Криворізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 123 Криворізької міської ради Дніпропетровської області
(найменування загальноосвітнього навчального закладу)
ПОГОДЖЕНО: ЗАТВЕРДЖЕНО:
Заступник директора Директор школи
з навчально-виховної роботи
______________ _________________
Календарно-тематичне планування
з англійської мови
вечірня форма навчання
Рівень стандарту
для 11класу
на 20_/20_ н.р.
Аганіязової Тетяни Василівни
(ПІБ учителя)
№ |
Дата |
Зміст уроку |
Завдання додому |
Шкільне життя |
|||
1 |
|
Важливість освіти. Введення нових лексичних одиниць. Розвиток діалогічного мовлення Повторення: "Природа" |
Вивчити лексику. Написати діалог « Чи важлива освіта сьогодні» |
2 |
|
Освіта та її види. Активізація лексичних одиниць. Умовні речення І типу Повторення: "Живопис" |
Підготувати доповідь «Система освіти в Україні» |
3 |
|
Значення освіти для людини та суспільства. Розвиток діалогічного мовлення Повторення: "Спорт" |
Відповісти на питання вправа 5, с.15. Читати вправу 2, с.16 |
4 |
|
Учнівська автономія у вивчення іноземних мов. Вивчення нових лексичних одиниць. Умовні речення І типу. Повторення: "Україна" |
Вивчити лексику. Читати вправа 2,с. 20-21 |
5 |
|
Майбутні студенти. Формування лексичних навичок. Розвиток навичок письма. |
Вивчити граматичний матеріал. Обрати правильну відповідь вправа 3, с.26 |
6 |
|
Складання іспитів. Розвиток навичок аудіювання |
Повторити граматичний матеріал. Заповнити пропуски вправа 2,с.33 |
7 |
|
Оцінювання. Гендерний фактор у навчанні. Повторення граматичного матеріалу. |
Читати вправа 4, с. 35. Повторити лексику. |
8 |
|
Міжнародні іспити. Робота над проектом. |
Підготувати проект вправа 5, с.37. Виконати завдання на картках (Група ІІ) |
9 |
|
Сучасний студент. Який він? Умовні речення І типу. Розвиток навичок письма |
Повторити граматичний матеріал. розповісти «Яким повинен бути сучасний студент» |
10 |
|
Студентське життя. Активізація лексики. Розвиток навичок монологічного та діалогічного мовлення |
Повторити лексику. Написати діалог на тему «Як я уявляю своє студентське життя» |
11 |
|
Узагальнення по темі «Шкільне життя» |
Повторити вивчене з теми. |
Робота і професії |
|||
12 |
|
Огляд майбутніх перспектив випускників школи. Введення нового лексичного матеріалу. Умовні речення ІІ типу |
Вивчити лексику. Читати вправа 2, с.44 |
13 |
|
Участь молоді в екологічних та соціальних проектах. Повторення граматичного матеріалу. |
Повторити лексику. Підготуватись до обговорення вправа 7, с.48 |
14 |
|
Професійні уміння і здатності людини. Розвиток навичок монологічного мовлення Умовні речення ІІ типу. |
Повторити граматичний матеріал. Вибрати правильну відповідь вправа 1, с.51. |
15 |
|
Вимоги працедавців. Умовні речення ІІ типу. Розвиток навичок письма. |
Повторити граматичний матеріал. Доповнити пропуски вправа 1, с.53. |
16 |
|
Вибір майбутньої професії. Часові форми дієслова. Розвиток монологічного мовлення. |
Розповісти про свою майбутню професію. Вивчити граматичний матеріал |
17 |
|
Навчання за кордоном. Повторення І та ІІ типу умовних речень. Розвиток навичок читання |
Читати вправа 4, с.55. Виконати завдання на картках (Група І) |
18 |
|
Переваги та недоліки навчання за кордоном. Формування лексичних навичок. Удосконалення навичок монологічного мовлення |
Написати розповідь про недоліки навчання за кордоном . Повторити лексику |
19 |
|
Майбутня професія. Активізація лексичних одиниць. Розвиток навичок аудіювання |
Повторити лексику. Підготувати презентацію на тему «Майбутня професія» |
20 |
|
Працевлаштування. Введення нових лексичних одиниць. Розвиток навичок говоріння. |
Вивчити лексику. Доповнити речення вправа 3, с.57 |
21 |
|
Проблема першого робочого місця. Активізація лексичних одиниць. Умовні речення ІІІ типу |
Вивчити лексику. Читати вправа 5, с.59. Вибрати правильну відповідь вправа 2, с.60 |
22 |
|
Навчання після школи. Повторення граматичного матеріалу. Розвиток навичок письма |
Підготуватись до обговорення вправа 6, с.63 |
23 |
|
Робота над проектом «Академічна відпустка». Розвиток монологічного мовлення |
Повторити граматичний матеріал. Підготувати проект «Академічна відпустка» |
24 |
|
Узагальнення з теми «Робота і професіі» |
Повторити вивчене з теми. |
Я, моя сім′я, друзі |
|||
25 |
|
Мій вільний час. Умовні речення ІІІ типу. Розвиток навичок монологічного мовлення. |
Підготувати розповідь «Як я проводжу свій вільний час». Вивчити граматичний матеріал |
26 |
|
Сім’я. Стосунки з батьками. Введення нових лексичних одиниць. Розвиток навичок читання. |
Вивчити лексику. Розповісти про свої стосунки з батьками. |
27 |
|
Проблема батьків і дітей. Умовні речення ІІІ типу. Розвиток навичок говоріння |
Написати діалог « Проблема батьків і дітей». Повторити граматичний матеріал |
28 |
|
Конфлікти в сім′ ї та шляхи їх подолання. Повторення граматичного матеріалу. Розвиток навичок письма. |
Розповісти про конфлікти в сім′ї . Написати речення вживаючи ІІІ умовний тип вправа 3, с.81 |
29 |
|
Сімейні стосунки між підлітками і батьками. Введення нових лексичних одиниць. Повторення умовних речень І та ІІ типу. |
Вивчити лексику. Відповісти на питання вправа 1, с.83.підготувати діалог на тему «Стосунки з батьками» |
30 |
|
Дружна сім′я – запорука взаєморозуміння і благополуччя у родині. Активізація лексичних одиниць. Розвиток навичок говоріння. |
Вивчити лексику. Відповісти на питання вправа 2, с. 86 |
31 |
|
Дружна сім′я – запорука взаєморозуміння і благополуччя у родині. Формування лексичних та граматичних навичок |
Доповнити речення вправа 1, с.89. Вивчити граматичний матеріал. Виконати завдання на картках(Група І) |
32 |
|
Ідеальна сім′я. Повторення граматичного матеріалу. Розвиток навичок говоріння. |
Розповісти чи існують зараз ідеальні сім′ї . Повторити лексику. |
33 |
|
Чи існують зараз ідеальні сім′ї ? Умовні речення. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
Повторити граматичний матеріал. Написати твір на тему «Якою повинна бути ідеальна сім′я» |
34 |
|
Узагальнення з теми «Я, моя сім′я , друзі» |
Повторити вивчене з теми |
Культура харчування |
|||
35 |
|
Система громадського харчування. Пряма мова. Введення нових лексичних одиниць. |
Вивчити лексику. Відповісти на питання вправа 1, с.102. |
36 |
|
Типи закладів харчування та критерії їх оцінки. Активізація лексичних одиниць. Пряма мова. Розвиток навичок говоріння. |
Повторити граматичний матеріал Доповнити текст вправа 3, с.107. |
37 |
|
Як правильно харчуватись? Пряма мова. Розвиток навичок письма |
Повторити граматичний матеріал. Перетворити речення в непряму мову вправа 2, с.108. |
38 |
|
Вегетаріанство . Пряма мова. Розвиток навичок читання |
Підготувати розповідь «Моє ставлення до вегетаріанців». Повторити граматичний матеріал |
39 |
|
Здоровий спосіб харчування. Непряма мова. Розвиток навичок письма |
Повторити граматичний матеріал. Читати вправу 5, с.110 |
40 |
|
Харчування за межами дому. Непряма мова. Активізація лексичних одиниць. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Повторити граматичний матеріал. Написати речення |
41 |
|
Відвідування кафе ресторану. Введення нових лексичних одиниць. Повторення граматичного матеріалу. |
Вивчити лексику. Написати діалог « В кафе». |
42 |
|
Меню. Замовлення страв. Повторення граматичного матеріалу: непряма мова. |
Підготувати проект вправа 5, с. 116. Повторити лексику. |
43 |
|
Узагальнення з теми "Культура харчування" |
Вивчити граматичний матеріал. Відповісти на питання вправа 5 b, с.120. |
44 |
|
Контроль навичок аудіювання |
Підготуватись до контрольної роботи з читання |
45 |
|
Контроль навичок читання |
Повторити лексику. Виконати завдання на картках (Група І) |
46 |
|
Контроль навичок письма |
Повторити теми з усного мовлення |
47 |
|
Контроль навичок усного мовлення |
Повторити вивчене з теми. Виконати завдання на картках (Група ІІ) |
48 |
|
Аналіз контрольних робіт. Підсумковий урок за І семестр |
|
№
|
Дата |
Тема |
Домашнє завдання |
Це твоя планета
|
|||
49 |
|
Національні парки та заповідники України |
Знайти інформацію про заповідники України |
50 |
|
Вплив діяльності людини на довкілля. Граматичний практикум |
Впр 3, ст.157 |
51 |
|
Охорона навколишнього середовища |
Впр 2,ст.161 Тестові завдання |
52 |
|
Шляхи вирішення екологічних проблем |
Написати тези до теми «Захист довкілля» |
53 |
|
Що трапилося з нашим довкіллям? |
Впр 2, ст.164-165 |
54 |
|
Саме час діяти! |
«Екологія мого міста» підготувати листівку |
55 |
|
Проектна робота. Наш дім – планета Земля. |
Оформити постер
|
56 |
|
Що ми знаємо про ресайклінґ? |
Тестові завдання |
57 |
|
Урок узагальнення «Це твоя планета» |
Повт. ЛО |
Мистецтво як одна з розваг
|
|||
58 |
|
Ти цікавишся мистецтвом? |
Скласти діалог за зразком, розіграти його |
59 |
|
Види мистецтва |
Дієприкметник Впр 1, ст.170-180 Впр 3ст.181 |
60 |
|
Намалюєш?
|
Вивчити ЛО, поставити питання до виділених слів на картках |
61 |
|
Кіноіндустрія |
Молодіжне кіно,знайти інформацію |
62 |
|
Мистецтво може бути різним |
Перебудувати речення на картках із активного стану в пасивний, вивчити ЛО |
63 |
|
Сучасне мистецтво |
Підготувати доповідь у групах про різні види сучасного мистецтва |
64 |
|
Смаки різняться |
Підготувати доповідь «У театрі» |
65 |
|
Кінонагороди. Повторення вивченого матеріалу |
Впр 4ст.201 |
66 |
|
Проектна робота. Афіша |
Оформити постер
|
67 |
|
Урок узагальнення |
Повторити ЛО теми та граматику |
Молодіжний рух
|
|||
68 |
|
Ти «звичайний підліток?» |
Вивчити лексику. Написати діалог |
69 |
|
Юність дивовижна |
вивчити слова Відповісти на питання |
70 |
|
Мої емоції |
Вивчити граматичний матеріал. Обрати правильну відповідь |
71 |
|
Як себе контролювати |
Впр.2, 3ст. 215-216вивчити слова |
72 |
|
Проблеми підлітків |
вивчити слова Впр.3, ст. 218 |
73 |
|
Роль молоді в суспільстві |
Впр.1, с.219; вивчити слова |
74 |
|
Я висловлюю свою думку |
Скласти речення за зразком |
75 |
|
Субкультури та проблеми молоді. Введення та активізація нових ЛО |
Підготувати доповідь про субкультури |
76 |
|
Проектна робота. Молодіжні організації України |
Скласти таблицю молодіжних організацій |
77 |
|
Урок узагальнення |
Повторити ЛО, граматичні часи |
Вплив сучасних технологій
|
|||
78 |
|
Історія виникнення мобільного телефону |
Впр.3с ст.123 вивчити слова |
79 |
|
Вплив науково-технічного прогресу на життя людини |
Впр.3ст. 125 вивчити слова |
80 |
|
Технічний прогрес |
Впр.5 ст. 128 вив. слова |
81 |
|
Небезпека використання інтернету. |
Впр 7, ст.131 вивчити слова
|
82 |
|
Винаходи і відкриття |
Чи можливе життя без них?Написання есе з використанням аргументів за та проти. |
83 |
|
Компютерні технології. Граматичний практикум |
Написати статтю в газету по даній темі |
84 |
|
Проектна робота «Найвизначніший винахід людства». |
Оформити постер «Винаходи і відкриття» |
85 |
|
Досягнення науки. Розвиток навичок аудіювання |
Повторити лексику та граматику |
86 |
|
Урок узагальнення |
Повторити ЛО теми та граматику |
Україна у світі
|
|||
87 |
|
Що ми знаємо про Україну? |
Вивчити слова, перекласти речення |
88 |
|
Політична система України |
Вивчити слова, читати та перекладати текст(картка) |
89 |
|
Політика та політики |
Знати слова, вставити пропущені слова |
90 |
|
Суспільство та громадяни |
вивчити слова, Діалог
|
91 |
|
Вибори в Україні. |
Відповісти на запитання |
92 |
|
Україна та демократія. |
Закінчити речення
|
93 |
|
Моя думка важлива |
Написати електронного листа другу |
94 |
|
Проектна робота .Україна в світі |
Написати твір на тему «Роль України у світі» |
95 |
|
Права та обов’язки громадян. |
Розповідь |
96 |
|
Урок узагальнення |
Повторити ЛО теми та граматику |
97 |
|
Контроль аудіювання |
Підг. до к.п |
98 |
|
Контроль письма |
Підг. до к.ч |
99 |
|
Контроль читання |
Підг. до к.г |
100 |
|
Контроль говоріння |
Пов. вив. мат. |
101 |
|
Аналіз контрольних робіт. Виконання тренувальних вправ. |
Проект Summer Rest |