Календарно-тематичне планування з англійської мови для 4 класу

Про матеріал

Календарно-тематичне планування для 4-го класу складено згідно з Державним стандартом початкової загальної освіти, затвердженого постановою КМУ від 20 квітня 2011 року № 462 та Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти І ступеня (початкова освіта), затвердженою наказом МОН України від 20.04.2018 № 405

Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ (ДО ПІДРУЧНИКА О.Д. КАРП'ЮК)

4 КЛАС

( 2 ГОДИНИ НА ТИЖДЕНЬ)

 

I семестр

 

№ з/п

Дата

Тема  уроку

Мовленнєві функції

 

Експоненти функцій (засоби  вираження)

Лексика

 

Аудіювання

Мовлення

 

Письмо

 

Читання

 

Д/З

 «Шкільне життя»

 

1.

 

Давайте знайомитися!

Вміти: привітатися; прощатися; представити себе / друга / подругу / батьків; називати когось / щось;

 

Hello! Hi! Nice to meet you. Good morning. Do you remember me? What is your name?

 

 

The ABC, numbers 1–10, personal pronouns

 

Ex. 1,  p. 4

 

Ex. 2, 3, 4,  p. 4–5

 

 

Ex. 5,  p. 5

Розповісти про дівчинку.

2.

 

Давайте рахувати!

 

What is  your name? Who is this boy / girl? How old is he / she?

Numbers 1–100

Ex. 2,  p. 6

 

Ex. 1,  p. 6

 

Ex. 5–6, p. 7

 

Впр. 6 с.7

3.

 

Давай знайомитися! Звідки ти родом?

запитувати / повідомляти про вік; запитувати / повідомляти про місце проживання

What is your name? I’m... I’m from... Who is it? What is your e–mail?

Colours, sounds, letters

 

Ex. 1, p. 8

 

Ex. 4, p. 9

 

Ex. 3, 5, p. 9

Впр.5 с. 9

4.

 

Здрастуй, школо!

 

The pencil case is on the shelf. What do you need...? I need ...

Verbs, school things, Prepositions: on, in, near, under; prepositions  of time

Ex. 1, p. 10

Ex. 2, 7,  p. 10, 12

Ex. 2–6,  p. 10–12

 

Ex. 5, p. 11

Впр. 5 с.11

5.

 

Готуємося до школи

 

How are you? Are you ready for school?

Verbs of movement, school things

Ex. 1,  p. 13

 

Ex. 2,  p. 13

 

Ex. 2–5,  p. 13–14

 

Впр. 5 с. 14

6.

 

Йдемо до магазину

 

School Bazaar Clothes for You

School things, food

Ex. 1,  p. 15

 

Ex. 2, 4,  p. 16–17

Ex. 3,  p. 16

 

Ex. 3,  p. 16

Впр. 4 с. 17

7.

 

Моя шкільна форма

 

What colour is your school uniform? Where are you from? Can you  spell your name?

School things, food, colours

Ex. 1,  p. 18

 

 

Ex. 2, 3,  p. 18

 

Ex. 5,  p. 19

Ex. 2, 3,  p. 18

Впр. 6 с. 19

8.

 

Заняття розпочинаються

 

Are you going to study...? Yes, I am. No, I am not

School  subjects,  school  activities

Ex. 1,  p. 20

 

Ex. 2, 3,  p. 20–21

 

Ex. 4,  p. 22

Впр. 5 с. 22

9.

 

Мій улюблений предмет

 

I like Maths

School  subjects

Ex. 1,  p. 23

 

Ex. 3, 4, 5,  p. 24

Ex. 6,  p. 24

 

Ex. 2,  p. 23

Впр.6 с. 24

10.

 

Чим ти займаєшся у вівторок?

 

We do sums in Maths. We have a test on Maths

Prepositions

 

 

Ex. 1,  p. 25

 

Ex. 2, 3,  p. 25–26

Ex. 5,  p. 26

 

Ex. 1,  p. 25

Впр. 5 с. 26

11.

 

Як вчаться мої однолітки в Англії

 

 

English primary school

Watch a cartoon, play chess, paint, play music, team

Ex. 1,  p. 27

 

Ex. 4,  p. 28

 

Ex. 3,  p. 28

 

Ex. 1,  p. 27

Впр.6 с.29

12.

 

Мій розпорядок дня. Годинник

 

What time is it? It’s half past two

Time words

Ex. 2,  p. 30

 

Ex. 1, 4,  p. 30–31

Ex. 3, 5,  p. 31

 

Впр.5 с. 31

13.

 

Узагальнюючий урок з теми «Шкільне життя»

 

 

Узагальнення вивченого лексико-граматичного матеріалу

Закріплення лексичних одиниць за темою

Ex. 1,  p. 32

 

 

 

 

 

Ex. 2,  p. 32

Впр. 4 с. 33

«Відпочинок і дозвілля»

 

 

14.

 

Мої друзі та їхні захоплення

 Вміти: запитувати про предмети; повідомляти про щось; виконувати / віддавати вказівки (команди); описувати когось / щось;

What is your favourite toy / sport?

Sport activities

Ex. 1,  p. 34

 

Ex. 4, 6, 7,  p. 36–38

Ex. 5,  p. 37

 

Ex. 3,  p. 35

Впр.5, 6 с 37

15.

 

Розпорядок дня. Годинник

 

What is your favourite part of the day? I like evening best

Morning,  afternoon,  evening

 

Ex. 2,  p. 39

 

Ex. 3,  p. 41

 

Ex. 5,  p. 42

 

Ex. 6,  p. 43

Впр. 5 с. 42

16.

 

У вільний час я люблю...

 

I always / often / sometimes / never...

Always, often, sometimes, never

Ex. 2,  p. 44

 

Ex. 1, 3,  p. 44–45

Ex. 4,  p. 45

 

Ex. 3,  p. 45

Впр. 4 с. 45

17.

 

Мої захоплення та захоплення моїх друзів

запитувати про відчуття / самопочуття та відповідати на запитання; робити пропозицію та реагувати на неї

Are you good at ...?

Hobbies

Ex. 2,  p. 46

 

Ex. 3, 4,  p. 47–48

 

Ex. 5,  p. 48

 

Ex. 2,  p. 46

Впр.5 с. 48

18.

 

У парку розваг

 

I’m riding a bike

A pirate, a ghost, to take a photo, a rollercoaster, a desert islan

Ex. 1, 2,  p. 49–50

 

Ex. 3,  p. 51

 

Ex. 4,  p. 51

Впр. 3 с. 51

19.

 

Я люблю відпочивати у парку

 

Is he riding a bike now?

Revise the words

Ex. 1,  p. 52

 

Ex. 2, 3,  p. 52–53

 

Ex. 4,  p. 54

Впр.4 с. 54

20.

 

Давай грати у комп’ютерні ігри

 

Do you like...? Does she/he like...? I like/don’t like... He/ She likes/ doesn’t like

Revise the words

Ex. 1,  p. 55

 

Ex. 2,  p. 55

Ex. 3,  p. 56

 

Ex. 4,  p. 56

Впр. 4 с. 56

21.

 

Чим ти зараз займаєшся?

 

What is Bill doing? What are you doing?

 

Revise the words

Ex. 1,  p. 57

 

Ex. 3, 4,  p. 58–59

 

Ex. 5,  p. 59

Впр.4 с. 59

22.

 

Мої улюблені фільми

 

What film can you see...?

Revise the words

Ex. 1,  p. 60

 

Ex. 2, 4,  p. 61, 63

Ex. 3,  p. 62

 

Впр. 4 с. 63

23.

 

Узагальнюючий урок  з теми «Відпочинок і дозвілля»

 

Revision

Revise the words

Ex. 1,  p. 64

 

Ex. 3,  p. 65

 

Ex. 3,  p. 65

 

Ex. 3,  p. 64

Впр. 5 с. 65

 «Свята та традиціїї»

 

 

24.

 

Готуємо разом

Реагувати на репліки вчителя та однокласників; визначати час / проміжки часу; просити повторити інформацію; висловлювати схвальну / несхвальну оцінку ... предметам, діям, ситуаціям тощо;

What shall I do? Will you help?

Food, go shopping

 

Ex. 1,  p. 66

 

Ex. 2,  p. 66

 

Ex. 3,  p. 67

 

Ex. 4,  p. 68

Впр. 4 с. 68

25.

 

У магазині

 

What day is it today? When is Sport? It is on .... Which lesson do you like?

A bar of ...; a bag of...; a bottle of ...; food

Ex. 1,  p. 69

Ex. 2, 3, 4,  p. 69–70

 

Ex. 5,  p. 71

Впр. 5 с.с71

26.

 

Готуємося до свята! У нас свято!

 

How many ...? How much ...?

Food, fruit and vegetables

Ex. 1, 6  p. 72, 74

Ex. 3,  p. 73

 

Ex. 2,  p. 72

Впр. 6 с. 74

27.

 

День народження. Коли у тебе день народження?

 

I don’t like ... He doesn’t like ....

Food

Ex. 1,  p. 75

Ex. 2,  p. 75

 

Ex. 4, 6,  p. 76, 78

Ex. 5,  p. 77

Впр. 6 с. 75

28.

 

Узагальнюючий урок з теми: «Свята та традиції»

 

висловлювати прохання та реагувати на нього; вміти: описувати предмети / людей; давати елементарну характеристику комусь / чомусь; визначати час / проміжки часу

Can I have this postcard?

 

How many days / seasons / months / weeks are there?

Toys

 

Calendar words, ordinal numbers

 

Ex. 1, 3,  p. 79–80

Ex. 2,  p. 79

Ex. 2,  p. 79

Ex. 4,  p. 81

Впр. 4 с. 81

Повторити слова

 

Повторити правила

29.

 

Контроль сформованості навичок письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30.

 

 

Контроль сформованості навичок аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

31.

 

Контроль сформованості навичок читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

32.

 

Контроль сформованості навичок говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

33.

 

Аналіз контрольних робіт

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II семестр

 

«Природа і навколишнє середовище»

34.

Яка сьогодні погода?

Вміти: представляти співрозмовників / третіх осіб; запрошувати інформацію про ...

... співрозмовника / третю особу; описувати когось / щось; запитувати про відчуття / самопочуття та відповідати на запитання; виражати своє ставлення до когось / чогось; запрошувати на свято, в гості тощо;

It’s wet. My favourite season ...

Wet, foggy, frosty, leaves

Ex. 1,  p. 98

 

Ex. 2, 4,  p. 98–99

 

Ex. 3, 5,  p. 98–99

 

35.

 Пори року

It was warm. Describing the weather

Months, seasons

Ex. 1,  p. 100

Ex. 2, 3, p. 101

 

Ex. 3, p. 101

 

36.

Ось і зима прийшла до нас!

It was warm. Giving and following instructions. Describing the weather

Winter activities

 

Ex. 1,  p. 103

 

Ex. 3, 4, p. 104

 

Ex. 1, 5, p. 103, 105

 

37.

Погода в Англії

Adjectives: comparatives

Weather words

Ex. 1,  p. 106

 

Ex. 4,  p. 108

 

Ex. 3,  p. 107

 

Ex. 5,  p. 108

 

38.

Наша домівка — планета Земля

Adjectives: comparatives and superlatives

Poles, the Earth, desert, tropical forest

Ex. 1, 2, p. 109

Ex 3,  p. 109– 110

Ex. 4–6, p. 111

 

 

39.

Планета Земля

 

 

Adjectives: comparatives and superlatives

North, top, bottom, ice, camel

Ex. 1,  p. 112

 

Ex. 6, 7, p. 115

Ex. 3, 4, p. 113– 114

Ex. 2, 4,  p. 112, 114

 

40.

На  фермі

реагувати на запрошення; робити пропозицію та реагувати на неї; привітатися; прощатися; представити себе / друга  / батьків; називати когось / щось; запитувати / повідомляти про вік, про місце проживання

The house was old. It is new now

Farm animals

Ex. 1,  p. 116

Ex. 2, 3,  p. 116– 117

Ex. 4,  p. 117

Ex. 5,  p. 118

 

41.

На  фермі

Adjectives Comparatives and superlatives

Field, drive a car, fat / thin

Ex. 1,  p. 119

Ex. 4, 6, p. 120, 121

Ex. 5,  p. 121

Ex. 2, 5, p. 119– 121

 

42.

Цікавий світ тварин

Wild animals and insects. Adjectives: comparatives and superlatives

Wh-questions

Ex. 1–2, p. 122

Ex. 6,  p. 125

Ex. 4, 5, p. 124– 125

Ex. 3,  p. 123

 

43.

Узагальнюючий урок з теми «Природа і навколишнє середовище»

Revision

Revision

 

Ex. 1, 2, p. 126

Ex. 4,  p. 127

 

 

 

 

Ex. 3,  p. 127

 

 

«Помешкання»

 

 

44.

Наша домівка

Вміти: просити повторити інформацію; висловлювати схвальну / несхвальну оцінку предметам, діям, ситуаціям тощо; висловлювати прохання та реагувати на нього;

There is / are... In my bedroom...

Furniture

Ex. 1,  p. 128

 

Ex. 2,  p. 128

 

Ex. 5,  p. 129

Ex. 2, 3, p. 128– 129

 

45.

Англійські домівки

Where do you live?

Upstairs, downstairs

Ex. 1, 2, p. 130

Ex. 3,  p. 131

 

Ex. 2, 4, p. 130– 131

 

46.

Подорож містом

Vicky lives at 10 Green Street

Kinds of houses

Ex. 1, 2, p. 132

Ex. 3, 5, p. 133

 

Ex. 2,  p. 132

 

47.

Лондон — столиця Великої Британії

London is the capital

Bridge, city, town, underground

Ex. 1,  p. 134

 

 

Ex. 3,  p. 136

Ex. 2, 4, p. 134– 136

 

 

 

48.

Подорож містом

представляти співрозмовників / третіх осіб; запрошувати інформацію про співрозмовника / третю особу; описувати когось / щось; запитувати про відчуття/самопочуття та відповідати на запитання;

Is there a ... in your town?

Supermarket, gallery, circus, theatre

Ex. 1,  p. 137

Ex. 2–4,  p. 137– 138

 

Ex. 2,  p. 137– 138

 

49.

Подорож містом

Where is ...?  It is ...

Kinds of houses

Ex. 1, 2, p. 139– 140

Ex. 4, 5, p. 141– 142

Ex. 4,  p. 141

Ex. 3,  p. 140

 

50.

Вулиця, на якій я живу

Is there a school in your street?

Kinds of shops

Ex. 1,  p. 143

Ex. 3, 4, p. 144– 145

 

Ex. 3,  p. 144– 145

 

51.

Як зорієнтуватися у незнайомому місті

Excuse me, where is the cinema?

 

 

 

Giving and following instructions

Ex. 1, 2, p. 146– 147

Ex. 2, 3, p. 146– 147

 

Ex. 4,  p. 148

 

52.

У подорож із картою

повідомляти про смаки, уподобання;

Wh-questions; Let’s go to ...

 

Ex. 1, p. 149

Ex. 2, 3,  p. 149– 150

Ex. 4, p. 151

 

 

53.

Узагальнюючий урок з теми «Помешкання»

 

Wh-questions

 

 

 

 

Irregular verbs

 

 

 

 

 

 «Подорож»

 

 

54.

Люблю подорожувати

Вміти: запитувати про відчуття / самопочуття та відповідати на запитання; повідомляти про смаки, уподобання;  виражати своє ставлення до когось / чогось;

I like travelling

Transport

Ex. 1,  p. 156

Ex. 6,  p. 159

Ex. 5,  p. 158

 

Ex. 2, 3,  p. 157– 158

 

55.

На вокзалі

I like travelling

Arrive, leave, platform, information desk

Ex. 1,  p. 160

Ex. 1,  p. 160

Ex. 2, 3, 5, 6,  p. 160– 162

Ex. 2,  p. 160– 161

 

56.

Люблю подорожувати

 

Ticket, passenger, suitcase

Ex. 1, 2,  p. 163

Ex. 5,  p. 165

Ex. 3, 4,  p. 164– 165

Ex. 2,  p. 163

 

57.

На вокзалі

Did you buy the ...?

Luggage, ticket office, timetable board, bus station, airport

Ex. 1, 2,  p. 166

Ex. 3, 4,  p. 167– 168

Ex. 5,  p. 168

 

 

58.

Міські види транспорту

запрошувати на свято, в гості тощо; робити пропозицію та реагувати на неї; повідомляти про когось / щось; називати дії;  описувати погоду; розповідати про пори року;

How can I get to the railway station?

Tram, underground, trolleybus

Ex. 1,  p. 169

Ex. 2, 4,  p. 169– 170;  Ex. 6, 7,  p. 173

Ex. 3,  p. 170

 

Ex. 2,  p. 169

 

59.

В аеропорту

 

Journey, voyage, to board, beforehand

Ex. 1,  p. 174

Ex.3,  p. 176

 

Ex. 1,  p. 174

 

60.

Видатні місця Лондона

I have been to London. I have done many interesting things

A tour, a tourist, sight, sightseeing, royal

Ex. 1,  p. 179

Ex. 5,  p. 180

 

Ex. 1, 4, 5, p. 179, 180

 

61.

Мої враження від подорожі

запитувати про погоду; давати характеристику порам року / погодним явищам

Have you ever been...?

Irregular verbs

Ex. 1,  p. 181

Ex. 4, 5,  p. 183

 

Ex. 1,  p. 181

 

62.

Мої враження від подорожі

Have you visited the London Eye?

Irregular verbs

Ex. 1,  p. 184

Ex. 1, 4,  p. 184– 185

 

Ex. 1,  p. 184

 

63.

Узагальнюючий урок з теми «Подорож»

Revision

Revision

 

Ex. 2, 7–9,

p. 186, 189

Ex. 6,  p. 189

Ex. 3, 4, 5,  p. 187– 189

 

64.

Контроль сформованості навичок читання

 

 

 

 

 

 

 

 

65.

Контроль сформованості навичок аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

66.

Контроль сформованості навичок письма

 

 

 

 

 

 

 

 

67.

Контроль сформованості навичок говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

68.

Аналіз контрольних робіт

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
8 жовтня 2018
Переглядів
2756
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку