Календарно-тематичне планування з англійської мови для 2 класу за підручником О.Д. Карп'юк . Англійська мова: підручник для 2-го класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) .—Тернопіль: «Лібра Терра», 2019. —120 с.)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Мовленнєві зразки |
Лексичний матеріал |
Літери і фонікси |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Вірші та пісні |
Примітка |
||||
І СЕМЕСТР Starter «Nice to See You Again!» |
|
|||||||||||||
1 |
|
Привіт, друзі! Повторення вивчених мовленнєвих зразків у першому класі |
Nice to see you again. Remember me? Who is he/she? He/She is …. |
remember |
|
PB t .1,3 – pp.6-7; AB t.1 – p.4 |
PB t.2 – p.6 PB t.3 – p.7 AB t.2 – p.4 |
AB t.1 – p.4 HPB p.1 |
ABC song |
|
||||
2
|
|
Усна взаємодія за темою «Давай рахувати!» |
Glad to see you. Share my seat, please. Have a talk. |
glad, share |
|
PB t.2 – p.8 |
PB t.4 – p.8 PB t.1,3 – p.8 |
AB t.1 – p.5 |
|
|
||||
3 |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Якого кольору предмет?» |
Let’s remember all the letters. |
|
|
PB t.1-3 – p.9 AB t.1,2 – p.6 |
PB t.3, 4 – p.9 AB t.2 – p.6 |
AB t.2 – p.6 HPB pp.2-3 |
Colours Let’s remember all the letters |
|
||||
4
|
|
Повторення алфавіту |
|
ABC book |
|
|
PB t.1,2 – p.10 AB t.1 – p.7 |
PB t.3 – p.10 AB t.2 – p.7 |
|
|
||||
5 |
|
Усна взаємодія за темою «На яку букву починається твоє ім’я?» |
My name begins with letter …. |
begin |
|
PB t.1,3 – p.11 |
PB t.1, 2 – p.11 AB t.2 – p.7 |
PB t.4 – p.11 AB t.1 – p.8
|
|
|
||||
Unit 1 «Here’s My Family!» |
||||||||||||||
6 |
|
Зустрічайте мою родину! Введення нових ЛО теми |
Here’s my family. My surname is .... They are .... |
surname, children |
|
PB t.1,2,5 – pp.12,13 |
|
AB t.1,2 – p.9 HPB p.3 |
Introduction of the Clicks |
|
||||
7 |
|
Інформація про мене. Продукування навичок сприймання на слух |
What about you? I like .... |
pupil |
|
PB t.1,2 – p.14 AB t.1 – p.10 |
PB t.3,4 – p.14 |
AB t.2 – p.10 |
Tracy and Luke |
|
||||
8 |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Моя родина» |
|
frog |
a [æ], u [ʌ], o [ɒ], i [i] , e [e] |
PB t.2-4 – p.15 |
PB t.1 – p.15 |
PB t.5 – p.15 AB t.1 – p.11 |
|
|
||||
9
|
|
Усне продукування за темою «Моя домашня адреса». |
Where is your house? My house is in .... What’s your surname? |
house |
|
PB t.1 – p.16 |
PB t.2-4 – p.16 AB t.2 – p.12 |
AB t.1,2 – p.12 |
|
|
||||
10 |
|
Де працюють твої батьки? Усна взаємодія за темою |
Where is your mum? She is at .... Do you like ...? Yes, I do./No, I don’t.. I don’t know. |
at school, at work, at home |
|
PB t.1,2 – p.17 |
PB t.4,5 – p.17 PB t.2,3 – p.17 |
PB t.6 – p.17 AB t.1 – p.13 HPB pp.3-4 |
|
|
||||
11
|
|
Давайте знайомитися. Усна взаємодія за темою
|
I am Kate. His name is Mike. It is nice |
case, take, nice, smile |
a_e [ei] name, Kate i_e [ai] like, bike |
PB t.1,2,4,5 – p.18 AB t.1 – p.14
|
|
PB t.3 – p.18 AB t.1, 2 – p.14 HPB pp.4-5 |
|
|
||||
12 |
|
Мої дядько та тітка! Продукування навичок сприймання на слух. |
Here is my family tree. He is a doctor. She is a teacher. They are Tracy’s cousins. |
family tree, aunt, cousin, uncle, doctor, vet, photographer, teacher |
|
PB t.1,4,5 – p.19 AB t.1 – p.15 |
PB t.3-5 – p.19 |
PB t.2 – p.19 AB t.1 – p.15 |
My name is Greta. I’m a vet. |
|
||||
13
|
|
Використання вивчених ЛО та структур в усній взаємодії за темою «Моя родина» |
Where is your home? That’s my house.. You are a big girl. |
mummy, daddy |
|
PB t.1,2 – p.20 |
PB t.2-4 – p.20 AB t.1 – p.16 |
AB t.1 – p.16 |
|
|
||||
14 |
|
Створення сторінки мовного портфоліо за темою «Моя родина» |
|
family portrait draw, picture |
|
AB t.1 – p.18 |
PB t.2 – p.21 PB t.4,5 – p.21 |
PB t.1 – p.21 PB t.3,6 – p.21 AB t.1 – p.17 |
|
|
||||
15
|
|
Узагальнення і систематизація матеріалу за темою «Моя родина» |
|
interview
|
|
PB t.3,6 – p.23 |
PB t.1,2 – p.22 PB t.4,5 – p.23 |
PB t.2 – p.22 AB t.1,2 – p.18 |
|
|
||||
Unit 2 «My Friends»
|
||||||||||||||
16 |
08.10.2019
|
Вільний час з друзями. Продукування навичок сприймання на слух. |
We play together. They swim together |
I, he, she, we, they |
|
PB t.1,2 – p.24 |
PB t.7 – p.25 PB t.2-4,6 – pp.24-25 |
PB t.5 – p.24 AB t.1,2 – pp.20-21 HPB pp.5-6 |
I like my friend and she likes me |
|
||||
17 |
09.10.2019
|
Захоплення моїх друзів. Усне продукування за темою |
We are friends. |
friend |
|
AB t.1 – p.22 |
PB t.1,2,4 – p.26 |
PB t.3,5 – p.26 |
|
|
||||
18 |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Мій друг» |
Sue, take a tube. |
tube |
u_e, ue, u [ju] tube, Sue, pupil e_e, e і:] Pete, we |
PB t.1-3 – p.27 AB t.1 – p.23 |
|
AB t.1 – p.23 PB t.4 – p.27 AB t.1,2 – p.23 HPB pp.6-7 |
|
|
||||
19 |
|
Риси характеру мого друга. Введення нових ЛО теми |
Who is your friend? My best friend is .... |
funny, clever, nice, pretty, best friend |
|
PB t.1,2 – p.28 |
PB t.3 – p.28
|
PB t.5 – p.28 AB t.1,2 – p.24 HPB p.7 |
|
|
||||
20 |
|
Усне продукування за темою «Мій друг» |
She is pretty. She is clever too. She can say, .... |
tall, short, good friend |
|
PB t.1,2 – p.29 |
PB t.3,4 – p.29 |
AB t.1 – p.25
|
|
|
||||
21 |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Мій найкращий друг» |
Go home! I am Nick. |
nose |
o_e, o [oʊ] home, go ck [k] Mick |
PB t.1,2,4,5 – p.30 AB t.1 – p.26
|
|
PB t.3 – p.30 AB t.1,2 – p.26 HPB pp.7-8 |
|
|
||||
22 |
|
Уподобання однокласників. Продукування навичок сприймання на слух. |
Ann likes.... |
|
|
PB t.1 – p.31 |
PB t.3 – p.31 PB t.2,4 – p.31 |
AB t.1 – p.27 |
|
|
||||
23 |
|
Усна взаємодія за темою «Хто це?» |
Who is this? Mum is looking for you |
new |
|
PB t.1,2 – p.32
|
PB t.4 – p.33 PB t.3,5 – p.32,33 |
AB t.1 – p.28 |
|
|
||||
24 |
|
Створення сторінки мовного портфоліо за темою «Мої друзі» |
|
friendship circle, paper friends |
|
|
PB t.2 – p.34 |
PB t.1,3 – p.34 AB t.1 – p.29 |
|
|
||||
25 |
|
Зустрічай мого друга. Створення групового проекту за темою. |
Meet my friend. |
|
|
PB t.1,3 – p.35
|
PB t.2 – p.35
|
AB t.1,2 – p.30
|
|
|
||||
26 |
|
Узагальнення і систематизація матеріалу за темою «Мої друзі» |
Is Greta a teacher? Is Mick Tracy’s brother? |
|
|
|
PB t.4 – pp.36-37 |
AB t.3 – p.31 |
|
|
||||
Unit 3 «In My Classroom»
|
||||||||||||||
27 |
|
Моя шкільна кімната. Введення нових ЛО теми |
Point to the door. Touch the floor. What a nice picture! |
door, floor, chair, hair, window, blackboard, clock, bin, point to, touch |
|
PB t.1,2,4,6 – pp.38-39 |
PB t.7 – p.39 PB t. 3, 5 – pp.38,39 |
AB t.1,2 – p.32 |
|
|
||||
28 |
|
Писемне продукування за темою «Годинник». |
It’s 11 o’clock. I am in the classroom. Tick-tock, goes the clock. |
in the classroom, in the garden, in the room, eleven, twelve |
|
PB t.1,3,4 – p.40 |
PB t. 2,5,7 – p.40 |
PB t.6 – p.40 AB t.1,2 – p.33 HPB pp.8-9 |
|
|
||||
29 |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Мій клас» |
Look, it is my desk. My classroom is nice |
shelf, sky, desk |
sh [ʃ] shelf oo [u:] classroom y [ai] fly |
PB t.1,2,4.5 – p.41
|
|
PB t.3 – p.41 AB t.1,2 – p.34 HPB pp.9-1 |
|
|
||||
30 |
|
Використання вказівних займенників this, that в усній взаємодії за тамою «У моєму класі» |
What is this? This is a .... What is that? That is a .... |
this, that, back, hand, knees |
|
PB t.1,2,5 – p.42 AB t.2 – p.35 |
PB t.3, 4 – p.42 |
AB t.1,2 – p.35 HPB p.10 |
My bag is on my back |
|
||||
31 |
|
Використа-ння вказівних займенинників these, those в усній взаємодії за темою «Предмети шкільного вжитку» |
These are my pencils. Those/They are my books. What are these? What are those? |
these, those |
|
PB t.1,2,5 – p.43 AB t.2 – p.36 |
PB t.3, 4 – p.43 |
AB t.1,2 – p.36 HPB p.10 |
|
|
||||
32 |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Шкільне подвір’я» |
They are in the garden |
garden |
th [ð] this ar [a:] car er [ə] sharpener |
PB t.1,2,4,5 – p.44
|
|
PB t.3 – p.44 AB t.1 – p.37 HPB pp.10-12 |
|
|
||||
33 |
|
Усна взаємодія за темою «Місцезнаходження моїх друзів». |
Who are those? They are Tracy and Luke. Who is that? That is Vic. Where are they? They are in the room. |
|
|
PB t.1,2 – p.45 AB t.1 – p.38 |
PB t.3,4 – p.45
|
|
|
|
||||
34 |
|
Використання вивчених ЛО та структур в усній взаємодії за темою «У моєму класі» |
What’s up? Come here! Let’s have a look. No problem. |
everybody, kitchen, job, Africa, month, far away |
|
PB t.1,2 – p.46 AB t.1 – p.39 |
PB t.3, 4 – p.46 |
|
|
|
||||
35 |
|
Створення сторінки мовного портфоліо за темою «У моєму класі» |
What’s the time, please? |
time |
|
|
PB t.2 – p.47 |
PB t.1,3 – p.47 AB t.1 –p.40 |
|
|
||||
36 |
|
Узагальнення і систематизація матеріалу за темою. |
|
|
|
PB t.1 – p.48 PB t.4 – p.49 |
PB t.1-3 – p.48 |
AB t.1 –p.41 |
|
|
||||
Unit 4 «We Are Happy!»
|
||||||||||||||
37 |
|
Час доби. Емоції. Введення нових ЛО теми |
I am hot. Are you thirsty? No, I am not./Yes, I am. It’s dark. Go to bed, dear. |
in the morning, at noon, in the evening, in the dark, tired, scared, thirsty, hot, cold, dear |
|
PB t.1-4 – pp.50-51 |
PB t.5 – p.51 PB t.1,2,4 – p.50 |
AB t.1,2 – p.42 |
I’m happy in the morning. Yes, I am |
|
||||
38 |
|
Продукування навичок сприймання на слух за темою «Зимові свята» |
Look at our Christmas Tree! |
look at |
|
PB t.1 – p.52 |
PB t.3 – p.52 PB t.1,2 – p.52 |
AB t.1 – p.43 |
We are happy! Come and see |
|
||||
39 |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Новорічна листівка» |
Open and see. Merry X-mas! |
merry |
y- [j] yes -y [i] teddy |
PB t.1-3 – p.53 PB t.2-4 – p.53 |
|
PB t.5 – p.53 AB t.1,2 – p.44 HPB pp.12-13 |
|
|
||||
40 |
|
Використання прийменників місця in, on, under, here в усній взаємодії за темою «Мій подарунок» |
I can’t find my .... Look on/in/under .... Here it is. |
in, on, under, here |
|
PB t.1,2 – p.54 |
PB t4 – p.54 PB t.2,3 – p.54 |
AB t.1 – p.45 |
|
|
||||
41 |
|
Використання числівників 1-20 в усній взаємодії . |
Count with me. It isn’t there. |
13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, there |
|
PB t.1 – p.55 AB t.1 – p.46 |
PB t.6 – p.55 PB t.1-4 – p.55 |
PB t.5 – p.55 HPB p.13 |
|
|
||||
42 |
|
Продукування навичок зорового сприймання за темою «Давай пограємося» |
Play with toys. |
say |
ey, ay [ei] grey oy [ͻi] boy |
PB t.1,2,4 – p.56 PB t.2,4,5 – p.56 |
|
PB t.3 – p.56 AB t.1,2 – p.47 HPB p.14 |
|
|
||||
43 |
|
Використання цифр 11-20 в усній взаємодії за темою «Розваги з друзями» |
|
thirteen, fourteen, fifteen, sixteen, seventeen, eighteen, nineteen, twenty |
|
PB t.1 – p.57 PB t.1,2 – p.57 |
PB t.2,3 – p.57 |
PB t.4 – p.57 AB t.1,2 – p.48 HPB pp.14-15 |
|
|
||||
44 |
|
Використання вивчених ЛО та структур в усній взаємодії за темою «Ми щасливі» |
Here we are! It’s hot. Let’s go inside. It’s so small. I want to go home. |
our, inside, want |
|
PB t.1,2 – p.58 |
PB t.4 – p.58 PB t.2,3 – p.58 |
AB t.1 – p.49 |
|
|
||||
45 |
|
Створення сторінки мовного портфоліо за темою «Ми щасливі» |
|
fat, cap, for you |
|
PB t.1 – p.59 |
PB t.3 – p.59 |
PB t.2 – p.59 AB t.1,2 – p.50 |
I am Santa Claus |
|
||||
46 |
|
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за темою «Ми щасливі» |
|
board game emotion sheets |
|
PB t.1, – p.60 PB t.7 – p.61 AB t.1 – p.51 |
PB t.2 – p.60 PB t.1 – p.60 PB t.4 – p.61 PB t.6 – p.61 |
PB t.3,5,8 – p.61 AB t.1,2 – p.51 |
|
|
||||
47 |
|
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за I семестр |
|
board game |
|
|
|
|
|
|
||||
48 |
|
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу за I семестр |
|
board game |
|
|
|
|
|
|
||||
1