Календарно-тематичне планування з англійської мови 5 год/тиждень І семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови 5 год/тиждень у 9 класі І семестр за підручником Карпюк
Перегляд файлу

Календарно – тематичне планування уроків англійської мови у 9 - Б класі

за підручником О. Карпюк

5 годин на тиждень

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов. Англійська мова. 5-9 класи»

 

 

Тема уроку

Мовний компонент

Мовленнєвий компонент

Домашнє завдання

Примітка

Дата

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

І семестр

Я, моя родина, мої друзі

 

 

 

Змістові лінії:

Екологічна безпека та сталий розвиток: Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.

Громадянська відповідальність: Розповідає про розподіл обов’язків у родині. Порівнює сімейні традиції. Обговорює особливості взаємодії

особистості та групи. Планує траєкторію власного життя. Формулює особисті ціннісні пріоритети.

Здоров'я і безпека: Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я. Формулює правила безпеки онлайн спілкування. Прогнозує наслідки

необачної поведінки в мережі Інтернет.

 

1

 

З поверненням до школи!

 

 

 

 

 

 

написати листа

 

2

 

Спогади про літні канікули

 

 

 

 

 

 

відповісти на запит.

 

3

 

Люди навколо нас

Although, injustice, digi­tal. the sense of humour

 

 

 

Dialogue

 

Ex. 5. p. 8

 

Ex. 2. p.6

Ex. 3. p. 7.

Compare interests

 

 

 

4

 

Наше оточення

Ex. 6. p. 8-9

 

  5

 

 

Яка ти людина?

Ex. 8. p. 10. Ex. 9 a. p. 10.

 

 

 

Do ex. 11, p. 11, 12.

Making up sen­tences

getting to know each otter siu-vey

Ex. 10. p. 11

 

6

 

 

Яка ти людина?

 

 

7-8

 

Що ти знаєш про своє оточення? Розвиток навичок граматики, письма

 

Verb forma Gerund Ex. 2. p. 13.

Ex. 3. p. 14.

Ex. 4, p. 11

 

Ex. 5. p. 14.

 

Making up sen­tences

Ex. 4. p. 14 (розповідь про себе).

 

написати листа

 

9

 

Що ти можеш розповісти про себе?

10-11

 

Мої контактні дані. Розвиток навичок читання

Divorce, female, male, single

 

Ex. l.p. 15. Ех.З.р. 16. Ex. 4, p. 17

Ex. 2. p. 16. Ex. a. p. 18. Ex. 7, p. 19

Ex. 1. p. 15

Making up sen­tences

Ex. 6, p. 19.

 

12-13

 

Мої особисті дані. Розвиток навичок усного мовлення

 

 

14

 

 

Характер мого друга

Chatterbox, to admire, to complain, to prove, to rely, gossipy

Verb forms Gerund

 

Ex. 2. p. 20.

Ex. 4. p. 21 ex. 5b, p. 22.

Ex. 6, p. 23

Ex. 1, p. 19 ex. 5a. p. 22.

Ex. 3. p. 20.

 

 

Ex. 7, p. 23

 

15

 

Мій кращий друг

 

16

 

Дозвольте відрекомендувати себе

 

Verb forms Gerund

 

Ex. 1, p. 25

Ex. 1, p. 24

Chart with positive and negative traits of tte text cteracter

Ex. 2, p. 26

 

17

 

Написання автобіографії

закінчити роботу

 

18

 

Повторення лексико-граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

19

 

Позакласне читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Молодіжна культура

Змістові лінії:

Громадянська відповідальність: Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій.

Здоров'я і безпека: Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків.

20

 

Ми такі різні

Hangout, outfit, sott

ware, trend, victim, to grab, to irritate, casual, fascinated, picky

 

 

Ex. 1. p. 27. Ex. 3. p. 29. Ex. 1 b. p. 30

Ex. 2. p. 28.

Ex. -1 a, p. 30

Ex. 5b. p. 31 (написати розповідь про свої інтереси)

 

21

 

Мої інтереси

 

 

22-23

 

Хобі. Розвиток навичок граматики, письма

 

Gerund

in Passive Active. To br or mg

 

Ex. 5. p. 34. Ex. 8. p. 35

Ex. 1. p. 32.

Ex. 2. p.33. Reading the text "My friend's problem"

Ex. l. p. 32. Ex. 3. p. 34. Ex. 4. p. 34

Ex. 7. p. 35

 

24

 

Чим цікавиться молодь?

 

 

25-26

 

Здорові звички. Розвиток навичок читання

Well groomed, hostel, coloured hair, message, smart clothes, scooter, ac cessorks

 

Ex. 2 b. p. 36. Ex.5.p.38

 

Ex. 3. p. 38. Reading the text "Teens"

Ex. 2 a, p. 36. Ex. 2 c. p. 37

Ex. 3-4. p. 38

(письмово)

 

27

 

Мода

 

 

28-29

 

Розкажи про свій одяг. Розвиток навичок усного мовлення

 

Gerund

in Passive /Active. To bra r-ing

Ex. 2 a. p. 39

You prefe­rences.

Ex. 1. p. 39. Ex. 2 b, p. 40.. Ex. 3. p. 41. Ex. 5. p. 41

 

Ex. 2 c. p. 40

Ex. 2d. p. 41 (підготувати презентацію про себе)

 

30

 

Улюблений одяг та мода

 

 

31

 

Молодіжний клуб

 

Gerund

in Passive /Active.

 

 

 

Ex. 1. p. 12.

Ex. 2. p. 42

 

32

 

Молодіжні субкультури

Computer geek, fasci­nated, enjoys, faction conscious, hip hoppers

Gerund

in Passive /Active. To be or ins

 

Ex. 2 b, p. 44.

Ex. 2a, p. 43. Ex. 3. p. 45. Ex. 6. p. 47

Ex. 1, p. 43.

Ex. 4-5. p. 46.

 

33

 

Все про мене

 

 

34

 

Все про мене. Проектна робота

Criteria, a dignity, to avoid, a reliability, to judge, desperate, shallow, spiritual

 

Text "E-mails"

Ex. 10. p. 52. Ex. 12. p. 53

“Do you know" box. p. 50.

Ex. 9a. p. 50. Ex. 11. p. 52

Ex. 9 b. p. 51. Completing tile table

Ex. 13. p. 53 (підготувати постер) або проект про себе)

 

 

 

35

 

Чи безпечний Інтернет?

36

 

Позакласне читання. Молодіжні культури

 

 

 

 

 

 

Впр. 4, с. 57

 

37

 

Повторення лексико-граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

Засоби масової інформації

 

Змістові лінії:

Громадянська відповідальність: Демонструє розуміння основ медіаграмотності. Визначає достовірність інформації.

Здоров'я і безпека: Пояснює правила безпечної поведінки онлайн.

38

 

Стереотипи телебачення

Website, chat room, na­tive speaker, education, excitement. a network, to connect, to download, to surf, password, blogger

 

Ex.2.Р.62

Ex. 2. p. 63. Ex. 5. p. 66. Ex. 6. p. 66. Ex. 9. p. 69

Ex. 1 b. p. 62. Ex. 2. p. 63. Ex. 5. p. 66. Ex.6.p.66

Ex. 3. p. 64 Completing Da­table.

Ex. 4, p. 65

 

 

Ex. 7. p. 68

 

39

 

Телевізійні програми

40

 

Спосіб найшвидшого поширення новин та інформації

A brand, to advertise, to switch channels, to turn off the sound, to jump to con­clusion, to take a picture, an addled, an expert, contгагу, to conduct a survey

 

Ex. 1, p. 69. Ex. 2 a. p. 70

Dialogues Ex. 2 b. p. 71. Ex. 3. p. 71. Ex. 4 b, p. 72.

Ex. 4 a, p. 72

 

 

 

41-42

 

Звички учнів. Розвиток навичок читання

Ex. 5. p. 72-73

 

43-44

 

Означальні речення. Розвиток навичок граматики, письма

 

Compound sentences Relative defining and non-defining daises. Relative pronouns: who/what/which/ when/where that.

 

Ex. 4, p. 76. Completing the dialogue

Reading the letter

Ex. 1. p. 73 Ex. 2 a. b. p. 74.

 

 

 

Ex. 6, p. 76-77; Ex. 3, p. 75

 

45

 

Означальні речення. Relative clauses

 

46

 

Твій друг онлайн

Commercial, politics, preference, to advertise, to plug, to roar

Relative defining and non-defining clauses

Ex. 2 a, p. 78.

“Solve a problem" speaking game.

Ex 2 b., p. 78. Ex. 2 c. p. 79 Ex. 7. p. 82

Ех.З.р.79. Ex. 4, p. 80. Ex. 5. p. 81

Completing the table

 

 

47

 

Улюблена телевізійна програма

Ex. 6. p. 81

 

48

 

Роль засобів масової інформації в нашому житті. Розвиток навичок говоріння

 

Relative pronouns: who/what/ which/ when/ where,'‘ that

 

Ex. 1. p. 82. Reconstruct the description

“Victoria's essay". "Descriptions of British TV show"

Ex. 1. p. 82. Making a plan

Ex. 6. p. 87

 

49

 

Повторення лексико-граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

 

повторити ЛО

 

Робота і професії

Змістові лінії:

Громадянська відповідальність: Повідомляє про перспективи свого професійного вибору. Проектує власну професійну діяльність відповідно до

своїх схильностей і потреб суспільства.

Підприємливість та фінансова грамотність: Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій.

50-51

 

Незвичайні професії. Розвиток навичок читання

Employed, to affect, employment, a career, cer­tain, In smb’s footsteps, available, an aptitude, unemployed, to require

A career, a job. a profes­sion, an occupation

Relative defining and non-defining clauses

‘Digital Age"

Ex. 2. p. 88. Ex. 3. p. 88. Ex. 4. p.88.

Ex. 5 b, p. 87. Ex. 6. p. 87

Ex. 1. p. 87. Male and female occupations' discussion

Ex. 4. p. 86

Ex. 6. p. 89

Ex. 2, p. 85. Ex. 5 a. p. 87

 

 

52

 

Робота для чоловіків та робота для жінок?

Ex. 5 a, p. 89

 

53-54

 

Relative pronouns

 

Relative pronouns: who/what/which/ when/where/ that. Ex. 1 a, p. 90.

Ex. 4. p. 91

 

Ex. 3. p. 91. Ex. 5, p. 92. Ex. 7, p. 92.

 

Writing a poem.

Ex. 1 b, p. 90. Ex. 2. p. 91. Completing the sentences

 

 

55

 

Relative pronouns

 

Ex. 6, p. 92

 

56

 

Поговоримо про роботу

To take up. babysitting, to be excited about, a campaign, a volunteer, to work hard

 

 

Expressing agreeing and disagreeing. Ex. 3. p. 94. Ex. 4. p. 94. Ex. 7. p. 96. Ex. 8. p. 96

Ex. 1 a. p. 93.

Ex. 1 b., p. 94.

 

 

57

 

Прийом на роботу

Ex. 5. p. 95

 

58

 

Ще раз про телебачення

 

Relative pronouns: who/what which/ whom / where

Relative defining and non-defining clauses

“Watching

TV”.

Ex. 5. p. 99

Ex. 1 a. p. 97. Ex. 1 b, p. 97

Ex. 2. p. 96. Ex. 4. p. 99. Ex. 5 b. p. 100

“Summer jobs"

Ex. 1. p. 96. Ex. 9. p. 103

Matching the words

Writing short stories.

Ex. 2. p. 98.

Ex. 8. p. 102 (filling in the table)

 

 

59

 

Ігрове шоу

 

Ex. 7a, p. 101

 

60

 

Світ професій

 

 

 

Ex. 13a, p. 105. Ex. 15. p. 107

Ex. 10. p. 103. Ex. 12 a. p. 104

Ex. 11. p. 104. Ex. 12 b. p. 105.

Ex. 13 b. p. 107

 

 

61-62

 

Вибір кар’єри. Розвиток навичок говоріння

Ex. 14. p. 107

 

63

 

Позакласне читання

An announcer, confidence, a majority, a representa­tive. a technician, a vi­sion. worldwide, to go on air

Relative pronouns: who/ what /'which/when where/ that

Ex. 2. p. 108.

Ex. l.p. 108. Ех. З.,  р. 112. Ex. 4. p. 112. Ex. 5, p. 113

Ex. 1. p. 108

Completing the sentences

 

 

Ex. 6, p. 113

 

64

 

Позакласне читання

65

 

Повторення лексико-граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

 

проєкти

 

66

 

Проєктна робота. Світ професій

 

 

 

 

 

 

повторити вивчене

 

67

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

Повторити граматичний матеріал за І семестр

 

68

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

Повторити лексичний матеріал за І семестр

 

69

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

Повторити лексичний матеріал за І семестр

 

70

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

Підготувати усні теми

 

71

 

Повторення лексико-граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

 

Виконати праву з посібника

 

72

 

Повторення лексико-граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

 

Виконання вправ з робочого зошита

 

73

 

Перегляд фільмів англійською мовою

 

 

 

 

 

 

Зошит з граматики

 

74

 

Підсумковий урок за І семестр

 

 

 

 

 

 

Зошит з граматики

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
6 листопада
Переглядів
230
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку