Календарно-тематичне планування з англійської мови 6 клас 2 семестр (за підручником О.Д. Карп'юк) зі змістовими лініями та навантаженням год на тиждень. Повністю відповідає програмі
Календарно - тематичне планування
уроків англійської мови у 6 класі за підручником О. Д. Карп`юк.
3 год.на тиждень
ІI семестр
Мельничук Тетяна Юріївна
№
|
Да та |
Тематика ситуативного мовлення |
Мовна компетенція |
Змістова лінія |
Ключові компетенції |
Домашнє завдання |
|||||
Лексика |
Граматика |
Екологічна безпека та сталий |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|
|
||||
GOING SHOPPING |
|||||||||||
1 |
|
Покупки |
Впр 1 с.110 |
|
.+ |
|
|
|
Спілкування іноземними мовами |
Повторити лексику с. 110-111 |
|
2 |
|
Покупки у Великобританії |
С. 113 |
|
+ |
|
|
|
Спілкування іноземними мовами |
Знайти інформацію про покупки у Великобританії |
|
3 |
|
Покупки у Великобританії |
|
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами |
В. 5 с.115 |
|
4 |
|
Відомі магазини Великобританії |
Впр.1 с.116 |
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами |
В.2 (B,C) с.117 |
|
5 |
|
В супермаркеті |
Впр. 3 с.118 |
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами |
В.4 с.119 |
|
6 |
|
Ми скупляємося |
С. 120-121 |
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами |
В.7 (А, В) с.122 |
|
7 |
|
Види магазинів |
|
Три основні форми дієслова |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами |
В.1 (а,б) с.123 |
|
8 |
|
Покупки в Лондоні |
С. 124 |
|
+ |
|
|
|
Спілкування іноземними мовами |
В. 4 с. 125 |
|
9 |
|
У гастрономі |
|
Ступені порівняння прикметників та прислівників
|
+ |
|
|
|
Спілкування іноземними мовами |
В.6 с.127 |
|
10 |
|
Купити чи не купити |
|
Much/many
|
+ |
|
|
|
Спілкування іноземними мовами |
В.2 с. 128-129 (проект) |
|
11 |
|
В універмазі |
|
|
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
В. 5 с. 132
|
||
12 |
|
Ходимо по крамницях |
|
|
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
В. 7 (В) с. 133 |
||
13 |
|
Домашнє читання |
|
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
Переказ с. 134-137 |
|
14 |
|
Узагальнення і систематизація знань за темою «Покупки» |
С.113, с. 118, с.124 |
Три основні форми дієслова, ступені порівняння прикметників |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
В. 3 с. 137 |
|
TRAVELLING |
|||||||||||
15 |
|
Види транспорту |
Впр. 1-2 с. 142-143 |
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
В. 1 с. 144
|
|
16 |
|
В аеропорті |
С. 148 |
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
В.3 с.149 |
|
17 |
|
Аеропорт «Хітроу» |
С. 145, с.148 |
|
|
|
|
+ |
Ініціативність і підприємливість |
В. 5 с. 150 |
|
18 |
|
На автостанції |
С. 151 |
Прислівники |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
В.6,7 с. 152-153
|
|
19 |
|
На вокзалі |
С. 154 |
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
В. 4 с. 154 |
|
20 |
|
Подорож до Києва |
|
Прислівники |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
В.1 с. 156 (письмовий твір)
|
|
21 |
|
На землі та в повітрі |
|
|
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
В. 2 с. 156 |
|
22 |
|
Країни світу |
С. 158-159 |
Ступені порівняння прикметників і прислівників |
|
+ |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
В. 1 с. 157 |
|
23 |
|
Подорож до Лондона |
С. 160 |
|
+ |
|
|
|
Спілкування іноземними мовами |
В.2 (В) с. 161-162 (переказ) |
|
24 |
|
Подорож до Єгипту та Мексики |
|
|
+ |
|
|
|
Спілкування іноземними мовами |
В.4 с. 164 |
|
25 |
|
Узагальнення і систематизація знань за темою «Подорож» |
|
|
. |
|
|
+ |
Ініціативність і підприємливість |
Робота з роздатковим матеріалом |
|
TRAVELLING. UKRAINE. GREAT BRITAIN |
|||||||||||
26 |
|
Лондон |
Визначні пам’ятки Лондона |
|
+ |
|
|
|
Спілкування іноземними мовами |
С. 161-162 |
|
27 |
|
Подорож Лондоном |
|
|
|
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Презентація на тему «Подорож Лондоном» |
|
28 |
|
Київ |
Визначні пам’ятки Києва |
|
|
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
В.6 с. 167 |
|
29 |
|
Дві країни – дві столиці |
С. 167 |
С. 170 |
|
|
|
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
В. 1 с. 167 |
|
30 |
|
Навколо світу |
С. 168 |
С. 171 |
|
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
В.1 с. 172 |
|
31 |
|
Цікаві місця світу |
|
С. 171-172 |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами |
В.3 с. 173 |
|
32 |
|
Планування Подорожі |
С. 174-175 |
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами |
В.5 с.176 (діалог) |
|
33 |
|
Подорож Україною та Велиобританією |
|
Present Perfect |
|
|
|
+ |
Ініціативність і підприємливість |
В. с. 179 (проект) |
|
34 |
|
Придбання квитків |
|
Present Perfect |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами |
В.3 с. 181 |
|
35 |
|
Мої враження від подорожей |
|
Present Perfect |
|
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
В.3 с. 187-188 (обговорення) |
|
36 |
|
Подорож |
|
Always, never, sometimes |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами |
В.5с.183 |
|
37 |
|
Моя улюблена країна |
|
|
|
|
+ |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
Твір на тему «моя улюблена країна» |
|
38 |
|
Узагальнення і систематизація знань за темою «Подорож. Україна. Великобританія» |
|
Howmuch...?/Howmany..?Modal verbs |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземними мовами |
Робота з роздатковим матеріалом |
|
REVISING OF THE MATERIAL |
|||||||||||
39 |
|
Повторення теми «Вони- друзі» |
|
Present Simple and Present Continuous Tenses |
|
|
|
+ |
Ініціативність і підприємливість |
Робота з роздруківками, повторити лексичний матеріал
|
|
40 |
|
Повторення теми «Звичайна сім’я» |
|
Присвійний відмінок, Ступені порівняння прикметників та прислівників |
|
|
|
+ |
Ініціативність і підприємливість |
Визначити ступені порівняння поданих прикметників
|
|
41 |
|
Повторення теми «Мої шкільні дні» |
Злічувані та незлічувані іменники, модальні дієслова |
|
|
|
+ |
Ініціативність і підприємливість |
Виконати завдання на роздруківках, повторити лексику |
||
42 |
|
Повторення теми «Спорт» |
Спеціальні запитання |
|
|
|
+ |
Ініціативність і підприємливість |
Скласти 10 спеціальних запитань |
||
43 |
|
Повторення теми «Смачно» |
How much/ how many Would like/ like Will/ be going to |
|
|
|
+ |
Ініціативність і підприємливість |
Робота з роздатковим матеріалом |
||
44 |
|
Повторення теми «Покупки» |
Past Simple and Past Continuous Tenses |
|
|
|
+ |
Ініціативність і підприємливість |
Скласти 10 речень по темі використовуючи минулий простий та прогресивний часи |
||
45 |
|
Повторення теми «Подорож» |
Articles |
|
|
|
+ |
Ініціативність і підприємливість |
Повторити правила вживання означеного, неозначеного та нульового артиклів |
||
46 |
|
Повторення теми «Подорож. Україна. Великобританія» |
Present Perfect and Past Perfect
|
|
|
|
+ |
Ініціативність і підприємливість |
Виконати завдання на роздруківках |
||
47 |
|
Узагальнення і систематизація знань вивчених тем |
|
|
|
|
+ |
Ініціативність і підприємливість |
Підготуватися до контролю читання |
||
48 |
|
Контроль навичок читання |
|
|
|
+ |
Ініціативність і підприємливість |
Підготуватися до контролю аудіювання |
|||
49 |
|
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
+ |
Ініціативність і підприємливість |
Підготуватися до контролю письма |
|||
50 |
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
+ |
Ініціативність і підприємливість |
Підготуватися до контролю говоріння |
|||
51 |
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
+ |
Ініціативність і підприємливість |
Повторити вивчене |
|||
52 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу за ІІ семестр. Підсумковий урок. |
+ |
|
|
|
Спілкування іноземними мовами |
Повторити вивчене за семестр |
|||