Календарно-тематичне планування з англійської мови для 4 класу
за підручником О. Павліченко «Start up»
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 4 класу
за підручником О. Павліченко «Start up»
I семестр
№ з/п |
дата
|
Тема уроку (тематика ситуативного спілкування)
|
Експоненти функцій (засоби вираження) |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
|||||||||||||||||||
Лексика
|
фонетика |
граматика |
Аудіювання |
Письмо
|
Читання |
||||||||||||||||||||
|
Тема 1. Шкільне життя |
|
|||||||||||||||||||||||
1. |
|
Доброго ранку, вчителю! |
Hello! Hi! Nice to meet you. Good morning. Do you remember me? What is your name?
|
personal pronouns
|
[ai], [o], [ɜ:], [e], [i:] |
|
Впр.2, 4 |
Впр.6 |
Впр.1,3 |
Впр.6,с.6 вивчити діалог в парах |
|||||||||||||||
2. |
|
Що у твоєму портфелі? |
What have you got in in your bag? I’ve got…… |
Markers, brush, glue, colored paper, scissors, coloured pencils, paints, plasticine. |
|
Запитання |
Впр. 4,6 |
Впр.2 |
Впр.1 |
Впр.1, с.8 вивчити ЛО, впр.5, с.9 письмово |
|||||||||||||||
3. |
|
У класній кімнаті |
This is…..
|
Classroom, CD player, chair, door, desk, blackboard, window, bookcase |
[h], [au], [o], [l], [d],[a:].[ai |
Теперішній тривалий час |
Впр.2. |
Впр.3 |
Впр.1,3 |
Впр.1, с.10 вивчити |
|||||||||||||||
4. |
|
У класній кімнаті |
|
|
|
Теперішній тривалий час |
Впр.7 |
|
Впр.4 |
Перекласти речення на англійську мову |
|||||||||||||||
5. |
|
Шкільні предмети |
…is easier …. is more difficult Ступені порівняння прикметників |
Ukrainian, Art, PE, English, Music, Maths, IT, Crafts |
[h], [au], [o], [l], [d],[a:].[ai |
Ступені порівняно прикметн. |
Впр.2 |
Впр.4 |
Впр.1 |
Впр.1, с.15 вивчити ЛО, впр.2, с.15-16 повторити |
|||||||||||||||
6. |
|
Яку оцінку ти отримав? |
|
Good, better, the best Bad, worse, the worst Little, less, the least Many, more, the most |
|
Ступені порівняно прикметників вийнятки |
Впр.1 |
Впр.2 а |
Впр.2 б |
Впр.1, с.18 вивчити, впр.2 читати |
|||||||||||||||
7. |
|
На уроці |
Стверджуваль ні та питальні речення теперішнього тривалого часу (структури типу What are they doing? — They are …) |
|
[r], [ai], [o], [f], [e], [i:] |
Теперішній тривалий час |
Впр.3 |
Впр.1 |
Впр.2 |
Впр.5,с. 23 вивчити
|
|||||||||||||||
8. |
|
Наш розклад |
What lesson have you got on…?, When do you have…?, I have… |
|
|
|
Впр.2 |
|
Впр.1 |
Впр.4, с.25 виготовити розклад |
|||||||||||||||
9. |
|
Повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
10. |
|
Розвиток навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
Тема 2. Ми тут живемо. |
||||||||||||||||||||||||
11.
|
|
Друзі з усього світу |
Питальні речення типу Whats your name?, How old are you?, Where are you from?, Where do you live?, What is the capital of your country? |
Country, capital |
|
|
Впр.4 |
впр.3 |
впр.3 |
впр.2, с.28 письмово |
|||||||||||||||
12. |
|
Ми з України |
|
City, town, village, quiet, noisy |
|
|
Впр.1 |
Впр.2,6 |
Впр.2 |
Впр.1, с. 31 вивчити, впр.5 читати |
|||||||||||||||
13. |
|
Я живу в місті |
|
Underground, museum, supermarket, theatre, cinema, library, zoo, block of flats, skyscaper |
|
|
Впр.4 |
Впр.3б |
Впр.3а |
Впр.1.с.34 вивчити ЛО, впр. 3 а, читати |
|||||||||||||||
14. |
|
Моє улюблене місто |
Структура be going to |
Church, café, shop, park, post office, factory, hospital, railway station, hotel |
|
Ст.-ра to be going to |
Впр.2 |
Впр.4 |
Впр.3,4 |
Впр.1, с.37 вивч. |
|||||||||||||||
15. |
|
Моє улюблене місто |
|
|
|
Ст.-ра to be going to |
Впр.5 |
|
|
Перекласти речення на англ.мову |
|||||||||||||||
16 |
|
Життя у селі |
Стверджуваль ні, питальні й заперечні речення зі структурою be going to |
Field, forest, private house, pond, garden, vegetable garden, farm, farm yard, market |
[r], [ai], [g], [o], [ɜ:], [f], [e], [i:] |
|
|
Впр.3б |
Впр.3а |
Впр. 1, с. 41 |
|||||||||||||||
17 |
|
Яка в тебе адреса? |
|
Числівники 20-100, Впр.1 |
|
Числівники 21 -30 10 – 100
|
Впр.1,2 |
Впр.5,7 |
Впр.3 |
Впр.1-2,с.44 вивчити ЛО |
|||||||||||||||
18. |
|
Ходімо за покупками! |
Структури типу How much does it cost? — It costs… |
Shop assistant, customer, sweet shop, bookshop, clothes shop, shoe shop, toy shop, to sell, to buy |
|
|
Впр.2 |
|
Впр.4 |
Впр.1, с.47 вивчити ЛО |
|||||||||||||||
19. |
|
Повторення
|
|
|
[[ð], [θ], [k], [w] [z], [b] |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
Тема 3. Помешкання |
|||||||||||||||||||||||
20. |
|
Ми збираємось переїзджати
|
Do you live in… or? It’s a …… |
House, living room, bedroom, kitchen, dining room, bathroom, lavatory, balcony |
|
Пртйменники місця |
Впр.1,3 |
Впр.4 |
Впр.2 |
Вивчити слова, впр.2, с.53 читати |
|||||||||||||||
21. |
|
Ласкаво просимо до нашого дому |
Where is ….? |
Next to, between, opposite, in front of, on the right, on the left |
|
|
Впр.1 |
Впр.2 |
Впр.4 |
Впр.1, с. 55 вивчити ЛО |
|||||||||||||||
22. |
|
Моя спальня |
There is/are….. |
Picture, bed, desk, wardrobe, window, computer, bookcase, chair, carpet, clock |
|
|
|
Впр.3 Б, впр.5 |
Впр.3 а |
Впр.1, с.58, вивчити ЛО |
|||||||||||||||
23. |
|
|
|
Fireplace, vase, coffee table |
[r], [d], [o], [n], [f], [k], [w] [z] |
|
Впр.4 |
Впр.2 б, впр.3 |
Впр.2а |
Впр.1, с.61 вивчити ЛО |
|||||||||||||||
24. |
|
Що є у вітальні? |
Where is ….? |
Sink, cooker, cupboard, kettle, microwave, bath, |
|
|
Впр.2 |
Впр.3 |
Впр.3 |
Впр.1, с. 64 вивчити ЛО |
|||||||||||||||
25. |
|
Вип’ємо по чашці чаю? |
Where is ….?
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
26. |
|
Вдома |
|
Впр.1 |
|
|
Впр.3 |
|
Впр.2 |
Впр.1, с. 66 |
|||||||||||||||
27. |
|
Ми бажаємо Вам щасливого Різдва |
|
Лексика з теми |
|
|
|
|
|
Впр.1,с.72 |
|||||||||||||||
28. |
|
Щасливого Нового року. Різдво в Україні |
|
Лексика з теми |
|
|
|
|
|
Впр.3,с.77 |
|||||||||||||||
29 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
Впр.2, с. 80 |
|||||||||||||||
30 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
31. |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
Тест |
|
|
|
|||||||||||||||
32. |
|
Контроль говоріння
|
|
|
|
|
|
Тест |
Тест |
|
|||||||||||||||
32 |
|
Підсумково-узагальнюючий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
ІІ семестр
Тема: 4 Відпочинок і дозвілля |
||||||||||||||||
33. |
|
Прощавайте, зимові канікули! |
I was……, he was, she was |
Лексика з теми |
Минулий неозначений час |
Впр.2,4 |
Впр.5 |
Впр.3 |
Впр.1,с.85 вивчити ЛО |
|||||||
34. |
|
Канікули в теплих краях |
|
Лексика з теми |
|
to be в минулому часі |
Впр.2 |
|
Впр.3,4 |
Впр.1, с.88 вивчити ЛО, впр. 4б, с.90 – письмово |
||||||
35 |
|
Що ми робили влітку |
Did you…..? Yes, I did. |
Лексика з теми |
|
Запитання в минулому часі |
Впр.2,5 |
Впр.4 |
Впр.4 |
Впр.1-2, с.91 опрацювати |
||||||
36. |
|
Наші захоплення |
|
Лексика з теми |
|
|
Впр.4 |
Впр.3 |
Впр.2,3 |
Впр.2, с.95 вивчити ЛО |
||||||
37 |
|
Моя улюблена книга |
|
Лексика з теми |
[u], [l], [k],[p], [t], [g],[d], [o] |
|
Впр.1,4 |
Впр.3 |
Впр.2,3 |
Впр.3, с.99 читати |
||||||
38 |
|
Ми любимо мультфільми |
|
Лексика з теми |
|
|
Впр.1,2 |
|
Впр.3 |
Впр.6,с.103 |
||||||
39 |
|
Відпочинок |
|
Лексика з теми |
|
|
Впр.2 |
Впр.6 |
Впр.3 |
Впр.5, с. 105 читати |
||||||
40 |
|
Повторення |
|
|
|
Минулий неозначений час |
|
|
|
Впр.3, с.108 |
||||||
41 |
|
Розвиток навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Тема 5. Природа і навколишнє середовище |
|||||||||||||||
42 |
|
Яка сьогодні погода? |
It is cloudy,…… What’s the weather, Do you like winter? |
Лексика з теми |
|
Порівняльна хар-ка тепю і мин. часів |
Впр.3 |
|
Впр.2 |
Впр.6,с. 112 |
||||||
43 |
|
Пори року й погода |
|
Лексика з теми |
|
сполучники |
Впр.6 |
Впр.4 |
Впр.2 |
Впр.1, с. 113 вивчити ЛО |
||||||
44 |
|
Гарні місця для подорожування |
|
Лексика з теми |
|
|
Впр.2 |
Впр.3 |
Впр.3 |
Впр.1, с. 117 вивчити ЛО |
||||||
45 |
|
На морі й у лісі |
|
Лексика з теми |
[æ], [e], [w],[ʃ] |
|
Впр.3 |
|
Впр.2 |
Впр.1, с. 120 вивчити ЛО |
||||||
46 |
|
У джунглях і в пустелі |
|
Лексика з теми |
|
|
Впр.6 |
Впр.5 |
Впр.3 |
Впр.1, 2 с. 123 вивчити ЛО |
||||||
47 |
|
На фермі |
Лексика з теми |
Лексика з теми |
|
Множина іменників |
Впр.4 |
Впр.2 |
Впр.2,3 |
Впр.1, с. 127 вивчити ЛО |
||||||
48 |
|
У зоопарку |
Лексика з теми |
Лексика з теми |
|
Множина іменників |
Впр.4 |
Впр.2,3 |
Впр.2,3 |
Впр.1, с. 130 вивчити ЛО |
||||||
49 |
|
Наш чудовий світ |
Лексика з теми |
Лексика з теми |
|
|
Впр.2 |
|
Впр.3 |
Впр.5, с.135 письмово |
||||||
50 |
|
Повторення |
|
|
|
|
|
|
Впр.3, с.139 |
|||||||
|
||||||||||||||||
51 |
|
День матері |
|
Лексика з теми |
|
Порядкові числівники1-20 |
Впр.3,4 |
Впр.6 |
Впр.2 |
Впр. 7,с. 143 письмово |
||||||
52 |
|
День народження - особливий день |
|
Лексика з теми |
|
Порядкові чилівники20-29 |
Впр.1,3 |
|
Впр.2,4 |
Впр.1 вивчити ЛО |
||||||
53 |
|
Великдень у Британії |
|
Лексика з теми |
|
|
Впр.4 |
Впр.5 |
Впр.2,3 |
Впр.1, с. 147 вивчити ЛО |
||||||
54 |
|
Великдень в Україні |
|
Лексика з теми |
|
|
Впр.3 |
Впр.4 |
Впр.2 |
Впр.1, с. 149 вивчити ЛО |
||||||
55 |
|
Наші улюблені свята |
|
Лексика з теми |
|
|
Впр.1, |
|
Впр.2,4 |
Впр.1, с. 152 вивчити ЛО |
||||||
56 |
|
Повторення |
|
|
[d], [t], [g], [h] |
|
|
|
|
Впр.3,с.158 |
||||||
57 |
|
Повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
Тема 7. Подорож |
|||||||||||||||
58. |
|
Шкільна подорож |
Jack is going to travel. Are you going to travel? |
Лексика з теми |
|
Ст.-ра to be going to
|
Впр.3 |
|
Впр.2 |
Впр.1, с. 159 вивчити |
||||||
59. |
|
На залізничному вокзалі |
|
Лексика з теми |
|
Ст.-ра how many\ how much |
Впр.4 |
Впр.5 |
Впр.2 |
Впр.1, с. 162 вивчити |
||||||
60. |
|
Привіт зі Львова |
What is the number of your train? |
Лексика з теми |
|
Неправильні дієслова мин. доконаний час
|
Впр.4 |
|
Впр.2,3 |
Впр.1, с. 165 вивчити |
||||||
61 |
|
Гарні новини |
|
Лексика з теми |
[w], [ei], [ai], [ð] |
|
|
|
|
|
||||||
61 |
|
Вітаємо в Україні |
|
Лексика з теми |
|
|
|
|
Впр.2 |
На картках |
||||||
62. |
|
Подорож містом |
|
Лексика з теми |
|
|
Впр.3 |
|
Впр.2 |
На картках |
||||||
63. |
|
Привіт із Києва |
|
Лексика з теми |
|
|
Впр.1,3 |
Впр.4 |
Впр.2 |
На картках |
||||||
64. |
|
Повертаємося додому |
|
Лексика з теми |
|
Впр.1 |
|
Впр.2 |
Впр.4, с.181 письмово |
|||||||
65. |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
Впр.3, с. 184 письмово |
||||||||
66. |
|
Контрольаудіювання |
тест |
|||||||||||||
67. |
|
Контроль читання |
тест
|
|||||||||||||
68. |
|
Контроль письма |
тест |
|||||||||||||
69 |
|
Контроль говоріння |
|
|||||||||||||
70 |
|
Підсумково – узагальнюючий урок |
|
|||||||||||||