Календарно – тематичне планування
6 клас ( 3 години на тиждень )
( Несвіт А. М. Англійська мова ( 6-й рік навчання ) : підруч. для 6 кл.загальноосвіт.навч.закл. / А. М. Несвіт. – Київ : Генеза, 2014. – 224 с. )
II семестр
№ Уро ку |
Дата |
Підтема |
Очікувані результати |
Змістові лінії |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання
|
Мовлення |
Письмо |
Домашнє завдання |
||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||||||||||||
Тема: «Подорож» |
|||||||||||||||||||||
48 |
|
|
Сімейна подорож |
Вміти: висловлювати свої враження розпитувати та надавати інформацію / емоції, пропонувати, обмінюватись думками; / аргументувати; розповісти та запитати про види подорожі, дізнатись шлях як дістатись до якогось місця.
|
|
Планує краєзнавчу подорож. |
|
|
Прикметник |
ЛО теми
|
Ex 3 p.96-97 |
Ex1 p. 96 |
Ex 4, 5 p 97 |
Ex 2 p 96
|
Ex 6 p 97 |
||||||
49 |
|
|
Подорож містом |
|
|
Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях. |
|
Прикметник |
ЛО теми
|
Ex 4 p 99 |
|
Ex 2 p 98 Ex 3 p 98 |
Ex 1 p 98 |
Ex 6 p 99 |
|||||||
50 |
|
|
Транспорт |
Обговорює переваги екологічних видів транспорту. |
|
|
|
Прикметник |
ЛО теми
|
Ex 4p 101
|
Ex 2p 101
|
Ex 1 p 100 Ex 3 p 101
|
Робота з картками РЗ, впр. 1 с. 52 |
Ex 5 p 101
|
|||||||
51 |
|
|
Пакуємо валізи |
|
|
|
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. |
Вживання модального дієслова Should |
ЛО теми «Одяг» |
Ex 3 p 103
|
|
Ex 1,2 p 102 Гра « Mime Game » |
РЗ, впр. 2 с. 53 РЗ, впр. 3 с. 53 |
Ex 6 p 104
|
|||||||
52 |
|
|
Збираємось у подорож |
|
Планує краєзнавчу подорож. |
|
|
Вживання модального дієслова Should |
ЛО теми |
Ex 5 p 104
|
Завдання на картках (НО) |
Ex 4 p 103 Гра « Quess the Clothes » |
РЗ, впр. 4 с. 54 РЗ, впр. 5 с. 54 |
Ex 7 p 104
|
|||||||
53 |
|
|
Документи для подорожі. |
|
Планує краєзнавчу подорож. |
|
|
Граматичні часи дієслова |
ЛО теми |
Ex 2p 105
|
Ex 1p 105
|
Робота з картками |
РЗ, впр. 6 с. 55 РЗ, впр. 7 с. 56 |
Ex 7 p 108
|
|||||||
54 |
|
|
Купуємо квитки |
|
|
|
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. |
Граматичні часи дієслова |
ЛО теми |
Ex 4 p 107
|
Ex 3 p 106
|
Ex 6 p 108
|
РЗ, впр. 8 с. 56 РЗ, впр. 9 с. 57 |
Скласти діалог «У залізничної каси» |
|||||||
55 |
|
|
Подорож потягом. |
Обговорює переваги екологічних видів транспорту. |
|
|
|
Граматичні часи дієслова |
ЛО теми |
Ex 2 p 111
|
|
Ex 1 p 109
|
РЗ, впр. 11 с. 58 |
Ex 3 p 110
|
|||||||
56 |
|
|
Подорож потягом. |
|
|
|
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. |
Граматичні часи дієслова |
ЛО теми |
РЗ, впр. 13 с. 59 |
Завдання на картках (НО) |
Ex 4 p 110
|
Ex 5 p 111 РЗ, впр. 12 с. 59 |
Ex 6 p 111 РЗ, впр. 15 с. 60
|
|||||||
57 |
|
|
Міський транспорт у Лондоні. |
|
|
Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях. |
|
Граматичні часи дієслова |
ЛО теми |
Ex 2 p 113
|
Ex 1 p 112
|
Ex 4 p 114
|
Ex 4 p 114 РЗ, впр. 14 (b) с. 60 |
Ex 6 p 114 РЗ, впр. 16 с. 61 |
|||||||
58 |
|
|
Весела граматика |
|
|
|
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. |
Граматичні часи дієслова |
ЛО теми |
РЗ, впр.14 (а) с. 60 |
РЗ, впр. 17 с. 62 |
Ex 1,2 p 115
|
Ex 3 p 116 РЗ, впр.19 с. 63 |
РЗ, впр.18 с. 62 |
|||||||
59 |
|
|
Подорож до Львова. |
|
Планує краєзнавчу подорож. |
|
|
Граматичні часи дієслова |
ЛО теми |
РЗ, впр.22 с.64 |
|
РЗ, впр.20 с. 63 |
Ex 5 p 116 РЗ, впр.20 с. 63 |
РЗ, впр.21 с.64 |
|||||||
60 |
|
|
Транспорт Лондона. Підсумковий урок з теми «Подорож» |
Обговорює переваги екологічних видів транспорту. |
|
|
|
|
ЛО теми |
Текст «Travelling and Transport» |
|
РЗ, впр.23 с.65 |
РЗ, впр.23 с.65 РЗ, впр.24 с.66 РЗ, впр.25 с.66 |
РЗ, впр.26 с.67 |
|||||||
Тема: «Велика Британія. Лондон» |
|||||||||||||||||||||
61 |
|
|
Велика Британія. Лондон. |
Вміти: розповісти та запитати про види подорожі, дізнатись шлях як дістатись до якогось місця. пред-ставити та запитати про визначні місця Лондону, розповісти маршрут |
|
|
|
Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. |
Відпрацювання власних назв |
ЛО теми
|
Ex2 p 121
|
Ex4 p 121
|
Ex 1 p 120
|
Ex5 p 121
|
Ex3 p 121
|
||||||
62 |
|
|
Визначні пам’ятки Лондона. |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
|
|
Відпрацювання власних назв |
ЛО теми
|
РЗ, впр.1 с.69 |
Гра « What Do You Know about Grate Britain » |
Ex 6 p 122
|
РЗ, впр.2 с.70 |
Ex7 p 122
|
|||||||
63 |
|
|
Біля карти Лондону. |
Описує види еко- туризму. |
|
|
|
Відпрацювання власних назв |
ЛО теми
|
Завдання на картках (НО) |
|
Ex 1 p 123
|
РЗ, впр.3 с.70 РЗ, впр.4 с.71 |
Ex 3 p 124
|
|||||||
64 |
|
|
Орієнтування в Лондоні. |
|
|
|
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. |
Прийменники місця. Структура tobegoingto |
ЛО теми
|
Ex 4 p 124
|
Завдання на картках (НО₁) |
Ex 2 p 123
|
РЗ, впр.5 с.71 РЗ, впр. 6 с. 71 |
Підготуватирозповідь про визначнемісце Лондону. |
|||||||
65 |
|
|
Орієнтування в Лондоні. |
|
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях. |
|
|
Прийменники місця. Структура tobegoingto |
ЛО теми
|
РЗ, впр.7 с.72 |
|
Ex 5 p 125 Ex 6 p 125 |
РЗ, впр.8 с.73 |
Ex 7 p 125
|
|||||||
66 |
|
|
Плануємо екскурсію. |
|
|
|
Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. |
Структури as…as, notas…as |
ЛО теми
|
Текст « An American in London » |
Завдання на картках (НО) |
Ex 1 p 127 |
Ex 5 p 129 РЗ, впр.9 с.73 |
Написати есе на тему «Що б я хотів відвідати у Лондоні». |
|||||||
67 |
|
|
Лондонський Тауер. |
|
Розпитує про правила поведінки в європейських столицях. |
|
|
Структури as…as, notas…as |
ЛО теми
|
Ex2 p 128
|
Ex2 p 128
|
Гра « Do you know London?» |
Ex3 p 128
|
Ex6 p 129
|
|||||||
68 |
|
|
Музеї Лондона. |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
|
|
PastSimple |
ЛО теми
|
Ex 1 p 130
|
|
Ex 2 p 130
|
РЗ, впр.10 с.73 |
Ex6 p 132 |
|||||||
69 |
|
|
Музеї Лондона. |
|
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. |
|
|
PastSimple |
ЛО теми
|
Ex 4p 132
|
Ex 3 p 131 |
Ex 5 p 130
|
РЗ, впр.11 с.74 |
РЗ, впр.12 с.74 |
|||||||
70 |
|
|
Червоні автобуси – визитівка Лондону |
Описує види еко- туризму.
|
|
|
|
PastSimple |
ЛО теми
|
Ex1 p133 Читання рекламних оголошень, буклетів. |
|
Завдання на картках (НО) |
РЗ, впр.13 с.75 |
Ex6 p 135 |
|||||||
71 |
|
|
Парки Британії |
|
Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. |
|
|
PastSimple |
|
Ex 2 p 134
|
|
Ex 3 p 134
|
Ex 5 p 135
|
Ex 4 p 134
|
|||||||
72 |
|
|
Весела граматика |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
|
|
Граматичні часи дієслова |
ЛО теми |
РЗ, впр.14 с.75 |
Завдання на картках (НО₂) |
Завдання на картках (НО₃) |
РЗ, впр.15 с.75 |
Скласти кросворд до теми «Велика Британія. Лондон» |
|||||||
73 |
|
|
Магазини у Лондоні. Підсумковий урок з теми « Велика Британія. Лондон » |
|
|
|
Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. |
|
ЛО теми |
Текст «ThingstoseeinLondon» |
Діалог « My travelling to London » |
Рольова гра «Зустріч друзів» |
Завдання на картках (НО) Завдання на картках (НО₁) |
Скласти діалог за прикладом |
|||||||
Тема «Україна. Київ» |
|||||||||||||||||||||
74 |
|
|
Київ – столиця України. |
Вміти: представити та запитати про визначні місця Києва
|
|
Порівнює Київ з іншими європейськими столицями |
|
|
Структури Thereis/Thereare |
ЛО теми |
Ex2, p.138 РЗ, впр.4 с. 78 |
|
Ex 1, p.138
|
РЗ, впр.1 с. 77 |
Ex3, p.139 |
||||||
75 |
|
|
Київ – столиця України. |
|
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва. |
|
|
Структури Thereis/Thereare |
ЛО теми |
РЗ, впр.3 с. 78 |
Ex5, p.140 |
Ex4, p.139 |
РЗ, впр.2 с. 77 |
Ex6, p.140 |
|||||||
76 |
|
|
Екскурсія по столиці. |
|
|
Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву. |
|
Структури Thereis/Thereare |
ЛО теми |
Ex2, p.141 |
|
Ex1, p.140-141 |
РЗ, впр.5 с. 79 |
Скласти діалог за зразком впр. 2 с.141 |
|||||||
77 |
|
|
Визначні пам’ятки Києва |
|
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва. |
|
|
Структури Thereis/Thereare |
ЛО теми |
Ex3 , p.141 |
Завдання на картках (НО) |
Ex 5, p.142 |
Ex 4 p.142 |
Ex 6 p.142 |
|||||||
78 |
|
|
Ориєнтування містом |
|
Порівнює Київ з іншими європейськими столицями |
|
|
Граматичні часи дієслова |
ЛО теми |
Ex1, p.143-144 |
Гра « What sight of Kyiv is that? » |
Ex2p.144
|
РЗ, впр.6 с. 80 |
Підготувати діалог «Телефонна розмова» за зразком ех.2 р.144 |
|||||||
79 |
|
|
Ориєнтування містом |
|
|
Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву. |
|
Граматичні часи дієслова |
ЛО теми |
Ex3p.144 |
|
Ex4 p.144 |
Ex5p.145 |
РЗ, впр.7 с.80 |
|||||||
80 |
|
|
Вказуємо напрямок. |
Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації в Києві. |
|
|
|
|
ЛО теми |
Ex3p.146 |
РЗ, впр.8 с. 80 |
Ex1, 2p.145,146 |
РЗ, впр.8 с.80 |
РЗ, впр.9 с.81 |
|||||||
81 |
|
|
Дорожні знаки та вивіски. |
|
Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору. |
|
|
Граматичні часи дієслова |
ЛО теми |
РЗ, впр.11 с.82 |
Ex4, p.148 РЗ, впр.12 с.83 |
Скласти діалог за зразком впр.3 с.147 |
РЗ, впр. с. РЗ, впр.10 с.82 |
Ex5, p.148 |
|||||||
82 |
|
|
Шкільна екскурсія до Київа. |
|
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва. |
|
|
Граматичні часи дієслова |
ЛО теми |
Ex3p.150 |
РЗ, впр.13 с.83 |
Ex1p.149 Ex4p.150 |
Ex2p.150 |
Ex5p.151 |
|||||||
83 |
|
|
Гості з Великої Британії. |
|
|
Порівнює Київ з іншими європейськими столицями |
|
|
|
ЛО теми |
Читання оголошень Ex1,2, p.152
|
Текст «Kyiv» |
Гра « Be Quick » |
РЗ, впр.14 с.83 Ex 4p.153 |
Підготувати розповідь про візит до Києва |
|||||||
84 |
|
|
Україна |
|
|
Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву. |
|
|
ЛО теми |
Ex3 p.152
|
Завдання на картках (НО) |
Ex 5p.153
|
Ex 6 p.154
|
РЗ, впр.15 с.84 |
||||||||
85 |
|
|
Музеї та церкви Київа |
|
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва. |
|
|
|
ЛО теми |
Ex 2 p.155
|
Ex 2 p.155
|
Ex 1 p.154
|
Ex 3 p.155
|
Ex 6 p.157
|
||||||||
86 |
|
|
Весела граматика. Підсумковий урок з теми « Україна. Київ. » |
Пропонує заходи щодо покращення екологічної ситуації в Києві. |
|
|
|
Граматичні часи дієслова |
ЛО теми |
РЗ, впр.16 с.84 |
Вірш «Ukraine’s capital» |
Ex 4 p.156
|
Робота з картками |
РЗ, впр.17 с.85 |
||||||||
Тема « Шкільне життя» |
||||||||||||||||||||||
87 |
|
|
Шкільні предмети |
Вміти: висловлювати свої враження, почуття та емоції; аргументувати; свій вибір / точку зору; розповісти про улюблений урок, діяльність на уроці.
|
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
|
|
Порядкові числівники PresentSimple |
ЛО теми |
Ex 3p.161
|
Текст « Timetable » |
Ex 1 p.160
|
Ex 3 p.161 РЗ, впр.1 с.86
|
РЗ, впр.2 с. 87 |
|||||||
88 |
|
|
Шкільні предмети. |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
|
|
|
Порядкові числівники PresentSimple |
ЛО теми |
Ex 6 p.162
|
|
Ex 2 p.160
|
Ex 4 p.161 РЗ, впр.3 с.87 |
Ex 5p.162
|
||||||||
89 |
|
|
Розклад уроків.
|
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
|
Структура Havegot/Hasgot |
ЛО теми |
Ex 3, p.165
|
Завдання на картках (НО) |
Ex 1,2p.163 |
Ex 6, p.162 РЗ, впр.4 с.88 |
РЗ, впр.5 с.89 РЗ, впр.6 с.89 |
||||||||
90 |
|
|
Улюблений предмет. |
|
Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади. |
|
|
Структура
|
ЛО теми |
Ex 5, p.166 |
|
Ex 4, p.166
|
РЗ, впр.7 с.90 РЗ, впр.8 с.91 |
Написати електронного листа другові про школу |
||||||||
91 |
|
|
Чи добре ми знаємо географію. |
|
Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгваль- ному та полікультурному середовищі. |
|
|
Питальніречення.
|
ЛО теми |
Ex1, p.167
|
|
Ex3,p.169 |
Ex2, p.168 |
РЗ, впр.9 с.91 |
||||||||
92 |
|
|
Чи добре ми знаємо географію. |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом. |
|
|
PresentSimple |
ЛО теми |
Ex2, p.168 |
Завдання на картках (НО) |
Ex4, p. 170 |
Ex5, p.170 РЗ, впр.11 с.92 |
РЗ, впр.12 с.92 |
||||||||
93 |
|
|
Континенти. |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. |
|
|
|
PresentSimple |
ЛО теми |
Ex1p.171 |
РЗ, впр.13 с.93 |
РЗ, впр.10 с.91 |
Ex 2 p.171
|
Ex4, p.172 |
||||||||
94 |
|
|
Континенти. |
|
Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади. |
|
|
PresentSimple |
ЛО теми |
Ex3 p.172 |
|
Ex5, p.172 |
РЗ, впр.14 с.93 РЗ, впр.15 с.94 |
Ex6, p.173 |
||||||||
95 |
|
|
Уроки фізичного виховання |
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
|
Ступені порівняння прикметників |
ЛО теми |
Ex2,p.175 Ex4, p.176 |
|
Ex1, p.174 Ex5, p.177 |
Ex3, p.175 РЗ, впр.16 с.94 |
Написати есе про важливість занять спортом. |
||||||||
96 |
|
|
На уроці англійської мови. |
|
Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади. |
|
|
Модальні дієслова |
ЛО теми |
Ex4, p.179 |
|
Ex1, p.178 Ex5, p.179 |
Ex3, p.179 Ex6, p.180 РЗ, впр.20 с.96 |
РЗ, впр.18 с.96 |
||||||||
97 |
|
|
Урок англійської мови. Підсумковий урок з теми «Шкільне життя» |
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
|
Ступені порівняння прикметників |
ЛО теми |
Текст «Ourschoolyear» |
Гра « Remembertheword » |
Завдання на картках (НО₃) |
РЗ, впр.17 с.95 РЗ, впр.19 с.96 |
Написати про улюблений шкільний предмет |
||||||||
98 |
|
|
Цікава подорож. Контроль аудіювання |
|
Планує Крає знаврчу подорож. |
|
|
|
|
|
Listening Comprehension |
|
Ex 6 p.177 |
Підготувати кросворд по вивченій лексиці |
||||||||
99 |
|
|
Транспорт. Контроль читання |
|
|
|
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту. |
|
|
Reading |
|
Гра “CompletetheSentences” |
|
Розповідати про Україну |
||||||||
100 |
|
|
Подорож Лондоном. Контроль письма |
|
|
|
Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. |
|
|
|
Завдання на картках |
|
Writing |
Розповідати про шкільні предтети |
||||||||
101 |
|
|
Мій улюблений урок. Контроль говоріння |
|
Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади. |
|
|
|
|
|
|
Speaking |
Вправи з посібникаБарановської Т. В. (с.45-46) |
Написати про плани на літні канікули |
||||||||
102 |
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
Have got/Has got |
|
Текст «Hiking» |
Текст « Travelling on foot » |
Завдання на картках (НО₂) |
Завдання на картках (НО₂) |
|
||||||||