11 клас
Календарно – тематичне планування складено згідно з «Навчальною програмою з англійської мови для загальноосвітніх навчальних закладів, 10-11 класи»
(Програма затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 14.07.2016 р. №826)
№ з/п |
Дата |
Очікуваний результат |
Тематика Спілкування |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Д/з |
Приміт-ки
|
|||||
Екологічна безпека і сталий розвиток |
Здоров’я і безпека |
Громадська відповідальність |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||||
І семестр Тема 1: «Шкільне життя» |
|
|||||||||||
1. |
|
Учень вміє: демонструвати базові знання з англійської мови; висловлює власну думку з теми; пояснює значення слів. |
Повторення лексичних одиниць за 10 клас |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
Повторення граматичних конструкцій за 10 клас. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|||||||||||
3. |
|
Учень вміє: запитувати та надавати інформацію про навчання у одинадцятому класі;розповідати про самостійне вивчення англійської мови; зробити опис словників; висловити власне ставлення до навчання |
Шкільне життя. Ознайомлення з новими ЛО. |
|
|
|
|
A resource, a strategy, a target, to access, autonomous, favoured, memorable, precisely, to get exposure, to take responsibility for To take/pass the exam Study or learn? Learn or find out |
|
|
|
|
4. |
|
Шкільне життя. Розвиток граматичних навичок |
Аналізує власні потреби та бажання у контексті вибору майбутньої професії |
|
Оцінює свої здібності та можливості на шляху до мети |
Обговорює та оцінює фінансові перспективи на майбутнє навчання |
|
first, second and third conditional |
|
|
||
5. |
|
Шкільне життя. Випускні іспити. Введення ЛО теми. |
|
|
|
|
Assessment, distraction, superstition, to boost, to cheat, to reckon, to pace, average, exhausted, to steer clear (of) |
first, second and third conditional |
|
|
||
6. |
|
Випускні іспити. Розвиток навичок говоріння. |
|
Оцінює та обирає ефективний спосіб підготовки до випускних іспитів з точки зору розумового навантаження |
|
|
Get on, to succeed |
Conditional 1. Modals “may”, “might”, “can”, “could” in conditionals |
|
|
||
7. |
|
Стосунки з товаришами. Розвиток навичок аудіювання. |
|
|
|
|
General idea, topic sentence, key facts, logical way |
|
|
|
||
8. |
|
Перспектива на майбутнє навчання. Розвиток навичок письма. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
9. |
|
Міжнародні освітні програми. Розвиток навичок читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
10 |
|
|
Повторення з теми: «Шкільне життя.»
|
|
|
|
|
Повторити лексичний матеріал |
Повторити граматичний матеріал |
|
|
|
Тема 2: « Робота і професії» |
|
|||||||||||
11 |
|
Учень вміє: запитувати і надавати інформацію про професії; розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей; характеризувати якості особистості, необхідні для різних професій; описувати професії, висловлювати власне ставлення до різних професій; висловлювати своє враження , почуття та емоції у зв’язку почутим, побаченим; пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію |
Робота і професії. Введення ЛО теми. |
|
|
Оцінює свої здібності та можливості на шляху до мети |
Оцінює фінансові можливості сучасних професій |
Confidence, an employer, a fee, a founder, persis-tense, a volunteer, to mature, to trust, extended |
Overview of: Perfect Continuous Aspect |
ЛО с.43 Впр.2, с.42 Вибрати одну з тем та висловити свою думку |
|
|
12 |
|
Профорієнтація. Ознайомлення з новими ЛО. |
Аналізує власні потреби та бажання у контексті вибору майбутньої професії |
|
Усвідомлює важливість розумних цілей, які є конкретними, вимірюваними, досяжними, доречними і визначеними у часі |
|
Work or job? Possibility, occasion or opportunity? Carreer, amployment |
Continuous vs Perfect Continuous (Present, Past, Future) Perfect Simple vs Perfect Continuous (Present, Past, Future) |
Впр.3, с.48-49 |
|
||
13. |
|
Робота і професія. Розвиток граматичних навичок. |
|
Дискутує навколо важливості емоційного комфорту в майбутній професії |
|
Обговорює матеріальні критерії та мотиви для вибору професії |
|
Continuous vs Perfect Continuous |
Впр.6, с.54 Впр.7, с.55 Вивчити правила с.49-54 |
|
||
14. |
|
Робота і професія. Навчання після школи за кордоном. Введення ЛО теми. |
|
|
|
|
Diversity, freedom, it graduate, liberty, appealing, renowned, foundation, course, publicly, |
|
Написати про переваги та труднощі навчання за кордоном |
|
||
15. |
|
Престижні професії в Україні та за кордоном. Плани на майбутнє. Розвиток навичок говоріння та граматичних навичок. |
Аналізує власні потреби та бажання у контексті вибору майбутньої професії |
|
Оцінює свої здібності та можливості на шляху до мети |
|
|
Reported speech with changed tenses |
Впр.4, с.62 Впр.6, с.66 |
|
||
16. |
|
Повторення з теми: «Робота і професії» |
|
|
|
|
Повторити лексичний матеріал |
Повторити граматичний матеріал |
Повторитививченийлексичний та граматичнийматеріал |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Тема 3: «Я, моя родина, мої друзі»
|
|
|||||||||||
17. |
|
Учень вміє:описувати зовнішність і характеризувати членів сім’ї, друзів; описувати людей, характеризувати якості особистості, вчинки людей, стосунки між людьми; запитувати та надавати інформацію про риси характеру людини; запитувати та надавати інформацію про події, факти; розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей. |
Я, моя родина, мої друзі. Сім’я. Стосунки з батьками |
Дискутує щодо якості та цінності життя |
|
Обговорює систему цінностей сучасної родини |
|
ЛО с.75 |
|
Впр.6, с.76 ЛО с.75 |
|
|
18. |
|
Я, моя родина, мої друзі. Ознайомлення з новими ЛО. Розвиток граматичних навичок. |
|
Усвідомлює різні стилі розв’язання конфліктів, адекватно поводить себе у конфліктних ситуаціях |
Демонструє розуміння прав та обов’язків молоді |
|
Describing adjectives with suffixes and prefixes |
Conditionals, The 3rd” c.78 |
Впр.2b, с.77 Впр.5, с.80
|
|
||
19. |
|
Толерантність, гуманність, благодійність. Розвиток навичок говоріння. |
|
|
|
|
Впр.2 a,b, с.81 “Words for you” box, c.82 |
|
Впр.4,с. 83
|
|
||
20. |
|
Права та обов’язки молоді. Розвиток навичок читання та говоріння. Введення ЛО. |
|
Усвідомлює різні стилі розв’язання конфліктів, адекватно поводить себе у конфліктних ситуаціях |
Усвідомлює права людини, важливість толерантного ставлення до поглядів, переконань з урахуванням інтересів і потреб інших |
|
An approach, an intention, a judgement, a negotiation, to annoy, to assume, irritating, to bring up |
|
Впр.5, с.87 |
|
||
21. |
|
Норми поведінки та спілкування. Розвиток навичок аудіювання. |
|
Аналізує вплив конфліктної поведінки на здоров’я |
|
Аналізує та оцінює доброчинності з власного досвіду |
Впр.1, с.88 |
Conditionals, The 3rd Conditional. |
Впр.8, с.91 |
|
||
22. |
|
Ведення домашнього господарства. Повторення з теми: «Я, моя родина, мої друзі» |
|
|
|
|
Повторити лексичний матеріал |
Повторити граматичний матеріал |
Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал |
|
||
Тема 4: «Харчування» |
|
|||||||||||
23. |
|
Учень вміє: порівнювати їжу українців та британців, розказує про її особливості; розповідати рецепти улюблених страв; висловлювати власні судження щодо продуктів харчування; висловлювати власні судження щодо значення якісних продуктів харчування для здоров’я людини |
Харчування. Введення ЛО теми. |
Оцінює переваги органічних продуктів |
Висловлює власні судження щодо значення якісних продуктів харчування для здоров’я людини |
|
|
A fixed price, a quality, abundant, customary, distinctive, garnished, inferior, interior, minced, relatively, rapidly |
|
Описати свої звички в харчуванні ЛО с.97 |
|
|
24. |
|
Пріоритети в харчуванні. Їжа, напої й закуски. Розвиток граматичних навичок та навичок читання. |
|
|
|
Обгрунтовує користь раціонального харчування |
“Vocabulary links” box, p.100 “Words for you” box, p.104,106 |
Reported speech with changed tenses |
Впр.5,3, с.102 Впр.4, с.107 |
|
||
25. |
|
Корисна та шкідлива їжа. Рецепти страв. Розвиток навичок письма, говоріння. Введення ЛО теми. |
Аналізує та складає харчовий раціон відповідно до енергетичних затрат власного організму |
Висловлює власні судження щодо пріоритетів у харчуванні для нормального розвитку і збереження здоров’я |
|
|
A bistro, a dressing, a reservation, staff, veggie. A customer, nutritions, a passion, canned, enthusiastic, beforehand |
|
Впр.4 , с.111 Впр.6, с.114 |
|
||
26. |
|
Повторення з теми: «Харчування»
|
|
|
|
|
Повторити лексичний матеріал |
Повторити граматичний матеріал |
Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал.
|
|
||
27. |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контролю читання. |
|
||
28. |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контролю письма |
|
||
29. |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контролю говоріння. |
|
||
30. |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений лексичний і граматичний матеріли |
|
||
31. |
|
Повторення вивченого з теми «Шкільне життя» |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
32. |
|
Повторення вивченого з теми «Харчування» |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
№ з/п |
Дата |
Очікуваний результат |
Тематика спілкування |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Д/з |
Примітки
|
||||
Екологічна безпека і сталий розвиток |
Здоров’я і безпека |
Громадська відповідальність |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
||||||
ІІ семестр Тема 5: «Наука і технічний прогрес» |
|
||||||||||
33. |
|
Учень вміє: знаходити необхідну інформацію в тексті; доповнює текст реченнями, яких бракує, розуміючи його структуру; розуміє основну та другорядну інформацію у тексті; розуміє лексико-граматичний контекст; вміє визначити головну думку тексту; знає правила оформлення ессе. |
Наука і технічний прогрес. Введення ЛО. |
Обговорює важливість сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій для розв’язання екологічних проблем. |
|
|
Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин. |
ЛО с.122 |
|
Написати коротке есе |
|
34. |
|
Вплив науково-технічного прогресу на життя людини. Розвиток навичок говоріння. |
|
Оцінює позитивні та негативні наслідки певних винаходів для здоров’я людини. |
Дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій на здоров’я людини. |
|
Natural sciences, social sciences |
|
Написати коротке рев’ю |
|
|
35. |
|
Наука і технічний прогрес. Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
|
Adverb clauses with time |
Впр.5, с.128
|
|
|
36. |
|
Галузі науки. Розвиток навичок письма. |
Аналізує вплив науково-технічного прогресу на життя людини і довкілля |
|
|
|
|
|
Впр.5, с.131 |
|
|
37. |
|
Винаходи та відкриття. Розвиток навичок читання. |
|
Оцінює позитивні та негативні наслідки певних винаходів для здоров’я людини. |
|
|
|
|
Впр.5, с.134 |
|
|
38. |
|
Технічний прогрес. Повторення ЛО. |
|
|
|
|
|
|
Впр.4, с.136 |
|
|
39. |
|
Повторення з теми: «Наука і технічний прогрес» |
|
|
|
|
Повторити лексичний матеріал |
Повторити граматичний матеріал |
Повторити вивчений лексичний і граматичний матеріли |
|
|
Тема 6: «Подорож»
|
|
||||||||||
40. |
|
Учень вміє: розуміє лексико-граматичний контекст; вміє обирати правильне слово відповідно до контексту; розуміє ключову інформацію в тексті; вміє визначити головну думку тексту; встановлює відповідність між заголовками та окремими частинами тексту; наводить приклади для обґрунтування власної думки; знає правила оформлення твору-роздуму. |
Подорож. Введення ЛО. |
|
|
|
|
“Warm up” c.145 “Words for you” box, c.147 |
|
Впр.4, с.149 |
|
41. |
|
Види туризму. Розвиток граматичних навичок. |
|
|
|
|
“Vocabulary links” box, c.150
|
Defining and non-defining relative clauses. “Grammar links” box, c.152 |
Впр.3, с.151 Впр.8, с.155-156 |
|
|
42. |
|
Подорож. Розвиток навичок говоріння. |
Усвідомлює причинно-наслідкові зв’язки у взаємодії людини, суспільства і природи. |
Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини. |
|
|
Впр.1, с.153 Впр.3, с.154 |
|
Впр.4, с.160 |
|
|
43. |
|
Подорож Україною та країнами виучуваної мови. Розвиток навичок письма. |
|
|
|
|
Впр.1,с.156 |
|
Впр.5b,с.163 |
|
|
44. |
|
Подорож Україною та країнами виучуваної мови. Розвиток навичок читання. |
|
|
|
|
|
Relative clause c.164 |
Впр.5-2, с. 166 |
|
|
45. |
|
Повторення з теми: «Подорож |
|
|
|
|
Повторити лексичний матеріал |
Повторити граматичний матеріал |
Впр.4, с.170 Повторити вивчений лексичний і граматичний матеріли |
|
|
Тема 7: «Мистецтво»
|
|
||||||||||
46. |
|
Учень вміє: обговорювати види мистецтва; порівнювати живопис в різних країнах; робити власні висновки щодо жанрів живопису; висловлювати власну думку щодо відвідування музеїв та виставок; робити власні висновки щодо творчості художників; визначає головну думку тексту та знаходить в тексті необхідну інформацію; знає правила оформлення та структурування рецензії |
Мистецтво. Введення ЛО |
|
|
|
|
“Wordsforyou” box, c. 175 |
|
Впр.7(b), с.176 |
|
47. |
|
Мистецтво. Ознайомлення з новими ЛО. Розвиток граматичних навичок. |
Презентує та обґрунтовує мистецькі проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку. |
|
|
|
Art, work of art С.177 |
Дієприкметник С.179
|
Впр.5, с.179 Впр.5,7, с. 182 |
|
|
48. |
|
Мистецтво в житті людини Розвиток навичок говоріння. |
Презентує та обґрунтовує мистецькі проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку. |
|
Висловлює власні почуття та емоції, викликані творами мистецтва |
|
“Words for you” box, c.183 |
|
Впр.3, с.189 |
|
|
49. |
|
Театральні програми та афіші. Розвиток навичок читання та письма. |
|
|
|
|
|
Дієприкметник
|
Впр.4, с.193 |
|
|
50. |
|
Улюблений фільм. Розвиток навичок говоріння. |
|
Дискутує щодо впливу мистецтва на емоційний стан людини |
|
|
Впр.1, с.194 |
|
Впр.4, с. 198 |
|
|
51. |
|
Повторення з теми: «Мистецтво» |
|
|
|
|
Повторити лексичний матеріал |
Повторити граматичний матеріал |
Повторити вивчений лексичний і граматичний матеріли |
|
|
Тема 8: «Дозвілля»
|
|
||||||||||
52. |
|
Учень вміє: знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку; розповідає про дозвілля; розуміє ключову інформацію в аудіотексті; вміє визначити головну думку тексту; розповідає про емоції; знає правила оформлення твору; розповідає про події повсякденного життя, коментує їх та обґрунтовує свою думку |
Дозвілля. Введення ЛО. |
|
|
Оцінює свої здібності та можливості на шляху до мети |
|
ЛО с.207 |
|
ЛО теми Впр.5, с.207 |
|
53. |
|
Дозвілля. Ознайомлення з новими ЛО. |
|
|
|
|
Self-confident/selfassured |
|
Впр.4(b), с.209 |
|
|
54. |
|
Клуби за інтересами. Емоції. Розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
|
Інфінитив та Герундій |
Впр.5, с.212 |
|
|
55. |
|
Кіно, театр, телебачення, Інтернет. Розвиток граматичних навичок. |
|
Дискутує навколо важливості емоційного комфорту під час дозвілля |
|
|
An anxiety, an envy, a handicap, an intelligence, an illiteracy, a rage etc |
Інфінитив та Герундій |
Впр.2,с.216 |
|
|
56. |
|
Клуби за інтересами. Розвиток навичок говоріння. |
|
Аналізує вплив конфліктної поведінки на здоров’я. |
Демонструє розуміння прав та обов’язків молоді |
|
Anabuse, bullying, adisease, a disorder, a suicide, to embarrass, to expose |
Інфінитив та Герундій |
Впр.4, с.218 |
|
|
57. |
|
Дозвілля. Розвиток навичок письма. |
|
|
|
|
Впр.1, с.219 |
Впр.2, с.220 |
Впр.6, с.222 |
|
|
58. |
|
Повторення з теми «Дозвілля |
|
|
|
|
Повторити лексичний матеріал |
Повторити граматичний матеріал |
Повторити вивчений лексичний і граматичний матеріли |
|
|
Тема 9: «Україна в світі. Країни виучуваної мови»
|
|
||||||||||
59. |
|
Учень вміє: розповісти про становлення незалежної України, розповісти про політичний кстрій Великої Британії, розповісти про політичний устрій США; розповісти про міжнародні організації; розповісти про особливості політичної системи України; знає значення, правопис і вимову тематичної лексики активного вжитку; розуміє лексико-граматичний контекст
|
Україна в світі. Країни виучуваної мови. Введення ЛО.
|
|
|
Усвідомлює роль України у міжнародних організаціях |
|
ЛО с.239 |
|
Написати твір: «Україна майбутнього» |
|
60. |
|
Політична система в Британії та США Введення ЛО. |
|
|
|
|
“Vocabulary links” box, c.232 Policy, politics, join, unite |
Неособисті форми дієслова |
Впр.3, с.234 |
|
|
61. |
|
Міжнародні організації: ЄС. Розвиток навичок говоріння. |
|
|
|
Демонструє розуміння важливості благодійної діяльності. |
|
|
Впр. 2b, с.237 |
|
|
62. |
|
Людина та суспільство. Розвиток навичок письма. |
|
|
Висловлює власну громадську позицію щодо соціальних викликів |
|
Anaffair, aguideline, headquarters, an integration, jurisdiction, justice, etc |
Неособисті форми дієслова |
Впр.3, с.240 |
|
|
63. |
|
Україна та демократія. Розвиток навичок читання. |
|
|
|
|
“Useful tips’ box, c.246 |
Впр.2, с.242 |
Впр.6, с.246 |
|
|
64. |
|
Повторення й узагальнення з теми « Україна в світі. Країни виучуваної мови» |
|
|
|
|
Повторити лексичний матеріал |
Повторити граматичний матеріал |
Підготуватися до контролю аудіювання |
|
|
65. |
|
Повторення й узагальнення з теми «Подорож» |
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контролю письма |
|
|
66. |
|
Повторення й узагальнення з теми «Наука і технічний прогрес» |
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контролю читання |
|
|
67. |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контролю говоріння |
|
|
68. |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
|
69. |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений лексичний і граматичний матеріли за ІІ семестр |
|
|
70. |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
Повторитививченийматеріал
|
|