КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 9 КЛАС (3 години на тиждень)

Про матеріал
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 9 КЛАС (3 години на тиждень, 105 годин на рік) Відповідно до навчальної програми з іноземних мов для 5-9-х класів для ЗНЗ і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов затверджена наказом МОН від 07.06.2017 № 804 До підручника О. Д. Карп’юк «English» для загальноосвітніх закладів. - Тернопіль : Астон – 2017.
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

9 КЛАС

(3 години на тиждень, 105 годин на рік)
Відповідно до навчальної програми з іноземних мов для 5-9-х класів для ЗНЗ і спеціалізованих шкіл із поглибленим

вивченням іноземних мов затверджена наказом МОН від 07.06.2017 № 804

 До підручника О. Д. Карп’юк  «English» для загальноосвітніх закладів. -  Тернопіль : Астон – 2017.

 

Дата

Тема уроку

Мовний матеріал

Мовленнєвий компонент

Домашнє завдання

Примітки

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

І семестр

Тема 1. Я, моя родина, мої друзі (11 год.)

  1.  

01.09

Повторення.

Ми - підлітки

 

 

 

Ст.5,

Ст.4

 

Впр.1, ст.6 (усно)

 

  1.  

02.09

Повторення.

Люди навколо нас

Although, injustice, digital, the sense of humor

 

 

впр.1, ст.6

Впр.2, ст.6-7

 

Впр.4, ст.8

 

  1.  

05.09

Повторення. Яка ти особистість?

Outgoing, honest, positive, determined, gorgeous, caring

 

Ст.9 (питання)

Впр.5, ст.8

Впр.6, 7, ст.8-9

Впр.8, ст.10

Впр.10, ст.11

 

  1.  

08.09

Дізнайся більше про себе

 

 

 

Впр.8б), ст.10

 

Впр.9а), ст.10

Впр.11, ст.11

 

  1.  

09.09

Давайте поговоримо

 

Gerund

 

Впр.1, 2 ст13

 

Впр.3, ст.14

Впр.6, ст.14

 

  1.  

12.09

Ми такі різні

 

Gerund

 

Впр.5, ст.14

 

Впр.4, ст.14

 

 

  1.  

15.09

Мій найкращий друг

Chatterbox, to admire, to complain, to prove

 

Впр.5а) ст.22

Впр.5с), 6 ст.23

Впр.5б, ст.22-23

 

Впр.7, ст.23

 

  1.  

16.09

Здоровий спосіб життя

Freak, wizard, couch potato

Saying email addresses

 

Впр.1, 2 ст.20

Впр.4, ст.21

Впр.4, ст.21

Впр.1, ст.19

 

  1.  

19.09

Моя персональна інформація

 

Giving your date of birth

Впр.1,2, 3 ст 15-16

Впр.2,ст.16

Впр.1, ст 15-16

Впр.4, ст.17

Впр.4, ст.17

 

  1.  

22.09

Написання автобіографії

 

 

 

Ст. 25

Впр.1, ст.24

Ст.26

Написати автобіографію

 

  1.  

23.09

Підсумковий урок з теми «Я, моя родина, мої друзі»

 

Тема 2. Молодіжна культура (11 год.)

  1.  

26.09

Течії молодіжної культури

 

Geek, prep, high-flyer, hang-out, outfit, software, trend, victim, to grab, to irritate, casual, fascinated, picky

Впр.1,ст.27

Впр.3, Ст.29

Впр.2, ст.28

Впр.4, ст.30

Впр.5а, ст.30

 

  1.  

29.09

Захоплення молоді

Gerund

Picky, ingenious, fashion-conscious, outfit, gadget, pastime,

 

Впр.5б, ст.31

впр.3, ст.34

Впр.2, ст.33

Впр.1, ст.32

 

  1.  

30.09

Розповідь про мої захоплення

Would you mind…

 

Впр.5, ст.34

Впр.6, ст.34

 

Впр.4, ст.34

Впр.7, ст.35

 

  1.  

03.10

Мода

 

Hostel, item, leather, message, sportswear, spiky, to provide, to revolve

Впр.2б, ст.36

Впр.5а, ст.38

Впр.1, ст.35; впр.1б, ст.37

Впр.2с, ст.37; впр. 5б, ст.38

Впр.3, 4, ст.38

 

  1.  

06.10

Модний одяг молоді

 

Fuss, give in, pick, glittery

Впр.2а, ст.39-40

Впр.1, ст.39

Впр.2а, ст.39-40

Впр.2б, с ст.40

Впр.2д, ст.41

 

  1.  

07.10

Молодіжні клуби

 

 

 

Впр.3, 5 ст.41

Впр.1, ст.42

Впр.1, ст.42

Впр.2, ст.42

 

  1.  

10.10

Молодіжні стилі

 

 

 

впр.1б, ст.44

Впр.2а, ст.43

Впр.1, ст.43

Впр.3, ст.45;

 

  1.  

13.10

Спілкування молоді

 

 

 

Впр.8, ст.49

Впр.6, ст.47

Впр.8б, ст.50

Впр.13, ст.53 впр.7а, ст.48

 

  1.  

14.10

Молодіжні культури

 

 

 

Впр.12, ст.53

Впр.11, ст.52

 

Впр.1б, ст.54

 

  1.  

17.10

Молодіжні течії

 

Belief, conclusion, image, movement, opportunity, unemployment, wealth, to consume, enable, violent

 

Впр.1а, б ст.54

Впр.1б, ст.54

Впр.2а, ст.57

Впр.3, ст.57

 

  1.  

20.10

Підсумковий урок з теми «Молодіжна культура»

 

Тема 3. Засоби масової інформації (10 год.)

  1.  

21.10

Телевізійні стереотипи

 

Website, chat room, native speaker, education, tool, network, to connect, an excitement, to connect, to surf, related, human

 

Впр.1а, ст.62

Впр.1б, ст.62

Впр.2, ст.63 Впр.3а, ст.64

впр.5, ст.66

 

  1.  

31.10

Типи телевізійних програм

 

 

 

Criteria, a dignity, a reability, to avoid, to judge, to substitute, desperate, shallow, spiritual

 

Впр.4, ст.65

Впр.6, ст. 66

Впр.7а, ст.68

Впр.8, ст.69

 

  1.  

03.11

Найшвидший спосіб розповсюдження новин та інформації

 

 

Впр.1ст.6, впр.2 ст.71

Впр.2а, ст.70

Впр.2б, ст.70

Впр.2с, ст.71

Впр.3, ст.71

 

  1.  

04.11

Телевізійні новини

Relative Clause

An addict, an expert, a finding, to view, contrary, to conduct a survey

Впр.4б, ст.72

Впр.4а, ст.72

Ст.73-74

Впр.2а, ст.74

Впр.2б, ст.75

 

  1.  

07.11

Що? Де? Коли?

Non-Defining Relative Clause

 

 

 

Ст75

Впр.3, ст.75, впр.4с, ст.76

Впр.5, ст.76

 

  1.  

10.11

Спілкування у мережі Інтернет

 

Commercial, politics, preference, to advertise, to plug, to roar

Впр.2а, ст.78

Впр.1, ст.77, впр.2б, ст.78

Впр.2а, ст.78

Впр.6, ст.76

Впр.2с, ст.79

 

  1.  

11.11

Сторінками телепрограм

 

 

 

Впр.3а, ст79, впр.4 ст.80

Впр.3, ст.79-80

 

 

 

  1.  

14.11

Моя улюблена телепередача

 

 

 

Впр.5, ст.81

Впр.6, ст.81

 

 

 

  1.  

17.11

Роль ЗМІ в нашому житті

 

 

 

Впр.7, ст.82

 

Впр.2, ст.82

Впр.1, ст.82

 

  1.  

18.11

Підсумковий урок з теми «Засоби масової інформації»

 

Тема 4. Робота і професії (16 год.)

  1.  

21.11

Навички роботи

 

An aptitude, a career, employment, to affect, to require, available, certain, employed

 

Впр.1, ст.83, впр.3, ст.86

Впр.1, ст.83

Впр.4, ст.86

Впр.2, ст.86

 

  1.  

24.11

Робота і професії

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

25.11

Незвичні професії

 

 

Впр.2, ст.88

Впр.1, ст.87, впр.3, ст.88

Впр.5а, ст.86

Впр.5б, ст.87

Впр.6, ст.87

 

  1.  

28.11

Активні підлітки

 

 

Впр.4, ст.88

Впр.5б, ст.89

Впр.6, ст.89

Впр.5а, ст.89

Впр.6, ст.90

 

  1.  

01.12

Граматика. Relative pronouns

Relative Pronouns

 

 

Впр.1а, ст.90, впр.4, ст.91

 

Впр.2, ст.91, впр. 5, 7 ст.92

Впр.6, ст.92

 

  1.  

02.12

Важливі професії

 

 

Впр.2, ст.94

Впр.1а, ст.93; впр.4, ст.94

Впр.1а, ст.93

Впр.1б, ст.94

Впр.2, ст.94, створити кросворд на тему «Jobs»

 

  1.  

05.12

Співбесіда

 

Babysitting, a camping, a volunteer, to take up, to be excited about smth, to wok hard

Впр.5а, ст.99

Впр.1а, ст.98

Впр.6, ст.100

Впр.2, ст.98

Впр.5, ст.95 підготувати діалоги

 

  1.  

08.12

Найпоширеніші програми

 

Owner, funds, license fee,

Впр.10, ст.103

Впр.7б, ст.102

Впр.7а, ст101

Впр.8, ст.102

Впр.9, ст.103

 

  1.  

09.12

Світ професій

 

Exhausted, skilful, rewarding

 

Впр.11, ст.104

Впр.12а, ст.104

Впр.12б, ст.105

Впр.13а,б ст.105-107

 

  1.  

12.12

Урок позакласного читання

 

An announcer, confidence, a majority, a representative, a technican, a vision, worldwide, to go on air, to make dicisions

Впр.2, ст.108

Впр.1, ст.108, впр.4,5 ст.112

Впр.1,2, ст.108

Впр.3, ст.112

 

 

  1.  

15.12

Контроль аудіювання

 

  1.  

16.12

Контроль говоріння

 

  1.  

19.12

Контроль письма

 

  1.  

22.12

Контроль читання

 

  1.  

23.12

Узагальнення вивченого за І семестр

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

9 КЛАС

(3 години на тиждень, 105 годин на рік)
Відповідно до навчальної програми з іноземних мов для 5-9-х класів для ЗНЗ і спеціалізованих шкіл із поглибленим

вивченням іноземних мов затверджена наказом МОН від 07.06.2017 № 804

 До підручника О. Д. Карп’юк  «English» для загальноосвітніх закладів. -  Тернопіль : Астон – 2017.

 

ІІ семестр

 

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний матеріал

Мовленнєвий компонент

 

Домашнє завдання

 

Примітки

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Тема 5. Наука і технічний прогрес (16 год.)

  1.  

09.01

Світові винахідники

An inventor

 

Впр.1, ст.118

Впр.1с, ст.119

Впр.1, 2б, ст.118-119

Впр.3, ст.119

Впр.2а, ст.118

 

  1.  

12.01

Відомі науковці

a reason, to exist, to launch, impossible

 

 

Впр.1с, ст.119 Впр. 1б, 4a, ст.120

Впр.5, ст.120

Впр.6, ст.121

Впр.7а, ст.121

 

  1.  

13.01

Хто може розповісти про винаходи?

 

 

Впр.7д, ст.122

Впр.7б, ст.121

Впр.7с, ст.122

Впр.8, ст.123

Впр.9, ст.123

 

  1.  

16.01

Науки і науковці

Graduated, space, founders

 

Впр.1а, ст.128

 

Впр.2, ст.124; Впр.3а, ст.125

Впр.1, ст.124

Впр.3б, ст.125; Впр.1b, ст.129

 

  1.  

19.01

З історії світової науки

An invention, a theory, to construct, to discover, to invent

Word building

 

 

Впр.4, ст.126

Впр.5, ст.126

Впр.7, ст.127

 

  1.  

20.01

Галузі науки

 

Present Passive

Впр.3c, ст.131

 

Впр.1b, ст.131

Впр.3a, ст.130

Впр.2, ст.130

 

  1.  

23.01

Науковий музей

 

Past Passive

Впр.5, ст.132

 

Впр.6, ст.134

Впр.4, ст.131

Впр.7а,б ст.134

 

  1.  

26+.01

Сучасні досягнення науки

An achievement, cell, humanity, affordable, awesome, harmful, remote

 

Впр.7б, ст.135

Впр.3, ст.138

Впр.1, ст.136

Впр.8, ст.136

Впр.9, ст.136

 

  1.  

27.01

Давай поговоримо про майбутнє

Purpose, riddle, to depend, recent

 

Впр.5a, ст.139-140

Впр.4a, ст.138

Впр.5a, ст.139-140

Впр.2, ст.137

Впр.5b, ст.139-140

 

  1.  

30.01

Сучасні пристрої в житті та побуті

 

 

Впр.10, ст.144

Впр.6a, ст.142

Впр.4b, ст.142

Впр.9, ст.143

Впр.1, ст.145

 

  1.  

02.02

Відкриття та винахідники

 

 

 

Впр.4а,б ст.169

Впр.3, ст.169

Впр.1, ст.168

Впр.2, ст.168

 

  1.  

03.02

Сучасні винаходи у моєму житті

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

06.02

Проєкт «Винаходи, які змінили світ назавжди»

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

09.02

Робота з текстом «A gentle genius»

A genius, a quotient, publicity, relativity

 

Впр.1, ст.175

Впр.1, ст.175

Впр.2, ст.177

Впр.4, ст.177

Впр.5, ст.177

 

  1.  

10.02

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

Впр.4с, ст.171

Впр.5, ст.171

 

 

 

  1.  

13.02

Підсумковий урок з теми «Наука і технічний прогрес»

Виконання різнорівневих завдань

Ст.178-179

 

Тема 6. Охорона довкілля  (14 год.)

  1.  

16.02

Що для тебе природа?

Danger, environment, pollution, to pollute, to protect, to recycle, to reduce, to reuse, to save, environmental

 

Впр.4, ст.147

 

Впр.2, ст.146;  Впр.3, ст.147

Впр.1, ст.146

Впр.5, ст.149

 

  1.  

17.02

Екологія нашої планети

Ecology, nuclear, garbage, animals in danger

 

Впр.7, ст.150

Впр.8, ст.151

Впр.6, ст.150

Впр.9a, ст.151

Впр.1, ст.52

 

  1.  

20.02

Що ти можеш зробити, щоб зберегти планету Земля?

A container, oxygen, a surface, a survival, waste, coastal

 

Впр.5, ст.155

Впр.2, ст.153

Впр.4, ст.154

Впр.4, ст.154

Впр.5, ст.155

 

  1.  

23.02

Охоронна довкілля

 

Conditional I

 

Впр.3a, ст.153

Впр.3b, ст.154

Впр.1, ст.157; Впр.2, ст.158

Впр.3, ст.158

 

  1.  

24.02

Рослинний і тваринний світ

 

 

 

Впр.6a, ст.156

Впр.7a, ст.156

Впр.6b,c, ст.156

Впр.4, ст.158

 

  1.  

27.02

Охорона довкілля в Україна

Endangerous spacies

 

ст.166-167

 

Впр.9, ст.173

Впр.1, ст.167

Впр.2, ст.167

 

  1.  

02.03

Перегляньте свої знання

 

 

Впр.1, ст.159

 

Впр.10, ст.173

Впр.7, ст.172

Впр.8, ст.173

 

  1.  

03.03

Екологічний план дій

 

 

Впр.1a, ст.159

 

Впр.6, ст.172

Впр.1b, ст.160

Впр.3, ст.131

 

  1.  

06.03

Екологічні проблеми нашого села

 

 

ст.161

 

Впр.11, ст.173

 

 

 

  1.  

09.03

Навколишнє середовище

 

 

Ст.174

 

 

Впр.8a, ст.165

 

 

  1.  

10.03

Проєкт «Врятуємо планету разом»

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

13.03

Робота з текстом

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

16.03

Повторення вивченого матеріалу

 

 

Впр.5a, ст.162

 

Впр.5b, ст.163

Впр.4, ст.162

 

 

  1.  

17.03

Підсумковий урок з теми «Природа і погода»

Виконання різнорівневих завдань

Ст.178-179

 

Тема 7. Англомовні країни. Україна (20 год.)

  1.  

27.03

На мапі Британії

 

 

Впр.2a, ст.182

 

Впр.1b, ст.182, Впр.2c, ст.183

Впр.1a, ст.182

Впр.2b, ст.182

 

  1.  

30.03

Навколо Англії

 

 

Впр.3, ст.184

 

Впр.5, ст.185

Впр.4, ст.185

Впр.6, ст.186

 

  1.  

31.03

Різноманітність традицій

 

 

Впр.7, ст.186

Впр.2, ст.188, Впр.3a,b ст.189

Впр.8, ст.187, Впр.1b, ст.188

Впр.1a, ст.188

 

 

  1.  

03.04

Минуле, сьогодення та майбутнє

 

 

 

Впр.3c, ст.189

 

Впр.3d, ст.190

 

 

  1.  

06.04

Сполучене Королівство, як ми його бачимо

 

Past Tenses Revision

Впр.5a, ст.191

Впр.4, ст.190

Впр.5b, ст.191

Впр.4, ст.190

Впр.1, ст.192

 

  1.  

07.04

Хто найкращий блогер?

 

Past Simple and Past Continuous

 

 

Впр.5, ст.194

Впр.2, ст.192, Впр.3, ст.193

Впр.3, ст.193

 

  1.  

10.04

Унікальне місто

 

Future Tenses Revision

 

 

Впр.6, ст.194

Впр.4, ст.193

Впр.7, ст.194

 

  1.  

13.04

Навколо Великої Британії

 

 

Впр.1b, ст.197

 

Впр.1, ст.194, Впр.3a, ст.196

Впр.2, ст.195

Впр.4, ст.198

 

  1.  

14.04

Міста Британії

 

 

Впр.6a, ст.199

Впр.5, ст.198

Впр.6b, ст.200

Впр.1, ст.200

Впр.8, ст.200

 

  1.  

17.04

Розкажи мені про Сполучене  Королівство

 

 

Впр.1a, ст.201

 

Впр.2b, ст.204

Впр.1b, ст.202

Впр.2a, ст.203

 

  1.  

20.04

Яке місце ти б хотів відвідати?

 

 

Впр.4a, ст.204

Впр.6b, ст.205

Впр.3, ст.204, Впр.4b, ст.205

Впр.6, ст.205

Впр.5, ст.205

 

  1.  

21.04

Що подивитись в Сполученому Королівстві

 

Passive Voice Revision

Впр.2a, ст.207,

Впр.1, ст.207, Впр.2b,c ст.208

Впр.6c, ст.206

Впр.7, ст.207, Впр.1, ст.210

Впр.2, ст.211

 

  1.  

24.04

Повернення до України

 

 

Впр.2, ст.226

Впр.3b, ст.209

Впр.3a, ст.209

Впр.3c, ст.210, Впр.4, ст.212

Впр.3, ст.211

 

  1.  

27.04

Пошук інформації

 

 

Впр.4а, ст.215

 

Впр.2, ст.214

Впр.7a, ст.224

 

 

  1.  

28.04

Визначні місця нашої країни

 

 

Впр.10, ст.225

 

Впр.8, ст.224

Впр.5, ст.222

 

 

  1.  

01.05

Українські історичні пам’ятки

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

04.05

Робота з текстом

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

05.05

Проєкт «Україна – це Європа»

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

08.05

Повторення вивченого матеріалу

 

 

Впр.2, ст.218

 

Впр.4, ст.222

Впр.2b, ст.220

Впр.6, ст.223

 

  1.  

11.05

Підсумковий урок з теми «Англомовні країни. Україна»

Виконання різнорівневих завдань

Ст. 234-235

 

  1.  

12.05

Контроль аудіювання

 

  1.  

15.05

Контроль читання

 

  1.        

18.05

Контроль письма

 

  1.        

19.05

Контроль говоріння

 

  1.        

22.05

Повторення вивченого матеріалу

 

  1.        

25.05

Узагальнення вивченого за ІІ семестр

 

  1.        

26.05

Узагальнення вивченого за рік.

 

  1.        

29.05

Повторення вивченого

 

  1.        

01.06

Повторення вивченого

 

  1.        

02.06

Повторення вивченого

 

  1.        

05.06

Повторення вивченого

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Єфімова Юлія Володимирівна
    Дякую за якісний календарно-тематичний план!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Tsybulska Olesia
    Щиро дякую за розробку!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Storozhuk Nataliia Vadymivna
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
15 серпня 2023
Переглядів
13033
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку