Календарно-тематичне планування з англійської мови, 9 клас (за підручником О. Карпюк, 2017 р.) І семестр.
№ з/п |
№ з/ф |
Дата |
Тема Підтема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
|
|
|
Тема 1. Я, моя родина, мої друзі. (12 годин)
|
|
|
|
|
|
||
1 |
|
|
Моя особиста інформація.
|
Although, injustice, digital, the sebce of humor
Outgoing, honest, positive, determined, gorgeous, caring |
Present Simple |
|
5, с. 8 |
1, с.6 |
4, с.8 |
6, с.8 Нова лексика |
2 |
|
|
Інтернет мережа |
|
6, с.8 |
|
6-7, с.8
|
|
4, с.8
|
|
3 |
|
|
Моє життя в Інтернет мережі |
|
|
11, с.11
|
|
10, с.11
|
6, с.8 |
|
4 |
|
|
Мій блог. |
Past Simple |
6, с.8 |
|
8, с.10 |
картки
|
1, с.15 |
|
5 |
|
|
Блог мого друга. |
Present & Past Perfect |
1 с. 15 |
2, с.16 5, с. 18 |
1, с.15 |
4, с.17 6, с. 19 |
7, с.19 Нова лексика |
|
6 |
|
|
Урок граматики "The Gerund" |
Surfing the Internet, Divorced, female, male, single Expenses, a salary, a part-time job A computer wizard, chatterbox, to admire, to complain, to prove, to rely, gossipy |
The Gerund |
|
1, с.13
|
2, с.13
|
3-4, с.14 |
6, с.14 |
7 |
|
|
Мої захоплення.
|
|
|
5, с.14
|
4, с.21 |
4, с.21
|
3, с.20 Нова лексика |
|
8 |
|
|
Мої захоплення |
|
|
2, с.20 |
1, с.19
|
|
4, с.20
|
|
9 |
|
|
Захоплення мого друга. |
The Gerund |
|
4, с.20 5, с.20 6, с.21 |
1, с.19 2, с.20 |
3, с.20 |
7, с.21 Нова лексика |
|
10 |
|
|
Урок домашнього читання "Моя автобіографія" |
|
|
1, с.25
|
1, с.24
|
картки |
3, с.22 7 с. 23 |
|
11 |
|
|
Анкетування друзів. |
The Gerund |
5 с. 22 |
5с с.23
|
5а, с.22 |
6, с.23
|
2, с.26 |
|
12 |
|
|
Лексико-граматичний тест з теми. |
|
|
|
7, с.23 |
|
тест |
1, с.27
|
№ з/п |
№ з/ф |
Дата |
Тема Підтема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
|
|
|
Тема 2. Молодіжна культура. (12годин)
|
|
|
|
|
|
||
13 |
|
|
Молодь та культура |
Computer geeks, preps, high-flyers, emos, punk rockers, athletes, hip hoppers, heavy metal fans, hang-out, outfit, software, trend, victim, to grab, to irritate, casual, fascinated, picky, ingenious, competitive, fashion-conscious, an outfit, a hang-out, to keep up with, a gadget, pastime, vandalism, hostel, item, leather, message, sportwear, spiky, to provide, to revolve |
|
|
1, с.27 4 c. 30 |
2, с.28
|
3, с.29 |
5, с.30 Нова лексика |
14 |
|
|
Молодь та культура |
The Gerund |
|
5b, с.31 2 |
с.31
|
2, c. 33 |
1, с.32 |
|
15 |
|
|
Урок граматики "Герундій" |
The Gerund |
|
|
с.31
|
3-4, c. 34 5, c. 34
|
6, с.34 |
|
16 |
|
|
Типові представники молоді |
The Gerund |
1, с.35 2, c. 36 |
3, c. 38 |
2b, с.36-37
|
4, с.38 |
2c, с.37 Нова лексика
|
|
17 |
|
|
Молодіжна мода
|
|
5, c. 38 2, c. 39 |
1, c. 39
|
2, c. 39
|
2b, c. 40
|
2c; d, c. 40
|
|
18 |
|
|
Молодіжні клуби
|
|
|
3, c. 41 4, c. 41 |
1, c. 42 |
1, c. 42 |
2, c. 42 |
|
19 |
|
|
Захоплення молоді
|
The Gerund |
text |
5, c. 41 2, c. 42 |
|
6, c. 34 7, c. 35 |
1, c. 43 |
|
20 |
|
|
Захоплення молоді
|
|
|
|
|
1, c. 43 текст |
4, c. 46 |
2a, c. 43 |
21 |
|
|
Сучасна молодіжна культура |
|
|
|
|
2a, c. 43 2b, c. 43 |
3, c. 44 |
5, c. 46 6, с. 47 |
№ з/п |
№ з/ф |
Дата |
Тема Підтема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
22 |
|
|
Сучасні стилі молоді |
Essay, inspiration, success, noble, to achieve, achievement, to inspire |
|
|
7, c. 48 8, с. 49 |
1, с.54 2а, б с. 57 |
7, с.48 |
7b, с.49
|
23 |
|
|
Сучасні стилі молоді |
|
|
10-11, с. 52 |
9, с. 51 |
13, с. 53 |
4, с.57
|
|
24 |
|
|
Лексико-граматичний тест з теми. |
|
|
|
10-11, с. 52 |
|
тест |
1-2, с.62-63 |
|
|
|
Тема 3. Робота і професія (12годин)
|
|
|
|
|
|
||
25 |
|
|
Важливість інтернету в нашому житті |
An excitement, a network, a tool, To connect, to download To serf Human Native Related Criteria, a dignity, a reliability, to avoid, to judge, to substitute, desperate, shallow, spiritual, an addict, an expert, a finding, to view, contrary, to conduct, a survey (an experiment) |
|
6, с.66 |
3, с.63
|
1-2, с.62-63 |
3, с.64-65
|
7-8, с.68-69 Нова лексика
|
26 |
|
|
Важливість інтернету в нашому житті |
|
|
5, с. 64 |
|
5, c. 66 |
4, с.72 |
|
27 |
|
|
Професія телевізійного гіду |
Підрядні речення часу та умови |
1, с.69. |
2, с.70 3, с.71 |
4, с.72 |
5, с.73 |
5, с.66 |
|
28 |
|
|
Урок граматики "Обмежувальні та описові означальні речення" |
Підрядні речення часу та умови |
2, c. 78 |
1, c. 77 |
1, c. 73-74 |
2-5, c. 76 |
6, c. 77 |
|
29 |
|
|
Світ професій |
Підрядні речення часу та умови |
1-4, c. 87 |
3, с.86
|
1, с.83 2, c. 85 |
4, с.86 5a, c. 86 6,c. 87 |
5-6, с.89 Нова лексика
|
|
30 |
|
|
Світ професій |
|
|
1, с.93 |
1,2, с.108
|
3,4, с.112 6, с.112 |
3-2, c. 94 |
|
31 |
|
|
Вибір професій |
|
|
|
5, с.95 |
test |
5, с.73 Нова лексика
|
|
32 |
|
|
Моя майбутня професія |
commercial |
Relative pronouns |
|
|
1, c. 90 1, с.93 |
2-5, c. 92 |
6-7, c. 92 |
№ з/п |
№ з/ф |
Дата |
Тема Підтема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
33 |
|
|
Професія моїх батьків |
Politics, preference, to advertise, to plug, to roar, an attitude, a career, employment, to affect, to require, available, certain |
|
|
2-3, с.94 6-8, c. 96,
|
4, с.94 6-7, с.100-101 |
2-3, с.98 8, c. 102 |
5, с.99 |
34 |
|
|
Незвичайні професії |
|
1, с.82 |
9 с.103 10, с.103
|
12-13, с.105-106 |
|
15, c. 107 |
|
35 |
|
|
Поговоримо про роботу |
|
|
|
11, с.104 |
15, c. 107 |
14, с.107
|
14, с.107
|
36 |
|
|
Лексико-граматичний тест з теми. |
|
|
|
|
|
тест |
|
|
|
|
Тема 4 Наука і технічнийпрогрес (12 годив) |
|
|
|
|
|
||
37 |
|
|
Відомі винахідники світу |
An artist, an architect, an engineer, an inventor, a reason |
|
Ex. 2 c. p. 119. Ex. 3. p. 119. |
Ex. 1, p. 118. |
Ex. 7. p. 120 |
Ex. 4 c. p. 120. |
Ex. 7d.p. 122-123 |
38 |
|
|
Відомі винахідники світу |
|
|
Ex. 1 a. p. 120. Ex. 7. p. 120 |
Ex. 2 b. p. 119. |
|
Ex. 5. p. 120 |
Ex. 9. p. 123 |
39 |
|
|
Видатні науковці |
Geology, chemistry, botany, biology, physics, an invention, a theory, to discover, to invent |
|
|
Ex. 2, p. 124. Ex. 3 a, p. 125. |
|
Ex. 1. p. 124 Ex. 4. p. 126.
|
Ex. 3 b, p. 125. |
40 |
|
|
Видатні науковці Контроль аудіювання |
|
|
Ex. 6. p. 127 |
|
Completing the table. Completing Use sentences. Ex. 5, p. 126 |
Ex. 1 a. p. 128 Ex. 3 a. p. |
|
№ з/п |
№ з/ф |
Дата |
Тема Підтема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
41 |
|
|
Визначні відкриття Контроль говоріння |
An explorer, exploration, an observer, observation, to explore, to observe. |
Present Passive. Past Passive. Ex. 4. p. 131 |
|
Ex. lb.p.l 29. Ex. 3 b. p. 131. Ex. 3 c. p. 131 |
Ex. 1 a. p. 128 Ex. 3 a. p. 130 Ex. 5, p. 132 |
Ex. 3 b. p. 131 |
Ex. 2. p. 130. |
42 |
|
|
Визначні відкриття Контроль читання |
An achievement, cell, humanity, affordable, awe-some, harmful. |
Passive Voice |
|
Ex. 6. p. 131. Ex. 8. p. 136. Discussion |
Ex. 7 a, p. 134. Ex. 7 b. 135 |
Completing the sentences |
Ex. 9. p. 136 |
43 |
|
|
Розповідь про винаходи Контроль письма |
Purpose, riddle, to depend on, recent |
Passive Voice |
Ех.З.р. 138 |
Ex. 1 a. p. 136. Ex. 1 b. p, 137. Dialogues |
Ex. 4 a, p. 138 |
Ex. 4 b. p. 138 |
Ex.2, p. 137 |
44 |
|
|
Поговоримо про майбутнє |
Disease, to apply, curious, overseas, mainly |
Present Passive Past Passive |
Ex 6 a. p. 142 |
Ex. 6 b. p. 142. Ex. 8. p. 143. |
Ex. 5a. p. 139. |
Ex. 10 a. p. 144 |
Ex. 5 b, p. 141 |
45 |
|
|
Поговоримо про майбутнє |
|
|
|
Ex. 9 a, p. 144. Ex. 9 b. p. 141 |
Ex. 10a, p. 144 |
|
Ex. 9 b. p. 141 |
46 |
|
|
Винаходи та винахідники |
Disease, to apply, curious, overseas, mainly |
Present Passive |
|
Ex. 2 b. p. 145. Expressing opinion |
Ex. l,p. 145 |
|
Ex. 10a,p. 144 |
47 |
|
|
Винаходи та винахідники |
|
Past Passive |
|
|
|
Completing the table. Writing a paragraph. |
Ex. 2a,p. 145 |
48 |
|
|
Лексико-граматичний тест з теми. |
|
|
|
|
Ex. 2a,p. 145 |
тест |
Ex. 2 b. p. 145.
|