Календарно-тематичне планування з англійської мови для 1 класу за підручником О.Карп'юк розраховане на 18 робочих тижнів ІІ семестру 2017-2018 навчального року.
Дата |
№ уроку |
Підтема |
Лексика |
Граматика |
Аудіюван ня Фонетика |
Усне мовлення |
Читання |
Письмо |
Розмовні фрази |
Наочність ТЗН |
Д/з
|
|
Тіло. Зовнішність |
||||||||||||
|
50 |
Моє обличчя |
A face, an eye, an ear, a mouth, a nose |
Множина іменників |
Впр.1,2 с.80 [ ɔ ] |
Впр. 2 с.80 Впр. 3-4 с.81 |
|
Буква Оо |
I have got a face. I have got 2 eyes. I have got 1 nose. |
Тематичні картинки, алфавіт, аудіозапис |
|
|
|
51 |
Зовнішність моєї іграшки |
A doll, a teddy-bear |
Структура has got |
Впр.1,с82, 4 с.83 [ р ] |
Впр.1,2 с. 82 Впр. 3 с. 83 |
|
Літера Рр |
This is my…It has got….. |
Тематичні картинки, алфавіт, іграшки Запис |
|
|
|
52 |
Тіло |
A body, a head, a neck, an arm, a hand, a leg, to hug |
Присвійні займенники |
Впр.1,2, с.84-, 3-4 с. 85 [ kw ] |
Впр.1,2, с.84-, 3 с. 85
|
|
Буква Qq |
This is my…It has got….. |
Тематичні картинки, алфавіт аудіозапис |
|
|
|
53 |
Тіло моєї ляльки |
ЛО теми |
Модальне дієслово can |
[t], [k] |
Опис ляльки |
|
Букви Оo,Hh, Qq |
It has got… It can hug |
Тематичні картинки, алфавіт, іграшки |
|
|
|
54 |
Тіло тварини |
A tail, long, short, big, small |
Структура It has got… |
Впр. 1,5с.86-88 [ r ] |
Впр. 1,2,5с.86-88
|
|
Буква Rr
|
It is а… It has got…
|
Тематичні картинки, алфавіт аудіозапис
|
|
|
|
55 |
Мій улюбленець |
Назви тварин |
Структура I have got… |
Впр. 3,с.87
|
Впр. 3,4,с.87
|
|
Буква Rr
|
I have got a … It is а… It has got…
|
Тематичні картинки, цифри, іграшки, запис
|
|
|
1-спецклас Карп’юк ІІ семестр. 3 год/тижд
Дата |
№ уроку |
Підтема |
Лексика |
Граматика |
Аудіюван ня Фонетика |
Усне мовлення |
Читання |
Письмо |
Розмовні фрази |
Наочність ТЗН |
Д/з |
|
|||||||||||
|
56 |
Зовнішність мого улюбленця |
ЛО теми |
Присвійний займенник |
[r], [p], [h] |
Опис зовнішності домашнього улюбленця |
|
Букви Oo, Pp, Qq, Rr |
I have got a … It is а… It has got…
|
Тематичні картинки, алфавіт
|
|
|
57 |
Зовнішність мого улюбленця |
pet |
Загальні запитання та відповіді на них |
Впр. 1 с. 88, 3 с. 89 |
Впр. 1 с. 88, 2 с. 89 |
|
Ss
|
Is your…? Has it got a…? Yes, it is. Yes, it has. No, it is not. No, it has not |
Тематичні картинки, цифри, алфавіт Запис |
|
|
58 |
Ми знаємо букви та цифри |
A letter, to count |
Модальне дієслово can |
[kw], [ɔʊ] |
Рахувати від 1 до 10, Розповідати про свою зовнішність |
|
Букви Oo, Pp, Qq, Rr, Ss
|
I can… |
Тематичні картинки, цифри, алфавіт,відео
|
|
|
59 |
Зовнішність мого друга |
Hair, dark, blond, to like |
Структура has got… |
Впр.1.2, с.90 |
Впр.1.2,3 с.90 |
|
Букви Oo, Pp, Qq, Rr, Ss
|
This girl (boy)has got blond ( dark ) hair. I like … |
Тематичні картинки, цифри, алфавіт аудіозапис |
|
|
60 |
Зовнішність мого друга |
ЛО теми |
Структура has got… Модальне дієслово can |
[h], [k] |
Опис зовнішності друга |
|
Картки |
He/she has got… |
Тематичні картинки відео
|
|
|
61 |
Давайте повтори мо! |
ЛО теми |
|
[ð], [s]
|
Розповідати про зовнішність своїх друзів та свої іграшки |
|
Написання букв від A до J |
This girl (boy) has got… I like … |
Тематичні картинки, цифри, алфавіт, іграшки
|
|
Дата |
№ уроку |
Підтема |
Лексика |
Граматика |
Аудіюван ня Фонетика |
Усне мовлення |
Читання |
Письмо |
Розмовні фрази |
Наочність ТЗН |
Д/з |
|
МОЯ ШКОЛА |
||||||||||||
|
62 |
Шкільне приладдя |
A bag, a book, a pencil-box, an exercise-book, a pencil, a pen |
Структура I’ve got |
Впр1,.с.94
|
Розповідати про те, що є у портфелі Впр1,2,. с.94-95
|
|
Написання букв від K до S |
I’ve got a… |
Тематичні картинки, цифри, Запис |
|
|
|
63 |
Мої шкільні речі |
ЛО теми, повторено назв кольорів |
To be |
[ t ] Впр.3,с.95
|
Впр.4,. с.96
|
|
Tt |
The pencil is blue. |
Тематичні картинки, цифри, алфавіт Запис |
|
|
|
64
|
Шкільне приладдя |
A ruler, a pencil-sharpener, a felt-pen, a rubber |
Вказівні займенники This, that |
Впр.1-4 с.96-98 [ u] |
Впр.1,2 с.96-97
|
|
Uu |
This is a… That is a…
|
Тематичні картинки, цифри, алфавіт Запис |
|
|
|
65 |
Що це? Це є… |
A blackboard, a desk, a chair, a number |
Спеціальні запитання та відповіді на них |
Впр.1 с.98,2,3 с.99 [v ] |
Вести діалоги-розпитування про шкільне приладдя Впр.1 с.98,2, с.99
|
|
V v |
What is this? What is that? This is… That is… |
Тематичні картинки, цифри, алфавіт Запис |
|
|
|
66
|
Шкільне приладдя |
ЛО теми |
Вказівні займенники This, that, Спеціальні запитання та відповіді на них |
[ð] |
Розповідати про те, що є у портфелі, Вести діалоги-розпитування про шкільне приладдя
|
|
Картки |
What is this? What is that? This is… That is… |
Тематичні картинки, цифри, алфавіт, відео
|
|
|
Дата |
№ уроку |
Підтема |
Лексика |
Граматика |
Аудіюван ня Фонетика |
Усне мовлення |
Читання |
Письмо |
Розмовні фрази |
Наочність ТЗН |
Д/з |
|
|
||||||||||||
|
67 |
Спілку вання в школі |
A teacher, a school, a school-girl, a school-boy, who |
Спеціальні запитання та відповіді на них |
Впр.1,3 с.100-102
|
Вести діалоги-розпитування Впр.1,2 с.100-102
|
|
Ww
|
Who is this? Who is that? This is a… That is a… |
Тематичні картинки, цифри, алфавіт Запис |
|
|
|
68 |
Спілку вання в школі |
|
Спеціальні запитання та відповіді на них |
[ð] |
Картки |
|
Букви A-W |
Who is this? Who is that? This is a… That is a… |
Тематичні картинки, алфавіт Запис |
|
|
|
69
|
Шкільне життя |
classroom |
Множина іменників, дієслово бути у множині |
Впр.1,2 с.103 [ks ] |
Представляти школярів, Розповідати про шкільне приладдя, Впр.1,2 с.103 |
|
X x |
These are… Those are… |
Тематичні картинки, алфавіт Запис |
|
|
|
70 |
Класна кімната |
ЛО теми |
Займенники |
Впр.3,4 с.104-105 |
Впр.3,4, с.104-105 |
|
Повторення літер |
It is a… They are…
|
Тематичні картинки, Запис |
|
|
|
71
|
Мій клас |
ЛО теми |
Множина іменників, дієслово бути у множині |
[ð] |
Розповідати про Шкільне приладдя,клас
|
|
Повторення літер |
It is a… They are…
|
Тематичні картинки, цифри, алфавіт, відео |
|
|
|
72
|
Шкільне прилад дя моїх друзів |
A map |
Присвійний відмінок іменників |
[ z ] Впр.1-5с.106-107
|
Впр.1,2,4с.106-107
|
|
Y y |
Look at the… This is Tom’s bag |
Лексичний стенд, алфавіт, аудіозапис |
|
|
Дата |
№ уроку |
Підтема |
Лексика |
Граматика |
Аудіюван ня Фонетика |
Усне мовлення |
Читання |
Письмо |
Розмовні фрази |
Наочність ТЗН |
Д/з |
||||||
|
73 |
Команди та прохання |
Schooltime, a shelf, please, |
Наказовий спосіб |
Впр. 1,4 с.109-111 [ϳ] |
Впр. 1-4с.109-111
|
|
Z z |
Take the book! Put it on the shelf! Give me the…, please! Here you are! Thank you! You are welcome! |
Тематичні картинки, цифри, алфавіт Запис |
|
||||||
|
74 |
Прохання |
ЛО теми |
Накази та прохання |
Впр.1,3,5, с.111-113 [і ] |
Впр.1,2, с.111-112
|
[ i ] в закрит складі Впр.3 с. 112 |
Повторення літер |
Give me the pen, please! Here you are |
Тематичні картинки, цифри, алфавіт Запис |
|
||||||
|
75 |
Шкільне життя |
ЛО теми |
Множ.іменник. дієслово бути у множині, Присвійний відм. іменників |
[ i ] |
Картки |
[ i ] в закритому складі
|
Повторення літер |
Give me…, please! Here you are. |
Тематичні картинки, цифри, алфавіт |
|
||||||
|
76 |
Спілкування в школі |
ЛО теми |
Загальні запитання та відповіді на них |
Впр1,2 с.114-115 [ ɔ ] |
Впр. 1 с.114, 3 с. 115 |
[ɔ] в закрит.складі Впр.2 с.115 |
Повторення літер |
Have you got a pencil? Yes, I have. No, I have not. |
Тематичні картинки, цифри, алфавіт Запис |
|
||||||
|
77
|
Ми знаємо букви та цифри |
ЛО теми |
Числівник |
[Ɵ] |
Картки |
|
Написання букв та цифр |
I can count. |
Тематичні картинки, цифри, алфавіт
|
|
||||||
|
78 |
Давайте повторимо! |
ЛО теми |
Загальні запитання та відповіді на них |
Впр.2 с.117 |
Впр. 1, 2 с. 116-117 |
|
Повторення літер |
What is this? Who is this? |
Тематичні картинки, цифри, алфавіт Запис |
|
||||||
|
79
|
Узагальнення вивченого матеріалу з теми |
ЛО теми |
Множина іменників, дієслово бути у множині, Присвійний відмінок іменників |
[ i ] [ɔ] |
Картки |
[ i ] [ɔ] в закритому складі |
Повторення літер |
What is this?
|
Тематичні картинки, цифри, алфавіт, відео
|
|
||||||
Дата |
№ уроку |
Підтема |
Лексика |
Граматика |
Аудіюван ня Фонетика |
Усне мовлення |
Читання |
Письмо |
Розмовні фрази |
Наочність ТЗН |
Д/з |
||||||
МОЯ КІМНАТА |
|||||||||||||||||
|
80 |
Кімната Джейн |
A room, a sofa, a shelf, a bed, a lamp, a table, a chair, a toy-box, |
Присвійний відмінок іменників
|
Впр.1,2,3 с.120-121
|
Впр.1,2, с.120-121
|
Впр.3 с.121 [ e ] в закрит.складі
|
Повторення літер |
This is Jane’s room. It is light and clean. |
Тематичні картинки, цифри, алфавіт Запис |
|
||||||
|
81 |
У кімнаті |
ЛО теми |
Присвійний займенник |
[e] [i] [ɔ] |
Розповідь про кімнату |
[e] [i] [ɔ] в закрит. складі
|
Повтор. літер |
This is my room. |
Тематичні картинки, відео |
|
||||||
|
82 |
Кімнати друзів |
Whose |
Присвійний відмінок іменників. Спеціальні запитання та відповіді |
Впр.1,3,4 с.121-122
|
Розповідь про кімнату друга |
[æ] в закрит.складі Впр.4 с. 122
|
Повторення літер |
Whose room is this? This is Jim’s… |
Тематичні картинки, алфавіт Запис |
|
||||||
|
83 |
Місцезнаходження предметів у кімнаті |
Near, on, in, under, window, wall |
Прийменники місця |
Впр.1,4 с.123-124
|
Впр.2,3 с.123-124
|
Читання буквосполучення the Впр.4 с.124 |
Написання буквосполучень |
The toy-box is under the bed. The chair is near the table. |
Тематичні картинки, цифри, алфавіт Запис |
|
||||||
|
84 |
Місцезнаходження предметів у кімнаті |
Near, on, in, under, |
Прийменники місця |
[e] [ i ] [ɔ] |
Картки |
[e] [ i ] [ɔ] в закрит.складі |
Картки |
|
Тематичні картинки, алфавіт, відео
|
|
||||||
|
85 |
Місцезнаходження предметів у кімнаті |
An armchair, a TV-set, to cut, to draw |
Прийменники місця |
Впр.1,4 с.124-125
|
Впр.1,2 с.124-125
|
Читання [Λ] в закрит. складі Впр.4 с.125 |
Написання буквосполучень |
Where is the cat? It is under the bed |
Тематичні картинки, цифри, алфавіт Запис |
|
||||||
|
86 |
Розташування предметів у кімнаті |
ЛО теми |
Прийменники місця |
[ e ] [i] [ɔ] [Λ] |
Картки |
[ e ] [i] [ɔ] [Λ]в закритскладі, the |
Картки |
The chair is near the table. |
Тематичні картинки, фонетичний стенд, відео
|
|
||||||
Дата |
№ уроку |
Підтема |
Лексика |
Граматика |
Аудіюван ня Фонетика |
Усне мовлення |
Читання |
Письмо |
Розмовні фрази |
Наочність ТЗН |
Д/з |
||||||
|
87 |
Розташування предметів у кімнаті |
A door. A computer |
Прийменники місця. Скорочення What is= What’s |
Впр1-2. с126 |
Впр2. с126 |
[e] [ i ] [o] [Λ] в закр. складі, the |
Написання буквосполучень |
What is on the table? - my computer is |
Тематичні картинки, цифри, алфавіт, аудіозапис |
|
||||||
|
88 |
Моя кімната |
ЛО теми |
Повторення прийменників місця, наказового способу |
Впр1,3 с.127-128 |
Впр1,2с.127-128 |
Впр.3 с.128 |
|
Here is my room. Come in, please! |
Тематичні картинки, цифри, алфавіт, аудіозапис |
|
||||||
|
89 |
Моя кімната |
ЛО теми |
Присвійний займенник |
[ e ] [i] [ɔ] [Λ] |
Розповідь про кімнату |
[ e ] [i] [ɔ] [Λ ] в закрит.складі the |
Написання буквосполучень, слів |
Here is my room. The toy-box is under the bed. The chair is near the table |
Тематичні картинки, фонетичний стенд, відео
|
|
||||||
|
90 |
Ми вчимось читати |
ЛО теми |
|
[ e ] [i] [æ] [Λ] |
|
Читання [e] [i] [æ] [Λ] в закрит.складі |
Написання буквосполучень, слів |
|
Картки з правилами читання, відео |
|
||||||
|
91 |
Давай повторимо! |
ЛО теми |
Повторення прийменників місця, наказового способу |
[Ɵ], [ð] |
Впр.1,2с.129 |
Впр.3 с.129 |
Написання буквосполучень, слів |
Where is the toy-box in your room? - It is under (on, in, near ) the… What is on(under, near, in ) the… |
Тематичні картинки, Картки з правилами читання, відео
|
|
||||||
ДАВАЙ ПОГРАЄМОСЯ! |
|||||||||||||||||
|
92 |
Мої улюблені іграшки
|
Guitar, bike, drum, kite, car |
Присвійний займенник |
Впр. 1,3с.132-133 |
Впр.2 с. 132 |
Читання “ i “ у відкритому складі Впр.1,3 с.132-133 |
|
I like my… |
Тематичні картинки, цифри, алфавіт Запис |
|
||||||
|
93 |
Поговоримо про іграшки! |
ЛО теми |
Запитальні речення |
Впр.1,2 с.133-134 |
Впр.1,2,3 с.133-134 |
Читання “ а “ у відкрит. складі Впр.4с.135 |
Написання буквосполучень |
What about you? Do you like…? |
Тематичні картинки, цифри, алфавіт Запис |
|
||||||
Дата |
№ уроку |
Підтема |
Лексика |
Граматика |
Аудіюван ня Фонетика |
Усне мовлення |
Читання |
Письмо |
Розмовні фрази |
Наочність ТЗН |
Д/з |
||||||
|
94 |
Мої іграшки |
ЛО теми |
Присвійний займенник |
[Ɵ], [ð] |
Картки |
|
Написання буквосполучень, слів |
Look! This is my….. It is…Do you like my…? |
Тематичні картинки, картки |
|
||||||
|
95
|
Іграшки |
ЛО теми |
Загальні запит. та відповіді на них. Скорочення do not= don’t |
Впр.1 с.135 3 с.136 |
Впр.1,2 с.135 136 |
“o” у відкр. складі Впр. 3с.136 |
Написання буквосполучень, слів |
Do you like it? |
Картки з правилами читання, аудіозапис |
|
||||||
|
96 |
Ігри та іграшки |
ЛО теми |
Вказівний займенник this |
Впр.1-4 с137-138 |
Впр. 1-3 с. 137-138 |
Впр. 4 с.138 |
|
I like to… |
Тематичні картинки, Запис |
|
||||||
|
97 |
Ігри та іграшки |
ЛО теми |
Загальні запит. та відповіді |
Впр.1,2,4, с.139-140 |
впр 1,2 c. 139 |
Впр.4 с.140
|
Написан. Буквосполучень |
Do you like …?
Let us…! |
Фонетичний, лексичний стенд, аудіозапис |
|
||||||
|
98 |
Ігри та іграшки |
ЛО теми |
Спонукання до діі |
[Ɵ], [ð] |
|
|
|
Let’s… With pleasure |
Фонет., лекс. стенд |
|
||||||
|
99 |
Моя улюблена іграшка – це… |
favourite |
Присвійний займенник |
Впр.1 с.141 |
Впр. 1,2,3 с. 141,142 |
Впр.4с.142 |
Впр. 4 с. 142 |
My favourite toy is a… |
Фонетичний, лексичний стенд, аудіозапис |
|
||||||
|
100
|
Моя улюблена іграшка |
ЛО теми |
Присвійний займенник |
[t], [ei], [ɔi] |
Розповідь про улюблену іграшку |
Читання приго-лосних |
Приголосні букви |
My favourite toy is a… |
Фонетичний, лексичний стенд, відео |
|
||||||
|
101 |
Ми вчимося читати |
ЛО теми |
|
[ei], [ɔu], [ai], [i], [e], [ɔ], [i], [æ] |
|
[ɔ] [i] [æ] [e ] у відкр. складі |
Написання буквосполучень |
|
Фонетичний стенд, відео
|
|
||||||
|
102 |
Тобі подобається гратися? |
ЛО теми |
Загальні запитання та відповіді на них |
[Ɵ], [ð], [t] |
Розповіді та про улюблену іграшку |
Читання голос-них |
Голосні букви |
I like to play with… |
Тематичні картинки, цифри, алфавіт Іграшки, відео |
|
||||||
|
103 |
Давай повторимо! |
ЛО теми |
Загальні запитання та відповіді на них |
Впр.2 с.143 |
Впр.1,2 с.143 |
[ɔ] [æ] [i] у відкритскладі Впр4. 144с. |
Написання буквосполучень, слів |
Розповіді та діалоги - розпитування про улюблену іграшку |
Тематичні картинки, цифри, алфавіт іграшки, відео |
|
||||||