Календарно - тематичне планування уроків англійської мови у 1 класі
до підручника “Start up” Губарєва С.С., Доценко І.В., Євчук О.В.
IІ семестр
№ |
Дата |
Тема
|
Очікувані результати |
Мовленнєвий матеріал |
Вправи та завдання |
|||||
Рецептивні |
Інтеракційні |
Продуктивні |
||||||||
Лексика |
Літери і фонікси |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Усне висловлювання |
Писемне висловлювання |
||||
UNIT 4. Animals. Тварини Екологічна безпека і сталий розвиток:цінує та бережливо ставиться до природи. Громадянська відповідальність:розуміє важливість охорони тварин рідного краю. |
||||||||||
32 |
|
У мене є кролик. |
Розпізнає знайомі слова/ Описує тварин, уживаючи прості слова та формульні вирази |
parrot rabbit dog bird I have got… |
|
Впр.1,2,5 c.59-60 |
Впр.4 c.60 |
|
Впр.1,2,4,5 c.59-60 |
|
33 |
|
У мене є кролик. |
Пише літери з опорою на наочність, модель |
goose hen ЛО теми |
Літери Gg, Hh |
Впр.3 с.60 Літери Gg, Hh |
Впр.3 с.60 Літери Gg, Hh |
|
Впр.3 с.60 Літери Gg, Hh |
Літери Gg, Hh |
34 |
|
Мої домашні улюбленці.
|
Називає тварин, розповідає про тварин, яких має, вживаючи короткі вирази |
puppy kitten hamster chinchilla I have got... |
|
Впр.1,2 c.61 |
Впр. 2,4 с.61-62 |
|
Впр.1,2,4,5 с.60-61 |
|
35 |
|
Мої домашні улюбленці.
|
Пише літери з опорою на наочність, модель |
insect jaguar ЛО теми |
Літери Ii, Jj |
Впр.3 с.62 Літери Ii, Jj |
Впр.3 с.62 Літери Ii, Jj |
|
Впр.3 с.62 Літери Ii, Jj |
Літери Ii, Jj |
36 |
|
Велике чи маленьке? |
Запитує та повідомляє інформацію про домашніх улюбленців, розпізнає розміри «великий», «малий», називає тварин за розміром |
big small ЛО теми |
|
Впр.1,2,5 с.63-65 |
Впр.2,4 с.64-65 |
Впр.4,5 с.64-65 |
Впр.1,2 с.63- 64 |
|
37 |
|
Велике чи маленьке?
|
Пише літери з опорою на наочність, модель |
kangaroo lion ЛО теми |
Літери Kk, Ll |
Впр.3 с.64 Літери Kk, Ll |
Впр.3 с.64 Літери Kk, Ll |
|
Впр.3 с.64 Літери Kk, Ll |
Літери Kk, Ll |
38 |
|
Це велика свиня?
|
Називає тварин, вказує їх розмір, запитує та відповідає на запитання |
chicken pig cow sheep I have got... |
|
Впр.1,2 с.66 |
Впр.1 с.66 |
Впр. 4 с.67
|
Впр.1,2 с.66 |
|
39 |
|
Це велика свиня?
|
Пише літери з опорою на наочність, модель |
mouse nut ЛО теми |
Літери Mm, Nn |
Впр.3 с.67 Літери Mm, Nn |
Впр.3 с.67 Літери Mm, Nn |
|
Впр.3 с.67 Літери Mm, Nn |
Літери Mm, Nn |
40 |
|
Наскільки велика свиня?
|
Називає тварин, порівнює їх розмір |
ЛО теми |
|
Впр.1,2,5 с.68-69 |
Впр.1,4 с.68-69 |
Впр.4,5 с.69 |
|
|
41 |
|
Наскільки велика свиня?
|
Пише літери з опорою на наочність, модель |
ox peguin ЛО теми |
Літери Oo, Pp |
Впр. 3 с.68 Літери Oo, Pp |
Впр. 3 с.68 Літери Oo, Pp |
|
Впр. 3 с.68 Літери Oo, Pp |
Літери Oo, Pp |
42 |
|
Я вмію бігати.
|
Описує себе, те, що вміє робити, повторює дії |
run jump climb fly Ican |
|
Впр.1,2,4 с.70-71 |
Впр.1,2,4,5 с.70-71 |
|
Впр.4,5 с71 |
|
43 |
|
Я вмію бігати.
|
Пише літери з опорою на наочність, модель |
Queen Rat ЛО теми |
Літери Qq, Rr |
Впр.3 с.71 Літери Qq, Rr |
Впр.3 с.71 Літери Qq, Rr |
|
Впр.3 с.71 Літери Qq, Rr |
Літери Qq, Rr |
44 |
|
Ми бачимо вовка. |
Називає тварин, здогадується про значення слів, які супроводжуються малюнком |
wolf monkey bear fox ЛО теми We/they can see… snake tiger ЛО теми |
Літери Ss,Tt |
Впр.3 с.73 Літери Ss,Tt Впр.1,2 с.72 |
Впр.1,2,4 с.72-73 Впр.3 с.73 Літери Ss,Tt |
|
Впр.2,4 с.72-73 Впр.3 с.73 Літери Ss,Tt |
Літери Ss,Tt |
45 |
|
Риби вміють плавати.
|
Підтримує розмову, дає відповіді на запитання |
giraffe fish crocodile horse |
Літери Aa-Tt |
Впр.1,2 с.74 |
Впр.2,4 с.74-75 |
Впр.4,5 с.75 |
Літери Aa-Tt |
Літери Aa-Tt |
46 |
|
Тварини.
|
Називає тварин, описує їх розмір та колір, що вони вміють робити Описує себе |
ЛО теми |
|
Впр.1 с.76 |
Впр.1,2 с.76-77 |
Впр.1 с.76 |
Впр.1,2,3 с.76- 77 |
|
47 |
|
Тематична діагностувальна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
UNIT 5. Holidays. Свята. Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими Підприємливість та фінансова грамотність: розуміє необхідність планування покупок на святкування у межах бюджету. |
||||||||||
48 |
|
З днем народження! |
Вітає зі святом, використовуючи короткі фрази, називає подарунки, дякує, здогадується про значення слів Пише літери з опорою на наочність, модель |
present flower cake balloon |
Літери Uu,Vv |
Впр.1,2,3 с.79 Літери Uu,Vv |
Впр.1,3 с.79 Літери Uu,Vv |
Впр.2,4 с.79-80 |
Впр.3,4 с.31 Літери Uu,Vv |
Літери Uu,Vv |
49 |
|
Скільки тобі років?
|
Розуміє короткі, прості запитання про свій вік та відповідає на них, розпізнає знайомі слова з опорою на наочність, рахує до 10 Пише літери з опорою на наочність, модель |
ЛО теми |
Літери Ww, Xx |
Впр.1,2,3,4,5 с.81-82 Літери Ww, Xx |
Впр.3 с.82 Літери Ww, Xx |
Впр. 1,2,3,4,5 с.81-82 Літери Ww, Xx
|
Впр.3 с.82 Літери Ww, Xx |
Літери Ww, Xx |
50 |
|
Скільки їй років?
|
Розуміє короткі, прості запитання про вік свого друга\подруги та відповідає на них, розпізнає знайомі слова з опорою на наочність, рахує до 10 |
ЛО теми |
Літери Yy, Zz |
Впр.1,2,3 с.83-84 Літери Yy, Zz |
Впр.2,3,4 с.83-84 Літери Yy, Zz |
Впр.4 с.84 |
Впр.2,3,4 с.83- 84 Літери Yy, Zz |
Літери Yy, Zz |
51 |
|
Щасливого Великодня! Привітання зі святом. |
Запитує інших та відповідає на запитання про Великдень, використовуючи зразок |
Easter basket Easter Bunny egg |
|
Впр.1,2,3 с.85 |
Впр.1,2,4,5 с.85-86 |
Впр.4 с.86 |
Впр.5 с.86 |
|
52 |
|
Свята.
|
Пише літери з опорою на наочність, модель |
ЛО теми |
Літери алфавіту |
Впр.3 с.85 |
Впр.3 с.85 |
|
Впр.3, с.85 |
Літери алфавіту |
53 |
|
Свята.
|
Вітає зі святом, використовуючи короткі фрази, називає подарунки, дякує, здогадується про значення слів, які супроводжуються малюнком , |
Bike, to ride a bike, roller skates, to roller skate ЛО теми |
|
Впр.1,2 с.40
|
Впр.3 с.41 |
Впр.1,2,4 с.40-41 |
|
|
UNIT 6. Food. Їжа. Здоров'я і безпека: розрізняє здорову та шкідливу їжу Підприємливість та фінансова грамотність: складає просте меню з корисних продуктів. Громадянська відповідальність: вибудовує товариські стосунки з іншими |
||||||||||
54 |
|
У тебе є сандвіч із рибою?
|
Розпізнає знайомі слова і фрази під час сприймання усної інформації, здогадується про значення слів, односкладні слова. |
sandwich meat fish cheese Have you got…? Yes, I have./ No, I haven’t |
[æ] |
Впр.1,2,3 с.90-91 |
Впр.1,3,4 с.90-91 |
Впр.1,2,4 с.90-91
|
Впр.4,5 с.43 |
|
55 |
|
Що у твоєму ланч-боксі? . |
Розуміє короткі твердження, розпізнає знайомі слова і фрази під час сприймання усної інформації, Читає короткі слова. |
orange banana kiwi lunchbox
|
[ei] |
Впр.1,2,3 с.92 |
Впр. 1,3,4 с.92-93 |
Впр. 5 с.93 |
Впр. 4 с.93 |
|
56 |
|
Я люблю чай. |
Повідомлення про свої вподобання та смаки стосовно їжі. |
potato tomato glass of milk cup of tea I like / I don’t like |
[e] |
Впр.1,2,3,5 с.94-95 |
Впр.1,2,3,4 с.94-95 |
Впр.5 с.95 |
Впр.3,4 с.94-95 |
|
57 |
|
Що на ланч? |
Розпізнає на слух та усно відтворює нову лексику з опорою на малюнки Робить коротке повідомлення про свої смаки . Читає короткі слова. |
rice sausage soup bread I like / I don’t like |
[i] |
Впр.1,2,5 с.96-97 |
Впр.1,2,3,5 с.96-97 |
|
Впр.2,3,4,5 с.96-97 |
|
58 |
|
Який сьогодні день?
|
Повторює назви днів тижня, реагує на запитання “What day is it today?” та дає відповідь. Читає короткі слова. |
Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday - What day is it today? -It’s... |
[i] |
Впр. 1,2,5 с.98-99 |
Впр. 2,3, с.98-99 |
Впр. 3,4 с.99 |
Впр. 2,3,5 с.98- 99 |
Літери Aa, Bb |
59 |
|
Меню. Складання свого меню. |
Називає слова з опорою на малюнок. Пропонує другові пообідати. |
-Let’s have lunch! We like / We don’t like ЛО теми |
[ai] |
Впр.1,2,5 с. 100 |
Впр. 2,3,5 с. 100-101 |
Впр.3,4 с.101 |
Впр.4,5 с. 101 |
|
60 |
|
У кав’ярні.. Рольові ігри. |
Називає слова з опорою на малюнки. Прослуховує короткий текст, знаходить помилки. Вміє зробити замовлення у кафе та подякувати. Читає короткі слова та речення. |
pizza cola ice cream juice
|
[o] |
Впр. 1,2,3 с.102 |
Впр. 1,3,4 с.102 |
Впр. 4,5 с.103
|
Впр. 2,3 с.102 |
|
61 |
|
Удома. . |
Вміє зробити замовлення у кафе та подякувати Пропонує другові поїсти. |
salad chocolate biscuit jam ЛО теми |
[əʊ] |
Впр.1,2,3 с.104-105 |
Впр.1,2,3,4 с.104-105 |
Впр.2,4,5 с.104-105 |
Впр.3 с.104 |
|
62 |
|
Їжа. |
Повторює назви днів тижня, реагує на запитання “What day is it today?” та дає відповідь. |
Elephant, frog ЛО теми |
Літери Ee, Ff |
Впр.3 с.55 Літери Ee, Ff |
Впр.3 с.55 Літери Ee, Ff |
|
Впр.3 с.55 Літери Ee, Ff |
Літери Ee, Ff Впр.5 с.55 |
63 |
|
Тематична діагностувальна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
Unit 7. School. Школа Громадянська відповідальність:використовує модель поведінки, яка не суперечить правилам шкільного життя. |
||||||||||
64 |
|
Довге чи коротке? . |
Називає шкільне приладдя, розпізнає його розмір. Реагує на запитання стосовно розміру предмету та дає коротку відповідь Читає слова з опорою на модель. |
pen pencil ruler long short -Is it a long ruler? (Yes, it is. / No, it isn’t.) |
Літери алфавіту [ʌ] |
Впр.1,2,6 с.109,111 |
Впр.1,2,3,6 с.109-111 |
Впр.2,4 с.110-11 |
Літери алфавіту |
Літери алфавіту |
65 |
|
Що у твоєму портфелі?
|
Знаходить, розпізнає та називає вивчені літери, реагує на запитання “ What is in your schoolbag?” та дає відповідь, запитує друга, що у нього в портфелі. |
book copybook pencil case schoolbag eraser |
Літери алфавіту [ju] |
Впр. 1,2,4,5 с.112-113 |
Впр. 1,3,5 с.112-113 |
Впр. 2,4 с.112-113 |
Впр. 3,5 с.112-113
|
Літери алфавіту |
66 |
|
Це наша школа. |
Запитує та повідомляє інформацію про знайомі речі шкільного вжитку, вживаючи короткі сталі вирази . |
school teacher pupil blackboard |
Літери алфавіту [i] |
Впр. 1,2,6 с.114-115 |
Впр. 1,2,4,6 с.114-115 |
|
Впр. 2,3,4,6 с.114-115
|
Літери алфавіту |
67 |
|
Це моя класна кімната. . |
Повторює назви речей в класі, вживаючи короткі сталі вирази . Читає слова з опорою на модель. |
classroom table desk chair I - my You - your He - his She -her |
Літери алфавіту [ɑɪ] |
Впр. 1,2,4 с.116-117 |
Впр. 1,2,3,4 с.116-117 |
|
Впр. 2,3,4 с.116-117
|
Літери алфавіту |
68 |
|
Розгорни свою книжку.
|
Реагує на короткі, прості інструкції та виконує їх. |
Open your book! Close your copybook! Stand up, please! Sit down, please! |
Літери алфавіту |
Впр. 1,2,5 с.118-120 |
Впр. 3,4,5 с.120 |
Впр. 1,2,4 с.118-120 |
Впр. 3,4,5 с.120 |
|
69 |
|
Школа.
|
Реагує на запитання |
ЛО теми |
|
Впр.1 с.121 |
Впр.1 с.121 |
Впр1,2 с.121-122 |
Впр.1 с.121 |
|
70 |
|
Все, що я знаю. Повторення вивченого протягом року. |
Описує свої смаки та вподобання короткими фразами.
|
Вивчені ЛО |
Літери алфавіту |
Впр.2,3 с.123-124 |
Впр.1,2 с.123 |
Впр.3 с.124 |
Впр.3 с.123 |
Літери алфавіту |