Календарно-тематичне планування з англ. мови у 6 кл. на 1 сем. за новою програмою, підр. А.Несвіт допоможе вчителю при плануванні уроків у 6 кл. Планування відповідає Програмі та змісту підручника.
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовний інвентар |
Примітка |
|
Лексика |
Граматика |
|||||
Тема №1: Я,моя родина, мої друзі (10 уроків) |
||||||
1 |
|
Я, моя родина |
Розповідати про свою сім'ю
|
В4 с 20 В5 с23
|
Pronoun possessive pronouns as complement: mine, yours, his, hers, ours, theirs Сonjunction basic connectors (but, because) |
|
2 |
|
Моя родина |
Описувати і характеризувати своїх рідних
|
|
||
3 |
|
Сімейне дерево |
Надавати інформацію про свою родину і родинні зв'язки
|
|
||
4 |
|
Сімейне дерево |
Запитувати про родинні зв’язки свого друга
|
|
||
5 |
|
Родина мого друга |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації про родину друга
|
|
||
6 |
|
Мій брат/ моя сестра |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації про брата/ сестру друга
|
|
||
7 |
|
Мої друзі |
Висловлювати свої враження, почуття, емоції , щодо свого найкращого друга
|
|
||
8 |
|
Листування з друзями |
Пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію завітати в гості до друга по листуванню.
|
|
||
9 |
|
Листування з друзями |
Розповідати про свого улюбленого родича, аргументувати свій вибір
|
|
||
10 |
|
Підсумковий урок |
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Тема №2 : Покупки. (10 уроків) |
||||||
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовний інвертар |
Примітка |
|
Лексика |
Граматика |
|||||
11 |
|
Види магазинів |
Називати види магазинів, розрізняти їх
|
В1 с30 В1 с33
|
Past Simple Tense vs. Past Continuous |
|
12 |
|
Основний асортимент товарів |
Називати асортимент товарів і описувати товар
|
|
||
13 |
|
Основний асортимент товарів |
Порівнювати асортимент товарів в різних видах магазинів
|
|
||
14 |
|
Список покупок |
Складати список покупок, обґрунтовувати свій вибір
|
|
||
15 |
|
Відвідування магазинів |
Розпитувати про останній візит до магазину
|
|
||
16 |
|
Відвідування магазинів |
Розпитувати про останній візит до магазину
|
|
||
17 |
|
Мій візит до магазину |
Розповідати про традиції закупок в сім'ї
|
|
||
18 |
|
Мій візит до магазину. Українські гроші. |
Розповісти які покупки ти робиш і в якому магазині, аргументувати свій вибір
|
|
||
19 |
|
Покупки в Лондоні. Британська грошова одиниця |
Порівнювати магазини в Україні і Лондоні. Створити свій магазин.
|
|
||
20 |
|
Підсумковий урок |
|
|
||
|
|
|
|
|
||
Тема №3: Харчування (10 уроків) |
||||||
21 |
|
Продукти харчування |
Називати продукти харчування
|
В1 с56 В8 с 58 В2 с60 В1 с63 В1 с69 В3 с70 В5 с74 |
Adverb just, ever for time a lot, a little for degree of intensity |
|
22 |
|
Назви страв |
Називати страви і описувати їх складові
|
|
||
23 |
|
Сніданок, обід, вечеря |
Розповідати про сімейні традиції харчування
|
|
||
24 |
|
Приготування їжі |
Називають дії, складають інструкцію і виконують її
|
|
||
25 |
|
Приготування їжі |
Називають дії, складають інструкцію і виконують її
|
|
||
26 |
|
Удюблені страви |
Описувати улюблені страви, надавати рекомендації,щодо їх вживання
|
|
||
27 |
|
Удюблені страви |
Аргументувати свій вибір (переконувати в тому що ця страва найкраща)
|
|
||
28 |
|
Правильне харчування |
Порівнювати здорове і нездорове харчування. Робити свій вибір і аргументувати його
|
|
||
29 |
|
Українська кухня |
Презентувати одну з українських страв і аргументувати свій вибір
|
|
||
30 |
|
Підсумковий урок |
|
|
||
|
|
|
|
|
||
Тема: Спорт (10 уроків) |
||||||
31 |
|
Види спорту |
Називати види спорту
|
В1 с78
|
Modality must/mustn’t, need/needn’t for (absence of) obligation should/shouldn’t for advice or suggestions |
|
32 |
|
Види спорту |
Характеризувати види спорту . Класифікувати види спорту за різними критеріями
|
|
||
33 |
|
Спортивні секції |
Запитувати і розповідати про спортивні секції. Аргументувати свій вибір. Створювати оголошення (мотив)
|
|
||
34 |
|
Спортивні ігри і змагання |
Запитувати і розповідати про спортивні секції. Аргументувати свій вибір. Створювати оголошення (мотив)
|
|
||
35 |
|
Мій улюблений вид спорту |
Розповідати про свій улюблений вид спорту
|
|
||
36 |
|
Мій улюблений вид спорту |
Розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації про спортивні захоплення друга
|
|
||
37 |
|
Ми займаємось спортом. Олімпійські ігри |
Характеризувати , описувати вид спорту, яким займаєшся. Історія його виникнення. Аргументувати свій вибір.
|
|
||
38 |
|
Відомі спортсмени |
Надавати інформацію про відомого спортсмена і аргументувати свій вибір
|
|
||
39 |
|
Спорт в нашому житті |
За і проти спорту. Проектна робота
|
|
||
40 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
41 |
|
Контрольна робота. Аудіювання |
||||
42 |
|
Контрольна робота. Говоріння |
||||
43 |
|
Контрольна робота. Читання |
||||
44 |
|
Контрольна робота. Письмо |
||||
45 |
|
Підсумковий урок. Узагальнення вивченого матеріалу |