Календарно-тематичне планування з англ. мови у 8 кл. за новою програмою підр. А. Несвіт на 2018-2019 н.р допоможе вчителю при плануванні уроків у 8 кл. Планування відповідає Програмі та змісту підручника.
8 клас (3год.)
І. Шкільне життя (13 годин)
№ |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовний інвентар |
Дата |
Примітка |
|
Лексика |
Граматика |
|||||
1. |
Навіщо ходити до школи? |
Висловлювати свої враження, почуття та емоції, обмінюватися думками |
Ex. 5 p.35 |
|
|
|
2-3. |
Моє навчання |
Описувати свій навчальний день, надавати інформацію щодо правил поведінки у школі, давати їм оцінку |
Linking words (p.36) |
|
|
|
4-5. |
Школи в Україні |
Характеризувати шкільну освіту, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
p.38 |
|
|
|
6-7. |
Школи у Великій Британії |
Характеризувати шкільну освіту, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
p. 47 |
|
|
|
8-9. |
Навчання у школі |
Розповідати про власне місце у навчальному процесі, оцінювати себе як учня |
p. 40 |
Складнопідрядні речення з if, when, unless (p. 55) |
|
|
10-11. |
Навчання поза школою |
Обмінюватися думками щодо можливостей навчання поза школою |
|
|
|
|
12-13. |
Презентація проектів |
Презентувати результати своєї роботи |
|
|
|
|
|
Тематична |
|
|
|
|
|
ІІ. Засоби масової інформації. Газети і журнали. Інтернет (13 годин)
№ |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовний інвентар |
Дата |
Примітка |
|
Лексика |
Граматика |
|||||
14 |
Джерела інформації |
Називати джерела інформації, характеризувати їх |
p. 10 |
|
|
|
15-16. |
Сучасні газети та журнали |
Описувати сучасні ЗМІ, називати улюблені, аргументуати свій вибір |
p. 15 |
Present and Past Simple Passive Voice |
|
|
17-18. |
Структура газети |
Називати розділи газети, визначати тему та головну думку статті, робити анотацію |
p. 20 |
|
|
|
19-20. |
ЗМІ онлайн |
Описувати сучасні ЗМІ, називати улюблені, аргументуати свій вибір, порівнювати друковані та інтернет ЗМІ |
|
|
|
|
21-22. |
Безпека в інтернеті |
Називати правила безпеки та обгрунтовувати їх, використовувати алгоритм для визначення фактів та думок |
|
|
|
|
23-24. |
Пишемо статтю |
Писати статтю для газети |
|
|
|
|
25-26. |
Презентація проектів |
Презентувати результати своєї роботи |
|
|
|
|
|
Тематична |
|
|
|
|
|
ІІІ. Література. Письменники і книги (13 годин)
№ |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Мовний інвентар |
Дата |
Примітка |
|
Лексика |
Граматика |
|||||
27-28. |
Літературні жанри |
Називати літературні жанри, наводити приклади творів, характеризувати їх |
Літературні жанри |
Future Simple Passive |
|
|
29-30. |
Вибір книг для читання |
Обмінюватися думками, шукати та надавати інформацію, оцінювати факти |
p. 65 |
|
|
|
31. |
Відвідування бібліотеки, обладнання та послуги бібліотеки |
Описувати бібліотеку та її функції |
p. 71 |
|
|
|
32-33. |
Улюблений письменник\поет |
Розповідати про улюбленого письменника\поета, давати оцінку його\її діяльності |
|
|
|
|
34-35. |
Улюблена книга\літературний герой |
Розповідати про улюблені книжки, обгрунтовувати свій вибір, розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації |
|
Структури as… as/not as… as (p. 85) |
|
|
36-37. |
Рецензія на прочитану книгу |
Писати рецензію на книгу |
|
|
|
|
38-39. |
Презентація проектів |
Презентувати результати своєї роботи |
|
|
|
|
|
Тематична |
|
|
|
|
|
|
Контрольні роботи за І семестр |
|
|
|
|
|
40. |
Аудіювання |
|
|
|
|
|
41. |
Говоріння |
|
|
|
|
|
42. |
Читання |
|
|
|
|
|
43 |
Письмо |
|
|
|
|
|
44-45. |
Святкування Різдва та Нового року |
|
|
|
|
|