Календарно-тематичне планування з англійської мови для 4 класу (ІІ семестр). Планування містить опис мовленнєвих функцій до кожної теми. Планування складено на основі підручника Карп'юк О.Д. (2015)
Календарно-тематичне планування з англійської мови у 4 класах
IІ семестр
2 години на тиждень
Підручник - Карп'юк О.Д. Англійська мова: підручник для 4 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль: Лібра Терра, 2015.
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Мовленнєві функції
|
Експоненти функцій (засоби вираження) |
Лексика
|
Аудіювання |
Мовлення
|
Письмо
|
Читання
|
Домашнє завдання
|
|
Тема 4. «Природа і навколишнє середовище» Unit 4 THE WORLD OF NATURE (11 год) |
||||||||||||||
|
|
Погода |
Вміти: представляти співрозмовників / третіх осіб; запрошувати інформацію про ... ... співрозмовника / третю особу; описувати когось / щось; запитувати про відчуття / самопочуття та відповідати на запитання; виражати своє ставлення до когось / чогось; запрошувати на свято, в гості тощо; |
It’s wet. My favourite season |
Wet, foggy, frosty, leaves |
Ex. 1, p. 98 |
Ex. 2, p. 98–99 |
|
Ex. 3, 5, p. 98–99 |
Ex.4, p. 99 |
|||||
|
|
Яка сьогодні погода? |
It’s wet. My favourite season |
Wet, foggy, frosty, leaves |
Ex. 1, p. 98 |
Ex. 2, 4, p. 98–99 |
|
Ex. 3, 5, p. 98–99 |
Описати улюблену пору року |
||||||
|
|
Пори року |
It was warm. Describing the weather |
Months, seasons |
Ex. 1, p. 100 |
Ex. 2, 3, p. 101 |
|
Ex. 3, p. 101 |
Ex.4, p.102 |
||||||
|
|
Ось і зима прийшла до нас! |
It was warm. Giving and following instructions. Describing the weather |
Winter activities
|
Ex. 1, p. 103
|
Ex. 3, 4, p. 104 |
|
Ex. 1, p. 103 |
Ex.5, p.105 |
||||||
|
|
Погода в Англії |
Adjectives: comparatives |
Weather words |
Ex. 1, p. 106
|
Ex. 4, p. 108
|
Ex. 3, p. 107
|
|
Ex.5, p. 108 |
||||||
|
|
Наша домівка — планета Земля |
Adjectives: comparatives and superlatives |
Poles, the Earth, desert, tropical forest |
Ex. 1, 2, p. 109 |
Ex 3, p. 109– 110 |
Ex. 4, p. 111 |
Ex. 5, P.111 |
Ex. 6, p.111 |
||||||
|
|
Планета Земля
|
Adjectives: comparatives and superlatives |
North, top, bottom, ice, camel |
Ex. 1, p. 112
|
Ex. 6, 7, p. 115 |
Ex. 3, 4, p. 113– 114 |
Ex. 2, 4, p. 112, 114 |
Ex.6, p.115 |
||||||
|
|
На фермі |
реагувати на запрошення; робити пропозицію та реагувати на неї; привітатися; прощатися; представити себе / друга / батьків; називати когось / щось; запитувати / повідомляти про вік, про місце проживання |
The house was old. It is new now |
Farm animals |
Ex. 1, p. 116 |
Ex. 2, 3, p. 116– 117 |
Ex. 4, p. 117 |
|
Ex.5, p.118 |
|||||
|
|
На фермі |
Adjectives Comparatives and superlatives |
Field, drive a car, fat / thin |
Ex. 1, p. 119 |
Ex. 4, 6, p. 120, 121 |
Ex. 5, p. 121 |
Ex. 2, 5, p. 119– 121 |
Ex.6,p.121 |
||||||
|
|
Цікавий світ тварин |
Wild animals and insects. Adjectives: comparatives and superlatives |
Wh-questions |
Ex. 1–2, p. 122 |
Ex. 6, p. 125 |
Ex. 4, 5, p. 124– 125 |
Ex. 3, p. 123 |
Ex.6, p.125 |
||||||
|
|
Тепер ти можеш... Узагальнення знань учнів з теми «THE WORLD OF NATURE» |
Revision |
Revision |
|
Ex. 1, 2, p. 126 |
Ex. 4, p. 127
|
Ex. 3, p. 127 |
Ex.7, p.127 |
||||||
Тема 5: «Місце проживання, помешкання» Unit 5 MY CITY – MY HOME (11 год) |
|||||||||||||||
|
|
Наша домівка |
висловлювати В прохання та м реагувати на ньогоіти: просити повторити інформацію; висловлювати схвальну / несхвальну оцінку предметам, діям, ситуаціям тощо; |
There is / are... In my bedroom... |
Furniture |
Ex. 1, p. 128
|
Ex. 2, p. 128
|
Ex. 5, p. 129 |
Ex. 2, 3, p. 128– 129 |
Ex.5, p.129 |
|||||
|
|
Англійські домівки |
Where do you live? |
Upstairs, downstairs |
Ex. 1, 2, p. 130 |
Ex. 3, p. 131 |
|
Ex. 2, 4, p. 130– 131 |
Ex.4,p.131 |
||||||
|
|
Подорож містом |
Vicky lives at 10 Green Street |
Kinds of houses |
Ex. 1, 2, p. 132 |
Ex. 3, 5, p. 133 |
|
Ex. 2, p. 132 |
Ex.5, p.133 |
||||||
|
|
Лондон — столиця Великої Британії |
London is the capital |
Bridge, city, town, underground |
Ex. 1, p. 134
|
|
Ex. 3, p. 136 |
Ex. 2, 4, p. 134– 136 |
Ex.3, p.136 |
||||||
|
|
Лондон — столиця Великої Британії |
London is the capital |
Bridge, city, town, underground |
Ex. 1, p. 134
|
|
Ex. 3, p. 136 |
Ex. 2, 4, p. 134– 136 |
Ex.4, p.136 |
||||||
|
|
Подорож містом |
представляти співрозмовників / третіх осіб; запрошувати інформацію про співрозмовника / третю особу; описувати когось / щось; запитувати про відчуття/самопочуття та відповідати на запитання; |
Is there a ... in your town? |
Supermarket, gallery, circus, theatre |
Ex. 1, p. 137 |
Ex. 2–4, p. 137– 138 |
|
Ex. 2, p. 137– 138 |
Ex.4, p.138 |
|||||
|
|
Подорож містом |
Where is ...? It is ... |
Kinds of houses |
Ex. 1, 2, p. 139– 140 |
Ex. 4, 5, p. 141– 142 |
Ex. 4, p. 141 |
Ex. 3, p. 140 |
Ex.5, p.142 |
||||||
|
|
Вулиця, на якій я живу |
Is there a school in your street? |
Kinds of shops |
Ex. 1, p. 143 |
Ex. 3, 4, p. 144– 145 |
|
Ex. 3, p. 144– 145 |
Ex.4, p.145 |
||||||
|
|
Як зорієнтуватися у незнайомому місті |
Excuse me, where is the cinema?
|
Giving and following instructions |
Ex. 1, 2, p. 146– 147 |
Ex. 2, 3, p. 146– 147 |
|
Ex. 4, p. 148 |
Ex.4, p.148 |
||||||
|
|
У подорож із картою |
повідомляти про смаки, уподобання; |
Wh-questions; Let’s go to ... |
|
Ex. 1, p. 149 |
Ex. 2, 3, p. 149– 150 |
Ex. 4, p. 151 |
|
Ex.5, p.151 |
|||||
|
|
Тепер ти можеш… Узагальнення знань учнів з теми «MY CITY – MY HOME» |
Wh-questions
|
Irregular verbs |
|
Ex. 1–4, p. 152– 155 |
Ex. 5, p. 155 |
Ex. 3, p. 154 |
Ex.5, p.155 |
||||||
Тематика ситуативного спілкування: «Подорож» Тема 6: Unit 6 ON THE MOVE (10 год) |
|||||||||||||||
|
|
Люблю подорожувати |
самопочуття та В відповідати на м запитання; і повідомляти т про смаки, и уподобання; : виражати своє ставлення до когось / чогосьзапитувати про відчуття /
; |
I like travelling |
Transport |
Ex. 1, p. 156 |
Ex. 6, p. 159 |
Ex. 5, p. 158
|
Ex. 2, 3, p. 157– 158 |
Ex.7, p.159 |
|||||
|
|
На вокзалі |
I like travelling |
Arrive, leave, platform, information desk |
Ex. 1, p. 160 |
Ex. 1, p. 160 |
Ex. 2, 3, 5, 6, p. 160– 162 |
Ex. 2, p. 160– 161 |
Ex.6, p.162 |
||||||
|
|
Люблю подорожувати |
|
Ticket, passenger, suitcase |
Ex. 1, 2, p. 163 |
Ex. 5, p. 165 |
Ex. 3, 4, p. 164– 165 |
Ex. 2, p. 163 |
Ex.5, p.165 |
||||||
|
|
На вокзалі |
Did you buy the ...? |
Luggage, ticket office, timetable board, bus station, airport |
Ex. 1, 2, p. 166 |
Ex. 3, 4, p. 167– 168 |
Ex. 5, p. 168 |
|
Ex.5, p.168 |
||||||
|
|
Міські види транспорту |
запрошувати на свято, в гості тощо; робити пропозицію та реагувати на неї; повідомляти про когось / щось; називати дії; описувати погоду; розповідати про пори року; |
How can I get to the railway station? |
Tram, underground, trolleybus |
Ex. 1, p. 169 |
Ex. 2, 4, p. 169– 170; Ex. 6, 7, p. 173 |
Ex. 3, p. 170
|
Ex. 2, p. 169 |
Ex.7, p.173 |
|||||
|
|
В аеропорту |
|
Journey, voyage, to board, beforehand |
Ex. 1, p. 174 |
Ex.3, p. 176 |
|
Ex. 1, p. 174 |
Ex.5, p.178 |
||||||
|
|
Видатні місця Лондона |
I have been to London. I have done many interesting things |
A tour, a tourist, sight, sightseeing, royal |
Ex. 1, p. 179 |
Ex. 5, p. 180 |
|
Ex. 1, 4, 5, p. 179, 180 |
Ex.3, p.179 |
||||||
|
|
Видатні місця Лондона |
I have been to London. I have done many interesting things |
A tour, a tourist, sight, sightseeing, royal |
Ex. 1, p. 179 |
Ex. 5, p. 180 |
|
Ex. 1, 4, 5, p. 179, 180 |
Ex.5, p.180 |
||||||
|
|
Мої враження від подорожі |
запитувати про погоду; давати характеристику порам року / погодним явищам |
Have you ever been...? |
Irregular verbs |
Ex. 1, p. 181 |
Ex. 4, 5, p. 183 |
|
Ex. 1, p. 181 |
Ex.5, p.183 |
|||||
|
|
Мої враження від подорожі |
Have you visited the London Eye? |
Irregular verbs |
Ex. 1, p. 184 |
Ex. 1, 4, p. 184– 185 |
|
Ex. 1, p. 184 |
Ex.4, p.185 |
||||||
|
|
Тепер ти можеш… Узагальнення знань учнів з теми «ON THE MOVE» |
Revision |
Revision |
|
Ex. 2, 7–9, p. 186, 189 |
Ex. 6, p. 189 |
Ex. 3, 4, 5, p. 187– 189 |
Ex.9, p. 189 |
||||||
|
|
Контроль читання |
|||||||||||||
|
|
Контроль аудіювання |
|||||||||||||
|
|
Контроль письма |
|||||||||||||
|
|
Контроль говоріння |
|||||||||||||
|
|
Узагальнення вивченого |
|||||||||||||