Календарно-тематичне планування з англійської мови для 1 класу ІІ семестр до підручника "Start up"

Про матеріал
Календарно-таматичне планування уроків з англійської мови для учнів 1 класу II семестр Підручника “Start up”, авторів Губарєва С.С. , Доценко І.В. , Євчук О.В. Харків, видавництво «Ранок» 2018 р. 2 години на тиждень
Перегляд файлу

Календарно - тематичне планування уроків англійської мови у 1 класі

до підручника “Start up” Губарєва С.С., Доценко І.В., Євчук О.В.

семестр

 

 

 

Дата

      Тема

 

 

Очікувані результати

Мовленнєвий матеріал

                                Вправи та завдання

Рецептивні

Інтеракційні

Продуктивні

Лексика

Літери і фонікси

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Усна взаємодія

Усне висловлювання

Писемне висловлювання

UNIT 4. Animals. Тварини

Екологічна безпека і сталий розвиток:цінує та бережливо ставиться до природи. Громадянська відповідальність:розуміє важливість охорони тварин рідного краю.

32

 

У мене є кролик.

Розпізнає знайомі слова/ Описує тварин, уживаючи прості слова та формульні вирази

parrot rabbit dog bird

I have got…

 

Впр.1,2,5 c.59-60

Впр.4 c.60

 

Впр.1,2,4,5 c.59-60

 

33

 

У мене є кролик.

Пише літери з опорою на наочність, модель

goose hen

ЛО теми

Літери Gg, Hh

Впр.3 с.60 Літери Gg, Hh

Впр.3 с.60 Літери Gg, Hh

 

Впр.3 с.60 Літери Gg, Hh

Літери Gg, Hh

34

 

Мої домашні улюбленці.

 

Називає тварин, розповідає про тварин, яких має, вживаючи короткі вирази

puppy kitten hamster chinchilla

I have got...

 

Впр.1,2 c.61

Впр. 2,4 с.61-62

 

Впр.1,2,4,5 с.60-61

 

35

 

Мої домашні улюбленці.

 

Пише літери з опорою на наочність, модель

insect jaguar ЛО теми

Літери Ii, Jj

Впр.3 с.62 Літери Ii, Jj

Впр.3 с.62 Літери Ii, Jj

 

Впр.3 с.62 Літери Ii, Jj

Літери Ii, Jj

36

 

Велике чи маленьке?

Запитує та повідомляє

інформацію про домашніх улюбленців, розпізнає розміри

«великий»,

«малий», називає

тварин за розміром

big small

ЛО теми

 

Впр.1,2,5 с.63-65

Впр.2,4 с.64-65

Впр.4,5 с.64-65

Впр.1,2 с.63- 64

 

37

 

Велике чи маленьке?

 

Пише літери з опорою на

наочність, модель

kangaroo lion

ЛО теми

Літери Kk, Ll

Впр.3 с.64 Літери Kk, Ll

Впр.3 с.64 Літери Kk,

Ll

 

Впр.3 с.64 Літери Kk, Ll

Літери Kk, Ll

38

 

Це велика свиня?

 

Називає тварин, вказує їх розмір, запитує та відповідає на запитання

chicken pig cow sheep

I have got...

 

Впр.1,2 с.66

Впр.1 с.66

Впр. 4 с.67

 

 

 

 

 

Впр.1,2 с.66

 

39

 

Це велика свиня?

 

Пише літери з опорою на наочність, модель

mouse nut

ЛО теми

Літери Mm, Nn

Впр.3 с.67 Літери Mm, Nn

Впр.3 с.67 Літери Mm, Nn

 

Впр.3 с.67 Літери Mm, Nn

Літери Mm, Nn

40

 

Наскільки велика свиня?

 

Називає тварин, порівнює їх розмір

ЛО теми

 

Впр.1,2,5 с.68-69

Впр.1,4 с.68-69

Впр.4,5 с.69

 

 

41

 

Наскільки велика свиня?

 

Пише літери з опорою на наочність, модель

ox peguin ЛО теми

Літери Oo, Pp

Впр. 3 с.68 Літери Oo, Pp

Впр. 3 с.68 Літери Oo, Pp

 

Впр. 3 с.68 Літери Oo, Pp

Літери Oo, Pp

42

 

Я вмію бігати.

 

Описує себе, те, що вміє робити, повторює дії

run jump climb fly Ican

 

Впр.1,2,4 с.70-71

Впр.1,2,4,5 с.70-71

 

Впр.4,5 с71

 

43

 

Я вмію бігати.

 

Пише літери з опорою на наочність, модель

Queen Rat

ЛО теми

Літери Qq, Rr

Впр.3 с.71 Літери Qq, Rr

Впр.3 с.71 Літери Qq, Rr

 

Впр.3 с.71 Літери Qq, Rr

Літери Qq, Rr

44

 

Ми бачимо вовка.

Називає тварин, здогадується про значення слів, які супроводжуються малюнком

wolf monkey bear fox

ЛО теми We/they

can see… snake tiger

ЛО теми

Літери Ss,Tt

Впр.3 с.73 Літери Ss,Tt Впр.1,2 с.72

Впр.1,2,4 с.72-73 Впр.3 с.73 Літери Ss,Tt

 

Впр.2,4 с.72-73 Впр.3 с.73 Літери Ss,Tt

Літери Ss,Tt

45

 

Риби вміють плавати.

 

Підтримує розмову, дає відповіді на

запитання

giraffe fish crocodile

horse

Літери Aa-Tt

Впр.1,2 с.74

Впр.2,4 с.74-75

Впр.4,5 с.75

Літери Aa-Tt

Літери Aa-Tt

46

 

Тварини.

 

Називає тварин, описує їх розмір та колір, що вони вміють робити Описує себе

ЛО теми

 

Впр.1 с.76

Впр.1,2 с.76-77

Впр.1 с.76

Впр.1,2,3 с.76- 77

 

47

 

Тематична діагностувальна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

UNIT 5. Holidays. Свята.

Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими

Підприємливість та фінансова грамотність: розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету.

48

 

З днем народження!

Вітає зі святом, використовуючи короткі фрази, називає подарунки, дякує, здогадується про значення слів

Пише літери з опорою на

наочність, модель

present flower cake balloon

Літери Uu,Vv

Впр.1,2,3 с.79

Літери Uu,Vv

Впр.1,3 с.79

Літери Uu,Vv

Впр.2,4 с.79-80

Впр.3,4 с.31

Літери Uu,Vv

Літери Uu,Vv

49

 

Скільки тобі років?

 

Розуміє короткі, прості запитання про свій вік та відповідає на них, розпізнає знайомі слова з опорою на наочність, рахує до 10

Пише літери з опорою на

наочність, модель

  • How old are you?
  • I am...

ЛО теми

Літери Ww, Xx

Впр.1,2,3,4,5 с.81-82

Літери Ww, Xx

Впр.3 с.82 Літери Ww, Xx

Впр. 1,2,3,4,5 с.81-82

Літери Ww, Xx

 

 

 

 

 

Впр.3 с.82 Літери Ww, Xx

Літери Ww, Xx

50

 

Скільки їй років?

 

Розуміє короткі, прості запитання про вік свого друга\подруги та відповідає на них, розпізнає знайомі слова з опорою на наочність, рахує до 10

  • How old is he / she?
  • He / She is...

ЛО теми

Літери Yy, Zz

Впр.1,2,3 с.83-84

Літери Yy, Zz

Впр.2,3,4 с.83-84

Літери Yy, Zz

Впр.4 с.84

Впр.2,3,4 с.83- 84

Літери Yy, Zz

Літери Yy, Zz

51

 

Щасливого Великодня!

Привітання зі

святом.

Запитує інших та відповідає на запитання про

Великдень, використовуючи зразок

Easter basket Easter Bunny egg

 

Впр.1,2,3 с.85

Впр.1,2,4,5 с.85-86

Впр.4 с.86

Впр.5 с.86

 

52

 

Свята.

 

Пише літери з опорою на наочність, модель

ЛО теми

Літери алфавіту

Впр.3 с.85

Впр.3 с.85

 

Впр.3, с.85

Літери алфавіту

53

 

Свята.

 

Вітає зі святом, використовуючи короткі фрази, називає подарунки, дякує, здогадується про значення слів, які супроводжуються малюнком ,

Bike, to ride a bike, roller skates, to roller skate ЛО теми

 

Впр.1,2 с.40

 

 

Впр.3 с.41

Впр.1,2,4 с.40-41

 

 

UNIT 6. Food. Їжа.

Здоров'я і безпека: розрізняє здорову та шкідливу їжу

Підприємливість та фінансова грамотність: складає просте меню з корисних продуктів.

Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими

54

 

У тебе є сандвіч із рибою?

 

Розпізнає знайомі слова і фрази під час сприймання усної інформації, здогадується про значення слів,

односкладні слова.

sandwich meat

fish cheese Have you got…?

Yes, I have./ No, I haven’t

[æ]

Впр.1,2,3 с.90-91

Впр.1,3,4 с.90-91

Впр.1,2,4 с.90-91

 

 

 

 

 

 

 

 

Впр.4,5 с.43

 

55

 

Що у твоєму ланч-боксі?

.

Розуміє короткі твердження, розпізнає знайомі слова і фрази під час сприймання усної інформації,

Читає короткі слова.

orange banana kiwi lunchbox

  • What’s in your lunchbox?
  • I have got a…

[ei]

Впр.1,2,3 с.92

Впр. 1,3,4 с.92-93

Впр. 5 с.93

Впр. 4 с.93

 

56

 

Я люблю чай.

Повідомлення про свої вподобання та смаки стосовно їжі.

potato tomato glass of milk

cup of tea I like / I

don’t like

[e]

Впр.1,2,3,5 с.94-95

Впр.1,2,3,4 с.94-95

Впр.5 с.95

Впр.3,4 с.94-95

 

57

 

Що на ланч?

Розпізнає на слух та усно відтворює нову лексику з опорою на малюнки Робить коротке повідомлення про свої смаки .

Читає короткі слова.

rice sausage soup bread

I like / I don’t like

[i]

Впр.1,2,5 с.96-97

Впр.1,2,3,5 с.96-97

 

Впр.2,3,4,5 с.96-97

 

58

 

Який сьогодні день?

 

Повторює назви днів тижня, реагує на запитання “What day is it today?” та дає відповідь.

Читає короткі слова.

Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday

- What day is it today?

-It’s...

[i]

Впр. 1,2,5 с.98-99

Впр. 2,3, с.98-99

Впр. 3,4 с.99

Впр. 2,3,5 с.98-

99

Літери Aa, Bb

59

 

Меню.

Складання свого меню.

Називає слова з опорою на малюнок.

Пропонує другові пообідати.

-Let’s have lunch!

We like / We don’t like

ЛО теми

[ai]

Впр.1,2,5 с. 100

Впр. 2,3,5

с. 100-101

Впр.3,4 с.101

Впр.4,5 с. 101

 

60

 

У кав’ярні..

Рольові ігри.

Називає слова з опорою на малюнки.

Прослуховує короткий текст, знаходить помилки.

Вміє зробити замовлення у кафе та

подякувати. Читає короткі

слова та речення.

pizza cola

ice cream juice

  • Give me..., please.
  • Here you are.
  • Thank you.

[o]

Впр. 1,2,3 с.102

Впр. 1,3,4 с.102

Впр. 4,5 с.103

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Впр. 2,3 с.102

 

61

 

Удома.

.

Вміє зробити замовлення у кафе та

подякувати Пропонує другові поїсти.

salad chocolate biscuit jam

ЛО теми

[əʊ]

Впр.1,2,3 с.104-105

Впр.1,2,3,4 с.104-105

Впр.2,4,5 с.104-105

Впр.3 с.104

 

62

 

Їжа.

Повторює назви днів тижня, реагує на запитання “What day is it today?” та

дає відповідь.

Elephant, frog

ЛО теми

Літери Ee, Ff

Впр.3 с.55 Літери Ee, Ff

Впр.3 с.55 Літери Ee, Ff

 

Впр.3 с.55 Літери Ee, Ff

Літери Ee, Ff Впр.5 с.55

63

 

Тематична діагностувальна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

Unit 7. School. Школа

Громадянська відповідальність:використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя.

64

 

Довге чи коротке?

.

Називає шкільне приладдя, розпізнає його розмір.

Реагує на запитання стосовно розміру предмету та дає коротку відповідь Читає слова з

опорою на модель.

pen pencil ruler long short

-Is it a long ruler? (Yes, it is. / No, it isn’t.)

Літери алфавіту [ʌ]

Впр.1,2,6 с.109,111

Впр.1,2,3,6 с.109-111

Впр.2,4 с.110-11

Літери алфавіту

Літери алфавіту

65

 

Що у твоєму портфелі?

 

Знаходить, розпізнає та називає вивчені літери, реагує на запитання

“ What is in your schoolbag?” та дає відповідь, запитує друга, що у нього в

портфелі.

book copybook pencil case schoolbag eraser

Літери алфавіту [ju]

Впр. 1,2,4,5 с.112-113

Впр. 1,3,5 с.112-113

Впр. 2,4 с.112-113

Впр. 3,5 с.112-113

 

Літери алфавіту

66

 

Це наша школа.

Запитує та повідомляє

інформацію про знайомі речі шкільного вжитку, вживаючи короткі сталі вирази .

school teacher pupil blackboard

Літери алфавіту [i]

Впр. 1,2,6 с.114-115

Впр. 1,2,4,6 с.114-115

 

Впр. 2,3,4,6 с.114-115

 

Літери алфавіту

67

 

Це моя класна кімната.

.

Повторює назви речей в класі, вживаючи короткі сталі вирази .

Читає слова з опорою на

модель.

classroom table

desk chair I - my

You - your He - his

She -her

Літери алфавіту [ɑɪ]

Впр. 1,2,4 с.116-117

Впр. 1,2,3,4 с.116-117

 

Впр. 2,3,4 с.116-117

 

Літери алфавіту

68

 

Розгорни свою книжку.

 

Реагує на короткі, прості інструкції та виконує їх.

Open your book!

Close your copybook! Stand up, please!

Sit down, please!

Літери алфавіту

Впр. 1,2,5 с.118-120

Впр. 3,4,5 с.120

Впр. 1,2,4 с.118-120

Впр. 3,4,5 с.120

 

69

 

Школа.

 

Реагує на

запитання

ЛО теми

 

Впр.1 с.121

Впр.1 с.121

Впр1,2

с.121-122

Впр.1 с.121

 

70

 

Все, що я знаю. Повторення вивченого протягом року.

Описує свої смаки та вподобання короткими фразами.

 

Вивчені ЛО

Літери алфавіту

Впр.2,3 с.123-124

Впр.1,2 с.123

Впр.3 с.124

Впр.3 с.123

Літери алфавіту


 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
5 січня 2022
Переглядів
2837
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку