Календарно-тематичне планування з англійської мови, 5 клас 2 семестр, 4 год. на тиждень за підручником
Карпюк О. English: підруч. для 5 кл. загальноосвіт. навч. закл. – Тернопіль: Астон, 2018
IІ семестр
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістовні лінії |
Домашнє завдання |
||||||||||
Лексика |
Граматика |
Зорове сприймання |
Сриймання на слух |
усна взаємодія/ продуктування |
Писемна взаємодія/ продуктування |
|||||||||||
ІІ семестр Тема 4: Свята і традиції. |
||||||||||||||||
65 |
|
Свята та традиції |
|
Prepositions of time ‘on’, ‘at’ |
ex. 1, 2, p.112; ex. 4, p. 113 |
|
ex. 3, p.113; ex.5, p.114; |
ex. 3, p.113; |
Порівняння свят і традицій у різних країнах. |
Виготовити вітальну листівку |
||||||
66 |
|
Різдво у Британії
|
|
|
ex. 4, p. 113 |
|
ex.1-3, p.115 |
|
в.2, ст. 112. |
|||||||
67 |
|
Святкові приготування. Розвиток новичок аудіювання |
to clean up, to look like, delicious, tasty, after, before |
Modal verb ‘must’ |
|
ex. 1b, p.116; ex. 5, p.117 |
ex. 1a, p.116; |
ex.4, p.117 |
В.4 с. 117
|
|||||||
68 |
|
День Подяки. Традиції святкування.
|
Thanksgi-ving, to mean, excited |
|
ex. 4, p.119 |
ex. 4, p.119 |
ex. 1, 2b, p.118; ex.5-8, p.120; |
ex. 2a, p.118; ex.3, p.119; |
Впр.8.с.120,впр. 9, с.121 |
|||||||
69 |
|
Сімейні традиції.
|
|
|
ex. 1, p.121 |
|
|
ex. 2, p.121; |
В.2 ст.121 |
|||||||
70 |
|
Бабусині історії
|
attic, ghost, horror, lightning, thunder, to hide, dark, skeleton |
|
ex. 2, p.122 |
ex. 2, p.122; ex. 4, p.124 |
ex. 1, p.122; ex.3, p.123; ex.7, p.124 |
ex. 6, 7, p.124; |
Виховання поваги до старшого покоління. |
ex. 6, 7, p.124; |
||||||
71 |
|
Події минулого |
|
Past Simple Tense of the verb ‘to be’ |
|
|
ex. 2, p.125 |
ex. 1, p.125; |
Скласти 5 речень |
|||||||
72 |
|
Згадай вчорашні події |
|
Past Simple Tense |
ex. 3, p.126 |
|
ex. 6b, p.127 |
ex. 4, p.126; ex.5, p.127;
|
В.5 ст.127 |
|||||||
73 |
|
Минулі вихідні |
|
Past Simple Tense |
|
ex. 6a, p.127 |
|
картка |
Вивчити неправильні дієслова |
|||||||
74 |
|
В гостях у казки
|
|
Irregular Verbs |
ex. 2b, p.128 |
ex. 2, p.128; ex. 7, p.129 |
ex. 1, p.128; ex.3-6, p.129 |
|
В.5 ст.129 |
|||||||
75 |
|
Чарівний світ дитинства |
childhood, fairy tale, kindergarten, piece, title, to split |
|
ex. 2, p.130 |
ex. 2, p.130 |
ex. 1, p.130; |
ex. 1, p.131; |
В.1. ст.131 |
|||||||
76 |
|
Згадай свої захоплення |
|
|
ex. 1-4, p.132; |
|
ex.3-5, p.131 |
ex.4, p.132; |
ex.4, p.132; |
|||||||
77 |
|
Мої улюблені казки дитинства
|
|
|
|
ex. 5a, p.133 |
ex.5b, 6, p.133 |
ex. 7, p.133; |
Скласти діалог впр6, с.133 |
|||||||
78 |
|
Світ твоїх захоплень |
|
|
ex. 1, p.134 |
ex. 1, p.134 |
ex. 2, 3, p.135 |
|
|
Впр.2,с.135 |
||||||
79 |
|
Повторення та узагальнення вивченого по темі: Свята і традиції |
|
|
ex. 1, p.136 |
ex. 1, p.136 |
ex. 2, 3, p.137 |
|
|
Впр.2,с.137 |
||||||
Тема 5: Погода і одяг
|
||||||||||||||||
80 |
|
Природа і навколишнє середовище
|
sunny, windy, cloudy, rainy, snowy, foggy, stormy; degrees centigrade, forecast, to expect, to report; the North, the West, the East, the South |
|
ex. 1b, p.142; |
ex. 1, p.140; ex.1b, p.142 |
ex. 2, 3, p.140-141; |
ex.1a, p.141; |
Наведення прикладів повідомлень про складні погодні умови |
ex. 3, p.141 |
||||||
81 |
|
Природа і погода
|
|
ex. 3a, p.143 |
|
ex. 2, 3b, p.143 |
|
ex.3b, p.143 |
||||||||
82 |
|
Погодні умови
|
Present Simple, Present Continuous, Past Simple |
|
|
ex. 1, p.144; ex. 3b, p.145 |
ex.2, 3a, p.144-145 |
ex.3,с.145 |
||||||||
83 |
|
Яка погода в різних містах світу? |
|
|
ex.2, p.145 |
|
ex. 2, p.144 |
ex. 4a, p.146; |
ex.4b, p.146 |
|||||||
84 |
|
Прогноз погоди. Зима в Англії
|
climate, to sunbathe, freezing, frosty, various, heavily, outside |
|
ex. 3, p.146 |
ex. 1, p.145; ex. 5, p.147 |
ex. 2, p.145; |
|
ex.5, p.147 |
|||||||
85 |
|
У природи не буває поганої погоди. Способи вираження майбутнього часу |
Clothes, careful, slippery, tomorrow |
Future ‘be going to’ |
Ex. 2, p.147; ex. 3, p.147; |
Ex. 3, p.148 |
Ex. 1,2, p.147; |
*ex. 10, p.78 (WB); |
Наведення прикладів повідомлень про складні погодні умови |
ex.6, p.150 |
||||||
86 |
|
Погода в світі
|
|
Future ‘be going to’ |
ex. 5, p.149 |
|
ex.4, p.149; |
|
Написати прогноз погоди |
|||||||
87 |
|
Природні явища |
|
Present Continuous |
|
|
|
ex. 1, 2, p.150-151; |
Впр2,b, c.151 |
|||||||
88 |
|
Одяг у різну погоду. Активізація лексичного матеріалу |
clothes |
Present Simple, Present Continuous, Past Simple |
ex. 2, p.152; ex. 3, p.153 |
|
ex. 1, p.152; ex.4a, p.153 |
|
Пояснення вибору одягу залежно від погоди. |
ex. 4b, p.153; |
||||||
89 |
|
Стильний одяг.Розвиток навичок аудіювання |
event, size, to enjoy, to try on, finally |
|
ex. 1, 2, p.154 |
ex. 2, p.154 |
|
ex. 3, p.155; |
ex. 3, p.155 |
|||||||
90 |
|
Друзі та одяг.
|
fashion, to borrow, light |
|
|
ex. 2, p.156 |
ex. 1, 3, p.156 |
ex.4, p.156; |
Ex4,p.158 |
|||||||
91 |
|
Різна погода, різний одяг.
|
|
|
ex. 5, p.158 |
ex. 5, p.158 |
ex. 1-3, p.157; |
ex. 1, 2, p.159; |
x. 2, p.159; |
|||||||
92 |
|
Наша планета – Земля. Цікаві місця. |
|
|
ex. 2, p.160 |
|
|
ex. 3, p.160 |
|
ex. 3, p.160 |
||||||
93 |
|
Повторення та узагальнення вивченого по темі: Погода. Одяг
|
|
|
|
|
ex.5, p.161 |
ex. 6, p.161 |
|
ex. 6, p.161 |
||||||
Тема 6 : Дозвілля.
|
||||||||||||||||
94 |
|
Відпочинок на природі
|
go boating, canoeing, sailing, swimming, camping, fishing, gathering mushrooms, skating; thermos flask, tent, sleeping bag, torch, compass, trainers; to stay indoor |
|
ex. 3, p.163 |
|
ex. 1, 2, p.162; ex.3, p.163 |
*ex.1, 2, p.85 (WB) |
Порівняння безпечних та небезпечних ситуацій під час активного відпочинку |
ex.4, p.163 |
||||||
95 |
|
Шкільний табір
|
activity, countryside, shelter, brave, comfortable, cosy, sick, skilful, poisonous mushroom, cabin, waterproof boots |
|
ex. 1, 2, p.164 |
|
ex. 3, p.165; ex. 4, p.166 |
*ex. 4, 5, p.86 (WB) |
ex. 3, p.165 |
|||||||
96 |
|
Заняття в шкільному таборі
|
|
The Prepositions of Place (in, at) |
|
|
ex. 1-3, p.166-167 |
ex. 4, 5, p.168;
|
Порівняння безпечних та небезпечних ситуацій під час активного відпочинку |
ex. 4, p.168
|
||||||
97 |
|
Відпочинок на свіжому повітрі |
|
|
|
ex. 2, p.168; |
ex. 1, p.168; |
|
ex.3, p.169 |
|||||||
98 |
|
Подорож під час канікул |
|
|
|
ex.4, 6, p.169 |
ex.3, 5, p.169 |
|
ex 5, p.169 |
|||||||
99 |
|
Шкільна подорож
|
|
|
ex. 1, p.171 |
|
ex. 1-4, p.170 |
ex.2, p.171; *ex.11-, 15, p.93-94 (WB) |
ex. 1, p.171 |
|||||||
100 |
|
Краса природи |
bloom, flood, soil, thunderstorm, to melt |
|
ex. 2, p.172 |
|
ex. 1, p.172; ex.3, p.173 |
*ex. 1, 2, p. 94 (WB) |
Розгляд природи як цілісної системи та усвідомлення залежності навколишнього середовища від природних ресурсів. |
ex. 4, p.173 |
||||||
101 |
|
Улюблена пора року
|
berry, nest, to blossom, to blow, mild |
|
|
ex. 2, p.174; |
ex. 1,3, p.174; ex. 4, p.175 |
*ex. 3, 4, p.96 (WB) |
ex. 5, p.175 вивчити |
|||||||
102 |
|
Піклуємось про природу
|
the Earth, to take care (of) |
|
|
|
ex. 1-3, p.176; |
ex. 2, p.176; |
ex.1, p.176 |
|||||||
103 |
|
Природа наповнена сюрпризами! |
|
|
ex. 1, p.177 |
ex. 3a, p.177 |
ex. 4-8, p.178-179 |
ex. 2, p.177; |
ex.9, p.179 |
|||||||
104 |
|
Позакласне читання:Егоїстичний велетень |
|
|
ex. 1, p.180 |
ex. 1, p.180 |
ex. 2, 3, p.181 |
|
|
ex. 3, p.181 |
||||||
105 |
|
Повторення та узагальнення вивченого по темі: Дозвілля |
|
|
|
ex3, p.174 |
|
ex. 1, p.176 |
|
ex. 2, p.176 |
||||||
Тема 7: Подорож
|
||||||||||||||||
106 |
|
Подорож знайомими місцями |
crossroad, library, square, traffic, traffic lights, train station, modern, opposite |
|
ex. 1-3, p.184 |
|
ex. 1-4, p.184; |
ex. 3, p.184 |
Дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом. |
Написати про своє село (впр4, с.184) |
||||||
107 |
|
Відвідування родини за містом |
|
|
|
|
ex.6, p.186 |
|
ex. 6, p.186 |
|||||||
108 |
|
Основні історичні та культурні споруди міста(села) |
guide, science museum, to look for, underground, by bus, on foot, far (from) |
|
ex. 1, p.186 |
ex. 1, p.186; |
ex. 2, 3, p.188 |
ex. 3 p.188 |
впр 2, с.188 |
|||||||
109 |
|
Туристичний центр Лондона |
|
|
|
ex. 4,5, p.189 |
|
ex. 5, p.189 |
ex. 1 p.189 |
|||||||
110 |
|
Орієнтування у місті
|
|
|
ex. 2a, p.190 |
|
ex. 2,р.190;
|
ex. 3, p.191; |
ex.6, p.192 |
|||||||
111 |
|
Подорож під час канікул |
|
|
|
ex. 4,5, p.192 |
ex. 2b,3, p.191; |
|
ex. 2, p.193 |
|||||||
112 |
|
Моє рідне місто(село)
|
|
|
|
|
ex.5-7, p.192-193 |
|
Написати твір про своє рідне місто |
|||||||
113 |
|
Подорож до Британії |
cross, kingdom, to unite, to consist (of), be situated
|
|
ex. 2, p.194; ex. 3, p.195 |
|
ex. 1, p.194; |
|
|
ex. 3, p.195; |
||||||
114 |
|
Загальні відомості про Велику Британію |
cross, kingdom, to unite, to consist (of), be situated
|
The Past Simple |
ex. 5, p.196 |
|
ex.4, p.196 |
ex. 4, p.196; |
Демонстрація розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі |
ex. 6, p.197 |
||||||
115 |
|
Визначні місця Англії |
|
The Present Perfect Tense |
|
|
|
ex. 1, 2, p.198 |
Вивчити правило с.199 |
|||||||
116 |
|
Лондон – столиця Великобританії |
|
The Present Perfect Tense |
ex. 3a, p.199 |
|
|
ex. 3b, 4, p.199;
|
ex. 5, p.200 |
|||||||
117 |
|
Подорож Європою.
|
|
|
ex. 7, p.202 |
ex. 1, p.200 |
ex. 2-4, p.201; ex.5, 6, p.202
|
ex. 8, p.115 (WB)
|
ex. 7, p.202 |
|||||||
118 |
|
Звичаї та традиції англійців.
|
custom, tradition, to appear, to arrive, to discover |
|
ex. 2, p.203; |
ex. 3, p.205 |
ex. 1, p.203; |
ex.1, p.206; |
ex. 4, p.206 |
|||||||
119 |
|
Кожна людина унікальна |
to exist, to explore, to imagine, strange
|
|
ex. 3, p.205 |
|
ex. 3, p.205 |
ex. 5, p.206 |
ex. 1, p.206 |
|||||||
120 |
|
Повторення та узагальнення вивченого по темі: Подорож |
|
|
ex. 4, p.207; ex. 6a, p.208 |
|
ex. 1-3, p.207; ex.5, p.208; |
|
ex.6b, p.209 |
|||||||
Тема8: Україна |
||||||||||||||||
121 |
|
Україна – європейська країна |
independence, territory, ancient, foreign, independent, national, region, be famous for, be proud of |
|
ex. 1, p.210; |
|
ex. 4, p.212; ex.5b,6, p.213 |
ex. 3, p.211; *ex.1-3, p.121 (WB) |
|
ex. 2, p.211; |
||||||
122 |
|
Ми живемо в Україні |
|
|
ex. 5a, p.212 |
|
ex.5b,6, p.213 |
|
|
ex.6, p.213 |
||||||
123 |
|
Національні символи України |
|
|
|
ex. 2, p.214; |
ex. 1, p.214; |
*ex. 4-6, p.123 (WB) |
|
ex.3, p.215 |
||||||
124 |
|
Українські свята та традиції |
|
|
|
ex.5, p.216 |
ex. 4, p.215 |
|
|
ex. 4, p.215 |
||||||
125 |
|
Звичаї та традиції українців.
|
advice, agency, dish, trip |
Past Simple / Present Perfect |
ex. 1, p.216; |
|
ex. 5, p.217; |
ex. 2-3, p.217; |
|
ex. 4, p.217 |
||||||
126 |
|
Визначні місця рідної Землі |
|
Past Simple / Present Perfect |
ex. 7, p.218 |
|
ex.6, p.218 |
|
|
ex. 7, p.218 |
||||||
127 |
|
Подорож Україною.
|
|
|
ex. 2, 3a, p.220 |
ex. 8, p.222 |
ex. 1, p.219; ex.3b, 4, p.220; |
*ex. 8, 9, p.126 (WB) |
|
4, p.220; |
||||||
128 |
|
Київ – столиця України |
|
|
; ex. 6, p.221 |
|
ex.5,6, p.221; ex.7, p.222 |
|
|
ex.5,p.221 |
||||||
129 |
|
Свята України (Великдень)
|
Easter, Easter cake, God, church, paska |
|
|
|
|
ex. 1, 2, p.223; *ex.10-12, p.128 (WB) |
|
ex. 2, p.223; |
||||||
130 |
|
Подорож під час канікул |
actor, actress, practice, to pretend, to promise, go surfing, put the play on |
|
ex. 2, p.224 |
|
ex. 1, p.224; ex.3-4, p.226 |
|
|
ex.5, p.226 |
||||||
131 |
|
Україна – наша Батьківщина |
|
The Future Simple Tense |
ex. 3, p.228 |
|
ex. 2, p.227; |
ex. 1, p.227; e |
|
ex.7, p.229; |
||||||
132 |
|
Моє рідне місто |
|
The Prepositions of Place (in, at) |
|
|
|
ex.4, p.228; |
|
Підготувати повідомлено про своє рідне місто |
||||||
133 |
|
Повторення та узагальнення вивченого по темі: Україна |
|
|
|
ex. 1, p.230; |
ex. 2, p.230; ex.4, p.231 |
ex. 5, p.231;
|
|
ex. 6, p.231 |
||||||
134 |
|
Контроль письма |
|
|||||||||||||
135 |
|
Контроль читання
|
|
|||||||||||||
136 |
|
Контроль аудіювання |
|
|||||||||||||
137 |
|
Контроль говоріння |
|
|||||||||||||
138 |
|
Літо наближається. Мої плани на літо.
|
|
|||||||||||||
139 |
|
Переваги та недоліки різних видів відпочинку. Повторення лексичного матеріалу
|
|
|
ex.5, p.233 |
|
ex.1-6, p.232-234 |
ex. 1, 2, p.234-235; |
|
ex.6, p.234 |
||||||
140 |
|
Повторення вивченого матеріалу за рік |
|
|
ex. 1, 3, p.236; ex. 4, p.237 |
|
ex. 1-3 p.236 |
ex. 7, p.238; |
|
|
||||||