Календарно – тематичне планування з англійської мови для 11 класу

Про матеріал
Календарно – тематичне планування складено згідно з «Навчальною програмою з англійської мови для загальноосвітніх навчальних закладів, 10-11 класи» (Програма затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07.2016 р. №826)
Перегляд файлу

11 клас

Календарно – тематичне планування складено згідно з «Навчальною програмою з англійської мови для загальноосвітніх навчальних закладів, 10-11 класи»

(Програма затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07.2016 р. №826)

з/п

Дата

Очікуваний результат

Тематика

Спілкування

Інтегровані змістові лінії

Мовний інвентар

Д/з

 

Приміт-ки

 

Екологічна безпека і сталий розвиток

Здоров’я і безпека

Громадська відповідальність

Підприємливість та фінансова грамотність

Лексика

Граматика

 

І семестр       

Тема 1: «Шкільне життя»

 

1.

 

Учень вміє: демонструвати базові знання з англійської мови; висловлює власну думку з теми; пояснює значення слів.

Повторення лексичних одиниць за 10 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

Повторення граматичних конструкцій за 10 клас.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

Учень вміє:  запитувати та надавати інформацію про навчання у одинадцятому класі;розповідати про самостійне вивчення англійської мови; зробити опис словників; висловити власне ставлення до навчання

Шкільне життя.

Ознайомлення з новими ЛО.

 

 

 

 

A resource, a strategy, a target, to access, autonomous, favoured, memorable, precisely, to get exposure, to take responsibility for

To take/pass the exam

Study or learn?

Learn or find out

 

 

 

4.

 

Шкільне життя. Розвиток граматичних навичок

Аналізує власні потреби та бажання у контексті вибору майбутньої професії

 

Оцінює свої здібності та можливості на шляху до мети

Обговорює та оцінює фінансові перспективи на майбутнє навчання

 

first, second and third conditional

 

 

5.

 

Шкільне життя. Випускні іспити. Введення ЛО теми.

 

 

 

 

Assessment, distraction, superstition, to boost, to cheat, to reckon, to pace, average, exhausted, to steer clear (of)

first, second and third conditional

 

 

6.

 

Випускні іспити. Розвиток навичок говоріння.

 

Оцінює та обирає ефективний спосіб підготовки до випускних іспитів з точки зору розумового навантаження

 

 

Get on, to succeed

Conditional 1. Modals “may”, “might”, “can”, “could” in conditionals

 

 

7.

 

Стосунки з товаришами. Розвиток навичок аудіювання.

 

 

 

 

General idea, topic sentence, key facts, logical way

 

 

 

8.

 

Перспектива на майбутнє навчання. Розвиток навичок письма.

 

 

 

 

 

 

 

 

9.

 

Міжнародні освітні програми. Розвиток навичок читання.

 

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

Повторення з теми: «Шкільне життя.»

 

 

 

 

 

Повторити лексичний матеріал

Повторити граматичний матеріал

 

 

 

Тема 2: « Робота і професії»

 

11

 

Учень вміє: запитувати і надавати інформацію про професії; розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей; характеризувати якості особистості, необхідні для різних професій; описувати професії, висловлювати власне ставлення до різних професій; висловлювати своє враження , почуття та емоції у зв’язку почутим, побаченим; пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію

Робота і професії. Введення ЛО теми.

 

 

Оцінює свої здібності та можливості на шляху до мети 

Оцінює фінансові можливості сучасних професій

Confidence, an employer, a fee, a founder, persis-tense, a volunteer, to mature, to trust, extended

Overview of: Perfect Continuous Aspect

ЛО с.43

Впр.2, с.42 Вибрати одну з тем та висловити свою думку

 

12

 

Профорієнтація. Ознайомлення з новими ЛО.

Аналізує власні потреби та бажання у контексті вибору майбутньої професії

 

Усвідомлює важливість розумних цілей, які є конкретними, вимірюваними, досяжними, доречними і визначеними у часі

 

Work or job? Possibility, occasion or opportunity? Carreer, amployment

Continuous vs Perfect Continuous (Present, Past, Future) Perfect Simple vs Perfect Continuous (Present, Past, Future)

Впр.3, с.48-49

 

13.

 

Робота і професія. Розвиток граматичних навичок.

 

Дискутує навколо важливості емоційного комфорту в майбутній професії

 

Обговорює матеріальні критерії та мотиви для вибору професії

 

Continuous vs Perfect Continuous

Впр.6, с.54

Впр.7, с.55

Вивчити правила с.49-54

 

14.

 

Робота і професія. Навчання після школи за кордоном. Введення ЛО теми.

 

 

 

 

Diversity, freedom, it graduate, liberty, appealing, renowned, foundation, course, publicly,

 

 

 

Написати про переваги та труднощі навчання за кордоном

 

15.

 

Престижні професії в Україні та за кордоном. Плани на майбутнє.

Розвиток навичок говоріння та граматичних навичок.

Аналізує власні потреби та бажання у контексті вибору майбутньої професії

 

Оцінює свої здібності та можливості на шляху до мети 

 

 

Reported speech with changed tenses

Впр.4, с.62

Впр.6, с.66

 

16.

 

Повторення з теми: «Робота і професії»

 

 

 

 

Повторити лексичний матеріал

Повторити граматичний матеріал

Повторитививченийлексичний та граматичнийматеріал

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 3: «Я, моя родина, мої друзі»

 

 

17.

 

Учень вміє:описувати зовнішність і характеризувати членів сім’ї, друзів;  описувати людей, характеризувати якості особистості, вчинки людей, стосунки між людьми; запитувати та надавати інформацію про риси характеру людини; запитувати та надавати інформацію про події, факти; розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей.

Я, моя родина, мої друзі. Сім’я. Стосунки з батьками

Дискутує щодо якості та цінності життя

 

Обговорює систему цінностей сучасної родини

 

ЛО с.75

 

Впр.6, с.76

ЛО с.75

 

18.

 

Я, моя родина, мої друзі. Ознайомлення з новими ЛО.  Розвиток граматичних навичок.

 

Усвідомлює різні стилі розв’язання конфліктів, адекватно поводить себе у конфліктних ситуаціях

Демонструє розуміння прав та обов’язків молоді

 

Describing adjectives with suffixes and prefixes

Conditionals, The 3rd” c.78

Впр.2b, с.77

Впр.5, с.80

 

 

 

19.

 

Толерантність, гуманність, благодійність. Розвиток навичок говоріння.

 

 

 

 

Впр.2 a,b, с.81

“Words for you” box, c.82

 

Впр.4,с. 83

 

 

20.

 

Права та обов’язки молоді. Розвиток навичок читання та говоріння. Введення ЛО.

 

Усвідомлює різні стилі розв’язання конфліктів, адекватно поводить себе у конфліктних ситуаціях

Усвідомлює права людини, важливість толерантного ставлення до поглядів, переконань з урахуванням інтересів і потреб інших

 

An approach, an intention, a judgement, a negotiation, to annoy, to assume, irritating, to bring up

 

Впр.5, с.87

 

21.

 

Норми поведінки та спілкування. Розвиток навичок аудіювання.

 

Аналізує вплив конфліктної поведінки на здоров’я

 

Аналізує та оцінює доброчинності з власного досвіду

Впр.1, с.88

Conditionals, The 3rd Conditional.

Впр.8, с.91

 

22.

 

Ведення домашнього господарства. Повторення з теми: «Я, моя родина, мої друзі»

 

 

 

 

Повторити лексичний матеріал

Повторити граматичний матеріал

Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал

 

 

Тема 4:  «Харчування»

 

23.

 

Учень вміє:  порівнювати їжу українців та британців, розказує про її особливості;  розповідати рецепти улюблених страв;  висловлювати власні судження щодо продуктів харчування;  висловлювати власні судження щодо значення якісних продуктів харчування для здоров’я людини

Харчування. Введення ЛО теми.

Оцінює переваги органічних продуктів

Висловлює власні судження щодо значення якісних продуктів харчування для здоров’я людини

 

 

A fixed price, a quality, abundant, customary, distinctive, garnished, inferior, interior, minced, relatively, rapidly

 

 Описати свої звички в харчуванні

ЛО с.97

 

24.

 

Пріоритети в харчуванні. Їжа, напої й закуски. Розвиток граматичних навичок та навичок читання.

 

 

 

Обгрунтовує користь раціонального харчування

“Vocabulary links” box, p.100

“Words for you” box, p.104,106

Reported speech with changed tenses

Впр.5,3, с.102

Впр.4, с.107

 

25.

 

Корисна та шкідлива їжа.  Рецепти страв. Розвиток навичок письма, говоріння. Введення ЛО теми.

Аналізує та складає харчовий раціон відповідно до енергетичних затрат власного організму

Висловлює власні судження щодо пріоритетів у харчуванні для нормального розвитку і збереження здоров’я

 

 

A bistro, a dressing, a reservation, staff, veggie.

 A customer, nutritions, a passion, canned, enthusiastic, beforehand

 

Впр.4 , с.111

Впр.6, с.114

 

26.

 

Повторення з теми: «Харчування»

 

 

 

 

 

Повторити лексичний матеріал

Повторити граматичний матеріал

Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал.

 

 

27.

 

Контроль   аудіювання

 

 

 

 

 

 

Підготуватися до контролю читання.

 

28.

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

Підготуватися до контролю письма

 

29.

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

Підготуватися до контролю говоріння.

 

30.

 

Контроль    говоріння

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений лексичний і граматичний матеріли

 

31.

 

Повторення вивченого з теми «Шкільне життя»

 

 

 

 

 

 

 

 

32.

 

Повторення вивченого з теми «Харчування»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з/п

Дата

Очікуваний результат

Тематика

спілкування

Інтегровані змістові лінії

Мовний інвентар

Д/з

 

Примітки

 

Екологічна безпека і сталий розвиток

Здоров’я і безпека

Громадська відповідальність

Підприємливість та фінансова грамотність

Лексика

Граматика

 

ІІ семестр

Тема 5: «Наука і технічний прогрес»

 

33.

 

Учень вміє:  знаходити необхідну інформацію в тексті; доповнює текст реченнями, яких бракує, розуміючи його структуру; розуміє основну та другорядну інформацію у тексті; розуміє лексико-граматичний контекст; вміє визначити головну думку тексту; знає правила оформлення ессе.

Наука і технічний прогрес. Введення ЛО.

Обговорює важливість сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій для розв’язання екологічних проблем.

 

 

Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин.

ЛО с.122

 

Написати коротке есе

 

34.

 

Вплив науково-технічного прогресу на життя людини.

Розвиток навичок говоріння.

 

Оцінює позитивні та негативні наслідки певних винаходів для здоров’я людини.

Дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій на здоров’я людини.

 

Natural sciences, social sciences

 

Написати коротке рев’ю

 

35.

 

Наука і технічний прогрес.

Розвиток граматичних навичок

 

 

 

 

 

Adverb clauses with time

Впр.5, с.128

 

 

36.

 

Галузі науки. Розвиток навичок письма.

Аналізує вплив науково-технічного прогресу на життя людини і довкілля

 

 

 

 

 

Впр.5, с.131

 

37.

 

Винаходи та відкриття. Розвиток навичок читання.

 

Оцінює позитивні та негативні наслідки певних винаходів для здоров’я людини.

 

 

 

 

Впр.5, с.134

 

38.

 

Технічний прогрес. Повторення ЛО.

 

 

 

 

 

 

Впр.4, с.136

 

39.

 

Повторення з теми: «Наука і технічний прогрес»

 

 

 

 

Повторити лексичний матеріал

Повторити граматичний матеріал

Повторити вивчений лексичний і граматичний матеріли

 

 

Тема 6: «Подорож»

 

 

40.

 

Учень вміє:  розуміє лексико-граматичний контекст; вміє обирати правильне слово відповідно до контексту; розуміє ключову інформацію в тексті; вміє визначити головну думку тексту; встановлює відповідність між заголовками та окремими частинами тексту; наводить приклади для обґрунтування власної думки; знає правила оформлення твору-роздуму.

Подорож. Введення ЛО.

 

 

 

 

“Warm up” c.145

“Words for you” box, c.147

 

Впр.4, с.149

 

41.

 

Види туризму. Розвиток граматичних навичок.

 

 

 

 

“Vocabulary links” box, c.150

 

Defining and non-defining relative clauses. “Grammar links” box, c.152

Впр.3, с.151

Впр.8, с.155-156

 

42.

 

Подорож. Розвиток навичок говоріння.

Усвідомлює причинно-наслідкові зв’язки у взаємодії людини, суспільства і природи.

Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини.

 

 

Впр.1, с.153

Впр.3, с.154

 

Впр.4, с.160

 

43.

 

Подорож Україною та країнами виучуваної мови. Розвиток навичок письма.

 

 

 

 

Впр.1,с.156

 

Впр.5b,с.163

 

44.

 

Подорож Україною та країнами виучуваної мови. Розвиток навичок читання.

 

 

 

 

 

Relative clause c.164

Впр.5-2, с. 166

 

45.

 

Повторення з теми: «Подорож

 

 

 

 

Повторити лексичний матеріал

Повторити граматичний матеріал

Впр.4, с.170 Повторити вивчений лексичний і граматичний матеріли

 

 

Тема 7: «Мистецтво»

 

 

46.

 

Учень вміє:   

обговорювати види мистецтва; порівнювати живопис в різних країнах; робити власні висновки щодо жанрів живопису; висловлювати власну думку щодо відвідування музеїв та виставок; робити власні висновки щодо творчості художників; визначає головну думку тексту та знаходить в тексті необхідну інформацію; знає правила оформлення та структурування рецензії

Мистецтво. Введення ЛО

 

 

 

 

“Wordsforyou” box, c. 175

 

Впр.7(b), с.176

 

47.

 

Мистецтво.

Ознайомлення з новими ЛО. Розвиток граматичних навичок.

Презентує та обґрунтовує мистецькі проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку.

 

 

 

Art, work of art

С.177

Дієприкметник

С.179

 

Впр.5, с.179

Впр.5,7, с. 182

 

48.

 

Мистецтво в житті людини

Розвиток навичок говоріння.

Презентує та обґрунтовує мистецькі проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку.

 

Висловлює власні почуття та емоції, викликані творами мистецтва

 

“Words for you” box, c.183

 

Впр.3, с.189

 

49.

 

Театральні програми та афіші.

Розвиток навичок читання та письма.

 

 

 

 

 

Дієприкметник

 

Впр.4, с.193

 

50.

 

Улюблений фільм. Розвиток навичок говоріння.

 

Дискутує щодо впливу мистецтва на емоційний стан людини

 

 

Впр.1, с.194

 

Впр.4, с. 198

 

51.

 

Повторення з теми: «Мистецтво»

 

 

 

 

Повторити лексичний матеріал

Повторити граматичний матеріал

Повторити вивчений лексичний і граматичний матеріли

 

 

Тема 8:  «Дозвілля»

 

 

52.

 

Учень вміє: знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку; розповідає про дозвілля; розуміє ключову інформацію в аудіотексті; вміє визначити головну думку тексту; розповідає про емоції; знає правила оформлення твору; розповідає про події повсякденного життя, коментує їх та обґрунтовує свою думку

Дозвілля. Введення ЛО.

 

 

Оцінює свої здібності та можливості на шляху до мети

 

ЛО с.207

 

ЛО теми

Впр.5, с.207

 

53.

 

Дозвілля.

Ознайомлення з новими ЛО.

 

 

 

 

Self-confident/selfassured

 

Впр.4(b), с.209

 

54.

 

Клуби за інтересами. Емоції. Розвиток граматичних навичок

 

 

 

 

 

Інфінитив та Герундій

Впр.5, с.212

 

55.

 

Кіно, театр, телебачення, Інтернет. Розвиток граматичних навичок.

 

Дискутує навколо важливості емоційного комфорту під час дозвілля

 

 

An anxiety, an envy, a handicap, an intelligence, an illiteracy, a rage etc

Інфінитив та Герундій

Впр.2,с.216

 

56.

 

Клуби за інтересами. Розвиток навичок говоріння.

 

Аналізує вплив конфліктної поведінки на здоров’я.

Демонструє розуміння прав та обов’язків молоді

 

Anabuse, bullying, adisease, a disorder, a suicide, to embarrass, to expose

Інфінитив та Герундій

Впр.4, с.218

 

57.

 

Дозвілля. Розвиток навичок письма.

 

 

 

 

      Впр.1, с.219

Впр.2, с.220

Впр.6, с.222

 

58.

 

Повторення з теми «Дозвілля

 

 

 

 

Повторити лексичний матеріал

Повторити граматичний матеріал

Повторити вивчений лексичний і граматичний матеріли

 

 

Тема 9:  «Україна в світі. Країни виучуваної мови»

 

 

59.

 

Учень вміє: розповісти про становлення незалежної України, розповісти про політичний кстрій Великої Британії, розповісти про політичний устрій США; розповісти про міжнародні організації; розповісти про особливості політичної системи України; знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку; розуміє лексико-граматичний контекст

 

 

Україна в світі. Країни виучуваної мови. Введення ЛО.

 

 

 

Усвідомлює роль України у міжнародних організаціях

 

ЛО с.239

 

Написати твір: «Україна майбутнього»

 

60.

 

Політична система в Британії та США

Введення ЛО.

 

 

 

 

“Vocabulary links” box, c.232

Policy, politics, join, unite

Неособисті форми дієслова

Впр.3, с.234

 

61.

 

Міжнародні організації: ЄС.

Розвиток навичок говоріння.

 

 

 

Демонструє розуміння важливості благодійної діяльності.

 

 

Впр. 2b, с.237

 

62.

 

Людина та суспільство. Розвиток навичок письма.

 

 

Висловлює власну громадську позицію щодо соціальних викликів

 

Anaffair, aguideline, headquarters, an integration, jurisdiction, justice, etc

Неособисті форми дієслова

Впр.3, с.240

 

63.

 

Україна та демократія.

Розвиток навичок читання.

 

 

 

 

“Useful tips’ box, c.246

Впр.2, с.242

Впр.6, с.246

 

64.

 

Повторення й узагальнення з теми « Україна в світі. Країни виучуваної мови»

 

 

 

 

Повторити лексичний матеріал

Повторити граматичний матеріал

Підготуватися до контролю аудіювання

 

65.

 

Повторення й узагальнення з теми «Подорож»

 

 

 

 

 

 

Підготуватися до контролю письма

 

66.

 

Повторення й узагальнення з теми «Наука і технічний прогрес»

 

 

 

 

 

 

Підготуватися до контролю читання

 

67.

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

Підготуватися до контролю говоріння

 

68.

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

 

69.

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений лексичний і граматичний матеріли за ІІ семестр

 

70.

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

Повторитививченийматеріал

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (10-й рік навчання, рівень стандарту) 11 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
17 березня
Переглядів
3239
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку