Урок для 1 класу "Шкільні речі"

Про матеріал
Розробка уроку для 1 класу на тему "Шкільні речі" за підручником Smart Junior.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Have A Nice Day!

Перегляд файлу

                                                                План-конспект уроку в 1класі

                                                                     Кількість учнів у підгрупі -12

Тема: Шкільні речі. Літера Tt.

Дата :

Тип уроку : Формування навичок говоріння.

Мета :

Практична : активізувати у мовленні дітей лексику з теми « Шкільні речі », повторити вивчені літери і звуки; вивчити літеру Tt, ознайомити учнів з особливостями вимови звука /t /;

Розвиваюча : стимулювати комунікативну мотивацію учнів, розвивати мовленнєву реакцію, зорову і слухову пам’ять; формувати навички говоріння, вживаючи структури “ I have got …”, “ It’s …”

Виховна : виховувати активність, вміння працювати в парах (групі) ; виховувати бережливе ставлення до шкільних речей .

Освітня : розширити мовний запас учнів .

 

Обладнання : презентації, відеофізкультхвилинка, роздатковий матеріал для індивідуальної  та парної (групової ) роботи , демонстраційний матеріал , шкільні речі, іграшки.

 

 

 

                                                  Хід уроку

I Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення .

 

 1. Організація класу, привітання.

 

 2. Оголошення теми і мети уроку.

 

T: Good morning , children ! I’m glad to see you !

P : Good morning , teacher ! We are glad to see you too.

T: Let’s greet our guests !

P: Good morning !

T: Let’ sing a song “Hello” !( відеопісня )

T : Sit down !You have sung very beautifully ! Now ,look at the screen and watch a video. ( уровок з мультика « Смішарики» )

- Who knows this cartoon ?( відповіді дітей)

- Yes , they are Smisharyky . ( на дошці малюнки героїв )

- Today  Smisharyky our guests, they began going to school but they don’t know English and they can’t cope with many tasks ! Are  you ready to help them?

P: Yes

T: Let’s start !

 

 

II Основна частина уроку.

  1. Активізація лексичних одиниць у мовленні учнів .

  Today we will repeat the names of school things .( на дошці тема уроку і мал.)

2.1. Хорова робота.( презентація теми “School Things” )

- Listen , watch and repeat the words !

- Excellent !

2.2. Task 1.  “ Put school things into the bag” . Конверт 1.

- Now , let’s help (     Krosh  ) to pack  his schoolbag. ( на парті рюкзак, коробка з різними речами і коробка для іграшок )

- What school things do you put into the bag? Come here and do it. ( учні підходять і дістають речі з коробки )

- What’s this ? ( It’s a pen.)

- Is it a school thing ? ( Yes, it is. )

- What’s this ? ( It’s a doll.)

- Is this a school thing ? ( No, it isn’t.)

- Put it into the box.

- Very nice !

2.3. Task 2. A game “ What is it and what colour is it ?” Конверт 2.

- Children , do you like playing games ? (Yes)

- Let’s play a game with ( Barash )

- You have to take out a thing and say what it is and what colour it is.

- Start like this : I have got a pen.

                            It’s pink.

  • So, close your eyes and take a thing !

(відповіді дітей)

  • Well done !

2.4. Task 3. “ Make a puzzle “ (робота в парах ) Конверт 3.

- Who is this ? ( This is ( Losiash ) …..wants you to do puzzles.

- You are to say what it is and what colour it is.

( кожній парі даю пазл і вони захищають свою роботу)

  • You are right !

  2.5. Task 4. “Matching the words “ ( робота в групах) Конверт 4.

      - (  Kar Karych ) likes matching the words . Let’s help him to do it.

      - Let’s make three groups . So, its for your group, it’s for yours and it’s for you.

     - You are to match pictures with the words of school things . If you are ready,

       raise your hands.                       

  • Read them and translate.
  • Wonderful !

 2.6. Task 5.  Listening .( аудіозапис)  Конверт 5.

- Now, listen to ( Pin   )  and circle school things that you here. Listen attentively      and circle on your sheets of paper.

    - Let’s check! What are these things ?( It’s a ....and it’s a….)

    - You are great !

 2.7. Фізкультхвилинка .( відео “Head And Shoulders “ )

     - I see you are tired. Let’s have a little break !

 2.8.  Task 6 .Знайомство з літерою T t.

   A)  - Now look at the board! (малюнок будинку)

     - What can you see ? ( a house )

     - It’s a house ! Let’s help ( Yozh   ) to settle all these letters and their corresponding sounds in this house .

   - Take a letter and find its sound. ( діти підходять до дошки , беруть літеру ,називають її  і шукають відповідний звук , чіпляють у віконечка )

    - Today we are going to learn  a new letter .

    - Let’s watch a video ! (відеопрезентація літери )

      ( на дошці поки що закрита літера )

  • So, children, what letter is it ? (T t) Let’s settle the letter in this house too.
  •  What words do you remember ? ( діти відповідають )
  • Літера Tt позначає звук / t / . Let’s practice this sound / t /.
  • Дітки, кінчиком язичка знайдіть невеличкі горбики над верхніми зубками.Знайшли ? А тепер давайте спробуємо вимовити цей звук.
  • Let’s practice , repeat after me !
  • Tin, tip, top, ten, toy.
  • Excellent !
  • А на що схожа літера T і   t  маленька ?( відповіді дітей )
  1. - Now it’s time to write the letter T t. At first let’s write  this lette with your hand in the air .( показую і діти повторюють)

Пишемо велику букву: пряма вертикальна і пряма горизонтальна;

Пишемо маленьку літеру : пряма вертикальна із заокругленням праворуч і пряма горизонтальна вище середини .

C) Пишемо літеру тепер очима.(показую)У всіх вийшло?

  • Very nice !
  • So, let’s write the letter Tt on these cards.( роздаю картки)
  • Well done!

2.9. Task 7.  Знайди тваринку до кожної літери. Конверт 7.

      ( на дошці малюнки тварин і літери )

     - Let’s help (  Kapatych   ) to match each letter with its animal.(діти підходять до дошки     і виконують завдання )

     - Wonderful !

                                                    ( Резерв )

 

2.10. Task 8. Find a picture and colour it. Конверт 8.

     - Now let’s review  school things and colours !

     - Sovunya wants you to find a picture and colour it ! (  роздаю дітям по 4 малюнка)

     - So , find a bag, please! Show it to me ! OK, now, colour it pink!

………………………………………………………………………..

  • Well done!

2.11. Task 9. Count school things. Конверт 9. (відеозапис )

    -  Let’s count school things with (  Niusha   ) . Look at the screen , watch a video and say  how many things you can see.

( 4 pens ….)

 

 

 

 

III Підсумок уроку.

  1. Підведення підсумків.
  2. Завершення уроку.
  • Well done! You are great today !Our Smisharyky are very glad that you have helped them  and you have worked very well !
  • Let’s count your cards !( рахують фішки і роздаю наклейки )
  • Do you like our lesson?
  • А що ви батькам розкажете про сьогоднішній урок?
  • Яку тему ми повторили ? Яку літеру вивчили і який вона звук позначає?
  • Now, stand up!
  • The lesson is over ! Say good bye to Smisharyky!
  • Say good bye to our guests !
  • Good bye students !
  • Have a nice day!!! ( на екрані презентація )

 

 

    

 

 

    

 

 

 

    

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zip
Додано
8 січня 2022
Переглядів
415
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку