Урок Тема: Подорожі. Підтема: Подорож поїздом.

Про матеріал

Тема: Подорожі. Підтема: Подорож поїздом. Мета: Формувати предметні компетентності: - Вчити пошуку необхідної інформації в процесі ознайомлювального читання, удосконалювати навички з пошуку інформації; - Розвивати довготривалу пам’ять, увагу, уяву, уміння самостійно планувати мовний вчинок, вміння навчальної співпраці при виконанні колективних проектів; - Ознайомити учнів з новою лексикою теми, активізувати вивчену лексику та практикувати її вживання, повторити фонетичний і граматичний матеріал ( ступені порівняння прикметників, минулий неозначений час ), розвивати навички діалогічного та монологічного мовлення, читання. Реалізувати змістові лінії: - Громадянську відповідальність (демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття жити разом у мирі); - Екологічну безпеку та сталий розвиток (обговорити переваги екологічних видів транспорту); - Здоров'я і безпеку( пояснити життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху). Обладнання: малюнки видів транспорту, відео, роздатковий матеріал для роботи в групах ( НО ), мультимедійна презентація, картки зі словами та ін.

Перегляд файлу

 

 

Розробка уроку з англійської мови

Тема:" Подорож" 6 клас

 

 

 

 

 

 

                                                   Автор:  учитель  англійської  мови

                                                                        Цикунова Я.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема:  Подорожі.

Підтема:  Подорож  поїздом.

Мета: Формувати предметні компетентності:

 - Вчити пошуку необхідної інформації в процесі ознайомлювального читання, удосконалювати навички з пошуку інформації;

- Розвивати довготривалу пам’ять, увагу, уяву, уміння самостійно планувати мовний вчинок, вміння навчальної співпраці при виконанні колективних проектів;

- Ознайомити  учнів  з  новою  лексикою  теми,  активізувати  вивчену  лексику  та  практикувати  її  вживання,  повторити  фонетичний  і  граматичний  матеріал ( ступені  порівняння  прикметників, минулий  неозначений  час ),    розвивати  навички  діалогічного  та  монологічного  мовлення,  читання.

Реалізувати змістові лінії:

- Громадянську відповідальність (демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття жити разом у мирі);

- Екологічну безпеку та сталий розвиток (обговорити переваги екологічних видів транспорту);

- Здоров'я і безпеку( пояснити життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху).

Обладнання:  малюнки  видів  транспорту,  відео,  роздатковий  матеріал  для  роботи  в  групах  ( НО ),  мультимедійна презентація, картки зі словами та ін.

 

                                                     ХІД  УРОКУ

 

І. Організаційний  момент.

ІІ. Підготовка  до  сприйняття  іншомовного  мовлення.

     1. Привітання.

T:  Good  morning,  children.  Sit  down.  How  are  you?  How  do  you  feel?  Are  you  well?

Ps:  I’m  O. K.  I’m  fine.  I  feel  fine.

T:  Let’s  start  our  lesson.

     2. Повідомлення  теми  та  мети  уроку.  Мотивація  навчальної  діяльності.

T:  What  ways  of  travelling  do  you  know?

Ps:  Travelling  by  plane,  by  train,  by  car,  by  bus,  by  ship,  by  boat,  by  bicycle,  on  foot.

T: ok. Some riddles for you

This is a house on wheels is running a race,

 Taking people from place to place.  (A bus)

 When it is driven it goes,

When it stops, it falls down.  (A bike)

What is it? That has no wheels

And leaves no tracks on the water behind it?  (A boat)

Through not a bird, not a butterfly,

 I can fly high up in the sky. (A plane)

 So,  today  we  shall  speak  about  travelling  by  train.  You  will  learn  new  words,  read  the  text  and  make  up  dialogues  about  travelling.

     Open  your  copy-books,  write  down  the  date.

     3. Уведення  в  іншомовну  атмосферу.

T:  Let’s  read  the  poem.

          Planes  are  faster  than  the  trains,

          Trains  are  cheaper  than  the  planes.

          I  like  travelling  on  foot,

          It  makes  healthy  me  and  good.

ІІІ. Основна  частина  уроку.

  1. Фонетична  зарядка.

[еı ]

Rain, rain, go away,

Come again another day,

Little Johnny wants to play,

Rain, rain, go away.

     2. Мовна   розминка.

1). T:  How do you think such transport is ecological?

P1:  I think it is bicycle.

P2:  People  go on foot. Its the best

P3:  I think it’s a plane.

2). Chain-work: 

T:  I  like  to  travel  by  car  and  by  bus.  And  what  about  you?

Ps:  I  like  to  travel  by 

     3. Повторення  граматичного  матеріалу:  ступені  порівняння  прикметників.

1). T:  Translate  the  words  into  English:  зручний,  швидкий,  дорогий,  небезпечний,  цікавий,  повільний,  легкий,  дешевий.  Make  up  sentences  with  these  words.

Example:  Travelling  by  bus  is  comfortable.

                Travelling  by  plane  is  the  most  dangerous  way  of  travelling.

     4. Робота  в  парах.

1). Match  the  questions  with  the  answers.

1. Have  you  ever  travelled  by  train?

a) I  went  to  Kyiv.

2. Where  did  you  go?

b) Yes,  I  did.

3. Who  did  you  go  with?

c) Yes,  I  have.

4. Did  you  like  your  trip?

d). I  went  with  my  family.

2). Фізкультхвилинка.

     5.  Ознайомлення  учнів  з  новими  лексичними  одиницями.

1). T ( shows  the  pictures ):  This  is  a  train.  This  is  an  engine.  This  is  an  engine-driver.  The  engine-driver  drives  the  train.  The  train  stops  at  the  railway  station.  These  are  passengers.  They  are  going  to  travel  by  train.  They  must  come  in  time  or  they  can  miss  the  train.  The  engine-driver  doesn’t  wait  for  the  passengers.

Open  your  vocabularies  and  write  down  the  words:

engine-driver –  машиніст;

railway  station –  залізничний  вокзал;

passenger –  пасажир;

to  miss –  запізнитися;

to  wait  чекати.

2). Закріплення  засвоєння  лексики. 

T:  Make  up  word-combinations  and  sentences  with  the  new  words.

     6. Робота  з  підручником.  Подання  діалогу  для  читання,  вправа  2  стор. 122.

1). Етап  підготовки  до  читання.

Активізація  ЛО:

Hurry  up! – Поквапся!

Dont  be  a  bother! – Не  будь  надокучливою!

whistle – свисток

enjoy  the  countryside – насолоджуватися  краєвидом.

2). Етап  читання.

Read  the  dialogue  in  pairs.

3). Етап  перевірки  розуміння  змісту  діалогу.

T:  Answer  my  questions.

- Where  do  the  trains  stop?

- Why  do  the  passengers  usually  hurry  up?

- When  must  the  passengers  take  their  seats?

- How  do  people  know  that  the  train  starts?

- Who  drives  the  train?

     7. Повторення  граматичного  матеріалу – минулий  неозначений  час.

T:  Let’s  repeat  the  verbs  in  Past  Indefinite.  Open  your  books  on  page  202.  Use  the  table  “Irregular  Verbs”. 

приходити –  come – came;

давати – give – gave;

мати – have – had;

бачити – see – saw;

брати – take – took.

Make  the  forms  of  Past  Indefinite  of  the  verbs:  travel – travelled;  start – started;  enjoy – enjoyed.

 

Fill  in  the  blanks  in  the  text  with  the  correct  forms  of  the  verbs.

    Mrs  Parker  and  Molly  _____________ ( travel )  by  train. They  _________      ( come )  in  time  to  the  railway  station.  They  _________ ( take )  their  seats.  The  engine  ________ ( give )  the  whistle  and  the  train  __________ ( start ). Molly  ________        ( have )  a  seat  by  the  window. She  _______ ( see )  the  country  they  were  travelling  through  and  ___________ ( enjoy ) the  countryside.

 

 

IV. Заключна  частина  уроку.

1. Домашнє  завдання.

Your  hometask  is  to retell the poem and new words.

2. Підведення  підсумків  уроку.

What  did  we  do  today?  What  was  the  most  interesting  task?  What  was  the  most  difficult?  Your  marks  are …

The  lesson  is  over.  Good-bye.

 

 

 

 

 

1

 

doc
До підручника
Англійська мова (6-й рік навчання) 6 клас (Несвіт А.М.)
Додано
20 січня 2019
Переглядів
3618
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку