Календарно-тематичне планування з англійської мови для 9 класу на ІІ семестр складено до підручника В.М. Буренко "Англійська мова 9 клас" за «Навчальними програмами з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи», К., 2017 р. Планування містить чотири змістові лінії.
Календарно-тематичне планування з англійської мови 9 клас до підручника В.М. Буренко «English 9»,, II семестр. За «навчальними програмами з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 5-9 класи», К., 2017 р.
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
ІІ семестр Тема: All About Me |
||||||||||||||||||||||||||||||
33 |
|
Моя біографія |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток. |
Пояснює вибір особистих символів. Наводить приклади свого внеску в життя громади. Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я. |
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
Defining, non defining clauses |
ЛО теми С.78
|
Впр. 3 С. 85 |
Впр. 1,2 С. 85 |
Впр. 1,2 С.87 Впр. 4,5 С. 86 |
Впр.7.8 С. 88-89 |
|
Впр, 8с.88 |
||||||||||||||||
34 |
|
Незабутня подія мого життя |
Wordformation. |
ЛО теми |
|
|
Впр. 10,11 С.89
|
Впр.1 2 С.89 |
|
Впр. 16 С.91
|
||||||||||||||||||||
35 |
|
Зовнішній вигляд |
Модальні дієслова. |
ЛОтеми. |
Впр. 5 С. 82 |
Повідомлення учнів |
Впр. 13с.98 |
Впр. 6,7,8 С.94 |
|
Впр.11 с. 97 |
||||||||||||||||||||
36 |
|
Індивідуальність людини |
Синоніми . |
ЛО теми |
|
|
Впр. 9 С.94 |
Впр. 10 С.96 |
|
Впр.15 ,16 С.98 |
||||||||||||||||||||
37 |
|
Переваги та недоліки слави |
Теперішній доконаний час |
ЛО теми С.87 |
Впр. 3 С. 87-88 |
Впр. 1 С. 87 |
Впр. 2,4 С. 87-88 |
Впр. 1,2 С. 87 |
|
Впр. 5,6 С. 88 |
||||||||||||||||||||
38 |
|
Як слава та гроші впливають на формування особистості? |
Фразові дієслова. |
ЛО теми |
Впр. 2 С. 102 |
Впр8 С. 102 |
Впр. 9 С. 103 |
|
|
Впр. 10 С103,с 104-105 |
||||||||||||||||||||
39 |
|
Урок домашнього читанняСамостійна робота. Тематичне оцінювання |
Спеціальні запитання. |
ЛО теми |
Впр.2 С.104 |
Повідомлення учнів |
Впр. 1,2 С.104 |
Впр.4 с105 |
|
Впр.4 с105 |
||||||||||||||||||||
Тема: English-Speaking Countries and Ukraine |
||||||||||||||||||||||||||||||
40 |
|
Чи можливе життя без подорожування? |
Складає перелік місць для еко- туризму у своєму регіоні. Описує види еко- туризму. |
Порівнює Київ з іншими європейськими столицями Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києв. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. Розпитує про правила поведінки в європейських столицях. |
Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву |
Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. |
Знаки |
ЛО теми |
Впр. 3 С106 |
Впр. 1 С106 |
Впр. 1,2 С106 |
Впр.,3 С. 106 |
|
Впр. 7С. 107 |
||||||||||||||||
41 |
|
Канада |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 4 С.99 |
Повідомлення учнів |
Впр. 2,3 С.98-99 |
Впр. 1 С.98 |
|
Впр12 С.111 |
||||||||||||||||||||
42 |
|
США |
Минулий неозначений час |
ЛО теми С.100 |
Впр. 2,4 С.101 |
Впр. 2 С.100 |
Впр. 1,3 С.99,100 |
Впр. 1 С.100 |
|
Впр. 15,16 С.112-117 |
||||||||||||||||||||
43 |
|
Австралія |
|
ЛО теми |
Впр. 18 |
Впр. 119 |
Впр. 20 С.120 |
Впр. 18 |
|
Впр. 21 .120 |
||||||||||||||||||||
44 |
|
Об’єднане Королівство |
Граматична стуктура місцезнаходження. |
ЛО теми С.105 |
Впр. 2 С.121-123 |
Впр. 3 С.124 |
Впр. 4,5 С.107-108 |
Впр. 2 С.105 |
|
Впр. 6,7 С.108 |
||||||||||||||||||||
45 |
|
Визначні місця та історичні пам’ятки Великої Британії |
Теперішній доконаний час |
ЛО теми |
|
Впр. 4,5 |
Впр. 6 |
Впр.7 |
|
Впр. 5,6 С.111 |
||||||||||||||||||||
46 |
|
Визначні місця та історичні пам’ятки України |
|
ЛО теми |
Впр.8 С.132-137 |
|
Впр. 9С.1137- |
Впр. 10 С.138 |
|
Впр. 11С.138 |
||||||||||||||||||||
47 |
|
Великі міста України.Визначні місця Києва |
Ступені порівняння прикметників |
ЛО теми |
Впр.12С.139-141 |
|
Впр.14 С.142 |
Впр.13 С.141 |
|
Впр.15 С.142 |
||||||||||||||||||||
48 |
|
Урок домашнього читанняСамостійна робота. Тематичне оцінювання |
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
Тема: Наука і технічний прогрес |
|||||||||||||||||||||||||||||
49 |
|
Відомі вчені |
Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку |
Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. |
Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів. |
|
Relative clauses |
ЛО теми С.145 |
|
Впр. 1 С.145 |
Впр. 2,3 С.145 |
Впр. 7с.148 |
|
Впр. 8 С.148-150 |
||||||||||||||||
50 |
|
Винахідники та їх винаходи |
|
|
Впр. 2 |
Впр8 С.150 |
|
Впр9 С.152 |
|
Впр. 10 С.152 |
||||||||||||||||||||
51 |
|
Сучасні пристрої в житті і побуті |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
|
|
|
|
|
Впр. 7 С.122 |
||||||||||||||||||||
52 |
|
Найновіші сучасні винаходи |
|
ЛО теми |
Впр. 4 С. 153 |
Впр. 1 С.153 |
Впр. 5,6 С.1154-156
|
Впр. 8 С.156
|
|
Впр,10 С. 158 |
||||||||||||||||||||
53 |
|
Електронні гаджети |
|
|
|
|
Загальні та спеціальні запитання |
ЛО теми |
Впр. 1
|
Впр. 2
|
Впр. 1 |
Впр. 4 |
|
Впр. 5,6 160-161 |
||||||||||||||||
54 |
|
Комп’ютери у нашому житті |
Фразові дієслова |
ЛО теми. |
Впр. 7 С. 162 |
|
|
Впр. 15 С.166 |
|
Впр.16 с.166 |
||||||||||||||||||||
55 |
|
Історія сучасних винаходів |
|
|
|
|
Пасивний стан |
ЛО теми |
Впр. 1,2 C.133-134 |
Впр. 2 С. 134 |
Впр. 3,4 С.134 |
Впр.8,10С. 177 |
|
Впр.1,14 с.176,178 |
||||||||||||||||
56 |
|
Урок домашнього читання Самостійна робота. Тематичне оцінювання |
|
Впр. 2 С.178 |
||||||||||||||||||||||||||
Тема: Природа і навколишнє середовище. Охорона довкілля |
||||||||||||||||||||||||||||||
57 |
|
Проблеми навколишнього середовища |
Розглядає природу як цілісну систему Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів. |
|
Робить повідомлення про складні погодні умови Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров ’я людей свого регіону |
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів . |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр.2 С.180 |
Впр. 5 С.1181 |
Впр. 3,4 С.180-181 |
Впр. 7 С. 181 |
|
Впр 6,7 С181 |
||||||||||||||||
58 |
|
Глобальні проблеми людства |
|
|
|
|
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
|
|
Впр. 11,12 С.183 |
|
|
Впр13 С183. |
||||||||||||||||
59 |
|
Проблеми забруднення води |
Минулий доконаний час |
ЛО теми |
Впр. 5 ,6 С.185 |
|
Впр. 7 С.186 |
Впр.8,11 С.187 |
|
Впр. 10 С.187 |
||||||||||||||||||||
60 |
|
Проблеми забруднення повітря |
Теперішній доконаний час |
ЛО теми С.188 |
Впр13 С.188-189 |
Впр. 14 |
Впр. 15,16 С.190 |
Впр. 5(1,2) С.148 |
|
Впр. 17 С.191 |
||||||||||||||||||||
61 |
|
Ліси планети |
Модальне дієслово “should”. |
ЛО теми С.149 |
Впр. 3 С.193 |
|
Впр. 2 С.193 |
|
|
Впр 4 С.193- 194 |
||||||||||||||||||||
62 |
|
Рослинний світ України |
Минулий та майбутній неозначений час |
ЛО теми |
|
|
|
|
|
Впр 4 С.193- 194 |
||||||||||||||||||||
63 |
|
Тваринний світ України |
First and zero conditional |
С.192 |
|
|
Впр 7 С.196
|
Впр 10,12 С.197- 198 |
|
Впр 13 С.198 |
||||||||||||||||||||
64 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
Річний контроль зорового сприймання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр.15 С.200 |
||||||||||||||||||
65 |
|
Шляхи захисту навколишнього середовища. Річний контроль сприймання на слух |
|
ЛО теми |
Впр. 4,5 С.202 |
Впр. 1 |
Впр.1,2 С.201 |
Впр. 2 |
|
Впр. 6,7 С.203 |
||||||||||||||||||||
66 |
|
Річний контроль писемного продукування
|
|
ЛО теми ЛО теми |
|
|
|
|
|
Впр 9 С 204
|
||||||||||||||||||||
67 |
|
Шляхи захисту навколишнього середовища. Контроль усного продукування
|
|
|
|
|
|
ЛО теми ЛО теми |
Впр. 4 4 |
Впр8 С.204
|
Впр12 С.206
|
Впр. 11 С.206 Test |
|
Впр. 1,2 С.171 Впр. 6 С.173 |
||||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
68 |
|
Самостійна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 1 С.207 |
||||||||||||||||
69 |
|
Урок домашнього читання. Тематичне оцінювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
70 |
|
Узагальнення та систематизація вивченого за рік |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||