Календарно-тематичне планування з англійської мови у 8 класі
- І семестр – (2 години на тиждень)
Підручник - Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підручник для 8 класу загальноосвітніх шкіл., 201
№ |
Дата |
Тема уроку
|
Очікувані результати Ключові компетентності |
Сфера спілкування |
Мовний інвентар |
|
Лексика |
Граматика |
|||||
Introduction |
||||||
1 |
|
Тобі сподобалися твої канікули? |
Спілкування |
Особистісна
|
Go sightseeing,accommodation,t o book,a resort |
Past Simple |
2 |
|
Вдосконалення навичок вживання граматичних структур групи Present and Past |
|
Повторення ЛО |
Граматичні структури Present та Past |
|
Unit 1: Family and Friends |
||||||
3 |
|
Сім’я та друзі |
Соціальна та |
Особистісна
|
Kind,reliable,sociable,helpful ,understanding,ambitious,laz y,strict,honest,friendly,fair,co mplaining,amusing,jealous,o verprotective,pessimistic |
Прикметни-ки |
4 |
|
Чи ти хороший друг? |
Соціальна та |
Особистісна
|
Brave,stubborn,thoughtful,sel fish,serious,generous,tidy,opt imistic,polite |
Present Simple |
5 |
|
Друзі та дружба |
Соціальна та |
Особистісна
|
ЛО теми |
Present Simple |
6 |
|
Порівняння
|
|
|
ЛО теми |
As…as or not so…as |
7 |
|
Чи ти справжній друг?
|
Соціальна та |
Особистісна
|
Catch up with,weirdo,pretend,came across,tease,get on with,have a lot in common |
Tenses |
8 |
|
Написання листа другу |
|
|
ЛО теми |
Tenses |
9 |
|
Значення дружби ТО 1 |
|
Особистісна
|
ЛО теми |
Future Simple and Present Continuous |
Unit 2: Healthy lifestyle |
||||||
10 |
|
Здоровий спосіб життя |
Екологічна |
Особистісна
|
Rapid,solve,nightmare,breathe,stage,previous,to relax,aneyelid |
Tenses |
11 |
|
Здорові звички |
Екологічна |
Особистісна
|
A flavor,to depend on,fizzy,to be at risk,to take one’s time |
Conditional |
12 |
|
Бути здоровим важливо
|
Екологічна
|
Особистісна
|
ЛО теми
|
Future Tenses
|
13 |
|
Який ти? Вдосконалення навичок усного мовлення,аудіювання й читання |
Екологічна |
Особистісна
|
ЛО теми |
Tenses |
14 |
|
Ми повинні піклуватися про наше здоров’я. Активізація лексики
|
Екологічна |
Особистісна
|
Vocabulary box p. 43 |
Tenses |
Комунікативна компетентність
|
Змістові лінії |
|
||||||
Сприймання на слух |
Усна взаємодія та усне продукування |
Зорове сприймання |
Писемне продукування |
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Домашнє завдання |
Introduction |
||||||||
Впр.1,2 с.13 |
Впр.1,с.12
|
Впр.2,с.4 |
Впр.1,с.14 |
|
|
Ілюструє
|
|
Впр. 7, с. 7 |
Song |
Making up sentences |
Впр. 1а, б, с. 8, впр. 2, с. 8, впр. 4 аб, с. 10 |
Впр. 1с, с. 8 |
Впр. 7, с. 11 |
||||
Unit 1: Family and Friends |
||||||||
Впр.1,с.19
|
Interviewing |
Впр. 1, с. 18 |
Впр.3, с.18 |
Наводить
|
Наводить
Формулює
Формулює
Обговорює
Наводить |
Ілюструє
Формулює
Формулює
|
Демонструє
Демонструє
|
Впр. 2, с. 18 |
Впр.1,2,с.19-20 Text “A Good friend” |
Expressing opinion |
Впр.3, с.20 |
Впр. 1, с. 19 |
Описа-ти свого найкращого друга |
||||
A poem |
Впр.1,с.21Впр.2,с.22
|
Впр.4, с.22,Впр.6,с.23 |
Впр.7,с.24 |
Впр. 5, с. 23 |
||||
Is it good to have many friends? |
Answer the questions |
Broken senten-ces |
Впр. 1, с. 25 |
Написати 5 речень порівнянь |
||||
Pupils’ answers |
Впр.6, с.28, впр.4, с. 28 |
Впр.1, с.26 |
Впр.2,с.28 |
Впр. 5, с. 28
|
||||
Song
|
Впр. 1, с. 29 |
Letter sample |
Впр. 2, с. 29 |
Впр. 3, с. 29 |
||||
My best friend |
Впр.1,с.46Впр.5,с.48, впр. 3, с. 47 |
Впр.4,с.47 |
Впр.2,с.46 |
Впр. 6, с. 49
|
||||
Unit 2: Healthy lifestyle |
||||||||
Впр. 2, с. 30 |
Впр.1, с.30,Впр.5,с.32
|
Впр.2,с30 |
Впр.7,с.32 |
Дискутує довкола
Дискутує довкола
Дискутує довкола
Дискутує довкола
|
Дає поради щодо
Дає поради щодо |
Обговорює шляхи
Обговорює шляхи
Обговорює шляхи
Обговорює шляхи |
|
Впр. 4, с. 31 |
Впр. 4б, с. 35 |
Впр.1,с.33Впр.2,с.34 Впр.4,с.35Впр.5,с.35 |
Впр.3,с34 |
Впр. 6, с. 36 |
|
Впр. 7, с. 36 |
|||
Why is exercising wise? |
What does being healthy mean to you? Впр. 2, с. 37 |
Впр. 1, с. 37 |
Впр.3,4 с.38
|
|
Впр. 7, с. 39 |
|||
Впр. 2б, с. 41 |
Впр.1, с.39, Впр.2а, с. 41
|
Впр.1,с.39 Впр.2, с.41 |
Впр.4,с. 42 |
|
Впр. 3, с. 41 |
|||
Video |
Впр.7 а)с.44, впр. 9, с. 45 |
Впр.6,с.43 |
Впр.7б)с.44 |
|
Впр. 8, с. 44 |
15 |
|
Написання електронних листів. |
|
|
ЛО теми |
Tenses |
16 |
|
У тебе здоровий спосіб життя? ТО 2 |
|
Особистісна
|
ЛО теми |
Giving advice |
17 |
|
Час для читання |
|
|
Devoted,generous,greedy,har d-working,to devote,to bother,lonely |
Tenses |
Unit 3: What’s your school like? |
||||||
18 |
|
Який вигляд має твоя школа? |
|
|
A university,to decide,to improve,to memorize,to cheer smb up |
Tenses |
19 |
|
Може завтра піде дощ |
|
|
ЛО теми |
Should may/might |
20 |
|
Школи у Великій Британії |
|
Освітня
|
An education,a technology,national,primary, secondary,typical,to take an exam |
|
21 |
|
Обладнання моєї школи. Вдосконалення навичок усного мовлення й читання |
|
|
An equipment,a facility,a workshop,be well-equippead |
Tenses |
22 |
|
Моє шкільне життя. Вдосконалення навичок письма |
|
Освітня
|
Arts and Crafts Room,Assembly Hall,Canteen,Gymnasium,La boratory,Computer Room, Library, Workshop |
|
23 |
|
Ви хороша команда?
|
|
|
|
Tenses |
24 |
|
Наші вчителі. Вдосконалення навичок аудіювання |
|
Освітня |
|
|
25 |
|
Чи щаслива ти людина? |
|
|
ЛО теми |
Past Continuous |
26 |
|
Це змушує мене почуватися краще
|
|
|
ЛО теми |
Tenses |
27 |
|
Ти щасливий в школі? Контроль письма |
|
Освітня
|
ЛО теми |
Past Simple or Past Continuous |
28 |
|
Моє навчання у школі ТО 3 |
|
Освітня
|
ЛО теми |
Past Continuous Should, must, have to |
29 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
30 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
31 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
32 33 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
Song |
Compo-nents of healthy lifestyle |
Впр. 1, с. 45 |
Впр. 2, с. 45 |
Дискутує довкола |
Дає поради щодо |
Обговорює шляхи |
|
Впр. 3, с. 45 |
Poem |
Впр.8,с.50Впр.11,с.52 |
Впр.7,с.49, Впр.9, с.51, Впр.10с.51 |
Впр.12,с.53 |
|
Впр. 13, с. 53 |
|||
|
Впр.3,с.56Впр.4,с.56Впр.5-8с.57
|
Впр.1,с.54, Впр.4,с.56 |
Впр. 2, с. 56 |
|
Впр. 7, с. 57 |
|||
Unit 3: What’s your school like? |
||||||||
Впр.2, с.62
|
Впр.1,с.62 |
Впр.4,с.63 |
Впр.3,с.63 |
Обговорює участь
Обговорює участь
|
Демонструє
Демонструє
У спілкуванні
Пропонує
Пропонує
|
Впорядковує
Впорядковує
|
|
Впр. 5, с. 63 |
Dialogues
|
Впр. 2, с. 65 |
Впр.6,с.66, впр. 1, с. 64 |
Впр.4-5,с.66 |
Впр. 3, с. 65 |
||||
British schools
|
Впр.1а)с.68 Впр.3-4,с.70 |
Впр.1б)с.68 |
Впр.2,с.70 |
Впр. 5, с. 71 |
||||
Dan’s opinion about his school
|
Впр.5,с.71Впр.1,с.73Впр.3,с.75 |
Впр.6,с.71Впр.1,с.73 |
Впр.8,с.73 Впр.2,с.77 |
Впр. 7, с. 73 |
||||
Song |
Впр.4-5,с.75 Впр.7,с.77 |
Впр.6,с.76 |
Впр.4,с75 Впр.1,с. 77 Впр.8,с. 78 |
Впр. 7б, с. 77 |
||||
Isn’t it important to be pretty? |
Впр. 2б, с. 79 |
Впр. 3, с. 80 |
Впр.2а,с. 80 Впр.2,с. 79 |
Впр.4,с. 80
|
||||
My favorite teache |
Впр.2,с.81Впр.3а)с.81 Впр.6а)с.84
|
Впр.3б)с.81
|
Впр.6 б)с.84 |
Впр. 5, с. 83
|
||||
Pupils’ answers |
Впр. 3, с. 85 |
Впр. 1, с. 84 |
Впр.2,с.85Впр.4,с.86 |
Впр. 5, с. 86 |
||||
Впр. 1, с. 87Впр.5-6, с.89 Впр.2,с.88 |
Впр.1б)с.88 Впр.9,с.90 |
Впр.1а)с.87 Впр.8, с.90 |
Впр.3,с.88 |
Впр.7,с.89
|
||||
Впр.4,с.94 |
Впр.2,с.92Впр.7,с.95Впр.8,с.96 |
Впр.1,с. 91 Впр.5,с.94Впр.9,с.97
|
Впр.2, с.97
|
Впр.3, с.93 |
||||
Song |
Впр.5с)с.102 |
Впр.3,с.98, Впр.5, с.100 |
Впр.2, с.98 Впр.4, с.100
|
Впр. 9, с. 105 |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Повто-рити лекси-ку |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повто-рити прави-ла
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повто-рити мовленнєві зразки |
|
|
|
|
|
|
|
|
Написати план зимо-вих канікул |
Календарно-тематичне планування з англійської мови у 8 класі
- ІІ семестр – (2 години на тиждень)
Підручник - Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підручник для 8 класу загальноосвітніх шкіл., 201
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Сфера спілкування |
Мовний інвентар – лексика |
Мовний інвентар – граматика
|
Ключові компетентності |
Your Preferences (Твої захоплення) |
|||||||
34 |
|
Тобі потрібна книга? |
- Описувати, розповідати, характеризувати - Запитувати та надавати інформацію - Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації - Пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію - Висловлювати свої враження, почуття та емоції - Аргументувати свій вибір, точку зору - Надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям - Оцінювати стан речей, події, факти - Обмінюватись думками Коментувати статистичні дані |
Публічна |
A catalogue, fiction, nonfiction, a title, to consult, to contain, made-up stories, in general |
|
Спілкування |
35 |
|
Різноманітність жанрів . |
Публічна |
An author, a genre, a pattern, a poet, a novel, a novelist, drama, a dramatist, an emotion, amusing |
|
Обізнаність та |
|
36 |
|
Біографії письменників. |
Публічна |
Inspired, due to, the success, achieve, essay, inspiration, noble |
|
Спілкування |
|
37 |
|
Ти гарний читач? |
Публічна |
|
Passive Voice |
|
|
|
|
Ти гарний читач? |
Публічна |
Find out, pick out, borrow, a cover |
Passive Voice |
Спілкування |
|
38 |
|
У бібліотеці. |
Публічна |
|
|
|
|
39 |
|
Що ти любиш читати? ТО 4 |
|
Публічна |
Truthful, true-to-life, Imagination, holdsmb’s attention |
|
Спілкування |
|
|||||||
40 |
|
Музика навколо нас. |
- Описувати, розповідати, характеризувати - Запитувати та надавати інформацію - Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації - Пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію - Висловлювати свої враження, почуття та емоції - Аргументувати свій вибір, точку зору - Надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям - Оцінювати стан речей, події, факти - Обмінюватись думками Коментувати статистичні дані |
Публічна |
Orchestra, conductor, pianist, violinist, cellist, operasinger, composer, concert, perform, musical instruments |
|
|
41 |
|
Ти музичний фанат? |
Публічна |
|
|
Спілкування |
|
42 |
|
Ти музичний фанат? |
Публічна |
|
Passive Voice |
Обізнаність та |
|
43 |
|
Музиканти. |
Публічна |
|
|
Соціальна та |
|
44 |
|
Про смаки не сперечаються. |
Публічна |
|
|
Соціальна та |
|
45 |
|
Музичні стилі. |
Публічна |
|
|
Соціальна та |
|
46 |
|
Народжений з піснею. |
Публічна |
|
|
|
|
47 |
|
Книги наші друзі. |
Публічна |
Shy, attend, divorce, sharp mind, background, screenplay, keep occupied |
|
Обізнаність та |
|
48 |
|
Наші захоплення. ТО 5 |
|
|
|
|
|
Broad up your mind! (Розширюй свою свідомість) |
|||||||
49 |
|
Що ти любиш читати? |
|
Публічна |
A reporter, a correspondent, a compositor, a news editor |
|
Спілкування |
50 |
|
Українська преса. |
|
Публічна |
A journalist, an official, a periodical, press |
|
Інформаційно- |
Змістова лінія |
Мовленнєва діяльність |
Домашнє завдання |
||||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Усна взаємодія та усне продукування (мовлення) |
Сприймання на слух (аудіювання) |
Зорове сприймання (читання) |
Писемне продукування (письмо) |
|
|
||||||||
|
|
|
|
Acting out a dialodue |
|
Впр. 1, с. 114 |
Впр. 2, с. 116 |
Впр. 2(b),с.116
|
|
Обговорює
|
|
|
Впр. 4, с. 117 |
|
Впр. 5, с. 117 |
About the book you have read recently |
Написати про письменників, яких ти знаєш |
|
|
|
|
Biodraphies |
Впр. 6, с. 127 |
Впр. 7, с. 119 |
About your favourite book characters |
Написати про улюбленого книжкового героя
|
|
|
|
|
Впр. 8, с. 121 |
A story about Lewis Carroll |
Впр. 9, с. 121 |
Впр. 2, с. 122 |
Впр.7, с. 125 |
|
|
|
|
|
Впр. 1, с. 125 |
Впр. 2(а), с. 126 |
Впр. 2(б), с. 127 |
Скласти 10 речень з Present Simple Active та |
|
Обговорює |
|
|
Впр.1, с. 129 Впр.3, с. 131 A dialogue |
How a modern library is organized |
Впр.2, с. 129 |
Впр.3, с. 130 |
Написати про бібліотеку |
|
|
|
|
Впр.7, с. 132 Role-play Впр.9, с. 134
|
|
Впр.8, с. 132 |
Впр.2, с. 136 |
Впр.3, с. 136 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пояснює правила |
Наводить
|
Обговорює |
Practicing the vocabulary |
Haydn’s First Opera |
Впр.1(c), с.138 |
Впр.3, с. 139 Впр.5, с. 140 |
Впр.6, с. 140 |
|
|
Впр.7, с. 141 Впр.5, с. 145
|
DJ Kool Herc |
Впр.1, с. 141 Впр.2, с. 143 |
Впр4(b), с. 144 |
Впр.7, с. 146 |
||
|
|
|
Обговорює |
Questionnaire. Впр.3, с. 147 |
|
Впр.6, с. 145 |
Впр.2,4, с. 147 |
Впр.5, с. 148 |
|
Пояснює правила |
Наводить |
|
|
Впр.2, с. 149 Впр.3, с. 149
|
Впр.4(a), с. 150 |
Впр.5(a), с. 153 |
Впр.5(b,c), с. 153 |
|
|
Впр.7(b), с. 153 Впр.2, с. 157 |
Mozart Quiz 50 Cent |
Впр.7(a), с. 153 Впр.1, с. 155 |
|
Скласти анкету для друзів про смаки в музиці |
||
|
|
|
|
About your pre Впр.6, с. 160 Впр.2, с. 160 |
|
About different music styles |
|
Впр.8, с. 160 |
|
|
Наводить |
|
Впр.5, с. 159 |
|
Ukrainian folk culture Впр.1, с. 162 |
Впр.2, с. 163 |
Впр.2, с. 163 |
|
|
|
Впр.3, с. 165 Впр.5, с. 165 Впр.2, с. 174 Впр.5,6, с. 176-177, Впр.8, с. 177 |
Впр.4, с. 165 A quiz |
Впр.4, с. 175 |
Впр.2, с. 164 Впр.7, с. 177 |
Впр.7, с. 167 |
|
|
|
|
|
Впр.17, с. 172 Впр.15, с. 172 Впр.13, с. 170 |
A quiz |
Впр.14, с. 171 Впр.12, с. 169 |
Впр.11, с. 168 |
Написати про свої захоплення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Демонструє |
Пояснює правила |
|
Впр.3, с. 184 Впр.5, с. 184 |
Magazines |
Впр.1(b), с. 182 |
Впр.2, с. 183 Впр.4, с. 184 Making up sentences |
Впр.5, с. 184 |
|
|
Впр.1, с. 185 A dialogue Впр.5,с.188 |
Andriy Tsaplenko |
Впр.2, с. 185 Впр.4, с. 187 |
|
Впр.6, с. 188 |
51 |
|
Друковані видання Великої Британії. |
Описувати, розповідати, характеризувати Запитувати та надавати інформацію Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації Пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію Висловлювати свої враження, почуття та емоції Аргументувати свій вибір, точку зору Надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям Оцінювати стан речей, події, факти Обмінюватись думками Коментувати статистичні дані |
Публічна |
Finance, an item, a heading, a headline, quality, to cater, to cover, to catch an eye, to provide material, to succeed in doing smth |
|
Спілкування |
52 |
|
Друковані видання США. |
Публічна |
|
Mixed tenses |
Спілкування |
|
53 |
|
Улюблені журнали. |
Публічна |
|
Mixed tenses |
Спілкування |
|
54 |
|
Географічний прогноз. |
Публічна |
Major, enormous, inland |
Articles with geographical names |
|
|
55 |
|
Британські міста. |
Публічна |
In the north, to the north, a fisherman, an industry, population, a sailor, to inhabit, industrial, to be proud of, to be buried |
|
Спілкування |
|
56 |
|
Що ще не зроблено? ТО 6 |
Публічна |
|
Present Perfect Passive Voice |
|
|
|
|||||||
57 |
|
Великобританія: географічне положення та клімат. |
- Описувати, розповідати, характеризувати - Запитувати та надавати інформацію - Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації - Пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію - Висловлювати свої враження, почуття та емоції - Аргументувати свій вибір, точку зору - Надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям - Оцінювати стан речей, події, факти - Обмінюватись думками Коментувати статистичні дані |
Публічна |
Впр.2(a), с. 212 |
|
Спілкування |
58 |
|
Україна: географічне положення та клімат. |
Публічна |
An area, a border, a territory, flat, major, mountainous, to border on, to stretch |
|
Спілкування |
|
59 |
|
Факти про країни. |
Публічна |
|
|
Інформаційно- |
|
60 |
|
Що ти б хотів відвідати? |
Публічна |
|
Articles |
Соціальна та |
|
61 |
|
Що побачити в Великобрітнії. |
Публічна |
|
|
Соціальна та |
|
62 |
|
Теми для газет.
|
Публічна |
|
|
|
|
63 |
|
Подивимось на карту. ТО 7 |
Публічна |
|
|
Соціальна та |
|
64 |
|
Час читання.
|
|
A penalty, a mind, a venture, mysterious, upset, to make a living, to give a chance |
|
|
|
65 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
66 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
67 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
68 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
69 |
|
Повторення |
|
|
|
|
|
70 |
|
Підсумок за рік |
|
|
|
|
|
|
Демонструє
|
|
|
Впр.4, с. 190 Впр.5, с. 191 |
Впр.1, с. 189 |
Впр.3, с. 190 |
Впр.2, с. 189 |
Написати про друковані видання |
|
Визначає |
|
|
|
The New York Times |
Fleet street |
|
Впр.5-7, с. 193 |
|
|
|
|
Впр.1, с. 194 Впр.5, с. 197 Впр.4, с. 196 |
|
Впр.3, с. 195 Ukrainian newspapers Впр.8, с. 198
|
Впр.1, с. 199 |
Впр.1, с. 199 |
|
|
|
|
Впр.1, с. 200 |
|
Впр.2, с. 200 Information on the website |
A paragraph about any country |
Написати про країну як у впр 5 с. 202 |
Описує види еко- |
|
|
Визначає |
Впр.4(a), с. 205 |
Впр.2, с. 205 Впр.6(a), с. 206 Впр.7, с. 207
|
Впр.1, с. 203 Manchester |
Впр.6(b), с.206 |
Впр.4, с. 205 |
|
|
|
|
Впр.9, с. 211 |
|
The interview |
Впр.4, с. 209 Making up sentences
|
Впр.7, с.210 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Демонструє
Обговорює |
|
Визначає |
Впр.3, с. 214 |
The south of England. The Rose |
Впр.1, с.212 Впр.2(b), с.212
|
A short article about a resort in the south of England |
Написати про відомий курорт на півдні Англії |
Обговорює |
|
Впр.6, с. 216 |
|
Впр.4(b), с.214 Information on the website Впр.8, с.218
|
Впр.5, с.216 |
Впр.9, с.220 |
||
|
|
Впр.7(a), с. 216 |
Canada |
Tourist information |
Впр.7(b), с.217 |
Скласти факт файл про Україну. |
||
|
|
|
Впр.1, с. 220 Впр.3, с. 222
|
Bristol |
Впр.2, с.220 |
Впр.4, с.222 |
Впр.4, с.222 |
|
|
Пояснює правила |
|
Do the quiz Впр.1, с. 223 Впр.2, с. 223 |
|
What to see in the UK? Впр.2, с.223 |
Впр.1, с.223 Впр.3, с.224 |
Впр.3, с.224 |
|
|
|
Впр.2, с. 225 Впр.4(b), с. 226 Впр.5, с. 227 |
|
Впр.4(a), с.225 |
Впр.6, с.227 |
Впр.3, с.225 |
||
|
|
|
|
Впр.15, с.231 Впр.11, с.229 Впр.10, с.229 |
|
The Welsh Mind and character Впр.13, с.230 |
A paragraph about any British city |
Написати про британське місто , яке тобі подобається |
|
|
|
|
Впр.2, с. 236 Впр.3, с.236 Впр.4,5, с.236 |
|
Впр.1, с.233 |
Put the destinations into the correct order |
Впр.6, с.237 |
|
|
|
|
За завданнями вчителя (тестові завдання)
|
Підготув. до к.р. |
|||
|
|
|
|
За завданнями вчителя (тестові завдання)
|
Підготув. до к.р. |
|||
|
|
|
|
За завданнями вчителя (тестові завдання) |
Підготув. до к.р. |
|||
|
|
|
|
За завданнями вчителя (тестові завдання) |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|