Календарно-тематичне планування з англійської мови

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови, 5 клас, 3 години на тиждень, за підручником: Prepare. Англійська мова: підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) / Джоанна Коста, Мелані Вільямс. – Київ: Видавництво «Лінгвіст», 2022 – 160 с. (Наказ МОН України від 08.02.2022 №140)
Перегляд файлу

НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА

 

Календарно-тематичне планування з англійської мови

 

на  I  семестр 20__ – 20__ навчального року

 

Клас: 5

 

Вчитель:

 

Кількість годин на тиждень: 3

Кількість годин у семестрі: 47

 

Підручник:

Джоанна Коста, Мелані Вільямс. Англійська мова: підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) / Джоанна Коста, Мелані Вільямс. – Київ: Видавництво «Лінгвіст», 2022 – 160 с. (Наказ МОН України від 08.02.2022 №140)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Очікувані результати навчання

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

 

Домашнє завдання

 

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

Семестр І

In the classroom

1

 

Вступ. Особисті дані.

•Повідомляє особисту стандартну інформацію,

представляючи себе.

Представлення себе

Комунікативність:

•Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання.

 

•Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прояву нерозуміння сказаного, прохання повторити сказане.

Прослуховування аудіо

впр.1,с.6

Написання свого імені впр.1,с.6.

Алфавіт, числівники, вік

 впр.1,4,с.6

Правопис імен і числівників впр.4,с.6

WB c. 4

2

 

Речі навколо нас.

•Використовує невербальні засоби (жест), щоб

уточнити, що він/ вона хоче сказати.

Опис речей

 

 

Речі в класній кімнаті, кольори впр.1,с.8

Артиклі a/an впр.1,с.8

WB c.6

3

 

День народження

•Знаходить конкретну інформацію у списках

та виокремлює необхідні деталі.

Створення опитування

Прослуховування аудіо щодо персональної інформації впр.1,с.8

Розмова про дні народження

 

Вказівні займенники these-those, this-that впр.1,с.9

WB c.7

All About Me

4

 

Я і моє оточення.

•Розпізнає елементарні інструкції щодо номерів, а також щодо виконання повсякденних завдань.

•Питання і відповіді щодо персональної інформації

 

•Запитує та надає відповіді на прості запитання про день народження, номер телефону, друзів, власні речі, національність і походження

Комунікативні уміння:

•Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання.

 

Прослуховування діалогів у фотоісторіях.

впр.1,3,с.10

 

Особисті речі, оточення впр.1,с.10

Прийменники My, his, her, your; впр.1,с.11

WB c.8

5

 

Національності.

•Може коротко надати дані про себе, сприймає інформацію про особисті дані (ім’я, номер телефону, вік, країна походження і національність)  на слух і розпізнає в тексті.

Для розвитку умінь

навчатися впродовж

життя:

•Участь у різних видах

навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати

відповідну лексику.

Прослуховування інформації про національності і вибір відповідної картинки(matching) впр.1,2,с.12

Робота в парах. Діалогічне мовлення. впр.5,с.12

Країни та національності. Вимова звука ə впр.2,с.13, впр.4,с.13

 

WB c.10

6

 

Національності.

•Визначає чи правдива інформація, відповідає на запитання, визначаючи хибність чи правильність твердження.

Для розвитку навичок

співпраці

•Участь у роботі групи,

виконуючи різні ролі.

Прослуховування інформації про персональні дані і походження.

Коротка розповідь про себе та про своїх друзів.с.12

 

to be в  PresentSimple в однині та множині,  в заперечних реченнях впр.1,с.13

WB c.11

My Family

7

 

Сім’я

•Сприймає письмовий текст про сім’ю, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту, категоризувати інформацію в таблиці.

•Відповіді на запитання про сім’ю.

Для розвитку критичного мислення:

•Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір.

Зорове сприймання тексту про членів родини. с.14

Відповіді на запитання щодо прочитаного.

впр.1,с.14

Повторення лексики до теми Родина. Вимова «and» у словосполученнях (редукція).

впр.2,с.14

Присвійні прийменники та прикметники. (my, your, his, her, our, their; Ruby’s, Mother’s…) впр.1,с.15

WB c.12

8

 

Почуття

•Можуть описати почуття і стани.

•Визначати стани і емоції.

Емоційний розвиток

•Уміння визначати і називати емоції та власні потреби відповідно до стану.

Критичне мислення:

•Розуміння порядку подій в історіях.

Сприймання на слух тексту і співвіднесення з картинкою. впр.1,с.16

Робота в парах. Створення опитування за зразком впр.2,с.16.

Прикметники на опис станів і емоцій: bored,clever,funny,happy,hot,hungry,

nice,sad,tired

впр.6,с.17

To be – короткі відповіді. впр.3,с.17

WB c.14

Culture Time

9

 

Великобританія

• Читають короткі тексти про країни Великобританії.

•Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.

 

•Презентують постер для презентації, послуговуючись прикладом

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень, карт впр.1,2,с.18

Розмова про особисту інформацію і походження на основі прочитаного. впр.3,с.18

Англомовні країни. ,с.18-19

 

SB. с 23 – 4,5. Розробка проекту

10

 

Україна

• Читають короткі тексти про міста України. •Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.

 

•Презентують постер для презентації, послуговуючись прикладом

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень, карт і історій про визначні місця. впр.1,2,с.20

Розмова про улюблені міста України. впр.3,с.20

Kyiv, Kharkiv, Lviv, Odesa, правопис рідного міста впр.4,с.21

 

Розробка проекту

11

 

Повторення. Контроль. С.32-33

My Home

12

 

Мій дім. Кімнати

• Можуть назвати кімнати в будинку чи квартирі, частини будинку, коротко описати інтер’єр за картинкою.

•Розповідь про місце проживання.

Критичне мислення:

• Розрізняє основні та підпорядковані аргументи.

• Можуть аргументувати правдоподібність інформації.

Сприймання тексту-опису житла. впр.1,с.6

Опис інтер’єру на основі картинки. впр.1,с.6

Кімнати і частини інтер’єру bathroom, bedroom, dining room,

hall, kitchen, livingroom, toilet, bathdoor, floor shower, wall window

Конструкції There is/ there are; in/on. впр.1,с.6

WB c.16

13

 

Моє домашнє життя

• Можуть розповісти про свої персональні речі в кімнаті.

• Розповідь про улюблені особисті речі.

 

Креативність:

• Включає власні ідеї та контент для вирішення поставлених задач та в різних видах діяльності;

 

Зорове сприймання тексту-опису кімнати. впр.1,с.22

Розмова про улюблені речі. Питання-відповіді. впр.5,с.22

Речі в кімнаті bed,board,game,book,case,chair, clock, computer, clothes, guitar, poster, pet, fish , television (TV), toys

 

WB c.18

14

 

Моя кімната

•Можуть розповісти про улюблені речі використовуючи відповідну інтонацію. Надають уточнювальну інформацію.

Комунікативні уміння:

•Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів;

Співпраця:

• Робота в групах.

Сприймання тексту на слух із фокусом на інтонацію. впр.1,2,с.24

Опис власної кімнати і речей в ній. впр.

Інтонація в реченнях з однорідними членами.

Стверджувальні речення з have got. Використання also

впр.1,2,3,с.25

WB c.19

My Things

15

 

Мої речі

• Можуть описати картинку – розповісти, що в сумці. Короткий список.

• Опис вмісту шкільної сумки.

 

Зорове сприймання тексту про особисті речі. впр.1,с.26

Розповідь про вміст сумки, майно. впр.2,с.26

Особисті речі: banana chocolate coat football gloves hat keys scarf wallet water bottle

Склади в словах. впр.1,с.26

Заперечне речення з have got. впр.1,2,с.27

WB c.20

16

 

Опис речей

•Можуть описати речі, послуговуючись відповідними прикметниками

•Опис власності.

Комунікативні уміння:

•Використовуютьпростітехніки для початку, ведення і завершеннярозмовирізноїтривалості;

•Закликаютьінших до бесіди;

•Пишуть в нормальному темпі;

 

Уміння вчитись:

• Можуть за допомогоюзаписіввисловитивласну думку, уникаючиплагіату;

 

 

 

Сприймання тексту на слух для отримання конкретної інформації. впр.1,с.28

Опис власних речей.

Порядок прикметників для однорідних означень впр.5,с.28

Питання і короткі відповіді з have got. впр.1,2,с.29

WB c.22

Life Skills. Creativity and Innovations

17

 

Креативність та інновації

• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

• Аналіз прочитаного.

Креативність:

•Можутьстворитипереконливий постер чи веб-сторінку, користуючисьвласнимитворчимиідеями;

• Послуговуютьсяуявою (у формірозповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіямисучасностічиісторичногоминулого, а такожрізнихідей;

 

Критичне мислення:

• визначаютьдокази та їхнюнадійність;

• можутьаргументуватиправдоподібністьінформації;

• аналізують причини та наслідкипроблемнихситуацій;

• оцінюєсильні та слабкісторониприйнятихрішень.

 

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

 

Співпраця:

•Уважнослухають, коли іншіучніщосьпрезентують;

•Ввічливоприймаютьідеї, щовідрізняються;

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. впр.1,2,3,с.30

Написання короткого повідомлення для порівняння з текстом.

 

Fish,bowl ,light, rug shelf ,sofa впр.5,с.31

 

Ствроення проекту.

18

 

Повторення. Контроль. Стор. 32-33.

WhatCanYouDo?

19

 

Вільний час

Можуть прослухати текст, співвіднести з фото, визначити правильність тверджень щодо тексту.

Сприймання на слух для нової інформації.

Критичне мислення:

• розрізняєфакти та думки;

• ідентифікуютьздогадки та умовиводи в аргументах;

• можутьаргументуватиправдоподібністьінформації;

 

Емоційний розвиток:

•Виявляютьрозумінняемоцій та почуттівінших людей;

•Виражаютьпротилежну думку з повагою;

 

Сприймання на слух тексту про різні види діяльності й уміння. впр.1,с.34

Бесіда про уміння.

Заняття і уміння:

cook paint play remember ride sail sing skate speak swim впр.1,с.35

Модальне Can– стверджувальні, заперечні, питальні речення. впр.1,2,с.35

WB c.24

20

 

Частини тіла

Можуть назвати частини тіла і легко визначити місцезнаходження різних речей та описати їх.

Сприймання тексту і подальша бесіда.

Критичне мислення:

• розрізняєфакти та думки;

•визначаютьдокази та їхнюнадійність;

•ідентифікуютьздогадки та умовиводи в аргументах;

Зорове сприймання тексту і аргументовані відповіді на питання до нього. впр.1,с.36

 

arm ear eye face foot/feet hair hand head leg mouth nose tooth/teeth впр.1,с.36

Prepositions: in, on,

behind, under впр.1,2,с.37

WB c.26

21

 

Що ти можеш?

Можуть вільно задати питання і відповісти щодо умінь, можливостей.

Спілкуються про можливості.

Комунікативні уміння:

•Перефразовуютьсказанеіншими людьми для допомогипід час спілкування;

•Закликаютьінших до бесіди;

•Використовуютьвідповідністратегії для розвиткурозмови

 

Креативність:

• проявляють оригінальність у формулюванні питань.

 

Перегляд відео діалогу про уміння і можливості. с.37

Бесіда про можливості і таланти. впр.1,с.37

 

 

WB c.27

 

 

 

 

Party Time!

22

 

Вечірка. Харчування.

Можуть назвати продукти харчування і категоризувати їх за видом.

Складають список продуктів.

Критичне мислення:

• Категоризація

Сприймання на слух бесіди про підготовку до святкування. впр.1,с.38

Опис картинки. Написання списку продуктів. впр.4,с.38

 

biscuits bread butter cakes cheese chicken chips eggs juice lemonade milk pasta potatoes rice soup tomatoes

Злічувані і незлічувані іменники впр.1,2,с.39

WB c.28

23

 

Запрошення на вечірку

Можуть написати, надати і прийняти запрошення, послуговуючись відповідними конструкціями.

Написання запрошення і бесіда на його основі.

Комунікативні уміння:

•Перефразовуютьсказанеіншими людьми для допомогипід час спілкування;

•Закликаютьінших до бесіди;

•Використовуютьвідповідністратегії для розвиткурозмови (прийняття, відмова запрошення)

 

Написання короткого повідомлення про святкування. впр.1,с.40

Запрошення, прийняття і відмова від запрошення з відповідними аргументами.

Визначення часу і місця проведення події.

Prepositions: on, at, from, until впр.1,2,с.41

WB c.31

Culture. Holidays in the USA and Ukraine

24

 

Свята в США

Можуть поділитись інформацією про свята на власному досвіді і порівняти з святами іншої культури

Опис свята.

Співпраця:

•Командна робота, розподіл ролей в команді.

Креативність:

•Участь у креативній діяльності, створення нового контенту

Критичне мислення:

•Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту.

Соціальна відповідальність:

•Приймають себе та свою цінність;

•Приймаютьінших та демонструютьповагу до культурного розмаїття, без упередженьчидискримінаційнихпоглядів;

•Базуючись на фактах, порівнюютьсвої та іншісуспільніриси;

•Розуміютьвпливрізних культур на власнежиття;

Сприймання письмового тексту про свята в США с.42-43

Написання і презентація проекту.

The American flag , a parade,

Fireworks,

a barbecue,

turkey pumpkin,pie,

burgers,

впр.1,с.42

 

Розробка проекту.

25

 

Свята в Україні

Можуть розповісти про свята і визначні дати.

Опис події.

Сприймання тексту на слух – бесіда про святкування. с.44-45

 

To get flowers,

To sing carols,

To wear vyshyvankas,

To wear fancy dress,

The New Year tree впр.1,с.44

 

Розробка проекту

26

 

Повторення. Контроль. Стор. 36-37.

My Day

27

 

Мій день

Сприймають інформацію про рутини, можуть назвати щоденні дії.

Опис щоденних справ.

Спілкування:

•демонструютьрозуміннящодо того, які теми доцільні для розмовивідповідно до різнихдискурсів;

Сприймання тексту про розпорядок дня різних мовців, тренування точності сприймання тексту. впр.6,с.47

 

Catch the bus to school,

get dressed,

get up,

go to bed,

have a shower,

have breakfast,

have dinner,

have lunch,

walk to school,

wash your face. впр.1,с.46

 

WB c.32

28

 

Розпорядок дня

Можуть розповісти про власний розпорядок дня і таку ж інформацію щодо іншої людини.

 

Розповідь про власний розпорядок дня і про свого партнера на основі бесіди.

Вимова Present simple endings

с.47

Present Simple стверджувальні речення.

с.47

WB c.33

29

 

Час

Можуть назвати час за годинником і сприйняти на слух.

Сприймають розповідь про розпорядок дня.

Уміння вчитись:

•Використовуєметакогнітивністратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посиленняуспішності в навчанні).

• Планують свій час і можуть розповісти про стандартний розпорядок дня.

Зорове сприймання тексту про щоденні справи. впр.1,с.48

Називають час за годинником в контексті розпорядку.

It’s … o’clock.It’s quarter to …It’s quarter past …It’s half past … впр.1,3с.48

Present Simple – заперечні речення. впр.1,с.6

WB c.34

At School

30

 

Шкільні предмети

Можуть розповісти про улюблені предмети, коли вони і де відбуваються.

Розповідь про улюблений предмет.

Уміння вчитись:

•Використовуєметакогнітивністратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посиленняуспішності в навчанні).

•Визначають, якінавчальніцілімають пройти повторно перед встановленнямнових;

•Визначаютьвласнісильні та слабкісторони в навчанні (читання, письмо, слухання, та ін.);

Сприймання на слух тексту про зміни в шкільному розкладі. с.50

Розповідь про улюблений предмет, час його проведення. впр.4,с.50

 

art English French geography history IT maths music PE science впр.1,с.50

 

WB c.36

31

 

Шкільні предмети

Можуть вести бесіду про улюблені предмети, їх час проведення, задати питання і відповісти, спираючись на розклад.

Бесіда про розклад і звичні шкільні справи.

Зорове сприймання таблиці з розкладом. с.51

Бесіда відповідно до таблиці з розкладом.

 

Present Simple – питання і відповіді. Короткі відповіді. впр.1,с.51

WB c.37

32

 

Шкільні звички

Можуть задавати спеціальні питання щодо звичок, шкільного життя, персональної інформації і відповідати на них.

 

 

Написання опитування і розповідь про друга на основі опитування. впр.1,с.52

Вимова Wh- questions впр.5,6,,с.53

Wh- questions впр.1,с.53

WB c.39

LifeSkills. Study Skills: Learning English

33

 

Як вчити англійську

• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

• Поради і пропозиції.

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

 

Співпраця:

•Уважнослухають, коли іншіучніщосьпрезентують;

•Ввічливоприймаютьідеї, щовідрізняються;

 

Уміння вчитись:

•Визначають, якінавчальніцілімають пройти повторно перед встановленнямнових;

•Визначаютьвласнісильні та слабкісторони в навчанні (читання, письмо, слухання, та ін.);

•Планують шляхи вдосконаленняумінь і знань з предмету, визначаючи, щоможнабуло б покращити;

•Використовуютьстратегії та технікивдосконаленняанглійської (схеми, таблиці, майндмепи для організаціїідей);

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. с.54

Написання списку порад.

Suggestions What about?

You can .

a good idea.

 

Розробка проекту.

34

 

Повторення. Контроль.Стор 56-57

Feeling Good

35

 

Спорт

Можуть називати види спорту і активностей.

Бесіда про улюблені види діяльності і спорту.

Спілкування:

•Ефективноведутьбесіду, використовуючивідповіднумову

•Використовуютьвідповідністратегії для розвиткурозмови (проявінтересу, відповідноїреакції та коментарівщодосказаного партнером, ставлятьуточнювальніпитання).

Сприймання на слух тексту щодо улюблених видів спорту. впр.1,с.58

Опитування, бесіда і розповідь про улюблений вид спорту впр.4,с.58

 

badminton baseball basketball dancing football hockey running swimming table tennis tennis

Вимова:

Наголос у словах впр.5,с.58

 

WB c.40

36

 

Здоров’я

Можуть визначати, що корисно чи не корисно для здоров’я.

Визначають, що корисно і некорисно для здоров’я, поради і прохання про пораду.

Соціальна відповідальність:

•Роблятьвибір, спираючись на інформацію (наприклад, ставлення до дієт, турботи про власнетіло, здоровехарчування та ін. );

Сприймання письмового тексту з проханнями про поради і порадами лікаря. впр.1,с.60

Написання порад і бесіда про корисні і некорисні види діяльності та вподобання.

Good/not good for you, feel well, feel fine. впр.5,с.61

Займенники з прийменниками: at it for her for him for me for us for you with them впр.1,2,с.61

WB c.42

Things We Do

37

 

Хобі

Можуть розповісти про свою позашкільну діяльність за інтересами (гуртки).

Опис діяльності в момент мовлення.

Спілкування:

•Ефективноведутьбесіду, використовуючивідповіднумову

•Використовуютьвідповідністратегії для розвиткурозмови (проявінтересу, відповідноїреакції та коментарівщодосказаного партнером, ставлятьуточнювальніпитання).

Сприймання на слух тексту про позашкільну діяльність. впр.1,с.62

Розповідь про гуртки. впр.3,с.62

after-school clubs

athletics club yoga club board games club coding club horse riding club

cookery club drama club Italian club judo club film club

Present Continuous для стверджувальних і заперечних речень. впр.1,2,,с.63

WB c.44

38

 

Домашні справи

Можуть розповісти, як допомагають по дому.

Бесіда про домашні обов’язки.

Соціальна відповідальність:

•Знають правила поведінки в різнихсоціальнихгрупах (у класі, вдома. З друзями);

•Розуміютьрізніаспектисоціуму (волонтерство, благодійність, влада, престиж, бідність та ін.);

•Розуміють права та обов’язкиіндивіда в суспільстві на локальному та національномурівнях;

 

Сприймання на слух впр.2,с.64

 

carry the shopping clean the bath cook dinner do the washing-up feed the cat make your bed tidy your room walk the dog впр.1,с.64

 

WB c.46

39

 

Домашні справи

Можуть написати повідомлення про діяльність і стан в момент мовлення.

Написання блогу

 

Бесіда про домашні дії в момент мовлення. Написання блогу.

Вимова: Yes/no questions

Present Continuous для запитань.

Правопис ing

c.65

WB c.47

Culture. Youth Clubs in the UK

40

 

Молодь в Британії

• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

• Аналіз прочитаного.

Креативність:

•Можуть створити переконливий постер чи веб-сторінку, користуючись власними творчими ідеями;

• Послуговуються уявою (у формі розповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіями сучасності чи історичного минулого, а також різних ідей;

 

Спілкування:

• Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).

 

Співпраця:

•Уважно слухають, коли інші учні щось презентують;

•Ввічливо приймають і деї, що відрізняються;

 

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. впр.1,с.66

Бесіди про позакласну діяльність

Talking tof riends skateboarding doing arts and crafts rock climbing helping people

 

 

41

 

Молодь в Британії

• Презентують індивідуальні проекти, можуть розробити ідею клубу для молоді.

• Презентація проекту в команді

Сприймання на слух тексту про вподобання. впр.6,с.67

Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого. Монологічне мовлення на основі проектної роботи.

c.67

 

 

 

42

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

43

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

44

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

45

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

46

 

Англійська мова в школі.

Використовує числа, дати, імена, власні іменники тощо, щоб визначити тему тексту.

Відтворення та дотримання правил поведінки у різних соціальних групах (у класі, вдома, з друзями)..

 

 

 

 

 

 

47

 

Урок узагальнення вивченого матеріалу

 

 

 

Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Очікувані результати навчання

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

 

Домашнє завдання

 

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

Семестр IІ

My digital life

48

 

Дозвілля

Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне

 

Питання і відповіді щодо улюблених способів провести дозвілля

Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної поведінки онлайн

Прослуховування аудіо

Впр.4, с.68

 

Місця для розваг та дозвілля

Впр.3, с.68

 

WB c.48

49

 

Дозвілля

Реагує на звернене до нього /неї чітке й

повільне мовлення у простих повсякденних

ситуаціях, якщо співрозмовник докладає

певних зусиль, щоб

досягти розуміння.

 

 

 

Діалогічне мовлення: запитання про уподобання співрозмовника

Впр.5, с.69

 

Прислівники частоти: always, often, sometimes, never

Впр.1,2, с.69

WB c.49

50

 

Технології

Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі.

 

Розповідь про свої гаджети та їх призначення

Розгляд картинок та пошук відповідників

Впр.1, с.70

 

 

Розповідь про речі повсякденного вжитку Впр.3, с.70

 

Назви гаджетів,

Впр.1,2,с.70

 

WB c.50

 

 

Технології

Розповідь про діджітал-поведінку друга

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розповідь про друга

Впр.2,с.71

 

 

 

 

How much…?
How many…?

Впр.1,с.71

WB c.51

 

Working life

51

 

Професії

Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне

Розповідь про професії членів родини

Підприємливість та фінансова грамотність: проявляти обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій

Прослуховування аудіо-розповіді за картинкою

Впр.1, с.72

 

Назви професій

Впр.1, 2,с.72

 

WB c.52

52

 

Професії

Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі.

 

 

Розповідь про професії членів своєї родини

Впр.3, с.73

 

Present Simple and Present Continuous

Впр.1, 2,с.73

WB c.53

53

 

У кафе

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах.

Опис закладу харчування

Здоров’я і безпека: обговорювати вибір продуктів, корисних для здоров’я

Зорове сприймання тексту в картинках

Впр.1, с.74

 

 

 

WB c.54

54

 

У кафе

Повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій

кількості, запитує про ціну, замовляє їжу.

 

Написання діалогу-бесіди у ресторані

Впр.2, с.75

 

Назви кухонних предметів/

Intonation

Впр.3, с.75

Can: прохання і дозволи

Впр.1,2, с.75

WB c.55

Life Skills. ICT literacy: Being careful on the Internet

55

 

Безпека у інтернеті

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

 

Презентація створеного проекту

Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної поведінки онлайн

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

Впр.1, с.76

 

 

 

Розробка Проекту

56

 

Безпека у інтернеті

Розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре.

 

Написання і презентація проекту

Впр.10, с.77

 

 

 

 

 

 

 

 

 

57

 

Повторення. Контроль. ст. 78-79

 

Places

58

 

У місті

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

Запитання і відповіді про вихідні у місті

Здоров’я і безпека: впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя

Прослуховування аудіо

Впр.1, с.79

 

Назви локацій у місті

Вимова звуків /s/ та /k/

Впр.1,3, с.80

 

 

WB c.56

59

 

У місті

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне

Прослуховування тексту про перебіг подій

 

Впр.7,8, с.81

Побудова діалогу

Впр.5, с.81

 

Is there are…? Are there any…?

Впр.1, с.81

WB c.57

60

 

У місті (прикметники)

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Опис власного місця проживання

Зорове сприйняття тексту і співвіднесення його із зображеннями,

 Впр.1, 2,с.82

 

Прикметники на позначення місць

Впр.4, с.82

 

WB c.58

61

 

У місті (прикметники)

Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі.

Перегляд відео

 

Діалогічне мовлення про місце проживання

Впр.7, с.83

 

 

Prepositions: inside, outside, above, below, near

Впр.1, с.83

WB c.59

Out and about

62

 

Транспорт

Розповідає про те, що вміє робити добре й не

дуже добре.

Запитання і відповіді про транспорт, яким користується

Здоров’я і безпека: пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях.

Зорове сприйняття тексту і зображень

Впр.2, с.84

 

Види транспорту

Впр.1, с.84

 

WB c.60

63

 

Транспорт

Знаходить конкретну інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Зорове сприйняття тексту

Впр.3, с.84

 

 

Because, and, but, or

Вимова звуків /m/i /n/ наприкінці слова

Впр.1, с.85

WB c.61

64

 

Дозвілля

Розпізнає елементарні інструкції щодо часу, дат, номерів і таке інше, а також щодо виконання повсякденних завдань.

Складання плану вихідних у бесіді з друзями

Здоров’я і безпека:впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя

Прослуховування аудіо-бесід

Впр.1, с.86

Складання діалогів за представленою моделлю

Впр.3, с.86

Фрази для проведення дозвілля

Впр.4, с.86

 

WB c.62

65

 

Дозвілля

Бере участь в онлайн спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази.

 

Написання електронного листа

Впр.1, с.87

 

Let’s…?
Shall we…?

Впр.1, с.87

WB c.63

Culture. Museums around the world

66

 

Музеї світу

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Презентує класу проект

 

 

 

 

Громадянська відповідальність: демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі

Зорове сприйняття письмового тексту про музеї світу

Впр.1, 2,с.88

 

Прикметники на позначення музеїв

Впр.1, с.88

 

Розробка проекту

67

 

Музеї світу

Описує простими мовними засобамилюдей, місця та особисті речі.

 

Підготовка і презентація проекту

С.89

 

 

 

 

 

What shall I wear?

 

68

 

Одяг

Описує простими мовними засобамилюдей, місця та особисті речі.

Розповідь про доречний одяг

Здоров’я і безпека:пояснювати вибір одягу залежно від погоди

Прослуховування аудіо і співвіднесення його із зображеннями

Впр.1, 2,с.90

 

 

Назви предметів одягу

Впр.3, с.90

 

WB c.64

69

 

Одяг

Перегляд відео

Обговорення відео

Вимова звуків /s/, /z/, /IZ / Впр.2,3, с.91

 

Множина

Впр.1, с.91

WB c.65

70

 

Людина (фрази)

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах.

Опис карнавального костюма

Громадянська відповідальність: усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди

Прослуховування діалогу про опис зовнішності

Впр.4, с.92

 

Характеристики зовнішності людей Впр.2, с.92

 

 

 

WB c.66

71

 

Людина (фрази)

Описує простими мовними засобами людей, місця

та особисті речі.

 

Усний опис карнавального костюма

Впр.1,с.93

 

Have got/ has got

Впр.1, с.93

WB c.67

Buy it!

72

 

Покупки

Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу.

Розповідь про ставлення до покупок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підприємливість та фінансова грамотність:розподіляти кошти на продукти харчування та складати перелік покупок

Прослуховування діалогу

Впр.2, с.94

 

Назви товарів

Впр.1, с.94

 

WB c.68

73

 

Покупки

Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння.

Відповідь на запитання про свої бажання і потреби

 

Діалогічна бесіда про свої потреби

Впр.4, с.95

 

Need/want

Впр.1,с.95

WB c.69

74

 

Гроші і ціни

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне.

Опис власних звичок щодо покупок

Зорове співвіднесення тексту із зображенням

Впр.1, с.96

 

Позначення ціни

Впр.3, с.96

 

 

WB c.70

75

 

Гроші і ціни

Яку покупку хоче зробити і в якій кількості, запитує про ціну, замовляє їжу.

Пише короткі, прості записки та повідомлення.

 

Написання діалогу

Впр.1, с.97

 

Вимова звуків /ʃ/ та /s/

Впр.7, с.97

too+adjective

Впр.1, с.97

 

WB c.71

Life Skills. Social responsibility: Looking after our world

76

 

Соціальна відповідальність

Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі.

Презентація створеного проекту

Екологічна безпека та сталий розвиток: презентувати та обговорювати проекти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку

Зорове сприйняття тексту про одяг

Впр.1, с.98

 

 

 

Розробка проекту

77

 

Соціальна відповідальність

Описує простими мовними засобами людей, місця

та особисті речі.

 

Презентація проекту

С.99

 

 

 

78

 

Повторення. Контроль. ст.100-101

Different places

79

 

Природа

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне.

Порівняння життя у місті і селі

Екологічна безпека та сталий розвиток:розглядати природу як цілісну систему

Прослуховування діалогу і зорове сприйняття зображень

Впр.1, с.102

 

 

Назви природних об’єктів Впр.1, 2,с.102

 

 

WB c.72

80

 

Природа

Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння

 

Усний опис зображень із залученням вивченої граматики

Впр.1, с.102

 

 

Ступені порівняння: короткі прикметники

Впр.2, с.102

WB c.73

81

 

Точки зору (прикметники)

Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі.
Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

 

Відповіді на запитання по відео

Громадянська відповідальність:ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді

Прослуховування аудіо-тексту і перегляд відео про цікаві місця на планеті

Впр.1, с.104

Обговорення відео

Прикметники на позначення характеристики

Впр.1, с.105

 

WB c.74

82

 

Точки зору (прикметники)

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

Бесіда про омріяне місце для відвідування

 

Розповідь про улюблене місце на планеті

 

 

Ступені порівняння: довгі прикметники Впр.2, с.105

 

WB c.75

The weather

83

 

Погода

Визначає основний зміст простих електронних повідомлень

Обговорює погоду і пори року

Екологічна безпека та сталий розвиток:обговорювати природні і погодні явища

 

Здоров’я і безпека: оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону

Зорове сприйняття коментарів про погоду Впр.1, с.106

 

 

Назви видів погоди і пір року

Впр.1, с.106

 

WB c.76

84

 

Погода

Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови

Перегляд відео

 

Обговорення відео і розповідь класу звички друга

 Впр.4, с.107

 

 

Займенник it на позначення погоди

 Впр.2, с.107

 

WB c.77

85

 

Свята

Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне

Здоров’я і безпека:розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

Прослуховування аудіо-повідомлень на телефоні

Впр.2,3, с.108

 

 

 

WB c.78

86

 

Свята

Пише короткі вітальні листівки.

 

Написання листівки з місця відпочинку Впр.1, с.109

 

Назви атрибутів відпустки

Впр.4,5, с.108

Прийменники with, for, until

Впр.7, с.109

 

WB c.79

Culture. Beach culture in Australia and New Zealand

 

87

 

Пляжна культура у Австралії і Новій Зеландії

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах.

Презентація проекту

Здоров’я і безпека: розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

 

Зорове сприйняття тексту

Впр.1, с.110

Обговорення питань про відпочинок на пляжі з другом Впр.2, с.110

 

 

Розробка проекту

88

 

Пляжна культура у Австралії і Новій Зеландії

 

Стисло описує свої плани на вихідні або на канікули

 

 

Створення проекту

С.111

 

 

A fantastic concert

 

89

 

Прикметники (1)

Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне.

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

 

Опис дозвілля з друзями

Громадянська відповідальність: усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди

Зорове співвіднесення зображень зі словами

Впр.1, с.

 

Difficult, easy, excited, fast, friendly, late, loud, slow

Впр.3, с.112

 

 

WB c.80

90

 

Прикметники (1)

Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.

 

Написання запитань і обговорення їх з партнером Впр.1, с.113

 

Вимова:was

Впр.4, с.113

Past Simple: be

Впр.1, с.113

WB c.81

91

 

Прикметники (2)

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

 

Обговорення подій з минулого

Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді

Зорове сприйняття тексту

Впр.1, с.114

 

Brilliant, fun, heavy, new, pleased, quick, ready, strong

Впр.4, с.115

 

WB c.82

92

 

Прикметники (2)

Реагує на звернене до нього /неї чітке й повільне мовлення у простих повсякденних ситуаціях, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння.

 

 

 

 

 

Усні запитання і відповіді про події з минулого

Впр.2, 115

 

Wh- questions

Впр.1, с.115

WB c.83

Animals

93

 

Дикі тварини

Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.

Розповідь про улюблену тварину

Екологічна безпека та сталий розвиток: пояснювати взаємозв’язок людини і навколишнього середовища, у т. ч. з тваринним і рослинним світом

Прослуховування аудіо-тексту і його зорове сприйняття Впр.3, с.116

 

 

Назви диких тварин

Впр.1, с.116

 

WB c.84

94

 

Дикі тварини

 

Діалогічна бесіда з партнером про минулі вихідні

Впр.6, с.117

 

Вимова: extra syllable

Впр.5, с.117

Past Simple (affirmative)

Впр.1, с.117

WB c.85

95

 

Домашні тварини

Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу.

 

 

 

Розповідь про домашніх улюбленців

Зорове сприйняття зображень і слів

Впр.1, с.118

 

Назви домашніх тварин

Впр.1,3, с.118

 

WB c.86

96

 

Домашні тварини

Пише низку простих фраз та речень про себе, свою родину, житлові умови, освіту; про людей і місця, використовуючипрості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами-зв’язками

 

 

 

 

Прослуховування радіо-інтерв’ю

Впр.4, с.119

Написання підсумків шкільного року для сайту

Впр.1, с.119

 

Past Simple (negative)

Впр.1, с.119

WB c.87

Life Skills. Collaboration: Deciding things together

97

 

Співпраця

Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах.

Презентація проекту

Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді

Зорове сприйняття тексту про фільми

 Впр.1, с.120

 

 

 

 

 

Розробка проекту

98

 

Співпраця

Розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре.

 

 

Створення проекту

С.121

 

 

 

99

 

Плани на канікули

Стисло описує свої плани на вихідні або на канікули.

 

 

Створення постеру

Впр.1,с.123

 

 

 

100

 

Повторення. Контроль. ст. 122-123

 

101

 

Контроль аудіювання

 

102

 

Контроль читання

 

103

 

Контроль письма

 

104

 

Контроль говоріння

 

105

 

Узагальнення вивченого матеріалу за рік.

 

 

 

docx
Додано
13 березня 2023
Переглядів
4530
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку