Календарно – тематичне планування уроків англійської мови у 9 - Б класі
за підручником О. Карпюк
5 годин на тиждень
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов. Англійська мова. 5-9 класи»
№ |
|
Тема уроку |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||||||
Дата |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
||||||||
І семестр Я, моя родина, мої друзі
|
||||||||||||||
Змістові лінії: Екологічна безпека та сталий розвиток: Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. Громадянська відповідальність: Розповідає про розподіл обов’язків у родині. Порівнює сімейні традиції. Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. Планує траєкторію власного життя. Формулює особисті ціннісні пріоритети. Здоров'я і безпека: Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я. Формулює правила безпеки онлайн спілкування. Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет.
|
||||||||||||||
1 |
|
З поверненням до школи! |
|
|
|
|
|
|
написати листа |
|
||||
2 |
|
Спогади про літні канікули |
|
|
|
|
|
|
відповісти на запит. |
|
||||
3 |
|
Люди навколо нас |
Although, injustice, digital. the sense of humour
|
|
Dialogue
|
Ex. 5. p. 8
|
Ex. 2. p.6 Ex. 3. p. 7. |
Compare interests
|
|
|
||||
4 |
|
Наше оточення |
Ex. 6. p. 8-9 |
|
||||||||||
5
|
|
Яка ти людина? |
Ex. 8. p. 10. Ex. 9 a. p. 10. |
|
|
|
Do ex. 11, p. 11, 12. |
Making up sentences getting to know each otter siu-vey |
Ex. 10. p. 11 |
|
||||
6
|
|
Яка ти людина? |
|
|
||||||||||
7-8 |
|
Що ти знаєш про своє оточення? Розвиток навичок граматики, письма |
|
Verb forma Gerund Ex. 2. p. 13. Ex. 3. p. 14. Ex. 4, p. 11 |
|
Ex. 5. p. 14. |
|
Making up sentences |
Ex. 4. p. 14 (розповідь про себе). |
|
||||
написати листа |
|
|||||||||||||
9 |
|
Що ти можеш розповісти про себе? |
||||||||||||
10-11 |
|
Мої контактні дані. Розвиток навичок читання |
Divorce, female, male, single |
|
Ex. l.p. 15. Ех.З.р. 16. Ex. 4, p. 17 |
Ex. 2. p. 16. Ex. a. p. 18. Ex. 7, p. 19 |
Ex. 1. p. 15 |
Making up sentences |
Ex. 6, p. 19. |
|
||||
12-13 |
|
Мої особисті дані. Розвиток навичок усного мовлення |
|
|
||||||||||
14
|
|
Характер мого друга |
Chatterbox, to admire, to complain, to prove, to rely, gossipy |
Verb forms Gerund |
|
Ex. 2. p. 20. Ex. 4. p. 21 ex. 5b, p. 22. Ex. 6, p. 23 |
Ex. 1, p. 19 ex. 5a. p. 22. |
Ex. 3. p. 20. |
|
|
||||
Ex. 7, p. 23 |
|
|||||||||||||
15 |
|
Мій кращий друг |
|
|||||||||||
16 |
|
Дозвольте відрекомендувати себе |
|
Verb forms Gerund |
|
Ex. 1, p. 25 |
Ex. 1, p. 24 |
Chart with positive and negative traits of tte text cteracter |
Ex. 2, p. 26 |
|
||||
17 |
|
Написання автобіографії |
закінчити роботу |
|
||||||||||
18 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
19 |
|
Позакласне читання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Молодіжна культура |
||||||||||||||
Змістові лінії: Громадянська відповідальність: Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій. Здоров'я і безпека: Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків. |
||||||||||||||
20 |
|
Ми такі різні |
Hangout, outfit, sott ware, trend, victim, to grab, to irritate, casual, fascinated, picky |
|
|
Ex. 1. p. 27. Ex. 3. p. 29. Ex. 1 b. p. 30 |
Ex. 2. p. 28. |
Ex. -1 a, p. 30 |
Ex. 5b. p. 31 (написати розповідь про свої інтереси) |
|
||||
21 |
|
Мої інтереси |
|
|
||||||||||
22-23 |
|
Хобі. Розвиток навичок граматики, письма |
|
Gerund in Passive Active. To br or mg |
|
Ex. 5. p. 34. Ex. 8. p. 35 |
Ex. 1. p. 32. Ex. 2. p.33. Reading the text "My friend's problem" |
Ex. l. p. 32. Ex. 3. p. 34. Ex. 4. p. 34 |
Ex. 7. p. 35 |
|
||||
24 |
|
Чим цікавиться молодь? |
|
|
||||||||||
25-26 |
|
Здорові звички. Розвиток навичок читання |
Well groomed, hostel, coloured hair, message, smart clothes, scooter, ac cessorks |
|
Ex. 2 b. p. 36. Ex.5.p.38 |
|
Ex. 3. p. 38. Reading the text "Teens" |
Ex. 2 a, p. 36. Ex. 2 c. p. 37 |
Ex. 3-4. p. 38 (письмово) |
|
||||
27 |
|
Мода |
|
|
||||||||||
28-29 |
|
Розкажи про свій одяг. Розвиток навичок усного мовлення |
|
Gerund in Passive /Active. To bra r-ing |
Ex. 2 a. p. 39 |
You preferences. Ex. 1. p. 39. Ex. 2 b, p. 40.. Ex. 3. p. 41. Ex. 5. p. 41 |
|
Ex. 2 c. p. 40 |
Ex. 2d. p. 41 (підготувати презентацію про себе) |
|
||||
30 |
|
Улюблений одяг та мода |
|
|
||||||||||
31 |
|
Молодіжний клуб |
|
Gerund in Passive /Active. |
|
|
|
Ex. 1. p. 12. |
Ex. 2. p. 42 |
|
||||
32 |
|
Молодіжні субкультури |
Computer geek, fascinated, enjoys, faction conscious, hip hoppers |
Gerund in Passive /Active. To be or ins |
|
Ex. 2 b, p. 44. |
Ex. 2a, p. 43. Ex. 3. p. 45. Ex. 6. p. 47 |
Ex. 1, p. 43. |
Ex. 4-5. p. 46. |
|
||||
33 |
|
Все про мене |
|
|
||||||||||
34 |
|
Все про мене. Проектна робота |
Criteria, a dignity, to avoid, a reliability, to judge, desperate, shallow, spiritual |
|
Text "E-mails" |
Ex. 10. p. 52. Ex. 12. p. 53 |
“Do you know" box. p. 50. Ex. 9a. p. 50. Ex. 11. p. 52 |
Ex. 9 b. p. 51. Completing tile table |
Ex. 13. p. 53 (підготувати постер) або проект про себе) |
|
||||
|
|
|||||||||||||
35 |
|
Чи безпечний Інтернет? |
||||||||||||
36 |
|
Позакласне читання. Молодіжні культури |
|
|
|
|
|
|
Впр. 4, с. 57 |
|
||||
37 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Засоби масової інформації
|
||||||||||||||
Змістові лінії: Громадянська відповідальність: Демонструє розуміння основ медіаграмотності. Визначає достовірність інформації. Здоров'я і безпека: Пояснює правила безпечної поведінки онлайн. |
||||||||||||||
38 |
|
Стереотипи телебачення |
Website, chat room, native speaker, education, excitement. a network, to connect, to download, to surf, password, blogger |
|
Ex.2.Р.62 |
Ex. 2. p. 63. Ex. 5. p. 66. Ex. 6. p. 66. Ex. 9. p. 69 |
Ex. 1 b. p. 62. Ex. 2. p. 63. Ex. 5. p. 66. Ex.6.p.66 |
Ex. 3. p. 64 Completing Datable. Ex. 4, p. 65 |
|
|
||||
Ex. 7. p. 68 |
|
|||||||||||||
39 |
|
Телевізійні програми |
||||||||||||
40 |
|
Спосіб найшвидшого поширення новин та інформації |
A brand, to advertise, to switch channels, to turn off the sound, to jump to conclusion, to take a picture, an addled, an expert, contгагу, to conduct a survey |
|
Ex. 1, p. 69. Ex. 2 a. p. 70 |
Dialogues Ex. 2 b. p. 71. Ex. 3. p. 71. Ex. 4 b, p. 72. |
Ex. 4 a, p. 72 |
|
|
|
||||
41-42 |
|
Звички учнів. Розвиток навичок читання |
Ex. 5. p. 72-73 |
|
||||||||||
43-44 |
|
Означальні речення. Розвиток навичок граматики, письма |
|
Compound sentences Relative defining and non-defining daises. Relative pronouns: who/what/which/ when/where that. |
|
Ex. 4, p. 76. Completing the dialogue |
Reading the letter |
Ex. 1. p. 73 Ex. 2 a. b. p. 74.
|
|
|
||||
Ex. 6, p. 76-77; Ex. 3, p. 75 |
|
|||||||||||||
45 |
|
Означальні речення. Relative clauses |
|
|||||||||||
46 |
|
Твій друг онлайн |
Commercial, politics, preference, to advertise, to plug, to roar |
Relative defining and non-defining clauses |
Ex. 2 a, p. 78. |
“Solve a problem" speaking game. Ex 2 b., p. 78. Ex. 2 c. p. 79 Ex. 7. p. 82 |
Ех.З.р.79. Ex. 4, p. 80. Ex. 5. p. 81 |
Completing the table |
|
|
||||
47 |
|
Улюблена телевізійна програма |
Ex. 6. p. 81 |
|
||||||||||
48 |
|
Роль засобів масової інформації в нашому житті. Розвиток навичок говоріння |
|
Relative pronouns: who/what/ which/ when/ where,'‘ that |
|
Ex. 1. p. 82. Reconstruct the description |
“Victoria's essay". "Descriptions of British TV show" |
Ex. 1. p. 82. Making a plan |
Ex. 6. p. 87 |
|
||||
49 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
повторити ЛО |
|
||||
Робота і професії |
||||||||||||||
Змістові лінії: Громадянська відповідальність: Повідомляє про перспективи свого професійного вибору. Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства. Підприємливість та фінансова грамотність: Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій. |
||||||||||||||
50-51 |
|
Незвичайні професії. Розвиток навичок читання |
Employed, to affect, employment, a career, certain, In smb’s footsteps, available, an aptitude, unemployed, to require A career, a job. a profession, an occupation |
Relative defining and non-defining clauses |
‘Digital Age" Ex. 2. p. 88. Ex. 3. p. 88. Ex. 4. p.88. |
Ex. 5 b, p. 87. Ex. 6. p. 87 Ex. 1. p. 87. Male and female occupations' discussion |
Ex. 4. p. 86 Ex. 6. p. 89 |
Ex. 2, p. 85. Ex. 5 a. p. 87 |
|
|
||||
52 |
|
Робота для чоловіків та робота для жінок? |
Ex. 5 a, p. 89 |
|
||||||||||
53-54 |
|
Relative pronouns |
|
Relative pronouns: who/what/which/ when/where/ that. Ex. 1 a, p. 90. Ex. 4. p. 91 |
|
Ex. 3. p. 91. Ex. 5, p. 92. Ex. 7, p. 92. |
|
Writing a poem. Ex. 1 b, p. 90. Ex. 2. p. 91. Completing the sentences |
|
|
||||
55 |
|
Relative pronouns |
|
Ex. 6, p. 92 |
|
|||||||||
56 |
|
Поговоримо про роботу |
To take up. babysitting, to be excited about, a campaign, a volunteer, to work hard |
|
|
Expressing agreeing and disagreeing. Ex. 3. p. 94. Ex. 4. p. 94. Ex. 7. p. 96. Ex. 8. p. 96 |
Ex. 1 a. p. 93. |
Ex. 1 b., p. 94. |
|
|
||||
57 |
|
Прийом на роботу |
Ex. 5. p. 95 |
|
||||||||||
58 |
|
Ще раз про телебачення |
|
Relative pronouns: who/what which/ whom / where Relative defining and non-defining clauses |
“Watching TV”. Ex. 5. p. 99 |
Ex. 1 a. p. 97. Ex. 1 b, p. 97 Ex. 2. p. 96. Ex. 4. p. 99. Ex. 5 b. p. 100 |
“Summer jobs" Ex. 1. p. 96. Ex. 9. p. 103 |
Matching the words Writing short stories. Ex. 2. p. 98. Ex. 8. p. 102 (filling in the table) |
|
|
||||
59 |
|
Ігрове шоу |
|
Ex. 7a, p. 101 |
|
|||||||||
60 |
|
Світ професій |
|
|
|
Ex. 13a, p. 105. Ex. 15. p. 107 |
Ex. 10. p. 103. Ex. 12 a. p. 104 |
Ex. 11. p. 104. Ex. 12 b. p. 105. Ex. 13 b. p. 107 |
|
|
||||
61-62 |
|
Вибір кар’єри. Розвиток навичок говоріння |
Ex. 14. p. 107 |
|
||||||||||
63 |
|
Позакласне читання |
An announcer, confidence, a majority, a representative. a technician, a vision. worldwide, to go on air |
Relative pronouns: who/ what /'which/when where/ that |
Ex. 2. p. 108. |
Ex. l.p. 108. Ех. З., р. 112. Ex. 4. p. 112. Ex. 5, p. 113 |
Ex. 1. p. 108 |
Completing the sentences |
|
|
||||
Ex. 6, p. 113 |
|
|||||||||||||
64 |
|
Позакласне читання |
||||||||||||
65 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
проєкти |
|
||||
66 |
|
Проєктна робота. Світ професій |
|
|
|
|
|
|
повторити вивчене |
|
||||
67 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
Повторити граматичний матеріал за І семестр |
|
||||
68 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексичний матеріал за І семестр |
|
||||
69 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексичний матеріал за І семестр |
|
||||
70 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
Підготувати усні теми |
|
||||
71 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
Виконати праву з посібника |
|
||||
72 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
Виконання вправ з робочого зошита |
|
||||
73 |
|
Перегляд фільмів англійською мовою |
|
|
|
|
|
|
Зошит з граматики |
|
||||
74 |
|
Підсумковий урок за І семестр |
|
|
|
|
|
|
Зошит з граматики |
|
||||