Календарно-тематичне планування
Англійська мова
8 клас
105 годин (3 години на тиждень): І семестр – 48 годин, ІІ семестр – 57 годин.
Навчальний підручник: Карпюк О.Д., Англійська мова: підручник для 8 класу закладів загальної середньої освіти.–2-ге вид., перероблене. – Тернопіль: Видавництво Астон, 2021.
|
№ |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Примітки |
|
|
|
І семестр |
|
|
|
|
Starting up. Повторення (5 годин) |
|
|
1. |
|
Знов до школи |
|
|
2. |
|
Літні спогади |
|
|
3. |
|
Літні канікули. Подорожі. Present Tenses |
|
|
4. |
|
Мої літні враження. Past Tenses |
|
|
5. |
|
Літні спогади. Повторення граматики |
|
|
|
|
Unit 1. It’s your life. Це твоє життя |
|
|
|
|
Family and friends. Сім’я та друзі (9 годин) |
|
|
6. |
|
Сім’я та друзі |
|
|
7. |
|
Мій друг. Запрошення |
|
|
8. |
|
Мої друзі та родичі |
|
|
9. |
|
Риси характеру. As з прикметниками / прислівники з as |
|
|
10. |
|
Риси характеру моїх друзів |
|
|
11. |
|
Якими мають бути найкращі друзі? |
|
|
12. |
|
Друг за листуванням |
|
|
13. |
|
Повторення теми «Сім’я та друзі» |
|
|
14. |
|
Підсумкова робота за темою «Сім’я та друзі» |
|
|
|
|
A healthy lifestyle. Здоровий спосіб життя (10 годин) |
|
|
15. |
|
Бути здоровим важливо. Артиклі |
|
|
16. |
|
Ти і харчування |
|
|
17. |
|
Їжа, корисна для здоров’я. Теперішній час на позначення дій у майбутньому. (Present Continuous Tense) |
|
|
18. |
|
Захоплення тінейджерів. Майбутній неозначений час. (Future Tenses) |
|
|
19. |
|
Вільний час підлітків. Активний відпочинок. |
|
|
20. |
|
Правила здорового способу життя. Здоровий сон та харчування. Модальні дієслова. |
|
|
21. |
|
Хобі та звички. Їх вплив на здоров’я |
|
|
22. |
|
Здоровий спосіб життя |
|
|
23. |
|
Повторення теми «Здоровий спосіб життя» |
|
|
24. |
|
Підсумкова робота за темою «Здоровий спосіб життя» |
|
|
|
|
Unit 2. Your school time. Твоє шкільне життя |
|
|
|
|
What’s your school like? Яка твоя школа? (12 годин) |
|
|
25. |
|
Твоя школа |
|
|
26. |
|
Поради і припущення. Модальні дієслова |
|
|
27. |
|
Управління часом. Повторення граматики |
|
|
28. |
|
Школа. Модальне дієслово: should |
|
|
29. |
|
Школи Великої Британії |
|
|
30. |
|
Школи в різних країнах світу |
|
|
31. |
|
Навчальні предмети. Модальні дієслова: may / might |
|
|
32. |
|
Школа моєї мрії |
|
|
33. |
|
Твоя школа і оснащення |
|
|
34. |
|
Моя школа |
|
|
35. |
|
Повторення теми «Яка твоя школа?» |
|
|
36. |
|
Підсумкова робота за темою «Яка твоя школа?» |
|
|
|
|
Are you a good team? Ви хороша команда? (12 годин) |
|
|
37. |
|
Клас – це одна команда. |
|
|
38. |
|
Наші вчителі. Професія учителя. Минулий тривалий час. (Past Continuous Tense) |
|
|
39. |
|
Мої однокласники. Які вони? Past Continuous |
|
|
40. |
|
Заохочення і покарання. Шкільні правила |
|
|
41. |
|
Школа в моєму житті. Past Continuous Tense |
|
|
42. |
|
Повторення теми «Ви хороша команда?» |
|
|
43. |
|
Підсумкова робота за темою «Ви хороша команда?» |
|
|
44. |
|
Семестровий контроль навчальних досягнень із аудіювання |
|
|
45. |
|
Семестровий контроль навчальних досягнень із писемного мовлення |
|
|
46. |
|
Семестровий контроль навчальних досягнень із читання |
|
|
47. |
|
Семестровий контроль навчальних досягнень із говоріння |
|
|
48. |
|
Повторення вивченого за семестр |
|