Урок для 1 класу на тему "Іграшки".

Про матеріал
Урок для 1 класу " Інтелект України " на тему "Іграшки" за підручником Smart Junior.
Перегляд файлу

План – конспект уроку в 1 класі

 

                                                                                       Кількість учнів у підгрупі- 12

 

Тема : Іграшки .Літера Hh.

 

Тип уроку: Формування навичок говоріння.

 

Мета:

        Практична: активізувати у мовленні дітей лексику з теми « Іграшки »; повторити вивчені  літери і звуки  ; вивчити літеру Hh , ознайомити учнів з особливостями вимови звука / h / .

        Розвиваюча: стимулювати комунікативну мотивацію учнів ; розвивати мовленнєву реакцію; зорову і слухову пам’ять; формувати навички говоріння , вживаючи структури “ I have got…”, “ It can…”, It is…”;

         Виховна: виховувати активність, вміння працювати в парах ; позитивне ставлення до вивчення англійської мови.

         Освітня: розширити мовний запас учнів .

Обладнання: відеопрезентація літери, відеофізкультхвилинки, роздатковий матеріал для індивідуальної  та парної роботи, малюнки , іграшки.

 

 

                                                         Хід уроку

I     Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

    1. Організація класу. Привітання.

    2. Оголошення теми і мети уроку.

T: Good morning , children! I’m glad to see you!

P: Good morning , teacher! We are glad to see you too.

( Стукіт в двері, заходить клоун)

Clown: Surprise! Hello, children! I’m a clown and my name is Toto!

            What is your name?( Знайомиться з учнями)

T: Our clown is very nice and funny! Let’s sing a song”Hello”( звучить пісня, діти співають)

Clown: You have sung very beautifully! I have a present for you! (передає коробку з іграшками)

T: Wow! What is this?

     Toys! Magic toys!

Clown: These toys want to see how you know English and do tasks!

              Do you like English lesson? ( Yes, we do)

              Сподіваюсь, ви покажете їм гарні знання!

              Now, I have to go! Bye!

T: Давайте покажемо іграшкам, як ви вмієте працювати!

 

 

II Основна частина уроку.

 1.Активізація лексичних одиниць у  мовленні учнів.

   T: Today we will repeat the names of toys!

 

    2.1. Task 1.

        T: Let’s play a game” Describe a toy”.

         (іду з коробкою з іграшками до учнів)

  • OK.Close your eyes and take a toy!
  • Start like this…I have got a….( parrot)

                               It is …( green and yellow)

                               It can…(fly)

- Excellent! (забираю іграшки і ставлю на парту)

 

2.2.Task 2. “Find a picture and colour it”

- Good! I see, you know these toys!

Now, your task is to find a picture and colour it!

( роздаю по 4 малюнка)

  • So, please, find a car ! Show it to me , please! OK.Now, colour it red!
  • ……………….a ball!.......................................................................blue!
  • Very nice!

 

2.3. Task 3. “ Make a puzzle”.(робота в парах)

- The next task is to make a puzzle and say : What is it?

                                                                         What colour is it?

                                                                          And what can it do?

( кожній парі даю пазл і діти захищають свою роботу)

 

2.4. Фізкультхвилинка.( відео)

      - You are great! Thank you! Now, let’s have a little break!

 

2.5. Знайомство з літерою Hh.

- Now, look at the board!( малюнок будинку)

- What can you see?

- It’s a house! Repeat after me! A House!

- Давайте заселимо в нього вивчені літери і звуки!

( малюнок з віконечками на дошці, діти підходять до дошки , беруть літеру і називають її , шукають відповідний звук і чіпляють у віконечка)

  • Take a letter and find its sound!
  • Today we are going to learn a new letter.
  • Let’s watch a video!(відеопрезентація літери), ( на дошці літера Hh)
  • So, children, what letter is it?
  • На що схожа велика і мала літери?
  • А хто здогадався, який вона позначає звук?
  • Давайте уявимо, що ви змерзли .Приготуйте свої долоньки, давайте подмухаємо на них і погріємо їх , вимовляємо звук/hhhhhhhhhhhh/
  • І тепер нашу літеру Hh заселимо у будиночок!
  • Які слова зі звуком / h / , ви запам’ятали з презентації літери чи знаєте?(діти називають слова)

 

2.6. Task 5.  Match the letters.( A- H )

- The next task is to match the letters.( завдання роздаю із зеброю)З’єднати велику і малу літери)

 

2.7. Фізкультхвилинка.( відео)

-I see,you are tired, let’s have a rest.

 

2.8.Task 6. Знайди тваринку до кожної літери.

( на дошці малюнки тварин і літери)

-Now, match a letter with an animal .

 

III Підсумок уроку.

    1.Підведення підсумків .

     2. Завершення уроку.

  • Well done! Our toys are very glad that you have worked at this lesson very well!
  • Let’s count your cards! (рахують фішки, роздаю наклейки)
  • Діти, а вам сподобався наш урок?
  • Що ви батькам розкажете про нього? Яку тему ми повторили?
  • Яку літеру вивчили і який звук вона позначає?
  • Now, stand up!
  •  The lesson is over!
  • Good bye, children! Good bye toys!!!
  •  Have a nice day!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

              

 

 

    

 

 

zip
Додано
6 січня 2022
Переглядів
702
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку