке запитання, називати ім’я друга/подруги |
What is your name? My name is Jack. What is his/her name? His/Her name is… |
My, his, her, your name, what |
Впр. 1 (с.12), 3 (с.13) |
|
Впр. 2 (с.12), 4 (с.13) |
Впр. 1 (с.12), 3(с.13) |
РЗ |
5 |
|
My friends/Мої друзі |
«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння спілкуватися й будувати товариські стосунки з однолітками. «Математична компетентність» - уміння розв’язувати комунікативні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект.
|
Сказати, хто його/її друг/подруга, представити його/ її, рахувати до чотирьох |
You are my friend. He/She is my friend. |
Friend, four, Stas, Joe, Flo, Nina. |
Впр. 12 (с.14), 3 (с.15) |
|
Впр.4 (с.15) |
Впр. 1,2 (с.14), 3 (с.15) |
РЗ |
6 |
|
How are you?/ Як справи? |
«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння ввічливо спілкуватися з людьми, зважаючи на їхнє самопочуття, формування толерантного ставлення до інших
|
Уміння запитувати друга/подругу про їхні справи й відповідати на таке запитання, описуючи своє самопочуття |
How are you? I`m fine, Thank you. I`m OK. |
How, fine, OK, so-so, Thank you |
Впр.1,2 (с.16) |
|
Впр. 3,4 (с.17) |
Впр. 1,2 (С. 16) |
РЗ |
7 |
|
Are you happy? / Ти щасливий? |
«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння ввічливо спілкуватися з людьми, зважаючи на їхній стан та емоції, формування толерантного ставлення до інших.
|
Уміння запитувати людей про їхній стан і відповідати на такі запитання |
Are you happy, Mary? Are you sad, Jack? Yes, I am. No, I`m not. |
Happy, sad, angry |
Впр. 1,2 (с.18) |
|
Впр. 3,4 (с.19) |
Впр. 1,2 (с. 18) 3,4 (с.19) |
РЗ |
8 |
|
Is he tired? Він стомлений? |
«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння встановити базовий соціальний контакт. «Ініціативність і підприємливість» - уміння ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації |
Уміння запитувати однолітків про стан інших людей, говорити про стан інших людей |
How is Marry? Is she sad? No, she is tired |
Tired |
Впр. 1,2 (с.20) |
Діагностичні картки, таблиця |
Впр.4 (с.21) |
Впр. 1,2 (с.20), 3 (с.21) |
РЗ |
9 |
|
My family/ Моя сім’я |
«Ініціативність і підприємливість» - уміння презентувати себе й близьких
|
Уміння називати членів своєї родини |
This is my mother.
|
Family, mother, father, sister, brother, this |
Впр. 1,2 (с.22), 3 (с.23) |
|
Впр. 4 (с.23) |
Впр. 1,2 (с.22), 3 (с.23) |
РЗ |
10 |
|
My family tree/Моє родинне дерево |
«Ініціативність і підприємливість» - уміння презентувати себе й близьких. «Математична компетентність» - уміння розв’язувати комунікативні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект.
|
Уміння розпитувати однолітків про членів їхніх родин і відповідати на такі запитання, представляючи членів своєї родини |
This is my grandfather. His name is Ben. |
Grandfather, grandmother, family, tree, five. |
Впр. 1,2 (с.24), 3(. 25) |
|
|
Впр. 1,2 (с.24), 3,4 ( с.25) |
Впр. 4 (с.25) РЗ |
11 |
|
Who is this? Хто це? |
«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння спілкуватися з однолітками. «Ініціативність і підприємливість» - уміння ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації, презентувати себе й своїх близьких.
|
Уміння розпитувати однолітків про членів їхніх родин і відповідати на такі запитання, представляючи членів своєї родини. |
Who is this, Jill? This is my father. |
Who? |
Впр. 1-3 (с.26) |
|
Впр. 4 (с.26) |
Впр. 1,3 (с.26) |
РЗ |
12 |
|
Revision/Повторення |
«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння співпрацювати з однолітками на результат. «Уміння вчитися впродовж життя» - уміння організовувати свій час і навчальний простір, оцінювати власні навчальні досягнення.
|
Уміння використовувати вивчені структури в спілкуванні. |
|
|
|
|
Впр. 3 (с.28), 4 (с.29) |
Впр.1 (с.27), 2 (с.28) |
Впр.1 (с.27) РЗ |
13 |
|
Time to have fun/Час розважитися |
«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння співпрацювати з однолітками на результат. «Уміння вчитися впродовж життя» - уміння організовувати свій час і навчальний простір, оцінювати власні навчальні досягнення.
|
Уміння використовувати вивчені структури в спілкуванні. |
Привітатися, побажати доброго дня, побажати доброго ранку, запитати як звуть твого друга, побажати доброї ночі, назвати своє ім’я, Представити свого друга, запитати у друга як справи. |
Hello, Goodbye, Hi, Good morning, Good afternoon, Good evening, Good night, happy, sad, tired, angry, family, father, mother, sister, brother, grandmother, grandfather, family tree, one, two, three, four, five.
|
|
|
|
|
|
14 |
|
Узагальнюючий урок з теми: My family, Friends and Me. Моя сім’я, друзі та я
|
«Уміння застосовувати власні знання на практиці». |
|
|
|
|
|
|
|
Тестові завдання |
Unit 2. Toys. Тема 2. Іграшки |
|||||||||||
15 |
|
What is this? Що це? |
«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння спілкуватися з однолітками, співпрацювати на результат і приймати спільні рішення.
|
Уміння ставити запитання про іграшки та відповідати, називаючи їх |
What is this? It is a car. |
Ball, doll, car, ship. |
Впр.1, 2 (с.30) |
|
Впр.3,4 (с.31) |
Впр. 1,2 (с.30) |
РЗ |
16 |
|
Is it a plane? Це літак? |
«Ініціативність і підприємливість» - уміння ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації.
|
Уміння давати стверджувальну або заперечну відповідь на запитання |
Is it a car? Yes, it is. No, it isn`t. |
Plane, train, cat, bat. |
Впр. 1,2 (с.32), 4 (с.33) |
|
Впр. 3 (с.33) |
Впр.1,2 (с.32), 4 (с.33) |
РЗ |
17 |
|
Let`s count! Порахуймо! |
«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння спілкуватися з однолітками. «Математична компетентність» - уміння розв’язувати комунікативні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект.
|
Уміння давати прості інструкції, рахувати до десяти |
Dance with me! One car – two cars |
Six, seven, eight, nine, ten, little |
Впр. 1,2 (с.34) |
|
Впр.4 (с.35) |
Впр. 1,2 (с.24). 3 (с.35) |
РЗ |
18 |
|
Colours/Кольори |
«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння спілкуватися з однолітками, співпрацювати на результат і приймати спільні рішення.
|
Уміння називати кольори |
I can see a red doll. It is red. |
Red, blue, green, grey. |
Впр.1,2 (с.36) |
|
Впр. 4 (с.37) |
Впр. 1,2 (с.36), 3 (с.37) |
РЗ |
19 |
|
What colour is it? / Якого це кольору? |
«Ініціативність і підприємливість» - уміння ініціювати усну взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої ситуації.
|
Уміння запитувати про колір предмета й відповідати на таке запитання |
What colour is it? |
Yellow, black,brown, white |
Впр. 1,2 (с.38) |
|
Впр.4 (с.39) |
Впр. 1,2 (с.38), 3 (с.39) |
РЗ |
20 |
|
Let`s ride a bike!/Покатаймося на велосипеді! |
«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння будувати товариські стосунки з однолітками. «Ініціативність і підприємливість» - уміння ініціювати спілкування іноземною мовою, генерувати нові ідеї.
|
Уміння пропонувати спільну дію. |
Let`s ride a bike! Let`s roller skate! Touch! |
Bike, ride a bike, roller skates, roller skate. |
Впр. 1,2 (с.40). 4 (с.41). |
|
Впр. 3 (с.41) |
Впр. 1,2 (с. 40). 4 (с.41) |
РЗ |
21 |
|
It`s my skateboard/Це мій скейт. |
«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння спілкуватися з однолітками. «Ініціативність і підприємливість» - уміння ініціювати спілкування іноземною мовою, генерувати нові ідеї.
|
Уміння називати предмети, спонукати до дії. |
It`s my scooter. Let`s ride my scooter! Look at my roller skates! |
Skateboard, scooter, ride a scooter. |
Впр. 1,2 (с.42), 3 (с.43). |
|
Впр.4 (с.43). |
Впр. 1,2 (с. 42), 3 (с. 43). |
РЗ |
22 |
|
Let`s play in the pool!/ Пограймося в басейні! |
«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння спілкуватися з однолітками. «Ініціативність і підприємливість» - уміння ініціювати спілкування іноземною мовою, генерувати нові ідеї.
|
Уміння називати предмети, спонукати до дії. |
I can see a sandpit. Let`s play in the sandpit! |
Swing, slide, pool, sandpit. |
Впр. 1,2 (с. 44). |
|
Впр.4 (с. 45). |
Впр. 1,2 (с.44), 3 (с.45). |
РЗ |
23 |
|
Revision/Повторення |
«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння спілкуватися з однолітками на результат. «Уміння вчитися впродовж життя» - уміння оцінювати власні навчальні досягнення.
|
Уміння активно застосовувати структури, що вивчалися. |
|
|
|
|
Впр. 4 ( с.49) |
Впр. 1 (с.46), 2, 3 (с.48) |
Впр. 3 (с.48), 4 (с.49) |
24 |
|
Revision/Повторення та закріплення |
«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння спілкуватися з однолітками на результат. «Уміння вчитися впродовж життя» - уміння оцінювати власні навчальні досягнення.
|
Уміння активно застосовувати структури, що вивчалися. |
I can see… |
Ball, doll, car, ship, plane, train, bat, cat, six, seven, eight, nine, ten, red, blue, yellow, black, grey, brown, green, white. |
|
|
|
|
|
25 |
|
Узагальнюючий урок з теми: «Іграшки».
|
«Уміння застосовувати власні знання на практиці». |
|
|
|
|
|
|
|
Тестові завдання |
Unit 3. Winter Holidays. Тема 3. Зимові свята. |
|||||||||||
26 |
|
This is our Christmas Tree !/Це наша різдвяна ялинка.
|
«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння ввічливо спілкуватися з однолітками та дорослими людьми. |
Уміння попросити передати предмети, запропонувати спільну дію.
|
Let`s decorate this Christmas tree! |
Candy, Christmas tree, star, bell, apple, box. |
Впр. 1-3 (с.50) |
Aa, Bb. Впр. 3, (с.50) |
|
|
РЗ |
27 |
|
This is our Christmas Tree !/Це наша різдвяна ялинка.
|
«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння ввічливо спілкуватися з однолітками та дорослими людьми.
|
Тренуватися застосовувати нові слова на практиці. |
Please, give me this red star. |
Candy, Christmas tree, star, bell, apple, box. |
Впр. 4 (с.51) |
|
|
Впр. 5 (с.51) |
РЗ |
28 |
|
Merry Christmas!/Щасливого Різдва! |
«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння ввічливо спілкуватися з однолітками та дорослими людьми, будувати товариські стосунки. «Спілкування державною мовою» - уміння засобами іноземної мови популяризувати Україну, українську культуру, традиції.
|
Уміння спонукати до дії, вітати зі святом Різдва |
Please, give me one red stocking. Merry Christmas! |
Santa Claus, stocking, card, ball, clown, deer. |
Впр. 1-3 (с.52) |
Cc, Dd. Впр. 3 (с.53). |
|
Впр. 1,2 (с.52) |
РЗ |
29 |
|
Happy New Year! / Щасливого Нового року! |
«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння будувати товариські стосунки з однолітками. «Спілкування державною мовою» - уміння засобами іноземної мови популяризувати Україну, українську культуру, традиції.
|
Уміння спонукати до дії, вітати зі святом Нового року |
Happy New Year! Let`s sing a song at the party! |
New Year, Party, dance. |
Впр. 1,2 (с.54) |
|
|
Впр. 1.2 (с.54) |
|
30 |
|
Happy holidays!/Щасливих свят! |
«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння спілкуватися з однолітками.
|
Уміння вести діалогічну бесіду. |
Happy New Year! Let`s have a New Year party! |
Sing a song, play a game, elephant, frog. |
Впр.3 (с.55) |
Ee, Ff Впр. 4 ( с.55) |
|
Впр. 5 (с.55) |
РЗ |
31 |
|
Revision/Повторення |
«Соціальна та громадянська компетентності» - уміння спілкуватися з однолітками на результат. |
Уміння активно застосовувати структури, що вивчалися. |
|
|
|
Aa, Bb, Cc, Dd, Ee, Ff. |
Впр. 1 (с.56) |
Впр. 3 (с. 57), 4 (с.58) |
Впр. 3 (с.57) , 4 (с.58). РЗ |
32 |
|
Узагальнюючий урок з теми: «Зимові свята».
|
«Уміння застосовувати власні знання на практиці». |
|
|
|
|
|
|
|
Тестові завдання |