Календарно-тематичне планування з англійської мови для 11 класу за підручником О.Д. Карп'юк “English” 3 год / тиждень на II семестр
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Граматика |
Лексика |
Мовленнєві функції
|
Примітки |
||||||||||||||
Unit 5 Inventions and Lifestyles Винаходи і технічний прогрес
|
||||||||||||||||||||
|
|
Необхідні гаджети і технології |
|
a consumer, a handset, a range, stuff, a victim, to enable, average, cellular, digital, sophisticated, emergency service, to install, software, natural sciences, social sciences, an appliance, a device, a gadget, a machine, machinery, motor
|
Уміння обговорювати власну роль в сучасному технологічному середовищі
Усвідомлення позитивних і негативних наслідків винаходів на здоров’я людини |
|
||||||||||||||
|
|
Наука |
|
|
||||||||||||||||
|
|
Інтернет |
ст.126 adverbial clauses of time |
|
||||||||||||||||
|
|
Небезпека використання інтернету. |
Пасивний стан
|
|
||||||||||||||||
|
|
Залежність від Інтернету |
|
|
||||||||||||||||
|
|
Винаходи і відкриття |
Пасивний стан
|
|
||||||||||||||||
|
|
Сучасні гаджети |
|
|
||||||||||||||||
|
|
Як я бачу майбутній світ технологій. Стаття в газету. |
|
|
||||||||||||||||
|
|
Комп’ютерні технології. Систематизація та узагальнення |
Впр 2, ст.140 |
|
||||||||||||||||
Unit 6 Nature and the Environment Природа і довкілля |
||||||||||||||||||||
|
|
Національні парки та заповідники України |
с.152 Relative Clauses |
conservation, heritage, recreation, reproduction, reserve, value, virgin, to admire, to constitute, to preserve, precious, unvaluable, varying
to prevent, to protect, to avoid, global warming, the ozone layer, climate change, the greenhouse effect, the food chain, habitat, rainforest, deforestation, endangered species acid rain, extinction, a particle, shortage, waste disposal, to escape, to react, damaging |
Усвідомлення причинно наслідкових зв’язків у взаємодії людини і природи Аргументація необхідності відповідального ставлення до довкілля. Обґрунтування необхідності використання енергозбережувальних технологій |
|
||||||||||||||
|
|
Проблеми екології. |
|
|||||||||||||||||
|
|
Вплив діяльності людини на довкілля. Граматичний практикум |
|
|||||||||||||||||
|
|
Охорона навколишнього середовища |
|
|||||||||||||||||
|
|
Шляхи вирішення екологічних проблем |
|
|||||||||||||||||
|
|
Альтернативні джерела постачання енергії, ресурсів. |
|
|||||||||||||||||
|
|
Екологічний транспорт. |
|
|||||||||||||||||
|
|
Твоя особиста думка щодо проблем довкілля. Види ессе |
|
|||||||||||||||||
|
|
Що трапилося з нашим довкіллям? Систематизація та узагальнення |
|
|||||||||||||||||
Unit 7 Speaking about Art Мистецтво |
||||||||||||||||||||
|
|
Види мистецтва.
|
Дієприкметник
Впр 1, ст.170-180 Впр 3ст.181
Дієприкметник Антоніми
|
to catch somebody’s breath, to feel a lump in somebody’s throat, to make somebody gasp, to pore over someting with delight, to put into words work of art, cast, director, plot, scene, script, sequel, soundtrack, special effects
in the foreground, in the background, in the far distance, dominating colors, the sitter, a masterpiece, an expression, a sense of space, precision, mood of the moment the fascinating, highly provoking, well-written, chilling, magnificent, spectacular, a climax, a culmination, a plot, a cast, acting, a script |
Висловлення власних почуттів та емоцій, викликаних творами мистецтва Обговорення впливу мистецтва на емоційний стан людини |
|
||||||||||||||
|
|
Мистецтво в житті людини |
|
|||||||||||||||||
|
|
Жанри мистецтва |
|
|||||||||||||||||
|
|
Опис українських та зарубужних творів живопису.
|
|
|||||||||||||||||
|
|
Видатні англійські митці.
|
|
|||||||||||||||||
|
|
Улюблений фільми та актори |
|
|||||||||||||||||
|
|
Теaтральні програми та афіші. |
|
|||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||
|
|
Рецензія на улюблений фільм.
|
|
|||||||||||||||||
|
|
Кінонагороди. Систематизація вивченого матеріалу
|
|
|||||||||||||||||
Unit 8 Youth in mind Молодь і молодіжна культура |
||||||||||||||||||||
|
|
Молодь та суспільство
|
Часи групи Simple |
an addict, a citizen, drug, government, hardship, a participant, to handle, exhausting, non-existent, worldwide, to get dumped, to get training on, to raise money for
an anxiety, an envy, a handicap, an intelligence, an illiteracy, a rage, a response, to stunt, contented, vulnerable, to carry away, to gain control |
Обговорення важливості участі молоді у соціальноважливих заходах
Усвідомлення важливості збереження психічного здоров’я |
|
||||||||||||||
|
|
Працевлаштування молоді. |
Неособові форми дієслова Впр.1, ст. 208 |
|
||||||||||||||||
|
|
Проблеми молоді |
Часи групи Perfect |
|
||||||||||||||||
|
|
Уміння керувати емоціями |
|
|
||||||||||||||||
|
|
Психологічна допомога молоді |
Словотворення |
|
||||||||||||||||
|
|
Молодіжна культура. |
Питальні речення. |
|
||||||||||||||||
|
|
Молодіжні організації. |
|
|
||||||||||||||||
|
|
Молодіжні організації та громади в Україні та у світі |
|
|
||||||||||||||||
|
|
Участь молоді в соціальних проектах
|
Умовні речення |
|
||||||||||||||||
Unit 9 People and society Англомовні країни. Україна в світі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
22.05 |
|
|
||||||
|
|
Україна – незалежна держава |
|
conscious, a favour, nowadays, an advantage, sovereign, a novice, a cofounder, to integrate, to resolve, a security, an issue, dedicated, fundamental, a transparency, to overcome, a collapse, a ranking, a start-up
Brexit, a referendum, a vote, counter - part, turnout, to resign, a restriction, work permit, visa, politician, member, voter, to influence, an agreement, to update
|
Усвідомлення важливості активної позиції молоді у процесі розитку демократичного суспільства. Аналіз і оцінка ролі України в міжнародних організаціях.
Висловлення власної громадянської позиції щодо соціальних викликів |
|
||||||||||||||
|
|
Конституція – основний закон країни |
|
|
||||||||||||||||
|
|
Політична система США |
|
|
||||||||||||||||
|
|
Міжнародне співробітництво |
|
|
||||||||||||||||
|
|
Міжнародні організації ЄС,ООН, Рада Європи |
Неособові форми дієслова |
|
||||||||||||||||
|
|
Політична система в Британії та Україні |
|
|
||||||||||||||||
|
|
Знаменні події та видатні люди
|
Впр.2, ст. 242 |
|
||||||||||||||||
|
|
Міжнародні відносини. |
|
|
||||||||||||||||
|
|
Україна в світі |
|
|
||||||||||||||||
|
|
Контроль умінь сприймання на слух |
|
|
||||||||||||||||
|
|
Контроль умінь зорового сприймання |
|
|
||||||||||||||||
|
|
Контроль умінь писемного продукування |
|
|
||||||||||||||||
|
|
Контроль умінь усного продукування |
|
|
||||||||||||||||
|
|
Аналіз контрольних робіт |
|
|
||||||||||||||||
|
|
Повторення граматичного матеріалу |
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
||||||||||||||