Календарно-тематичне планування
з англійської мови у 8 класі (2 год.)
на ІІ семестр 2017-2018 н.р.
складено за навчальною програмою « Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів та спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов. 5-9 класи», Київ, 2017р.
Підручник А. Несвіт, англійська мова, 8 клас. – Київ: Генеза, 2016
Вчитель ЗОШ №24:
Костецька Л.А.
№ з/п
|
Дата |
Скоригована дата |
Тематика ситуативного спілкування. Підтема |
Мовний інвентар
|
Інтегровані змістові лінії |
Приміт-ка |
|||||||||
|
|
|
|
Лексика |
Граматика |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадян-ська відповіда-льність |
Здоров’я і безпека |
Підприє-мливість та фінансова грамотність |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|||||
Тема. Музика |
|||||||||||||||
|
|
|
Магія музики
|
c.90 |
|
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
Наводить приклади впливу музики на здоров’я й самопочуття |
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
|
|||||
|
|
|
Музичні стилі
|
c.93 |
|
|
|||||||||
|
|
|
Музичні інструменти
|
c.97 |
Modal verbs |
|
|||||||||
|
|
|
Уроки музики
|
c.100 |
|
|
|||||||||
|
|
|
На концерті
|
c.105 |
|
|
|||||||||
|
|
|
Улюблені мелодії |
|
Present Perfect Passive Voice |
|
|||||||||
|
|
|
Відомі композитори
|
c.110 |
|
|
|||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|||||
|
|
|
Музика у моєму житті
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
Урок домашнього читання
|
c.174 |
|
|
|||||||||
|
|
|
Підсумковий урок з теми
|
|
|
|
|||||||||
Тема. Великобританія |
|||||||||||||||
|
|
|
Мої друзі |
c. 116-117 |
Modifying adverbs and adjectives |
Обговорює позитивні та негативні наслідки впливу людини на природу |
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити в мирі. |
|
|
|
|||||
|
|
|
Довкілля підлітків
|
c.120 |
|
|
|||||||||
|
|
|
Клімат Великобританії
|
c.124 |
|
|
|||||||||
|
|
|
Погода Великобританії
|
c.126 |
|
|
|||||||||
|
|
|
Великобританія на карті
|
|
Prepositions |
|
|||||||||
|
|
|
Чим приваблива Великобританія?
|
c.131 |
|
|
|||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|||||
|
|
|
Великобританія сьогодні |
|
Article the with Geographical names |
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
Життя Британців
|
c.134 |
|
|
|||||||||
|
|
|
Різні країни, різні традиції |
c.137 |
The Indefinite Pronouns |
|
|||||||||
|
|
|
Урок домашнього читання
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
Підсумковий урок з теми
|
|
|
|
|||||||||
Тема. Україна |
|||||||||||||||
|
|
|
Сім чудес України
|
c.141 |
|
Обговорює питання пов’язані зі збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі. |
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури великих міст України. |
|
|
|
|||||
|
|
|
Україна на карті
|
c.143 |
|
|
|||||||||
|
|
|
Україна – незалежна держава
|
c.145 |
Articles |
|
|||||||||
|
|
|
Український народ у сучасному світі
|
c.147 |
|
|
|||||||||
|
|
|
Українські звичаї та традиції |
|
|
|
|||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
|
|
10 |
11 |
|||||
|
|
|
Урок домашнього читання
|
c.183 |
|
Складає перелік місць для екотуризму у своєму регіоні. |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити в мирі. |
|
|
|
|||||
|
|
|
Стиль життя українців
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
Підсумковий урок з теми
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
Контроль аудіювання
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
Контроль читання
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
Контроль письма
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
Контроль говоріння
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
Аналіз результатів контролю аудіювання, читання, письма, говоріння
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
Узагальнення вивченого за рік
|
||||||||||||