Календарно-тематичне планування з англійської мови 8 клас за Карпюк О.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови 8 клас за Карпюк О. Планування містить очікувані результати. Розраховано на 2 години в тиждень.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови у 8 класі

 - І семестр – (2 години на тиждень)

Підручник - Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підручник для 8 класу загальноосвітніх шкіл., 201

 

 

Дата

 

Тема уроку

 

 

Очікувані результати

Ключові компетентності

 

Сфера спілкування

Мовний інвентар

Лексика

Граматика

Introduction

1

 

Тобі сподобалися твої канікули?

Спілкування
іноземними мовами

Особистісна

 

Go

sightseeing,accommodation,t

o book,a resort

Past Simple

2

 

Вдосконалення навичок вживання граматичних структур групи Present and Past

 

Повторення ЛО

Граматичні структури Present та Past

Unit 1: Family and Friends

3

 

Сім’я та друзі

Соціальна та
громадянська
компетентності

Особистісна

 

 

 

 

Kind,reliable,sociable,helpful

,understanding,ambitious,laz

y,strict,honest,friendly,fair,co

mplaining,amusing,jealous,o

verprotective,pessimistic

Прикметни-ки

4

 

Чи ти хороший друг?

Соціальна та
громадянська
компетентності

 

Особистісна

 

 

Brave,stubborn,thoughtful,sel

fish,serious,generous,tidy,opt

imistic,polite

Present Simple

5

 

Друзі та дружба

Соціальна та
громадянська
компетентності

Особистісна

 

ЛО теми

Present Simple

6

 

Порівняння

 

 

 

ЛО теми

As…as or not so…as

7

 

Чи ти справжній друг?

 

Соціальна та
громадянська
компетентності

Особистісна

 

 

 

 

Catch up

with,weirdo,pretend,came

across,tease,get on with,have

a lot in common

Tenses

8

 

Написання листа другу

 

 

ЛО теми

Tenses

9

 

Значення дружби

ТО 1

 

Особистісна

 

ЛО теми

Future Simple and Present Continuous

Unit 2: Healthy lifestyle

10

 

Здоровий спосіб життя

Екологічна
грамотність і
здорове життя

Особистісна

 

 

 

Rapid,solve,nightmare,breathe,stage,previous,to

relax,aneyelid

Tenses

11

 

Здорові звички

Екологічна
грамотність і
здорове життя

Особистісна

 

 

 

A flavor,to depend

on,fizzy,to be at risk,to take

one’s time

Conditional

12

 

Бути здоровим важливо

 

Екологічна
грамотність і
здорове життя

 

Особистісна

 

 

ЛО теми

 

Future Tenses

 

13

 

Який ти? Вдосконалення навичок усного мовлення,аудіювання й читання

Екологічна
грамотність і
здорове життя

Особистісна

 

ЛО теми

Tenses

14

 

Ми повинні піклуватися про наше здоров’я.

Активізація лексики

 

 

Екологічна
грамотність і
здорове життя

Особистісна

 

Vocabulary box p. 43

Tenses

 

 

Комунікативна компетентність

 

Змістові лінії

 

Сприймання на слух

Усна взаємодія та усне продукування

Зорове сприймання

Писемне продукування

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Домашнє завдання

Introduction

Впр.1,2 с.13

Впр.1,с.12

 

 

Впр.2,с.4

Впр.1,с.14

 

 

 

 

Ілюструє
необхідність
здорового
способу життя на
прикладі своєї
родини.

 

 

 

 

Впр. 7, с. 7

Song

Making up sentences

Впр. 1а, б, с. 8, впр. 2, с. 8, впр. 4 аб, с. 10

Впр. 1с, с. 8

Впр. 7, с. 11

Unit 1: Family and Friends

Впр.1,с.19

 

 

 

 

Interviewing

Впр. 1, с. 18

Впр.3, с.18

Наводить
приклади внеску
своєї родини у
сталий розвиток

 

 

Наводить
приклади
взаємодопомоги
членам родини.

Формулює
особисті ціннісні
пріоритети.

Формулює
особисті ціннісні
пріоритети.

Обговорює
особливості
взаємодії
особистості та
групи.

Наводить
приклади
взаємодопомоги
членам родини.

Ілюструє
необхідність
здорового
способу життя на
прикладі своєї
родини.

Формулює
правила безпеки
онлайн
спілкування.

Формулює
правила безпеки
онлайн
спілкування.

 

Демонструє
розуміння
цінності праці та
працьовитості
для досягнення
добробуту.

Демонструє
розуміння
цінності праці та
працьовитості
для досягнення
добробуту.

 

Впр. 2, с. 18

Впр.1,2,с.19-20

Text “A Good friend”

Expressing opinion

Впр.3, с.20

Впр. 1, с. 19

Описа-ти свого найкращого друга

A poem

Впр.1,с.21Впр.2,с.22

 

Впр.4, с.22,Впр.6,с.23

Впр.7,с.24

Впр. 5, с. 23

Is it good to have many friends?

Answer the questions

Broken senten-ces

Впр. 1, с. 25

Написати 5 речень порівнянь

Pupils’ answers

Впр.6, с.28, впр.4, с. 28

Впр.1, с.26

Впр.2,с.28

Впр. 5, с. 28

 

 

 

 

Song

 

Впр. 1, с. 29

Letter sample

Впр. 2, с. 29

Впр. 3, с. 29

My best friend

Впр.1,с.46Впр.5,с.48, впр. 3, с. 47

Впр.4,с.47

Впр.2,с.46

Впр. 6, с. 49

 

Unit 2: Healthy lifestyle

Впр. 2, с. 30

Впр.1, с.30,Впр.5,с.32

 

Впр.2,с30

Впр.7,с.32

Дискутує довкола
питань екології
життя та здоров’я
людини.

Дискутує довкола
питань екології
життя та здоров’я
людини.

Дискутує довкола
питань екології
життя та здоров’я
людини.

Дискутує довкола
питань екології
життя та здоров’я
людини.

 

 

Дає поради щодо
правил поведінки
під час епідемії.

 

Дає поради щодо
правил поведінки
під час епідемії.

Обговорює шляхи
профілактики
захворювань.

Обговорює шляхи
профілактики
захворювань.

Обговорює шляхи
профілактики
захворювань.

Обговорює шляхи
профілактики
захворювань.

 

Впр. 4, с. 31

Впр. 4б, с. 35

Впр.1,с.33Впр.2,с.34 Впр.4,с.35Впр.5,с.35

Впр.3,с34

Впр. 6, с. 36

 

Впр. 7, с. 36

Why is exercising wise?

What does being healthy mean to you? Впр. 2, с. 37

Впр. 1, с. 37

Впр.3,4 с.38

 

 

 

 

Впр. 7, с. 39

Впр. 2б, с. 41

Впр.1, с.39, Впр.2а,      с. 41

 

 

 

 

 

Впр.1,с.39 Впр.2, с.41

Впр.4,с.

42

 

Впр. 3, с. 41

Video

Впр.7 а)с.44, впр. 9, с. 45

Впр.6,с.43

Впр.7б)с.44

 

Впр. 8, с. 44

 

15

 

Написання електронних листів.

 

 

ЛО теми

Tenses

16

 

У тебе здоровий спосіб життя?

ТО 2

 

Особистісна

 

ЛО теми

Giving advice

17

 

Час для читання

 

 

 

 

Devoted,generous,greedy,har

d-working,to devote,to

bother,lonely

Tenses

Unit 3: What’s your school like?

18

 

Який вигляд має твоя школа?

 

 

A university,to decide,to

improve,to memorize,to

cheer smb up

Tenses

19

 

Може завтра піде дощ

 

 

ЛО теми

Should may/might

20

 

Школи у Великій Британії

 

Освітня

 

 

 

An education,a

technology,national,primary,

secondary,typical,to take an

exam

 

21

 

Обладнання моєї школи. Вдосконалення навичок усного мовлення й читання

 

 

 

An equipment,a facility,a

workshop,be well-equippead

Tenses

22

 

Моє шкільне життя.

Вдосконалення навичок письма

 

Освітня

 

 

 

 

Arts and Crafts

Room,Assembly

Hall,Canteen,Gymnasium,La

boratory,Computer Room,

Library, Workshop

 

 

 

 

23

 

Ви хороша команда?

 

 

 

 

Tenses

24

 

Наші вчителі. Вдосконалення навичок аудіювання

 

Освітня

 

 

25

 

Чи щаслива ти людина?

 

 

ЛО

теми

Past Continuous

26

 

Це змушує мене почуватися краще

 

 

 

ЛО

теми

Tenses

27

 

Ти щасливий в школі?

Контроль письма

 

Освітня

 

ЛО теми

Past Simple or Past Continuous

28

 

Моє навчання у школі

ТО 3

 

Освітня

 

ЛО теми

Past Continuous

Should,  must,  have to

29

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

30

 

Контроль читання

 

 

 

 

31

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

32

33

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Song

Compo-nents of healthy lifestyle

Впр. 1, с. 45

Впр. 2, с. 45

Дискутує довкола
питань екології
життя та здоров’я
людини.

Дає поради щодо
правил поведінки
під час епідемії.

Обговорює шляхи
профілактики
захворювань.

 

Впр. 3, с. 45

Poem

Впр.8,с.50Впр.11,с.52

Впр.7,с.49, Впр.9, с.51, Впр.10с.51

Впр.12,с.53

 

Впр. 13, с. 53

 

Впр.3,с.56Впр.4,с.56Впр.5-8с.57

 

Впр.1,с.54, Впр.4,с.56

Впр. 2, с. 56

 

Впр. 7, с. 57

Unit 3: What’s your school like?

Впр.2, с.62

 

 

 

Впр.1,с.62

Впр.4,с.63

Впр.3,с.63

Обговорює участь
у шкільних
екологічних
заходах.

Обговорює участь
у шкільних
екологічних
заходах.

 

 

Демонструє
розуміння
потреби
працювати разом.

Демонструє
розуміння
потреби
працювати разом.

У спілкуванні
дотримується
толерантності та
принципу «no
hate speech»
(мова проти
ненависті – з
англ.).

Пропонує
варіанти участі
школи/класу в
житті громади.

Пропонує
варіанти участі
школи/класу в
житті громади.

 

Впорядковує
власний робочий
день з
дотриманням
здорового
способу життя.

Впорядковує
власний робочий
день з
дотриманням
здорового
способу життя.

 

 

 

Впр. 5, с.

63

Dialogues

 

 

Впр. 2, с. 65

Впр.6,с.66, впр. 1, с. 64

Впр.4-5,с.66

Впр. 3, с. 65

British schools

 

 

Впр.1а)с.68 Впр.3-4,с.70

Впр.1б)с.68

Впр.2,с.70

Впр. 5, с. 71

Dan’s opinion about his school

 

 

 

 

Впр.5,с.71Впр.1,с.73Впр.3,с.75

Впр.6,с.71Впр.1,с.73

Впр.8,с.73 Впр.2,с.77

Впр. 7, с. 73

Song

Впр.4-5,с.75 Впр.7,с.77

Впр.6,с.76

Впр.4,с75 Впр.1,с.

77

Впр.8,с.

78

Впр. 7б, с. 77

Isn’t it important to be pretty?

Впр. 2б, с. 79

Впр. 3, с. 80

Впр.2а,с.

80

Впр.2,с.

79

Впр.4,с. 80

 

My favorite teache

Впр.2,с.81Впр.3а)с.81 Впр.6а)с.84

 

 

Впр.3б)с.81

 

Впр.6 б)с.84

Впр. 5, с. 83

 

 

 

Pupils’ answers

Впр. 3, с. 85

Впр. 1, с. 84

Впр.2,с.85Впр.4,с.86

Впр. 5, с. 86

Впр. 1, с. 87Впр.5-6, с.89 Впр.2,с.88

Впр.1б)с.88 Впр.9,с.90

Впр.1а)с.87 Впр.8, с.90

Впр.3,с.88

Впр.7,с.89

 

 

 

 

Впр.4,с.94

Впр.2,с.92Впр.7,с.95Впр.8,с.96

Впр.1,с. 91 Впр.5,с.94Впр.9,с.97

 

Впр.2,

с.97

 

 

 

Впр.3, с.93

Song

Впр.5с)с.102

Впр.3,с.98,

Впр.5, с.100

Впр.2,

с.98 Впр.4,

с.100

 

Впр. 9, с. 105

 

 

 

 

 

 

 

 

Повто-рити лекси-ку

 

 

 

 

 

 

 

 

Повто-рити прави-ла

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повто-рити мовленнєві зразки

 

 

 

 

 

 

 

 

Написати план зимо-вих канікул

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування з англійської мови у 8 класі

 - ІІ семестр – (2 години на тиждень)

Підручник - Карп’юк О. Д. Англійська мова: Підручник для 8 класу загальноосвітніх шкіл., 201

№ п/п

Дата

Тема уроку

Очікувані результати

Сфера спілкування

Мовний інвентар – лексика

Мовний інвентар – граматика

 

Ключові компетентності

Your Preferences (Твої захоплення)

34

 

Тобі потрібна книга?

-                      Описувати, розповідати, характеризувати

-                      Запитувати та надавати інформацію

-                      Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

-                      Пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію

-                      Висловлювати свої враження, почуття та емоції

-                      Аргументувати свій вибір, точку зору

-                      Надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям

-                      Оцінювати стан речей, події, факти

-                      Обмінюватись думками

Коментувати статистичні дані

Публічна

A catalogue, fiction, nonfiction, a title, to consult, to contain, made-up stories, in general

 

Спілкування
державною (і рідною
у разі відмінності)
мовами

35

 

Різноманітність жанрів .

Публічна

An author, a genre, a pattern, a poet, a novel, a novelist, drama, a dramatist, an emotion, amusing

 

Обізнаність та
самовираження у
сфері культури

36

 

Біографії письменників.

Публічна

Inspired, due to, the success, achieve, essay, inspiration, noble

 

Спілкування
державною (і рідною
у разі відмінності)
мовами

37

 

Ти гарний читач?

Публічна

 

Passive Voice

 

 

 

Ти гарний читач?

Публічна

Find out, pick out, borrow, a cover

Passive Voice

Спілкування
іноземними мовами

38

 

У бібліотеці.

Публічна

 

 

 

39

 

Що ти любиш читати?

ТО 4

 

Публічна

Truthful, true-to-life,

Imagination, holdsmb’s attention

 

Спілкування
державною (і рідною
у разі відмінності)
мовами

 

40

 

Музика навколо нас.

-                      Описувати, розповідати, характеризувати

-                      Запитувати та надавати інформацію

-                      Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

-                      Пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію

-                      Висловлювати свої враження, почуття та емоції

-                      Аргументувати свій вибір, точку зору

-                      Надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям

-                      Оцінювати стан речей, події, факти

-                      Обмінюватись думками

Коментувати статистичні дані

Публічна

Orchestra, conductor, pianist, violinist, cellist, operasinger, composer, concert, perform, musical instruments

 

 

41

 

Ти музичний фанат?

Публічна

 

 

Спілкування
іноземними мовами

42

 

Ти музичний фанат?

Публічна

 

Passive Voice

Обізнаність та
самовираження у
сфері культури

43

 

Музиканти.

Публічна

 

 

Соціальна та
громадянська
компетентності

44

 

Про смаки не сперечаються.

Публічна

 

 

Соціальна та
громадянська
компетентності

45

 

Музичні стилі.

Публічна

 

 

Соціальна та
громадянська
компетентності

46

 

Народжений з піснею.

Публічна

 

 

 

47

 

Книги наші друзі.

Публічна

Shy, attend, divorce, sharp mind, background, screenplay, keep occupied

 

Обізнаність та
самовираження у
сфері культури

48

 

Наші захоплення.

ТО 5

 

 

 

 

 

Broad up your mind! (Розширюй свою свідомість)

49

 

Що ти любиш читати?

 

Публічна

A reporter, a correspondent, a compositor, a news editor

 

Спілкування
державною

50

 

Українська преса.

 

Публічна

A journalist, an official, a periodical, press

 

Інформаційно-
цифрова
компетентність

 

Змістова лінія

Мовленнєва діяльність

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Усна взаємодія та усне продукування (мовлення)

Сприймання на слух (аудіювання)

Зорове сприймання (читання)

Писемне продукування (письмо)

 

 

 

 

 

Acting out a dialodue

 

Впр. 1, с. 114

Впр. 2, с. 116

Впр. 2(b),с.116

 

 

 

 

 

Обговорює
розмаїття
літературної
спадщини.

 

 

 

 

Впр. 4, с. 117

 

Впр. 5, с. 117

About the book you have read recently

Написати про письменників, яких ти знаєш

 

 

 

 

Biodraphies

Впр. 6, с. 127

Впр. 7, с. 119

About your favourite book characters

Написати про улюбленого книжкового героя

 

 

 

 

 

Впр. 8, с. 121

A story about Lewis Carroll

Впр. 9, с. 121

Впр. 2, с. 122

Впр.7, с. 125

 

 

 

 

 

Впр. 1, с. 125

Впр. 2(а), с. 126

Впр. 2(б), с. 127

Скласти 10 речень з Present Simple Active та

 

Обговорює
розмаїття
літературної
спадщини

 

 

Впр.1, с. 129

Впр.3, с. 131

A dialogue

How a modern library is organized

Впр.2, с. 129

Впр.3, с. 130

Написати про бібліотеку

 

 

 

 

Впр.7, с. 132

Role-play

Впр.9, с. 134

 

 

Впр.8, с. 132

Впр.2, с. 136

Впр.3, с. 136

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пояснює правила
поведінки у
закладах
культури

Наводить
приклади впливу
музики на
здоров’я і
самопочуття.

 

Обговорює
можливості
замовлення
квитків онлайн.

Practicing the vocabulary

Haydn’s First Opera

Впр.1(c), с.138

Впр.3, с. 139

Впр.5, с. 140

Впр.6, с. 140

 

 

Впр.7, с. 141 Впр.5, с. 145

 

DJ Kool Herc

Впр.1, с. 141 Впр.2, с. 143

Впр4(b), с. 144

Впр.7, с. 146

 

 

 

Обговорює
можливості
замовлення

Questionnaire.

Впр.3, с. 147

 

Впр.6, с. 145

Впр.2,4, с. 147

Впр.5, с. 148

 

Пояснює правила
поведінки у
закладах
культури

Наводить
приклади впливу
музики на
здоров’я і
самопочуття.

 

 

Впр.2, с. 149

Впр.3, с. 149

 

Впр.4(a), с. 150

Впр.5(a), с. 153

Впр.5(b,c), с. 153

 

 

Впр.7(b), с. 153

Впр.2, с. 157

Mozart Quiz

50 Cent

Впр.7(a), с. 153

Впр.1, с. 155

 

Скласти анкету для друзів про смаки в музиці

 

 

 

 

About your pre

Впр.6, с. 160

Впр.2, с. 160

 

About different music styles

 

Впр.8, с. 160

 

 

Наводить
приклади впливу
музики на
здоров’я і
самопочуття.

 

Впр.5, с. 159

 

Ukrainian folk culture

Впр.1, с. 162

Впр.2, с. 163

Впр.2, с. 163

 

 

 

Впр.3, с. 165 Впр.5, с. 165 Впр.2, с. 174

Впр.5,6, с. 176-177, Впр.8, с. 177

Впр.4, с. 165

A quiz

Впр.4, с. 175

Впр.2, с. 164

Впр.7, с. 177

Впр.7, с. 167

 

 

 

 

Впр.17, с. 172

Впр.15, с. 172

Впр.13, с. 170

A quiz

Впр.14, с. 171

Впр.12, с. 169

Впр.11, с. 168

Написати про свої захоплення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Демонструє
розуміння основ
медіа-
грамотності.

Пояснює правила
безпечної
поведінки онлайн.

 

Впр.3, с. 184

Впр.5, с. 184

Magazines

Впр.1(b), с. 182

Впр.2, с. 183

Впр.4, с. 184

Making up sentences

Впр.5, с. 184

 

 

Впр.1, с. 185

A dialogue

Впр.5,с.188

Andriy

Tsaplenko

Впр.2, с. 185

Впр.4, с. 187

 

Впр.6, с. 188

 

51

 

Друковані видання Великої Британії.

Описувати, розповідати, характеризувати

Запитувати та надавати інформацію

Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

Пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію

Висловлювати свої враження, почуття та емоції

Аргументувати свій вибір, точку зору

Надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям

Оцінювати стан речей, події, факти

Обмінюватись думками

Коментувати статистичні дані

Публічна

Finance, an item, a heading, a headline, quality, to cater, to cover, to catch an eye, to provide material, to succeed in doing smth

 

Спілкування
іноземними мовами

52

 

Друковані видання США.

Публічна

 

Mixed tenses

Спілкування
іноземними мовами

53

 

Улюблені журнали.

Публічна

 

Mixed tenses

Спілкування
державною (і рідною
у разі відмінності)
мовами

54

 

Географічний прогноз.

Публічна

Major, enormous, inland

Articles with geographical names

 

55

 

Британські міста.

Публічна

In the north, to the north, a fisherman, an industry, population, a sailor, to inhabit, industrial, to be proud of, to be buried

 

Спілкування
іноземними мовами

56

 

Що ще не зроблено?

ТО 6

Публічна

 

Present Perfect

Passive Voice

 

 

57

 

Великобританія: географічне положення та клімат.

-                      Описувати, розповідати, характеризувати

-                      Запитувати та надавати інформацію

-                      Розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

-                      Пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію

-                      Висловлювати свої враження, почуття та емоції

-                      Аргументувати свій вибір, точку зору

-                      Надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям

-                      Оцінювати стан речей, події, факти

-                      Обмінюватись думками

Коментувати статистичні дані

Публічна

Впр.2(a), с. 212

 

Спілкування
іноземними мовами

58

 

Україна: географічне положення та клімат.

Публічна

An area, a border, a territory, flat, major, mountainous, to border on, to stretch

 

Спілкування
державною (і рідною
у разі відмінності)
мовами

59

 

Факти про країни.

Публічна

 

 

Інформаційно-
цифрова
компетентність

60

 

Що ти б хотів відвідати?

Публічна

 

Articles

Соціальна та
громадянська
компетентності

61

 

Що побачити в Великобрітнії.

Публічна

 

 

Соціальна та
громадянська
компетентності

62

 

Теми для газет.

 

Публічна

 

 

 

63

 

Подивимось на карту.

ТО 7

Публічна

 

 

Соціальна та
громадянська
компетентності

64

 

Час читання.

 

 

A penalty, a mind, a venture, mysterious, upset, to make a living, to give a chance

 

 

65

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

66

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

67

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

68

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

69

 

Повторення

 

 

 

 

 

70

 

Підсумок за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

Демонструє
розуміння основ
медіа-
грамотності.

 

 

 

 

 

Впр.4, с. 190

Впр.5, с. 191

Впр.1, с. 189

Впр.3, с. 190

Впр.2, с. 189

Написати про друковані видання

 

Визначає
достовірність
інформації.

 

 

 

The New York Times

Fleet street

 

Впр.5-7, с. 193

 

 

 

 

Впр.1, с. 194 Впр.5, с. 197 Впр.4, с. 196

 

Впр.3, с. 195

Ukrainian newspapers

Впр.8, с. 198

 

Впр.1, с. 199

Впр.1, с. 199

 

 

 

 

Впр.1, с. 200

 

Впр.2, с. 200

Information on the website

A paragraph about any country

Написати про країну як у впр 5 с. 202

Описує види еко-
туризму

 

 

Визначає
орієнтовну
вартість
перебування в
країні виучуваної
мови.

Впр.4(a), с. 205

Впр.2, с. 205 Впр.6(a), с. 206

Впр.7, с. 207

 

Впр.1, с. 203

Manchester

Впр.6(b), с.206

Впр.4, с. 205

 

 

 

 

Впр.9, с. 211

 

The interview

Впр.4, с. 209

Making up sentences

 

 

 

Впр.7, с.210

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Демонструє
розуміння
цінності
культурного
розмаїття та
потреби жити
разом у мирі.

Обговорює
громадянську
позицію та власні
погляди на
різноманітні
соціальні
проблеми своєї
країни та
світового
простору.

 

Визначає
орієнтовну
вартість
перебування в
країні виучуваної
мови.

Впр.3, с. 214

The south of England. The Rose

Впр.1, с.212 Впр.2(b), с.212

 

A short article about a resort in the south of England

Написати про відомий курорт на півдні Англії

Обговорює
питання, пов’язані
із збереженням
навколишнього
середовища у
своєму регіоні та
державі .

 

Впр.6, с. 216

 

Впр.4(b), с.214 Information on the website

Впр.8, с.218

 

 

Впр.5, с.216

Впр.9, с.220

 

 

Впр.7(a), с. 216

Canada

Tourist information

Впр.7(b), с.217

Скласти факт файл про Україну.

 

 

 

Впр.1, с. 220

Впр.3, с. 222

 

Bristol

Впр.2, с.220

Впр.4, с.222

Впр.4, с.222

 

Пояснює правила
безпечної
поведінки онлайн.

 

Do the quiz

Впр.1, с. 223

Впр.2, с. 223

 

What to see in the UK?

Впр.2, с.223

Впр.1, с.223 Впр.3, с.224

Впр.3, с.224

 

 

Впр.2, с. 225

Впр.4(b), с. 226

Впр.5, с. 227

 

Впр.4(a), с.225

Впр.6, с.227

Впр.3, с.225

 

 

 

 

Впр.15, с.231 Впр.11, с.229 Впр.10, с.229

 

The Welsh Mind and character

Впр.13, с.230

A paragraph about any British city

Написати про британське місто , яке тобі подобається

 

 

 

 

Впр.2, с. 236

Впр.3, с.236 Впр.4,5, с.236

 

Впр.1, с.233

Put the destinations into the correct order

Впр.6, с.237

 

 

 

 

За завданнями вчителя

(тестові завдання)

 

Підготув. до к.р.

 

 

 

 

За завданнями вчителя

(тестові завдання)

 

Підготув. до к.р.

 

 

 

 

За завданнями вчителя

(тестові завдання)

Підготув. до к.р.

 

 

 

 

За завданнями вчителя

(тестові завдання)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ратнікова Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (8-й рік навчання) 8 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
13 жовтня 2023
Переглядів
11055
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку