11 клас
ІІ семестр
3 год. на тиждень.
48 годин за І семестр, 57 за ІІ семестр, 105 годин за рік
№ |
Дата |
Тема, зміст уроку |
|
|
|
Т5 «IT’S YOUR PLANET» ( 10 год.) |
|
1 |
|
Вплив науково-технічного прогресу на довкілля та життя суспільства. |
|
2 |
|
Проблеми екології та пошук шляхів їх вирішення. |
|
3 |
|
Взаємозв’язок у природі. |
|
4 |
|
Глобальне потепління, озонова діра, парниковий ефект – наслідки діяльності людини. |
|
5 |
|
Альтернатив-ні джерела постачання енергії та інш. ресурсів. |
|
6 |
|
Екологічний транспорт. |
|
7 |
|
Групи та організації в боротьбі за безпеку екології та екологічну свідомість людини. |
|
8 |
|
Writing an Opinion Essay |
|
9 |
|
Рефлексія навчальної діяльності, самоконтроль та самооцінювання |
|
10 |
|
Підсумковий урок з теми |
|
|
|
Т6 «SPEAKING ABOUT ART» ( 10 год.) |
|
11 |
|
Види мистецтва. |
|
12 |
|
Опис творів живопису. |
|
13 |
|
В картинній галереї |
|
14 |
|
Кіномистецтво: улюблені фільми та актори |
|
15 |
|
Кіномистецтво: улюблені фільми та актори.
|
|
16 |
|
Тетральні програми та афіші. |
|
17 |
|
Мистецтво в житті людини. |
|
18 |
|
Рефлексія навчальної діяльності, самоконтроль та самооцінювання. |
|
19 |
|
Відвідування театру: враження від побаченої вистави. |
|
20 |
|
Підсумковий урок з теми |
|
|
|
|
|
21 |
|
Т7 «FOCUS ON YOUTH» ( 13 год.) |
|
22 |
|
Участь молоді в соціальних проектах |
|
23 |
|
Проблеми молоді та пошук шляхів їх подолання. |
|
24 |
|
Уміння керувати емоціями – ознака зрілої людини. |
|
25 |
|
Уміння керувати емоціями – ознака зрілої людини. |
|
26 |
|
Психологічна допомога молодим. |
|
27 |
|
Молодь і працевлаштування. |
|
28 |
|
Молодіжна культура: стилі, смаки, уподобання. |
|
29 |
|
Молодіжні організації і громади. |
|
30 |
|
Участь молоді в житті суспільства. |
|
31 |
|
Essays |
|
32 |
|
Рефлексія навчальної діяльності, самоконтроль та самооцінювання |
|
33 |
|
Підсумковий урок з теми |
|
|
|
Т8 «PEOPLE AND SOCIETY» ( 24 год.) |
|
34 |
|
Людина у суспільстві. |
|
35 |
|
Спільнота людей. |
|
36 |
|
Громадське життя. |
|
38 |
|
Державний устрій країни. |
|
39 |
|
Політична система: гілки влади. Партії і політики. |
|
40 |
|
Підсумковий контроль з письма |
|
41 |
|
Конституція – основний закон країни. |
|
42 |
|
Права та обов’язки громадян. |
|
43 |
|
Підсумковий контроль з читання |
|
44 |
|
Демократичні свободи. |
|
45 |
|
Підсумковий контроль з аудіювання |
|
46 |
|
Незалежність держави. |
|
47 |
|
Підсумковий контроль усного мовлення |
|
48 |
|
Міжнародні організації |
|
49 |
|
Вибори в Україні. |
|
50 |
|
Міжнародна політика. |
|
51 |
|
Рефлексія навчальної діяльності, самоконтроль та самооцінювання. |
|
52 |
|
Вивчення граматики |
|
53 |
|
Повторення матеріалу |
|
54 |
|
Підсумковий урок з теми |
|
55 |
|
Узагальнюючий урок за семестр |
|
56 |
|
Резервні |
|
57 |
|
Резервні |
|