НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
Календарно-тематичне планування з англійської мови
на I семестр 20__ – 20__ навчального року
Клас: 5
Вчитель:
Кількість годин на тиждень: 3
Кількість годин у семестрі: 47
Підручник:
Джоанна Коста, Мелані Вільямс. Англійська мова: підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) / Джоанна Коста, Мелані Вільямс. – Київ: Видавництво «Лінгвіст», 2022 – 160 с. (Наказ МОН України від 08.02.2022 №140)
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувані результати навчання |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання
|
|||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
||||||||
Семестр І |
|||||||||||
In the classroom |
|||||||||||
1 |
|
Вступ. Особисті дані. |
•Повідомляє особисту стандартну інформацію, представляючи себе. |
Представлення себе |
Комунікативність: •Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання.
•Побудова усних повідомлень, використовуючи відповідну мову для: демонстрації розуміння сказаного, прояву нерозуміння сказаного, прохання повторити сказане. |
Прослуховування аудіо впр.1,с.6 |
Написання свого імені впр.1,с.6. |
Алфавіт, числівники, вік впр.1,4,с.6 |
Правопис імен і числівників впр.4,с.6 |
WB c. 4 |
|
2 |
|
Речі навколо нас. |
•Використовує невербальні засоби (жест), щоб уточнити, що він/ вона хоче сказати. |
Опис речей
|
|
Речі в класній кімнаті, кольори впр.1,с.8 |
Артиклі a/an впр.1,с.8 |
WB c.6 |
|||
3 |
|
День народження |
•Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі. |
Створення опитування |
Прослуховування аудіо щодо персональної інформації впр.1,с.8 |
Розмова про дні народження |
|
Вказівні займенники these-those, this-that впр.1,с.9 |
WB c.7 |
||
All About Me |
|||||||||||
4 |
|
Я і моє оточення. |
•Розпізнає елементарні інструкції щодо номерів, а також щодо виконання повсякденних завдань. |
•Питання і відповіді щодо персональної інформації
•Запитує та надає відповіді на прості запитання про день народження, номер телефону, друзів, власні речі, національність і походження |
Комунікативні уміння: •Використання доцільних форм звернень, привітань та прощання.
|
Прослуховування діалогів у фотоісторіях. впр.1,3,с.10 |
|
Особисті речі, оточення впр.1,с.10 |
Прийменники My, his, her, your; впр.1,с.11 |
WB c.8 |
|
5 |
|
Національності. |
•Може коротко надати дані про себе, сприймає інформацію про особисті дані (ім’я, номер телефону, вік, країна походження і національність) на слух і розпізнає в тексті. |
Для розвитку умінь навчатися впродовж життя: •Участь у різних видах навчальних активностей під час роботи у класі, використовувати відповідну лексику. |
Прослуховування інформації про національності і вибір відповідної картинки(matching) впр.1,2,с.12 |
Робота в парах. Діалогічне мовлення. впр.5,с.12 |
Країни та національності. Вимова звука ə впр.2,с.13, впр.4,с.13 |
|
WB c.10 |
||
6 |
|
Національності. |
•Визначає чи правдива інформація, відповідає на запитання, визначаючи хибність чи правильність твердження. |
Для розвитку навичок співпраці •Участь у роботі групи, виконуючи різні ролі. |
Прослуховування інформації про персональні дані і походження. |
Коротка розповідь про себе та про своїх друзів.с.12 |
|
to be в PresentSimple в однині та множині, в заперечних реченнях впр.1,с.13 |
WB c.11 |
||
My Family |
|||||||||||
7 |
|
Сім’я |
•Сприймає письмовий текст про сім’ю, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту, категоризувати інформацію в таблиці. |
•Відповіді на запитання про сім’ю. |
Для розвитку критичного мислення: •Структурує, категоризує інформацію, аргументує вибір. |
Зорове сприймання тексту про членів родини. с.14 |
Відповіді на запитання щодо прочитаного. впр.1,с.14 |
Повторення лексики до теми Родина. Вимова «and» у словосполученнях (редукція). впр.2,с.14 |
Присвійні прийменники та прикметники. (my, your, his, her, our, their; Ruby’s, Mother’s…) впр.1,с.15 |
WB c.12 |
|
8 |
|
Почуття |
•Можуть описати почуття і стани. |
•Визначати стани і емоції. |
Емоційний розвиток •Уміння визначати і називати емоції та власні потреби відповідно до стану. Критичне мислення: •Розуміння порядку подій в історіях. |
Сприймання на слух тексту і співвіднесення з картинкою. впр.1,с.16 |
Робота в парах. Створення опитування за зразком впр.2,с.16. |
Прикметники на опис станів і емоцій: bored,clever,funny,happy,hot,hungry, nice,sad,tired впр.6,с.17 |
To be – короткі відповіді. впр.3,с.17 |
WB c.14 |
|
Culture Time |
|||||||||||
9 |
|
Великобританія |
• Читають короткі тексти про країни Великобританії. •Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти. |
•Презентують постер для презентації, послуговуючись прикладом |
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. |
Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень, карт впр.1,2,с.18 |
Розмова про особисту інформацію і походження на основі прочитаного. впр.3,с.18 |
Англомовні країни. ,с.18-19 |
|
SB. с 23 – 4,5. Розробка проекту |
|
10 |
|
Україна |
• Читають короткі тексти про міста України. •Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти. |
•Презентують постер для презентації, послуговуючись прикладом |
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. |
Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень, карт і історій про визначні місця. впр.1,2,с.20 |
Розмова про улюблені міста України. впр.3,с.20 |
Kyiv, Kharkiv, Lviv, Odesa, правопис рідного міста впр.4,с.21 |
|
Розробка проекту |
|
11 |
|
Повторення. Контроль. С.32-33 |
|||||||||
My Home |
|||||||||||
12 |
|
Мій дім. Кімнати |
• Можуть назвати кімнати в будинку чи квартирі, частини будинку, коротко описати інтер’єр за картинкою. |
•Розповідь про місце проживання. |
Критичне мислення: • Розрізняє основні та підпорядковані аргументи. • Можуть аргументувати правдоподібність інформації. |
Сприймання тексту-опису житла. впр.1,с.6 |
Опис інтер’єру на основі картинки. впр.1,с.6 |
Кімнати і частини інтер’єру bathroom, bedroom, dining room, hall, kitchen, livingroom, toilet, bathdoor, floor shower, wall window |
Конструкції There is/ there are; in/on. впр.1,с.6 |
WB c.16 |
|
13 |
|
Моє домашнє життя |
• Можуть розповісти про свої персональні речі в кімнаті. |
• Розповідь про улюблені особисті речі.
|
Креативність: • Включає власні ідеї та контент для вирішення поставлених задач та в різних видах діяльності;
|
Зорове сприймання тексту-опису кімнати. впр.1,с.22 |
Розмова про улюблені речі. Питання-відповіді. впр.5,с.22 |
Речі в кімнаті bed,board,game,book,case,chair, clock, computer, clothes, guitar, poster, pet, fish , television (TV), toys |
|
WB c.18 |
|
14 |
|
Моя кімната |
•Можуть розповісти про улюблені речі використовуючи відповідну інтонацію. Надають уточнювальну інформацію. |
Комунікативні уміння: •Використовує зрозуміле зв’язне мовлення для послідовного викладення пунктів; Співпраця: • Робота в групах. |
Сприймання тексту на слух із фокусом на інтонацію. впр.1,2,с.24 |
Опис власної кімнати і речей в ній. впр. |
Інтонація в реченнях з однорідними членами. |
Стверджувальні речення з have got. Використання also впр.1,2,3,с.25 |
WB c.19 |
||
My Things |
|||||||||||
15 |
|
Мої речі |
• Можуть описати картинку – розповісти, що в сумці. Короткий список. |
• Опис вмісту шкільної сумки. |
|
Зорове сприймання тексту про особисті речі. впр.1,с.26 |
Розповідь про вміст сумки, майно. впр.2,с.26 |
Особисті речі: banana chocolate coat football gloves hat keys scarf wallet water bottle Склади в словах. впр.1,с.26 |
Заперечне речення з have got. впр.1,2,с.27 |
WB c.20 |
|
16 |
|
Опис речей |
•Можуть описати речі, послуговуючись відповідними прикметниками |
•Опис власності. |
Комунікативні уміння: •Використовуютьпростітехніки для початку, ведення і завершеннярозмовирізноїтривалості; •Закликаютьінших до бесіди; •Пишуть в нормальному темпі;
Уміння вчитись: • Можуть за допомогоюзаписіввисловитивласну думку, уникаючиплагіату;
|
Сприймання тексту на слух для отримання конкретної інформації. впр.1,с.28 |
Опис власних речей. |
Порядок прикметників для однорідних означень впр.5,с.28 |
Питання і короткі відповіді з have got. впр.1,2,с.29 |
WB c.22 |
|
Life Skills. Creativity and Innovations |
|||||||||||
17 |
|
Креативність та інновації |
• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. |
• Аналіз прочитаного. |
Креативність: •Можутьстворитипереконливий постер чи веб-сторінку, користуючисьвласнимитворчимиідеями; • Послуговуютьсяуявою (у формірозповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіямисучасностічиісторичногоминулого, а такожрізнихідей;
Критичне мислення: • визначаютьдокази та їхнюнадійність; • можутьаргументуватиправдоподібністьінформації; • аналізують причини та наслідкипроблемнихситуацій; • оцінюєсильні та слабкісторониприйнятихрішень.
Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).
Співпраця: •Уважнослухають, коли іншіучніщосьпрезентують; •Ввічливоприймаютьідеї, щовідрізняються; |
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. впр.1,2,3,с.30 |
Написання короткого повідомлення для порівняння з текстом. |
Fish,bowl ,light, rug shelf ,sofa впр.5,с.31 |
|
Ствроення проекту. |
|
18 |
|
Повторення. Контроль. Стор. 32-33. |
|||||||||
WhatCanYouDo? |
|||||||||||
19 |
|
Вільний час |
Можуть прослухати текст, співвіднести з фото, визначити правильність тверджень щодо тексту. |
Сприймання на слух для нової інформації. |
Критичне мислення: • розрізняєфакти та думки; • ідентифікуютьздогадки та умовиводи в аргументах; • можутьаргументуватиправдоподібністьінформації;
Емоційний розвиток: •Виявляютьрозумінняемоцій та почуттівінших людей; •Виражаютьпротилежну думку з повагою;
|
Сприймання на слух тексту про різні види діяльності й уміння. впр.1,с.34 |
Бесіда про уміння. |
Заняття і уміння: cook paint play remember ride sail sing skate speak swim впр.1,с.35 |
Модальне Can– стверджувальні, заперечні, питальні речення. впр.1,2,с.35 |
WB c.24 |
|
20 |
|
Частини тіла |
Можуть назвати частини тіла і легко визначити місцезнаходження різних речей та описати їх. |
Сприймання тексту і подальша бесіда. |
Критичне мислення: • розрізняєфакти та думки; •визначаютьдокази та їхнюнадійність; •ідентифікуютьздогадки та умовиводи в аргументах; |
Зорове сприймання тексту і аргументовані відповіді на питання до нього. впр.1,с.36 |
|
arm ear eye face foot/feet hair hand head leg mouth nose tooth/teeth впр.1,с.36 |
Prepositions: in, on, behind, under впр.1,2,с.37 |
WB c.26 |
|
21 |
|
Що ти можеш? |
Можуть вільно задати питання і відповісти щодо умінь, можливостей. |
Спілкуються про можливості. |
Комунікативні уміння: •Перефразовуютьсказанеіншими людьми для допомогипід час спілкування; •Закликаютьінших до бесіди; •Використовуютьвідповідністратегії для розвиткурозмови
Креативність: • проявляють оригінальність у формулюванні питань.
|
Перегляд відео діалогу про уміння і можливості. с.37 |
Бесіда про можливості і таланти. впр.1,с.37 |
|
|
WB c.27
|
|
Party Time! |
|||||||||||
22 |
|
Вечірка. Харчування. |
Можуть назвати продукти харчування і категоризувати їх за видом. |
Складають список продуктів. |
Критичне мислення: • Категоризація |
Сприймання на слух бесіди про підготовку до святкування. впр.1,с.38 |
Опис картинки. Написання списку продуктів. впр.4,с.38 |
biscuits bread butter cakes cheese chicken chips eggs juice lemonade milk pasta potatoes rice soup tomatoes |
Злічувані і незлічувані іменники впр.1,2,с.39 |
WB c.28 |
|
23 |
|
Запрошення на вечірку |
Можуть написати, надати і прийняти запрошення, послуговуючись відповідними конструкціями. |
Написання запрошення і бесіда на його основі. |
Комунікативні уміння: •Перефразовуютьсказанеіншими людьми для допомогипід час спілкування; •Закликаютьінших до бесіди; •Використовуютьвідповідністратегії для розвиткурозмови (прийняття, відмова запрошення)
|
Написання короткого повідомлення про святкування. впр.1,с.40 |
Запрошення, прийняття і відмова від запрошення з відповідними аргументами. |
Визначення часу і місця проведення події. |
Prepositions: on, at, from, until впр.1,2,с.41 |
WB c.31 |
|
Culture. Holidays in the USA and Ukraine |
|||||||||||
24 |
|
Свята в США |
Можуть поділитись інформацією про свята на власному досвіді і порівняти з святами іншої культури |
Опис свята. |
Співпраця: •Командна робота, розподіл ролей в команді. Креативність: •Участь у креативній діяльності, створення нового контенту Критичне мислення: •Використання різних джерел для дослідження, аналізу і синтезу нового контенту. Соціальна відповідальність: •Приймають себе та свою цінність; •Приймаютьінших та демонструютьповагу до культурного розмаїття, без упередженьчидискримінаційнихпоглядів; •Базуючись на фактах, порівнюютьсвої та іншісуспільніриси; •Розуміютьвпливрізних культур на власнежиття; |
Сприймання письмового тексту про свята в США с.42-43 |
Написання і презентація проекту. |
The American flag , a parade, Fireworks, a barbecue, turkey pumpkin,pie, burgers, впр.1,с.42 |
|
Розробка проекту. |
|
25 |
|
Свята в Україні |
Можуть розповісти про свята і визначні дати. |
Опис події. |
Сприймання тексту на слух – бесіда про святкування. с.44-45 |
|
To get flowers, To sing carols, To wear vyshyvankas, To wear fancy dress, The New Year tree впр.1,с.44 |
|
Розробка проекту |
||
26 |
|
Повторення. Контроль. Стор. 36-37. |
|||||||||
My Day |
|||||||||||
27 |
|
Мій день |
Сприймають інформацію про рутини, можуть назвати щоденні дії. |
Опис щоденних справ. |
Спілкування: •демонструютьрозуміннящодо того, які теми доцільні для розмовивідповідно до різнихдискурсів; |
Сприймання тексту про розпорядок дня різних мовців, тренування точності сприймання тексту. впр.6,с.47 |
|
Catch the bus to school, get dressed, get up, go to bed, have a shower, have breakfast, have dinner, have lunch, walk to school, wash your face. впр.1,с.46 |
|
WB c.32 |
|
28 |
|
Розпорядок дня |
Можуть розповісти про власний розпорядок дня і таку ж інформацію щодо іншої людини. |
|
Розповідь про власний розпорядок дня і про свого партнера на основі бесіди. |
Вимова Present simple endings с.47 |
Present Simple стверджувальні речення. с.47 |
WB c.33 |
|||
29 |
|
Час |
Можуть назвати час за годинником і сприйняти на слух. |
Сприймають розповідь про розпорядок дня. |
Уміння вчитись: •Використовуєметакогнітивністратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посиленняуспішності в навчанні). • Планують свій час і можуть розповісти про стандартний розпорядок дня. |
Зорове сприймання тексту про щоденні справи. впр.1,с.48 |
Називають час за годинником в контексті розпорядку. |
It’s … o’clock.It’s quarter to …It’s quarter past …It’s half past … впр.1,3с.48 |
Present Simple – заперечні речення. впр.1,с.6 |
WB c.34 |
|
At School |
|||||||||||
30 |
|
Шкільні предмети |
Можуть розповісти про улюблені предмети, коли вони і де відбуваються. |
Розповідь про улюблений предмет. |
Уміння вчитись: •Використовуєметакогнітивністратегії (тайм-менеджмент, афективний контроль) для посиленняуспішності в навчанні). •Визначають, якінавчальніцілімають пройти повторно перед встановленнямнових; •Визначаютьвласнісильні та слабкісторони в навчанні (читання, письмо, слухання, та ін.); |
Сприймання на слух тексту про зміни в шкільному розкладі. с.50 |
Розповідь про улюблений предмет, час його проведення. впр.4,с.50 |
art English French geography history IT maths music PE science впр.1,с.50 |
|
WB c.36 |
|
31 |
|
Шкільні предмети |
Можуть вести бесіду про улюблені предмети, їх час проведення, задати питання і відповісти, спираючись на розклад. |
Бесіда про розклад і звичні шкільні справи. |
Зорове сприймання таблиці з розкладом. с.51 |
Бесіда відповідно до таблиці з розкладом. |
|
Present Simple – питання і відповіді. Короткі відповіді. впр.1,с.51 |
WB c.37 |
||
32 |
|
Шкільні звички |
Можуть задавати спеціальні питання щодо звичок, шкільного життя, персональної інформації і відповідати на них. |
|
|
Написання опитування і розповідь про друга на основі опитування. впр.1,с.52 |
Вимова Wh- questions впр.5,6,,с.53 |
Wh- questions впр.1,с.53 |
WB c.39 |
||
LifeSkills. Study Skills: Learning English |
|||||||||||
33 |
|
Як вчити англійську |
• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. |
• Поради і пропозиції. |
Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).
Співпраця: •Уважнослухають, коли іншіучніщосьпрезентують; •Ввічливоприймаютьідеї, щовідрізняються;
Уміння вчитись: •Визначають, якінавчальніцілімають пройти повторно перед встановленнямнових; •Визначаютьвласнісильні та слабкісторони в навчанні (читання, письмо, слухання, та ін.); •Планують шляхи вдосконаленняумінь і знань з предмету, визначаючи, щоможнабуло б покращити; •Використовуютьстратегії та технікивдосконаленняанглійської (схеми, таблиці, майндмепи для організаціїідей); |
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. с.54 |
Написання списку порад. |
Suggestions What about? You can . …a good idea. |
|
Розробка проекту. |
|
34 |
|
Повторення. Контроль.Стор 56-57 |
|||||||||
Feeling Good |
|||||||||||
35 |
|
Спорт |
Можуть називати види спорту і активностей. |
Бесіда про улюблені види діяльності і спорту. |
Спілкування: •Ефективноведутьбесіду, використовуючивідповіднумову •Використовуютьвідповідністратегії для розвиткурозмови (проявінтересу, відповідноїреакції та коментарівщодосказаного партнером, ставлятьуточнювальніпитання). |
Сприймання на слух тексту щодо улюблених видів спорту. впр.1,с.58 |
Опитування, бесіда і розповідь про улюблений вид спорту впр.4,с.58 |
badminton baseball basketball dancing football hockey running swimming table tennis tennis Вимова: Наголос у словах впр.5,с.58 |
|
WB c.40 |
|
36 |
|
Здоров’я |
Можуть визначати, що корисно чи не корисно для здоров’я. |
Визначають, що корисно і некорисно для здоров’я, поради і прохання про пораду. |
Соціальна відповідальність: •Роблятьвибір, спираючись на інформацію (наприклад, ставлення до дієт, турботи про власнетіло, здоровехарчування та ін. ); |
Сприймання письмового тексту з проханнями про поради і порадами лікаря. впр.1,с.60 |
Написання порад і бесіда про корисні і некорисні види діяльності та вподобання. |
Good/not good for you, feel well, feel fine. впр.5,с.61 |
Займенники з прийменниками: at it for her for him for me for us for you with them впр.1,2,с.61 |
WB c.42 |
|
Things We Do |
|||||||||||
37 |
|
Хобі |
Можуть розповісти про свою позашкільну діяльність за інтересами (гуртки). |
Опис діяльності в момент мовлення. |
Спілкування: •Ефективноведутьбесіду, використовуючивідповіднумову •Використовуютьвідповідністратегії для розвиткурозмови (проявінтересу, відповідноїреакції та коментарівщодосказаного партнером, ставлятьуточнювальніпитання). |
Сприймання на слух тексту про позашкільну діяльність. впр.1,с.62 |
Розповідь про гуртки. впр.3,с.62 |
after-school clubs athletics club yoga club board games club coding club horse riding club cookery club drama club Italian club judo club film club |
Present Continuous для стверджувальних і заперечних речень. впр.1,2,,с.63 |
WB c.44 |
|
38 |
|
Домашні справи |
Можуть розповісти, як допомагають по дому. |
Бесіда про домашні обов’язки. |
Соціальна відповідальність: •Знають правила поведінки в різнихсоціальнихгрупах (у класі, вдома. З друзями); •Розуміютьрізніаспектисоціуму (волонтерство, благодійність, влада, престиж, бідність та ін.); •Розуміють права та обов’язкиіндивіда в суспільстві на локальному та національномурівнях;
|
Сприймання на слух впр.2,с.64 |
|
carry the shopping clean the bath cook dinner do the washing-up feed the cat make your bed tidy your room walk the dog впр.1,с.64 |
|
WB c.46 |
|
39 |
|
Домашні справи |
Можуть написати повідомлення про діяльність і стан в момент мовлення. |
Написання блогу |
|
Бесіда про домашні дії в момент мовлення. Написання блогу. |
Вимова: Yes/no questions |
Present Continuous для запитань. Правопис ing c.65 |
WB c.47 |
||
Culture. Youth Clubs in the UK |
|||||||||||
40 |
|
Молодь в Британії |
• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. |
• Аналіз прочитаного. |
Креативність: •Можуть створити переконливий постер чи веб-сторінку, користуючись власними творчими ідеями; • Послуговуються уявою (у формі розповіді, поезії, малюнка) в роботі з подіями сучасності чи історичного минулого, а також різних ідей;
Спілкування: • Використовують відповідні стратегії для розвитку розмови (прояв інтересу, відповідної реакції та коментарів щодо сказаного партнером, ставлять уточнювальні питання).
Співпраця: •Уважно слухають, коли інші учні щось презентують; •Ввічливо приймають і деї, що відрізняються;
|
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. впр.1,с.66 |
Бесіди про позакласну діяльність |
Talking tof riends skateboarding doing arts and crafts rock climbing helping people |
|
|
|
41 |
|
Молодь в Британії |
• Презентують індивідуальні проекти, можуть розробити ідею клубу для молоді. |
• Презентація проекту в команді |
Сприймання на слух тексту про вподобання. впр.6,с.67 |
Висловлення власної думки щодо прочитаного і прослуханого. Монологічне мовлення на основі проектної роботи. c.67 |
|
|
|
||
42 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
43 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
44 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
45 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46 |
|
Англійська мова в школі. |
Використовує числа, дати, імена, власні іменники тощо, щоб визначити тему тексту. |
Відтворення та дотримання правил поведінки у різних соціальних групах (у класі, вдома, з друзями).. |
|
|
|
|
|
|
|
47 |
|
Урок узагальнення вивченого матеріалу
|
|||||||||
№ |
Дата/ уроки |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувані результати навчання |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання
|
||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
|||||||
Семестр IІ |
||||||||||
My digital life |
||||||||||
48 |
|
Дозвілля |
Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне
|
Питання і відповіді щодо улюблених способів провести дозвілля |
Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної поведінки онлайн |
Прослуховування аудіо Впр.4, с.68 |
|
Місця для розваг та дозвілля Впр.3, с.68 |
|
WB c.48 |
49 |
|
Дозвілля |
Реагує на звернене до нього /неї чітке й повільне мовлення у простих повсякденних ситуаціях, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння.
|
|
Діалогічне мовлення: запитання про уподобання співрозмовника Впр.5, с.69 |
|
Прислівники частоти: always, often, sometimes, never Впр.1,2, с.69 |
WB c.49 |
||
50 |
|
Технології |
Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі.
|
Розповідь про свої гаджети та їх призначення |
Розгляд картинок та пошук відповідників Впр.1, с.70
|
Розповідь про речі повсякденного вжитку Впр.3, с.70
|
Назви гаджетів, Впр.1,2,с.70 |
|
WB c.50 |
|
|
|
Технології |
Розповідь про діджітал-поведінку друга
|
|
Розповідь про друга Впр.2,с.71
|
|
How much…? Впр.1,с.71 |
WB c.51
|
||
Working life |
||||||||||
51 |
|
Професії |
Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне |
Розповідь про професії членів родини |
Підприємливість та фінансова грамотність: проявляти обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій |
Прослуховування аудіо-розповіді за картинкою Впр.1, с.72 |
|
Назви професій Впр.1, 2,с.72 |
|
WB c.52 |
52 |
|
Професії |
Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі.
|
|
Розповідь про професії членів своєї родини Впр.3, с.73 |
|
Present Simple and Present Continuous Впр.1, 2,с.73 |
WB c.53 |
||
53 |
|
У кафе |
Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах. |
Опис закладу харчування |
Здоров’я і безпека: обговорювати вибір продуктів, корисних для здоров’я |
Зорове сприймання тексту в картинках Впр.1, с.74 |
|
|
|
WB c.54 |
54 |
|
У кафе |
Повідомляє, яку покупку хоче зробити і в якій кількості, запитує про ціну, замовляє їжу. |
|
Написання діалогу-бесіди у ресторані Впр.2, с.75
|
Назви кухонних предметів/ Intonation Впр.3, с.75 |
Can: прохання і дозволи Впр.1,2, с.75 |
WB c.55 |
||
Life Skills. ICT literacy: Being careful on the Internet |
||||||||||
55 |
|
Безпека у інтернеті |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.
|
Презентація створеного проекту |
Здоров’я і безпека: пояснювати правила безпечної поведінки онлайн |
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту. Впр.1, с.76 |
|
|
|
Розробка Проекту |
56 |
|
Безпека у інтернеті |
Розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре. |
|
Написання і презентація проекту Впр.10, с.77
|
|
|
|
||
57 |
|
Повторення. Контроль. ст. 78-79
|
||||||||
Places |
||||||||||
58 |
|
У місті |
Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі. |
Запитання і відповіді про вихідні у місті |
Здоров’я і безпека: впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя |
Прослуховування аудіо Впр.1, с.79 |
|
Назви локацій у місті Вимова звуків /s/ та /k/ Впр.1,3, с.80
|
|
WB c.56 |
59 |
|
У місті |
Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне |
Прослуховування тексту про перебіг подій
Впр.7,8, с.81 |
Побудова діалогу Впр.5, с.81 |
|
Is there are…? Are there any…? Впр.1, с.81 |
WB c.57 |
||
60 |
|
У місті (прикметники) |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі. |
Опис власного місця проживання |
Зорове сприйняття тексту і співвіднесення його із зображеннями, Впр.1, 2,с.82 |
|
Прикметники на позначення місць Впр.4, с.82 |
|
WB c.58 |
|
61 |
|
У місті (прикметники) |
Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови, освіту; людей, місця та особисті речі. |
Перегляд відео
|
Діалогічне мовлення про місце проживання Впр.7, с.83
|
|
Prepositions: inside, outside, above, below, near Впр.1, с.83 |
WB c.59 |
||
Out and about |
||||||||||
62 |
|
Транспорт |
Розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре. |
Запитання і відповіді про транспорт, яким користується |
Здоров’я і безпека: пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях. |
Зорове сприйняття тексту і зображень Впр.2, с.84 |
|
Види транспорту Впр.1, с.84 |
|
WB c.60 |
63 |
|
Транспорт |
Знаходить конкретну інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі. |
Зорове сприйняття тексту Впр.3, с.84 |
|
|
Because, and, but, or Вимова звуків /m/i /n/ наприкінці слова Впр.1, с.85 |
WB c.61 |
||
64 |
|
Дозвілля |
Розпізнає елементарні інструкції щодо часу, дат, номерів і таке інше, а також щодо виконання повсякденних завдань. |
Складання плану вихідних у бесіді з друзями |
Здоров’я і безпека:впорядковувати власний робочий день, тиждень із дотриманням здорового способу життя |
Прослуховування аудіо-бесід Впр.1, с.86 |
Складання діалогів за представленою моделлю Впр.3, с.86 |
Фрази для проведення дозвілля Впр.4, с.86 |
|
WB c.62 |
65 |
|
Дозвілля |
Бере участь в онлайн спілкуванні на базовому рівні, використовуючи шаблонні вирази. |
|
Написання електронного листа Впр.1, с.87 |
|
Let’s…? Впр.1, с.87 |
WB c.63 |
||
Culture. Museums around the world |
||||||||||
66 |
|
Музеї світу |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі. |
Презентує класу проект |
Громадянська відповідальність: демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
Зорове сприйняття письмового тексту про музеї світу Впр.1, 2,с.88 |
|
Прикметники на позначення музеїв Впр.1, с.88 |
|
Розробка проекту |
67 |
|
Музеї світу |
Описує простими мовними засобамилюдей, місця та особисті речі. |
|
Підготовка і презентація проекту С.89
|
|
|
|
||
What shall I wear?
|
||||||||||
68 |
|
Одяг |
Описує простими мовними засобамилюдей, місця та особисті речі. |
Розповідь про доречний одяг |
Здоров’я і безпека:пояснювати вибір одягу залежно від погоди |
Прослуховування аудіо і співвіднесення його із зображеннями Впр.1, 2,с.90
|
|
Назви предметів одягу Впр.3, с.90 |
|
WB c.64 |
69 |
|
Одяг |
Перегляд відео |
Обговорення відео |
Вимова звуків /s/, /z/, /IZ / Впр.2,3, с.91
|
Множина Впр.1, с.91 |
WB c.65 |
|||
70 |
|
Людина (фрази) |
Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах. |
Опис карнавального костюма |
Громадянська відповідальність: усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди |
Прослуховування діалогу про опис зовнішності Впр.4, с.92 |
|
Характеристики зовнішності людей Впр.2, с.92
|
|
WB c.66 |
71 |
|
Людина (фрази) |
Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі. |
|
Усний опис карнавального костюма Впр.1,с.93 |
|
Have got/ has got Впр.1, с.93 |
WB c.67 |
||
Buy it! |
||||||||||
72 |
|
Покупки |
Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу. |
Розповідь про ставлення до покупок |
Підприємливість та фінансова грамотність:розподіляти кошти на продукти харчування та складати перелік покупок |
Прослуховування діалогу Впр.2, с.94 |
|
Назви товарів Впр.1, с.94 |
|
WB c.68 |
73 |
|
Покупки |
Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння. |
Відповідь на запитання про свої бажання і потреби |
|
Діалогічна бесіда про свої потреби Впр.4, с.95 |
|
Need/want Впр.1,с.95 |
WB c.69 |
|
74 |
|
Гроші і ціни |
Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне. |
Опис власних звичок щодо покупок |
Зорове співвіднесення тексту із зображенням Впр.1, с.96 |
|
Позначення ціни Впр.3, с.96
|
|
WB c.70 |
|
75 |
|
Гроші і ціни |
Яку покупку хоче зробити і в якій кількості, запитує про ціну, замовляє їжу. Пише короткі, прості записки та повідомлення. |
|
Написання діалогу Впр.1, с.97
|
Вимова звуків /ʃ/ та /s/ Впр.7, с.97 |
too+adjective Впр.1, с.97
|
WB c.71 |
||
Life Skills. Social responsibility: Looking after our world |
||||||||||
76 |
|
Соціальна відповідальність |
Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі. |
Презентація створеного проекту |
Екологічна безпека та сталий розвиток: презентувати та обговорювати проекти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку |
Зорове сприйняття тексту про одяг Впр.1, с.98 |
|
|
|
Розробка проекту |
77 |
|
Соціальна відповідальність |
Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі. |
|
Презентація проекту С.99 |
|
|
|
||
78 |
|
Повторення. Контроль. ст.100-101 |
||||||||
Different places |
||||||||||
79 |
|
Природа |
Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне. |
Порівняння життя у місті і селі |
Екологічна безпека та сталий розвиток:розглядати природу як цілісну систему |
Прослуховування діалогу і зорове сприйняття зображень Впр.1, с.102
|
|
Назви природних об’єктів Впр.1, 2,с.102
|
|
WB c.72 |
80 |
|
Природа |
Демонструє те, що слідкує за ходом думок, і визначає, що потрібно зробити, якщо співбесідник докладе певних зусиль, щоб досягти розуміння |
|
Усний опис зображень із залученням вивченої граматики Впр.1, с.102
|
|
Ступені порівняння: короткі прикметники Впр.2, с.102 |
WB c.73 |
||
81 |
|
Точки зору (прикметники) |
Знаходить конкретну інформацію у списках та виокремлює необхідні деталі.
|
Відповіді на запитання по відео |
Громадянська відповідальність:ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді |
Прослуховування аудіо-тексту і перегляд відео про цікаві місця на планеті Впр.1, с.104 |
Обговорення відео |
Прикметники на позначення характеристики Впр.1, с.105 |
|
WB c.74 |
82 |
|
Точки зору (прикметники) |
Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі. |
Бесіда про омріяне місце для відвідування |
|
Розповідь про улюблене місце на планеті
|
|
Ступені порівняння: довгі прикметники Впр.2, с.105
|
WB c.75 |
|
The weather |
||||||||||
83 |
|
Погода |
Визначає основний зміст простих електронних повідомлень |
Обговорює погоду і пори року |
Екологічна безпека та сталий розвиток:обговорювати природні і погодні явища
Здоров’я і безпека: оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону |
Зорове сприйняття коментарів про погоду Впр.1, с.106
|
|
Назви видів погоди і пір року Впр.1, с.106 |
|
WB c.76 |
84 |
|
Погода |
Описує простими мовними засобами свою родину, житлові умови |
Перегляд відео
|
Обговорення відео і розповідь класу звички друга Впр.4, с.107
|
|
Займенник it на позначення погоди Впр.2, с.107
|
WB c.77 |
||
85 |
|
Свята |
Визначає мовленнєву ситуацію та зміст короткої простої розмови, якщо мовлення дуже чітке й повільне |
Здоров’я і безпека:розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
Прослуховування аудіо-повідомлень на телефоні Впр.2,3, с.108 |
|
|
|
WB c.78 |
|
86 |
|
Свята |
Пише короткі вітальні листівки. |
|
Написання листівки з місця відпочинку Впр.1, с.109
|
Назви атрибутів відпустки Впр.4,5, с.108 |
Прийменники with, for, until Впр.7, с.109
|
WB c.79 |
||
Culture. Beach culture in Australia and New Zealand
|
||||||||||
87 |
|
Пляжна культура у Австралії і Новій Зеландії |
Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах. |
Презентація проекту |
Здоров’я і безпека: розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
|
Зорове сприйняття тексту Впр.1, с.110 |
Обговорення питань про відпочинок на пляжі з другом Впр.2, с.110
|
|
Розробка проекту |
88 |
|
Пляжна культура у Австралії і Новій Зеландії
|
Стисло описує свої плани на вихідні або на канікули |
|
|
Створення проекту С.111 |
|
|
||
A fantastic concert
|
||||||||||
89 |
|
Прикметники (1) |
Розпізнає важливі моменти розповіді й слідкує за сюжетом, якщо мовлення чітке й повільне. Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі.
|
Опис дозвілля з друзями |
Громадянська відповідальність: усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів, активного члена гуртка, спортивної секції, команди |
Зорове співвіднесення зображень зі словами Впр.1, с. |
|
Difficult, easy, excited, fast, friendly, late, loud, slow Впр.3, с.112
|
|
WB c.80 |
90 |
|
Прикметники (1) |
Описує простими мовними засобами людей, місця та особисті речі. |
|
Написання запитань і обговорення їх з партнером Впр.1, с.113
|
Вимова:was Впр.4, с.113 |
Past Simple: be Впр.1, с.113 |
WB c.81 |
||
91 |
|
Прикметники (2) |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі.
|
Обговорення подій з минулого |
Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді |
Зорове сприйняття тексту Впр.1, с.114 |
|
Brilliant, fun, heavy, new, pleased, quick, ready, strong Впр.4, с.115 |
|
WB c.82 |
92 |
|
Прикметники (2) |
Реагує на звернене до нього /неї чітке й повільне мовлення у простих повсякденних ситуаціях, якщо співрозмовник докладає певних зусиль, щоб досягти розуміння.
|
|
Усні запитання і відповіді про події з минулого Впр.2, 115 |
|
Wh- questions Впр.1, с.115 |
WB c.83 |
||
Animals |
||||||||||
93 |
|
Дикі тварини |
Знаходить конкретну передбачувану інформацію у простому повсякденному матеріалі, викладеному у письмовій формі. |
Розповідь про улюблену тварину |
Екологічна безпека та сталий розвиток: пояснювати взаємозв’язок людини і навколишнього середовища, у т. ч. з тваринним і рослинним світом |
Прослуховування аудіо-тексту і його зорове сприйняття Впр.3, с.116
|
|
Назви диких тварин Впр.1, с.116 |
|
WB c.84 |
94 |
|
Дикі тварини |
|
Діалогічна бесіда з партнером про минулі вихідні Впр.6, с.117
|
Вимова: extra syllable Впр.5, с.117 |
Past Simple (affirmative) Впр.1, с.117 |
WB c.85 |
|||
95 |
|
Домашні тварини |
Визначає в загальних рисах дуже просту інформацію, яка пояснюється у передбачуваній ситуації, якщо мовлення дуже повільне й чітке з тривалими паузами час від часу.
|
Розповідь про домашніх улюбленців |
Зорове сприйняття зображень і слів Впр.1, с.118 |
|
Назви домашніх тварин Впр.1,3, с.118 |
|
WB c.86 |
|
96 |
|
Домашні тварини |
Пише низку простих фраз та речень про себе, свою родину, житлові умови, освіту; про людей і місця, використовуючипрості, конкретні слова, фрази і речення з простими словами-зв’язками
|
Прослуховування радіо-інтерв’ю Впр.4, с.119 |
Написання підсумків шкільного року для сайту Впр.1, с.119 |
|
Past Simple (negative) Впр.1, с.119 |
WB c.87 |
||
Life Skills. Collaboration: Deciding things together |
||||||||||
97 |
|
Співпраця |
Розпізнає інформацію, подану в ілюстрованих брошурах і картах. |
Презентація проекту |
Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді |
Зорове сприйняття тексту про фільми Впр.1, с.120
|
|
|
|
Розробка проекту |
98 |
|
Співпраця |
Розповідає про те, що вміє робити добре й не дуже добре.
|
|
Створення проекту С.121 |
|
|
|
||
99 |
|
Плани на канікули |
Стисло описує свої плани на вихідні або на канікули. |
|
|
Створення постеру Впр.1,с.123 |
|
|
|
|
100 |
|
Повторення. Контроль. ст. 122-123
|
||||||||
101 |
|
Контроль аудіювання
|
||||||||
102 |
|
Контроль читання
|
||||||||
103 |
|
Контроль письма
|
||||||||
104 |
|
Контроль говоріння
|
||||||||
105 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу за рік.
|