№ з/п |
Дата |
Тема |
Мовленнєві функції |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
екзаменаційні навички та мікроуміння, загальнонавчальна компетенція |
||||
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
||||||
1 |
|
Вивчення англійської мови |
- уміє знаходити необхідну інформацію у тексті - розпізнає зв’язки між окремими частинами тексту - доповнює текст реченнями, яких бракує, розуміючи його структуру - розуміє основну та другорядну інформацію у тексті - висловлює власну думку щодо вивчення англійської мови |
|
|
|
Ex.1, p.6, ex.4, p.7, ex.5, p.9 |
Ex.2-3, p.7, ex.4b, p.8, ex.6-7, p.11 |
|
Ex.8, p.11 |
Стратегії різних видів читання Розуміння структурно-логічних зв’язків у тексті Уміння виокремлювати ключову та другорядну інформацію Розвиток мовної здогадки |
2 |
|
Така різна англійська мова
|
- розуміє ключову інформацію в тексті - вміє визначати головну думку тексту - встановлює відповідність між заголовками та окремими частинами тексту - знаходить синонімічні вирази у тексті - наводить приклади для обґрунтування власної думки |
|
|
|
Ex.1, p.13 |
Ex.2, p.13, ex.4a, p.15, ex.5, p.16 |
Ex.3, p.14 |
Ex.4b, p.15 |
Стратегії виконання завдань на встановлення відповідності Розвиток мовної здогадки Стратегії пошукового читання Уміння працювати в парах, групах
|
3 |
|
Самостійне вивчення іноземної мови |
використовуючи активну тематичну лексику та граматичні структури вміє: - висловити і обґрунтувати власну думку, погляди, почуття - представити в логічному порядку аргументи до тези - запитувати і надавати відповіді на питання |
A resource, a strategy, a target, to access, autonomous, favoured, memorable, precisely, to get exposure, to take responsibility (for) |
Conditionals I, II |
Ex.2, p.18 |
Ex.2, p.18, ex.1, p.23 |
Ex.1, p.18, ex.3-4, p.21, ex.1-2, p.22 |
Ex.2, p.23, ex.3, p.24 |
Ex.4, p.24, ex.5, p.25 |
Уміння працювати в парах Уміння брати участь у бесіді Уміння підбирати синоніми |
4 |
|
Екзамени
|
- розуміє ключову та детальну інформацію в аудіотексті і зазначає правильну відповідь з н6изки запропонованих варіантів - розуміє прості висловлювання, повідомлені у природньому темпі - розповідає про різні форми навчання та систему освіти в цілому - розуміє контекст висловлювання - розповідає про події повсякденного життя, коментує їх та обґрунтовує свою думку |
An assessment, a distraction, a superstition, to boost, to cheat, to recon, to pace, average, exhausted, to steer clear (of)
|
|
Ex.4-5, p.27 |
Ex.3, p.26 |
Ex.1-2, p.25-26, ex.1-2, p.28-29 |
|
Ex.3, p.29 |
Розуміння текстових референцій Стратегії виконання завдань множинного вибору Уміння працювати в парах
|
5 |
|
Написання нотаток та резюме |
знає правила написання та оформлення резюме, - пише резюме на тему переваг та недоліків вивчення іноземної мови та висловлює власну думку з цього приводу, наводячи приклади та аргументи - використовує широкий словниковий запас з теми та різноманітні граматичні структури |
|
|
|
Ex.1, p.30, ex.4, p.32 |
Ex.2, p.30, ex.5, p.32, ex.2, p.34 |
Ex.3, p.32 |
Ex.3, p.34 |
Уміння структурувати письмове висловлювання Уміння дотримуватись інструкцій Уміння надавати аргументи до висловленої думки Уміння обирати стиль висловлювання відповідно до комунікативної ситуації |
6 |
|
Перед вступом до ВНЗ
|
- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку - уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах - запитує та надає відповіді на питання - висловлює та обґрунтовує свої думки, почуття, враження, описує власний досвід |
Confidence, an employer, a fee, a founder, persistence, a volunteer, to mature, to trust, extended, Faint-hearted, isolated, remote, tough, overseas, to conduct a survey, to get insight (into), to work on (project)
|
|
Ex.3, p.38 |
Ex.4, p.38, ex.2, p.42 |
Ex.4, p.36, ex.1, p.37, ex.1, p.42 |
Ex.2, p.37 |
Ex.3, p.45 |
Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту Стратегії запам’ятовування лексики |
7 |
|
Як вибрати ВНЗ. Розвиток лексичних навичок
|
знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку - уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах - запитує та надає відповіді на питання, пов’язані з ВНЗ - висловлює та обґрунтовує свої думки, почуття, враження, описує власний досвід |
Work, job, possibility, occasion, opportunity |
Direct Speech Reported Speech |
|
Ex.2, p.51 |
Ex.4-6, p.45-46, ex.1-3, p.47-48 |
Ex.1, p.49 |
Ex.3, p.52 |
Стратегії переглядового читання Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту |
8 |
|
Навчання закордоном
|
розуміє ключову та детальну інформацію в аудіотексті - розуміє прості висловлювання, повідомлені у природньому темпі - визначає правильність / неправильність тверджень відповідно до змісту аудіотексту - питає на надає відповіді стосовно очікувань від навчання за кордоном, наводячи приклади та аргументи - знаходить синонімічні фрази в аудіотексті |
Diversity, freedom, a graduate, liberty, appealing, renowned, foundation course, publicly funded, to be well regarded (in) |
Reported Speech |
Ex.2, p.56, ex.4, p.57 |
|
Ex.5, p.54, ex.7, p.55, ex.1, p.55 |
Ex.6, p.54 |
Ex.3, p.56 |
Уміння виокремлювати основну думку Стратегії виконання завдань на визначення правильності / неправильності тверджень Стратегії групування лексики Уміння працювати в парах Розвиток мовної здогадки |
9 |
|
Написання заявки на роботу
|
- знає правила оформлення та структурування заявки на роботу - пише заявку на роботу, зважаючи на запропоновані комунікативні умови і докладно їх розвиваючи - використовує активну тематичну лексику і граматичні структури - висловлюється з приводу тимчасової роботи на канікулах - використовує різні види сполучників для утворення складних речень |
|
|
|
Ex.2-3, p.60, ex.3, p.64 |
Ex.1-4, p.58-59, ex.2, p.63 |
Ex.4, p.62 |
Ex.1, p.63 |
Уміння структурувати письмове висловлювання Уміння дотримуватись інструкцій Уміння надавати аргументи до висловленої думки |
10 |
|
Узагальнення та систематизація знань |
|||||||||
11 |
|
Сімейні конфлікти Конфлікти між батьками та дітьми
|
- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку - уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах - розповідає про стосунки з родичами |
An adolescent, to assault, to blame, to escape, to interfere, to obey, to prevent, to reject, to remain, to resent, inevitable, rebellious, to be grounded, to be jailed, to run out of, in order to |
|
Ex.2, p.73 |
Ex.2, p.73 |
Ex.1, p.72, ex.3-5, p.75-76 |
|
Ex.6, p.76 |
Стратегії переглядового читання Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний |
12 |
|
Батьки та діти. Розвиток граматичних навичок
|
- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку - уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах - обґрунтовує власні погляди, думки, почуття - описує власний досвід |
|
3rd Conditional |
|
|
Ex.1-2, p.77, ex.1-2, p.78-79 |
Ex.3, p.79 |
Ex.4, p.80 |
Стратегії переглядового читання Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах та у групі Лексико-граматичний аналіз тексту |
13 |
|
Відносини між батьками та дітьми
|
- розуміє ключову інформацію в аудіотексті - розуміє прості висловлювання, повідомлені у природньому темпі - вміє визначати головну думку тексту - вміє визначати намір того, хто говорить, відповідно до контексту - встановлює відповідність між твердженнями та змістом аудіотексту - розповідає про події з минулого, описує ситуації, пов'язані з життям родини - просить та надає поради, що стосуються особистих проблем |
An approach, an intention, a judgement, a negotiation, to annoy, to assume, irritating, to bring up |
|
Ex.3-4, p.81-82 |
Ex.2, p.81 |
Ex.5, p.80, ex.1, p.81 |
Ex.6, p.80 |
|
Уміння виокремлювати основну думку Розуміння текстових референцій Стратегії виконання завдань на встановлення відповідності Уміння працювати в парах та у групі Лексико-граматичний аналіз тексту |
14 |
|
Виховання дітей
|
- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку - уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах - обґрунтовує власні погляди, думки, почуття - описує власний досвід |
|
|
|
Ex.5a, p.84 |
Ex.1-4, p.82-83 |
|
Ex.5b, p.84 |
Стратегії переглядового читання Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах та у групі Лексико-граматичний аналіз тексту |
15 |
|
Сімейні стосунки Написання листа редактору
|
- знає правила оформлення офіційного листа - пише офіційний лист до редактора - використовує широкий словниковий запас з теми та різноманітні граматичні структури |
|
|
|
Ex.1, p.85 |
Ex.2-4, p.86-87 |
Ex.5, p.87 |
Ex.5, p.87 |
Уміння структурувати письмове висловлювання Уміння дотримуватись інструкцій Уміння надавати аргументи до висловленої думки |
16 |
|
Конфліктні ситуації
|
- вміє висловити і обґрунтувати власну думку на тему дружніх стосунків - розуміє лексико-граматичний контекст - вміє обирати правильне слово відповідно до контексту з низки запропонованих варіантів та пояснити, чому інші варіанти відповіді неправильні |
|
|
|
Ex.1, p.88 |
Ex.3-7, p.89-91 |
Ex.2, p.88 |
текст для домашнього читання (роздатковий матеріал) |
Розвиток мовної здогадки Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст Стратегії переглядового читання |
17 |
|
Домашнє читання |
- розуміє ключову інформацію в тексті - доповнює текст реченнями, яких бракує, розуміючи його структуру - вибирає правильну відповідь з низки запропонованих варіантів - висловлює думку щодо взаємовідносин - наводить приклади для обґрунтування власної думки |
текст для домашнього читання (роздатковий матеріал) |
Ex.8, p.91 |
Стратегії ознайомлювального та вивчаючого читання Розуміння структурно-логічних зв’язків у тексті Розвиток мовної здогадки
|
|||||
18 |
|
Узагальнення та систематизація знань |
|||||||||
19 |
|
Харчування у ресторанах
|
- знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку - уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах - описує свою улюблену їжу та страви |
A fixed price, a quality, abundant, customary, distinctive, garnished, inferior, interior, minced, relatively, rapidly |
|
Ex.2, p.96 |
Ex.2, p.96 |
Ex.1, p.96, ex.3-4, p.98-99 |
|
Ex.5, p.99 |
Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту Стратегії запам’ятовування лексики Навички категоризації лексики |
20 |
|
Правильне харчування. Розвиток граматичних навичок
|
знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку - уміє правильно вживати тематичну лексику в типових комунікативних ситуаціях і контекстах - описує свою улюблену їжу та страви - запитує та надає відповіді на питання, пов’язані з харчуванням |
Food, dish, meal
|
Reported Speach |
|
Ex.3, p.100 |
Ex.1-2, p.100, ex.1, p.102 |
Ex.2, p.102 |
Ex.3, p.102 |
Стратегії переглядового читання Розвиток мовної здогадки Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту |
21 |
|
У ресторані
|
- розуміє ключову інформацію в аудіотексті - розуміє деталі аудіотексту та вміє виконувати завдання множинного вибору - розуміє прості висловлювання, повідомлені у природньому темпі - розповідає про свої звички у харчуванні - розповідає про українські традиційні страви, а також про кухні народів світу - висловлює думку з приводу реклами продуктів харчування та рекламує обраний продукт - вміє знаходити в тексті необхідну інформацію та визначати контекст висловлювання |
A bistro, a dressing, a reservation, staff, veggie, sophisticated, undercooked |
|
Ex.2-3, p.104 |
Ex.4a, p.102 |
Ex.4b, p.103, ex.1, p.103, ex.4a, p.105 |
|
Ex.4b, p.105 |
Уміння виокремлювати основну думку Розуміння текстових референцій Стратегії виконання завдань множинного вибору Уміння працювати в парах Лексико-граматичний аналіз тексту |
22 |
|
Меню
|
використовуючи активну тематичну лексику та граматичні структури вміє: - висловити і обґрунтувати власну думку, погляди, почуття щодо здорового харчування, споживання їжі дома та у ресторані - розпочати, підтримати та завершити бесіду, отримати та надати пояснення, інформацію, що стосується харчування |
A customer, nutritions, a passion, canned, enthusiastic, beforehand
|
|
|
Ex.2, p.106 |
Ex.1, p.106, ex.3, p.107 |
Ex.4, p.107 |
Ex.2, p.106 |
Уміння працювати в парах Уміння брати участь у бесіді Уміння підбирати синоніми |
23 |
|
Репортаж
|
- знає правила оформлення доповіді, що зважує переваги та недоліки заданої теми - знає мовні особливості офіційного стилю - пише доповідь щодо заборони продажу шкідливої їжі в школах та висловлює власну думку з цього приводу, наводячи приклади та аргументи - використовує широкий словниковий запас з теми та різноманітні граматичні структури |
|
|
|
|
Ex.1-3, p.108-109 |
Ex.4, p.111 |
Ex.4, p.111 |
Уміння структурувати письмове висловлювання Уміння дотримуватись інструкцій Уміння надавати аргументи до висловленої думки |
24 |
|
Національна кухня
|
- вміє висловити і обґрунтувати власну думку на тему приготування їжі для людей із різними звичками харчування - розуміє лексико-граматичний контекст - вміє обирати правильне слово відповідно до контексту з низки запропонованих варіантів та пояснити, чому інші варіанти відповіді неправильні - пояснює відмінності у лексичному значенні схожих за значенням слів та використовує їх у реченнях |
|
|
|
|
Ex.1-3, p.112-113 |
|
Ex.4, p.114 |
Розвиток мовної здогадки Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст Стратегії переглядового читання |
25 |
|
Здорове харчування Діалогічне мовлення |
- уміє знаходити необхідну інформацію у тексті - розуміє ключову інформацію в тексті, визначає його головну думку - вибирає правильну відповідь з числа запропонованих варіантів - розповідає про дієти та здорове харчування, спираючись на прочитаний текст |
|
|
|
|
Ex.5, p.114 |
|
текст для домашнього читання (роздатковий матеріал) |
Стратегії ознайомлювального та вивчаючого читання Стратегії виконання завдань множинного вибору Розвиток мовної здогадки |
26 |
|
Домашнє читання |
- розуміє лексико-граматичний контекст - вміє обирати правильне слово відповідно до контексту з низки запропонованих варіантів та пояснити, чому інші варіанти відповіді неправильні - пояснює відмінності у лексичному значенні схожих за значенням слів та використовує їх у реченнях |
текст для домашнього читання (роздатковий матеріал) |
Ex.6, p.114 |
Розвиток мовної здогадки Уміння аналізувати лексико-граматичний контекст Стратегії переглядового читання |
|||||
27 |
|
Узагальнення та систематизація знань |
|||||||||
28 |
|
Контроль аудіювання |
повторити ЛО теми |
||||||||
29 |
|
Контроль читання |
повторити граматичний матеріал |
||||||||
30 |
|
Контроль письма |
повторити вивчену тему |
||||||||
31 |
|
Контроль говоріння |
повторити вивчений матеріал |
||||||||
32 |
|
Аналіз контрольних робіт |
|
|
|
|
|
|
|
повторити вивчений матеріал |