Календарно-тематичне планування з англійської мови для 2 класу за підручником О.Д. Карп'юк Англійська мова: підручник для 2-го класу закладів загальної серідньої освіти

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 2 класу за підручником О.Д. Карп'юк . Англійська мова: підручник для 2-го класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) .—Тернопіль: «Лібра Терра», 2019. —120 с.) 3 год/ тижд.
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 2 класу за підручником О.Д. Карп'юк . Англійська мова: підручник для 2-го класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) .—Тернопіль: «Лібра Терра», 2019. —120 с.)

Дата

Тема уроку

Мовленнєві зразки

Лексичний матеріал

Літери і фонікси

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Вірші та пісні

Примітка

                            І СЕМЕСТР

                      Starter «Nice to See You Again!»

 

1

 

Привіт, друзі! Повторення  вивчених мовленнєвих зразків у першому класі

Nice to see you again. Remember me? Who is he/she? He/She is ….

remember

 

PB  t .1,3 – pp.6-7;                AB  t.1 – p.4

PB t.2 – p.6

PB t.3 – p.7

AB t.2 – p.4

AB t.1 – p.4 HPB p.1

ABC song

 

2

 

 

 Усна взаємодія за темою «Давай                       рахувати!»

Glad to see you. Share my seat, please. Have a talk.

glad, share

 

PB t.2 – p.8

PB t.4 – p.8

PB t.1,3 – p.8

AB t.1 – p.5

 

 

3

 

Продукування  навичок сприймання на слух за темою «Якого кольору предмет?»

Let’s remember all the letters.

 

 

PB t.1-3 – p.9 AB  t.1,2 – p.6

PB t.3, 4 – p.9                      AB t.2 – p.6

AB t.2 – p.6 HPB pp.2-3

Colours Let’s remember all the letters

 

4

 

 

Повторення алфавіту

 

ABC book

 

 

PB t.1,2 – p.10                    AB t.1 – p.7

PB t.3 – p.10               AB t.2 – p.7

 

 

5

 

Усна взаємодія за темою «На яку букву починається                   твоє ім’я?»

My name begins with letter ….

begin

 

PB t.1,3 – p.11

PB t.1, 2 – p.11                  AB t.2 – p.7

PB t.4 – p.11                AB t.1 – p.8

 

 

 

 

 

 

Unit 1 «Here’s My Family!»

6

 

Зустрічайте                   мою родину! Введення нових ЛО теми

Here’s my family. My surname is .... They are ....

surname, children

 

PB t.1,2,5 – pp.12,13

 

AB t.1,2 – p.9                  HPB p.3

Introduction of the Clicks

 

7

 

 

Інформація про мене. Продукування навичок сприймання на слух

What about you? I like ....

pupil

 

PB t.1,2 – p.14                   AB t.1 – p.10

PB t.3,4 – p.14

AB t.2 – p.10

Tracy and Luke

 

8

 

Продукування навичок зорового сприймання за темою «Моя родина»

 

frog

a [æ], u [ʌ], o [ɒ], i [i] , e [e]

PB t.2-4 – p.15

PB t.1 – p.15

PB t.5 – p.15                 AB t.1 – p.11

 

 

9

 

 

Усне продукування за темою «Моя домашня адреса».

Where is your house? My house is in .... What’s your surname?

house

 

PB t.1 – p.16

PB t.2-4 – p.16                     AB t.2 – p.12

AB t.1,2 – p.12

 

 

10

 

Де працюють твої батьки?

Усна взаємодія за темою

Where is your mum? She is at .... Do you like ...? Yes, I do./No, I don’t.. I don’t know.

at school, at work, at home

 

PB t.1,2 – p.17

PB t.4,5 – p.17 PB t.2,3 – p.17

PB t.6 – p.17                AB t.1 – p.13                  HPB pp.3-4

 

 

11

 

 

Давайте знайомитися. Усна взаємодія за темою

 

I am Kate. His name is Mike. It is nice

case, take, nice, smile

a_e [ei] name, Kate i_e  [ai] like, bike

PB t.1,2,4,5 – p.18                  AB t.1 – p.14

 

 

PB t.3 – p.18                 AB t.1, 2 – p.14                  HPB pp.4-5

 

 

12

 

Мої дядько та тітка! Продукування навичок сприймання на слух.

Here is my family tree. He is a doctor. She is a teacher.  They are Tracy’s cousins.

family tree, aunt, cousin, uncle, doctor, vet, photographer, teacher

 

PB t.1,4,5 – p.19                   AB t.1 – p.15

PB t.3-5 – p.19

PB t.2 – p.19                 AB t.1 – p.15

My name is Greta. I’m a vet.

 

13

 

 

Використання вивчених ЛО та структур в усній взаємодії за темою «Моя родина»

Where is your home? That’s my house.. You are a big girl.

mummy, daddy

 

PB t.1,2 – p.20

PB t.2-4 – p.20                        AB t.1 – p.16

AB t.1 – p.16

 

 

14

 

Створення сторінки мовного портфоліо за темою «Моя родина»

 

family portrait draw, picture

 

AB t.1 – p.18

PB t.2 – p.21

PB t.4,5 – p.21

PB t.1 – p.21                   PB t.3,6 – p.21                 AB t.1 – p.17

 

 

15

 

 

Узагальнення і систематизація матеріалу за темою «Моя родина»

 

interview

 

 

PB t.3,6 – p.23

PB t.1,2 – p.22 PB t.4,5 – p.23

PB t.2 – p.22                      AB t.1,2 – p.18

 

 

Unit 2 «My Friends»

 

16

08.10.2019

 

Вільний час з друзями. Продукування навичок сприймання на слух.

We play together. They swim together

I, he, she, we, they

 

PB t.1,2 – p.24

PB t.7 – p.25                   PB t.2-4,6 – pp.24-25

PB t.5 – p.24          AB t.1,2 – pp.20-21 HPB pp.5-6

I like my friend and she likes me

 

17

09.10.2019

 

Захоплення моїх друзів. Усне продукування за темою

We are friends.

friend

 

AB t.1 – p.22

PB t.1,2,4 – p.26

PB t.3,5 – p.26

 

 

18

 

Продукування навичок зорового сприймання за темою «Мій друг»

Sue, take a tube.

tube

u_e, ue, u [ju] tube, Sue, pupil e_e, e і:] Pete, we

PB t.1-3 – p.27

AB t.1 – p.23

 

AB t.1 – p.23

PB t.4 – p.27

AB t.1,2 – p.23               HPB pp.6-7

 

 

19

 

Риси характеру мого друга. Введення нових ЛО теми

Who is your friend? My best friend is ....

funny, clever, nice, pretty, best friend

 

PB t.1,2 – p.28

PB t.3 – p.28

 

PB t.5 – p.28               AB t.1,2 – p.24                 HPB p.7

 

 

20

 

Усне продукування за темою «Мій друг»

She is pretty. She is clever too. She can say, ....

tall, short, good friend

 

PB t.1,2 – p.29

PB t.3,4 – p.29

AB t.1 – p.25

 

 

 

21

 

Продукування навичок зорового сприймання за темою «Мій найкращий друг»

Go home! I am Nick.

nose

o_e, o [oʊ] home, go ck [k] Mick

PB t.1,2,4,5 – p.30

AB t.1 – p.26

 

 

PB t.3 – p.30

AB t.1,2 – p.26                  HPB pp.7-8

 

 

22

 

Уподобання однокласників. Продукування навичок сприймання на слух.

Ann likes....

 

 

PB t.1 – p.31

PB t.3 – p.31                   PB t.2,4 – p.31

AB t.1 – p.27

 

 

23

 

Усна взаємодія за темою «Хто це?»

Who is this? Mum is looking for you

new

 

PB t.1,2 – p.32

 

PB t.4 – p.33                  PB t.3,5 – p.32,33

AB t.1 – p.28

 

 

24

 

Створення сторінки мовного портфоліо за темою «Мої друзі»

 

friendship circle, paper friends

 

 

PB t.2 – p.34

PB t.1,3 – p.34

AB t.1 – p.29

 

 

25

 

Зустрічай мого друга. Створення групового проекту за темою.

Meet my friend.

 

 

PB t.1,3 – p.35

 

 

PB t.2 – p.35

 

 

AB t.1,2 – p.30

 

 

 

26

 

Узагальнення і систематизація матеріалу за темою «Мої друзі»

Is Greta a teacher? Is Mick Tracy’s brother?

 

 

 

PB t.4 – pp.36-37

AB t.3 – p.31

 

 

Unit 3 «In My Classroom»

 

27

 

Моя шкільна кімната. Введення нових ЛО теми

Point to the door. Touch the floor. What a nice picture!

door, floor, chair, hair, window, blackboard, clock, bin, point to, touch

 

PB t.1,2,4,6 – pp.38-39

PB t.7 – p.39                  PB t. 3, 5 – pp.38,39

AB t.1,2 – p.32

 

 

28

 

Писемне продукування за темою «Годинник».

It’s 11 o’clock. I am in the classroom. Tick-tock, goes the clock.

in the classroom, in the garden, in the room, eleven, twelve

 

PB t.1,3,4 – p.40

PB t. 2,5,7 – p.40

PB t.6 – p.40

AB t.1,2 – p.33                HPB pp.8-9

 

 

29

 

Продукування навичок зорового сприймання за темою «Мій клас»

Look, it is my desk. My classroom is nice

shelf, sky, desk

sh [ʃ] shelf oo [u:] classroom y [ai] fly

PB t.1,2,4.5 – p.41

 

 

PB t.3 – p.41

AB t.1,2 – p.34                 HPB pp.9-1

 

 

30

 

Використання вказівних займенників this, that в усній взаємодії за тамою «У моєму класі»

What is this? This is a .... What is that? That is a ....

this, that, back, hand, knees

 

PB t.1,2,5 – p.42

AB t.2 – p.35

PB t.3, 4 – p.42

AB t.1,2 – p.35                HPB p.10

My bag is on my back

 

31

 

Використа-ння вказівних займенинників these, those в усній взаємодії за темою «Предмети шкільного вжитку»

These are my pencils. Those/They are my books. What are these? What are those?

these, those

 

PB t.1,2,5 – p.43

AB t.2 – p.36

PB t.3, 4 – p.43

AB t.1,2 – p.36                 HPB p.10

 

 

32

 

Продукування навичок зорового сприймання за темою  «Шкільне подвір’я»

They are in the garden

garden

th [ð] this ar [a:] car er [ə] sharpener

PB t.1,2,4,5 – p.44

 

 

PB t.3 – p.44

AB t.1 – p.37                HPB pp.10-12

 

 

33

 

Усна взаємодія за темою «Місцезнаходження моїх друзів».

Who are those? They are Tracy and Luke. Who is that? That is Vic. Where are they? They are in the room.

 

 

PB t.1,2 – p.45

AB t.1 – p.38

PB t.3,4 – p.45

 

 

 

 

34

 

Використання вивчених ЛО та структур в усній взаємодії за темою «У моєму класі»

What’s up? Come here! Let’s have a look. No problem.

everybody, kitchen, job, Africa, month, far away

 

PB t.1,2 – p.46

AB t.1 – p.39

PB t.3, 4 – p.46

 

 

 

35

 

 

Створення сторінки мовного портфоліо за темою «У моєму класі»

What’s the time, please?

time

 

 

PB t.2 – p.47

PB t.1,3 – p.47

AB t.1 –p.40

 

 

36

 

Узагальнення і систематизація матеріалу за темою.

 

 

 

 

 

PB t.1 – p.48

PB t.4 – p.49

PB t.1-3 – p.48

AB t.1 –p.41

 

 

Unit 4 «We Are Happy!»

 

37

 

Час доби. Емоції. Введення нових ЛО теми

I am hot.  Are you thirsty? No, I am not./Yes, I am. It’s dark. Go to bed, dear.

in the morning, at noon, in the evening, in the dark, tired, scared, thirsty, hot, cold, dear

 

PB t.1-4 – pp.50-51

PB t.5 – p.51                 PB t.1,2,4 – p.50

AB t.1,2 – p.42

I’m happy in the morning. Yes, I am

 

38

 

Продукування навичок сприймання на слух за темою «Зимові свята»

Look at our Christmas Tree!

look at

 

PB t.1 – p.52

PB t.3 – p.52                 PB t.1,2 – p.52

AB t.1 – p.43

We are happy! Come and see

 

39

 

Продукування навичок зорового сприймання за темою «Новорічна листівка»

Open and see. Merry X-mas!

merry

y- [j] yes  -y [i] teddy

PB t.1-3 – p.53 PB t.2-4 – p.53

 

PB t.5 – p.53                 AB t.1,2 – p.44                 HPB pp.12-13

 

 

40

 

Використання прийменників місця in, on, under, here в усній взаємодії за темою «Мій подарунок»

I can’t find my .... Look on/in/under .... Here it is.

in, on, under, here

 

PB t.1,2 – p.54

PB t4 – p.54 PB t.2,3 – p.54

AB t.1 – p.45

 

 

41

 

 

Використання числівників  1-20 в усній взаємодії .

Count with me. It isn’t there.

13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, there

 

PB t.1 – p.55 AB t.1 – p.46

PB t.6 – p.55                  PB t.1-4 – p.55

PB t.5 – p.55                 HPB p.13

 

 

42

 

Продукування навичок зорового сприймання за темою «Давай пограємося»

Play with toys.

say

ey, ay [ei] grey oy [ͻi] boy

PB t.1,2,4 – p.56                          PB t.2,4,5 – p.56

 

PB t.3 – p.56                    AB t.1,2 – p.47                HPB p.14

 

 

43

 

Використання  цифр 11-20 в усній  взаємодії за темою «Розваги з друзями»

 

thirteen, fourteen, fifteen, sixteen, seventeen, eighteen, nineteen, twenty

 

PB t.1 – p.57 PB t.1,2 – p.57

PB t.2,3 – p.57

PB t.4 – p.57 AB t.1,2 – p.48 HPB pp.14-15

 

 

44

 

Використання вивчених ЛО та структур в усній взаємодії за темою «Ми щасливі»

Here we are! It’s hot. Let’s go inside. It’s so small. I want to go home.

our, inside, want

 

PB t.1,2 – p.58

PB t.4 – p.58                PB t.2,3 – p.58

AB t.1 – p.49

 

 

45

 

Створення сторінки мовного портфоліо за темою «Ми щасливі»

 

fat, cap, for you

 

PB t.1 – p.59

PB t.3 – p.59

PB t.2 – p.59               AB t.1,2 – p.50

I am Santa Claus

 

46

 

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за темою «Ми щасливі»

 

board game  emotion sheets

 

PB t.1, – p.60 PB t.7 – p.61

AB t.1 – p.51

PB t.2 – p.60                  PB t.1 – p.60

PB t.4 – p.61               PB t.6 – p.61

PB t.3,5,8 – p.61                 AB t.1,2 – p.51

 

 

47

 

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за I семестр

 

board game 

 

 

 

 

 

 

48

 

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за I семестр

 

board game 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Гнатовська Ірина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Pantova Sasha
    дякую!!!!! дуже корисно. питання лише в тому, чому різниця в 4 уроки у мене... але ви, пані Тамара, врятувли мене!!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Завадська Світлана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
15 вересня
Переглядів
5844
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку