Календарно - тематичне планування
уроків англійської мови у 6 класі за підручником О. Д. Карп`юк.
3 год.на тиждень
I семестр
№
|
Да та |
Тематика ситуативного мовлення |
Мовна компетенція |
Мовленнєва компетенція |
Змістова лінія |
Ключові компетенції |
Домашнє завдання |
||||||||||
Лексика |
Граматика |
Слухання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
|
Екологічна безпека та сталий |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||
1 |
|
Вступ. Знову до школи. |
My name is… I am … My hobby is… I spent my summer holidays… |
|
В.1 с.4 |
В.2 с.4,
|
|
|
Starting up |
.+ |
|
|
|
Спілкування іноземними мовами |
В.1, с. 4 |
||
2 |
|
Готуємось до школи |
В. 3 (а), с.4 |
Конструкції There is…/ there are… |
В.5 с.5 |
|
В. 3 (а,б), с.4-5 |
В.6 с.6 |
|
+ |
|
|
|
Спілкування іноземними мовами |
В 7 (а.б )с.6 |
||
3 |
|
У класі |
|
Закріплення конструкції There is…/ there are… |
|
В.3 с.8 |
В.2 с.7 |
|
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами |
В.2 с.7 Я В. 4 с.8 |
||
4 |
|
Спогади про літні канікули |
|
|
В.1 с.12 |
|
|
В.1 (б) с.13 |
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами |
В.2 (А,В) с.13 |
||
5 |
|
Улюблені заняття |
Activity, be a pain in the neck, relative, cuddly, similar, |
|
|
В.5 с.13 |
В.3 с.13 |
|
U. 1 L.1 |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами |
В.4 с.14 |
||
6 |
|
Уподобання моїх друзів |
|
|
В.1 с.14 |
В.3 с.16
|
В.2 с.14 |
|
L.1 |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами |
В.2 с.14 (переказ) |
||
7 |
|
Мої друзі |
|
Спеціальні запитання,
|
В.4 с.16 |
|
В.2 с.18 |
В.1 a с.17 |
L.1 |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами |
В.1 (б) с.18 |
||
8 |
|
Я та Мої друзі |
|
Present Simple, Present Continuous |
|
В.4 с.19 |
|
В. 3 с.19 |
|
+ |
|
|
|
Спілкування іноземними мовами |
В. ,5 (А,В) с.19, В.6 с.20
|
||
9 |
|
Наші вподобання |
|
Do you like? I like I don`t like |
|
В.2 с.21 В.5 с.22
|
|
В.1 с.23 |
L.1 |
+ |
|
|
|
Спілкування іноземними мовами |
В.2 с.23 |
||
10 |
|
Звичайна сім’я |
Beard, earring, ponytail, plum, selfish, serious, shy |
Присвійний відмінок Питальні слова |
|
В.2 с.24
|
В.3с.24
|
|
L.2 |
+ |
|
|
|
Спілкування іноземними мовами |
В.3 с.24 |
||
11 |
|
Зовнішність |
Braid, brave, slim, moustache, hard-working, naughty, rude, skinny, weak |
В.1с.26 В.2с.27
|
|
|
В.3 с.28
|
L.2 |
|
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
В. 1 с.28-29
|
|||
12 |
|
Риси характеру |
|
|
В.3с.30 |
В.4с.30 |
|
|
|
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
В.6 с.31 |
|||
13 |
|
Стосунки в родині |
|
Прислівник. Ступені порівняння |
|
В.3с.33 В.5с.33 |
|
В 1, 2 с. 32
|
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
В. 4 с.33, В.6 с.34 |
||
14 |
|
Моя сім’я |
|
|
|
|
В.2с.35
|
В.1с.34
|
L.2 |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
В. 2, с.35 |
||
15 |
|
Повторення |
|
Прислівник. Ступені порівняння |
|
В.4с.36, В.11с.39
|
В.6с.37
|
В.2с.36
|
Look back |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
В.12с.40
|
||
16 |
|
Домашнє читання |
|
|
|
В.6 с.43
|
В.1с.41 |
В.5 с.43
|
Reading 4fun |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
В.5 с.43 (переказ) |
||
17 |
|
Підсумковий урок із теми «Сім’я та друзі» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
Ініціативність і підприємливість |
|
||
18 |
|
Шкільне життя |
Creature, culture, globe, literature, fascinating, divide, multiply, subtract |
|
В.2 с.49
|
В.1 с.48,
|
В.2 с.48,
|
|
U. 2 L.1 |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
В.3с.49
|
||
19 |
|
Моя школа |
|
|
|
В.6 с.51
|
В.5 с.50 |
|
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
В. 5 (А,В) переказ |
||
20 |
|
На уроці |
|
Modalverbs |
В.1 с.54
|
В.1 с.52
|
В.4 с.53
|
|
L.1 |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
В.2 с.52
|
||
21 |
|
На уроці |
|
|
В.7 с.54 |
|
|
В.6 с.54
|
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
В. 5, с.53 |
||
22 |
|
Розклад занять |
Allow, composition, conversation |
|
В.1с.55 |
В.2с.56 |
В.3с.57 |
В.3с.59
|
L.1 |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
В.4. 5 с.59 |
||
23 |
|
Шкільні предмети |
Connect, correct, skill, improve, international, language, prefer, pronunciation, opinion |
|
В.6с.60 |
В.3с.62 |
В.4с.62,
|
|
L.1 |
+ |
|
|
|
Спілкування іноземними мовами |
В.1с.61 В. 5 с.63 (переказ) |
||
24 |
|
Мій улюблений шкільний предмет |
|
Modalverbs |
|
|
В.6с.64 |
|
L.1 |
+ |
|
|
|
Спілкування іноземними мовами |
В.2, с.65 |
||
25 |
|
Підсумковий урок із теми «Шкільне життя» |
|
|
|
|
|
|
|
. |
|
|
+ |
Ініціативність і підприємливість |
|
||
26 |
|
Cпорт |
Athletics, event, tokick,goal, to lose, goalkeeper, match, net, race, toroll, towinagame, a match |
Дієслова (go, play, do) |
|
В.1с.68 |
В.1с.67 |
В.3с.68 |
U. 2 L.2 |
+ |
|
|
|
Спілкування іноземними мовами |
В.3 с.67 |
||
27 |
|
Спорт у Британії |
Soccer, rugby, oar, cricket, rowingcycling, bat, helmet |
Спеціальні запитання |
В.1с.69, В.3с.71 |
В.2с.70 |
|
|
L.2 |
|
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
В.5 с.72, В.6 с.73 (вивчит) |
||
28 |
|
Види спорту |
|
Сполучники (but, because) |
|
|
В.4 с.75 |
В.6 с.76 |
L.2 |
|
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
В.3 с.74 |
||
29 |
|
Улюблений вид спорту |
Athlete, stadium, coach, field, famous |
|
|
В.1с.76 В.4с.77 |
|
|
L.2 |
|
|
|
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
В. 1 с.78 (письмово) |
||
30 |
|
Улюблений вид спорту |
|
|
|
|
В.1с.78 |
|
L.2 |
|
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
В.1 с.80 |
||
31 |
|
Повторення |
|
Спеціальні запитання Сполучники |
|
В.2с.80, В.4с.81 |
В.7с.83
|
|
LB |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами |
В.5с.82 |
||
32 |
|
Домашнє читання |
|
|
|
В.3с.87
|
В.1с.86 |
|
RFF |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами |
В.9 с.84 (вивчити) |
||
33 |
|
Підсумковий урок із теми «Спорт» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
Ініціативність і підприємливість |
|
|
|
34 |
|
Харчування |
Diet, grains, dairy, mealtime, snack, vegetarian, keep healthy important |
|
|
|
В.4с.94
|
|
U.3 L.1 |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами |
В.2.3 с.93 |
||
35 |
|
Здорове харчування |
Boiled, fried, habit, takeaway, weight, do shopping, to put on weight, to lose weight, to eat out |
|
|
В.4 с.94 |
В.2с.95
|
|
L.1 |
|
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
В.2с.94 |
||
36 |
|
Улюблені страви |
|
Always, never, sometimes |
|
В.3с. 96,
|
|
В.6с.97 |
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами |
В.5с.97 |
||
37 |
|
Харчові звички |
|
|
В.1с.98 |
В. 3, с. 99 |
В. 4, с. 99 |
|
|
|
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
В.5, с. 100 |
||
38 |
|
Смачного |
|
Howmuch...?/Howmany..?Modal verbs |
В. 2, с. 102 |
|
В. 1, с.101 |
В.4с.103
|
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами |
В.6 с.104
|
||
39 |
|
Їжа та напої |
|
Злічувані та незлічувані іменники |
|
В.1с.105
|
В.2с.105, В.4с.107 |
|
L.1 |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами |
В.4 а с.107
|
||
40 |
|
Улюблена їжа мого друга |
|
Article |
|
В.2с.109
|
|
В.2с.109
|
L.1 |
+ |
|
|
|
Спілкування іноземними мовами |
В.3с.109
|
||
41 |
|
Повторення |
Злічувані та незлічувані іменники, модальні дієслова |
В.1 с.110 |
|
|
|
|
+ |
|
|
|
Спілкування іноземними мовами |
В.3 с.111 |
|||
42 |
|
Домашнє читання |
|
|
В. 1 с.112 |
|
|
|
+ |
|
|
|
Спілкування іноземними мовами |
В. 2 (А,В) с.114 |
|||
43 |
|
Підсумковий урок із теми «Харчування» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
Ініціативність і підприємливість |
Підготуватися до контролю читання |
|||
44 |
|
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
Ініціативність і підприємливість |
Підготуватися до контролю аудіювання |
||||
45 |
|
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
Ініціативність і підприємливість |
Підготуватися до контролю письма |
||||
46 |
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
Ініціативність і підприємливість |
Підготуватися до контролю говоріння |
||||
47 |
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
+ |
Ініціативність і підприємливість |
Повторити вивчене |
||||
48 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу за І семестр. Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
Спілкування іноземними мовами |
Повторити вивчене за семестр |
||||